Ziggo B.V.

Ziggo B.V. Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (69) Reviews

Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: tussen 08:00 en 20:00 uur

Dinsdag: tussen 08:00 en 20:00 uur

Woensdag: tussen 08:00 en 20:00 uur

Donderdag: tussen 08:00 en 20:00 uur

Vrijdag: tussen 08:00 en 20:00 uur

Zaterdag: tussen 08:00 en 20:00 uur

Zondag: tussen 08:00 en 20:00 uur

Belkosten: lokaal tarief

Telefoonnummer ZIGGO

Bel met Ziggo via het telefoonnummer 0900 1884 (normaal tarief) of 1200 (gratis vanaf een vaste lijn van Ziggo). Ziggo is iedere dag bereikbaar van 08:00 tot en met 20:00 uur. Ook de Ziggo-community staat klaar om je te helpen.

Contact met de klantenservice

Voor vragen en problemen omtrent je internet, telefonie en televisie kun je contact opnemen met de klantenservice van Ziggo. Ziggo is de grootse aanbieder van deze drie zaken in Nederland., ER zijn sinds 2008 veel meer kabelaars aangesloten tot een groot bedrijf, namelijk Ziggo. Het hoofdkantoor zit gevestigd in Utrecht.

Klantenservice Ziggo

Als je bent aangesloten bij Ziggo door een abonnement te hebben voor internet, telefoon of televisie en je hebt hier over vragen dan kun je die stellen aan de klantenservice. Ziggo probeert zo snel mogelijk het probleem voor jou op te lossen
Je kunt bij de klantenservice terecht voor de zaken:

  • Hulp bij storingen
  • Vragen over de bestellingen en de levering of installatie daarvan
  • Instructies bekijken voor het installeren van producten of diensten
  • Het doorgeven of wijzigen van het abonnement, gegevens of adres
  • Vragen over Ziggo Webmail

Naast particulier kan je ook als bedrijf terecht bij de klantenservice als je problemen hebt, maar je moet dan terecht bij de Zakelijke Klantenservice. Dit werkt op dezelfde manier als bij de particuliere klantenservice.

Contact opnemen met Ziggo

Als je een vraag, klacht of opmerking hebt, dan kun je contact opnemen met Ziggo contact. Je kan dit doen op verschillende manieren:

  • Op de website www.ziggo.nl kun je klikken op het onderwerp waar je een vraag over wilt stellen of waar je hulp voor nodig hebt. Daarnaast is er een lijst opgesteld met de veelgestelde vragen zodat je snel een antwoord kunt vinden op jou vraag
  • Op social media als Twitter, facebook en andere fora zit er een team klaar die jou vragen online zo snel mogelijk beantwoorden
  • Op de website kun je via het contactformulier uw vragen, complimenten of klachten kwijt. De expert van Ziggo gaat je dan daarna terug mailen of terug bellen.
  • Je kunt altijd bij een verkoop- of servicepunt langs gaan in de buurt. Als je je postcode invult dan krijg je een overzicht met de verkoop- en servicepunten die bij jou in de buurt zitten.
  • de abonnees kunnen elkaar vragen stellen en op deze vragen reageren en tips geven via de community.

Ziggo telefoonnummer

Er zijn meerdere manieren om de kabelaanbieder Ziggo te bereiken. Telefonisch contact is het snelste contact die je kunt krijgen en daarom is er maar één telefoonnummer: 0900 1884

  • je kunt de klantenservice bereiken via 0900 1884
  • Als je klant bent van Ziggo, dan kun je de klantenservice gratis bellen op het nummer 0900 1884
  • Als je als particulier een product wilt bestellen telefonisch dan kun je bellen met 0900 1884
  • Je kunt de zakelijke klantenservice bellen met 0900 1884
  • Je kunt een product zakelijk bestellen via het nummer 0900 1884

Ziggo bellen

Je kunt via het nummer 0900 1884 Ziggo bellen als je vragen, opmerkingen of problemen hebt. Je kunt iedere dag telefonisch bellen van 08:00 uur tot 22:00 uur. Dit geldt ook in het weekend en op feestdagen

Ziggo lost een storing op

Het kan voorkomen dat je te maken hebt met storing bij uw internet, telefonie of televisie. Je kunt voor hulp kijken op de website voor informatie, tips en filmpjes die te maken hebben met de storing. Als je de oplossing niet kunt vinden dan kun je altijd bellen naar het nummer 0900 1884 of je kunt via een ander manier contact opnemen. Je hoeft dus niet lang last te hebben van de storing, want Ziggo lost het samen met jou op.

Conclusie

Er zijn dus vele manieren om contact op te nemen met het klantenservice van Ziggo. Op de website kan je al een eind komen als je een vraag of probleem hebt, maar om het snelst een antwoord te krijgen is toch via de telefoon. Je wordt gelijk geholpen zodat je niet verder hoeft te zoeken. Je hebt direct een expert aan de lijn zodat je professioneel antwoord krijgt als je problemen hebt zonder misvattingen. Als je antwoord nodig hebt op een vraag of hulp nodig hebt bij een probleem dan kun je het beste telefonisch contact opnemen met Ziggo. Het hoofdkantoor van Ziggo zit op de Atomweg 100 in Utrecht.

Facebookpagina van Ziggo B.V.

ZiggoCompany
Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Ziggo B.V.
Bezoek het Facebook account van Ziggo B.V. en stel direct jouw vraag.

Twitter van Ziggo B.V.

ziggowebcare
Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Ziggo B.V.
Bezoek het Twitter account van Ziggo B.V. en stel direct jouw vraag.

Website van Ziggo B.V.

ziggo.nl
Bezoek de website van Ziggo B.V.om een antwoord te vinden op jouw vraag.
Of vul het contactformulier in op de website van Ziggo B.V. om contact op te nemen.

Adresgegevens van Ziggo B.V.

Dit bedrijf is gevestigd op het adres Boven Vredenburgpassage 128 Utrecht.
Je kunt de exacte locatie van Ziggo B.V. ook vinden via Google Maps.

Beoordelingen, Reviews & Klachten

69 reacties

  1. Ik heb gebeld via het storingsnummer van Ziggo, maar daar zeggen ze dat ze vanaf 20.00 uur alleen nog maar te bereiden zijn via facebook of twitter. Dat heb ik niet. Hoezo staat er dat Ziggo bereikbaar is tot 22.00 uur?

  2. ik heb slechte verbinding met wifi op mijn mob , ik heb al een booster van jullie maar werkt ook niet goed , hebben jullie van die lossen wifi ont vangers , die ik zag staan , ik zou daar wel gebruik van willen maken , anders ben ik toch genootzaak naar kpn te gaan , zo als ik hoor werken die prima

  3. Zeer slechte zaak dat Ziggo zo slecht bereikbaar is. Vroeger belde ik nog wel eens met het gratis servicenummer en ben daarbij goed geholpen. Laat ik zeggen dat ik geen 40 meer ben. En dan blijkt dat je niet geholpen kunt worden! Zal om moeten kijken naar een andere provider.

    1. Ik ga niet zeggen wat ik nu denk
      Maar worden inmiddels horendol van niet persoonlijk iemand aan de lijn krijgen vd ZIGGO klantenservice!!!
      Of in de wacht vele malen het keuze menu of….er gewoon uitgegooid worden of ook al gebeurt word opgenomen en niks gezegd ….moet ik al spijt hebben van de overstap van TMobile

  4. Hierbij dien ik een klacht in punt een omdat ik bemietert ben geworden bij vernieuwen horizonboxxl hier kreeg ik een nieuw gezonden maar.!!!!! Dat was een heel oudmodel2 de klacht ik krijg een fatsoenlijke beeld etcetera opdie oude box e krijg een reperateur gestuurt die mij geldkist alhoewel Ziggomij bemietertheeft

  5. ik krijg niemand te pakken jullie nummer is geblokkeerd.
    ik heb echt een probleem maar vind het niet normaal dat jullie vanaf gisteren op geen enkele manier te spreken krijg.

  6. Ik heb geen bereik op mijn vaste telefoonnummer 0715764074. Op mn mobiel worden mn whatsapp niet verzonden en ontvangen.soms komen er dan oude berichten door. Ik ben dus niet te bereiken voor iedereen en kan zelf ook niet op mn vaste nummer bellen. Ik hdb begrepen dat er problemen zijn bjj Ziggo heb zelf aleen paar dagen mn energie erin gestoken. Modem uit opnieuw opstarte.e.d. ben het nu een beetje zat. Wil graag weten of Ziggo het probleem kan oplossen. Graagmet spoed antwoord

  7. Wegens verhuizing zeg ik mijn abonnement op omdat ik een contract bij KPN heb afgesloten.
    Blijkt dat ik een jaar contract heb bij Ziggo , waar mij niet over is verteld. ik ben al meer dan 20 jaar lid bij Ziggo en er is mij tussendoor niets verteld over een jaarcontract.
    Ook heb ik niets getekend, wel is mijn contract aangepast een paar maanden geleden.maar over een jaarcontract is niet gesproken…???????????????????
    Je mag toch verwachten dat ze bij Ziggo enige coulance hebben met iemand die al 20 jaar lid is en altijd veel te veel heeft betaald.

  8. Ziggo is een hele slechte provider, wij hadden een storing op de signaal versterker, en ze en een kapotte kabel, dan kunnen ze pas dinsdag of woensdag een nieuwe sturen, dan heb je al die dagen geen tv geen internet en je kunt niet bellen, stel dat je geen mobiel hebt dan ben je 4 dagen niet bereikbaar en kun je geen dokter of iemand bellen als je ziek bent of wordt dat is een hele slechte zaak vind ik, en ziggo gaat er bij ons ook uit veel te duur en je moet overal voor betalen.

  9. wilde overstappen naar ziggo, maar allemachtig….. wat zijn jullie slecht bereikbaar. Dit is echt te triest. Hoezo via Facebook ? Gewoon een klantenservice die bereikbaar is zou al helpen. Ik blijf maar bij KPN

  10. Beste medewerker,

    Vandaag weer twee keer contact gehad , conclusie het werkt niet en het formulier nummerbehoud moet weer ingevuld, aldus weer gedaan,

    eerste verwerkingsdatum is 22 maart, dat is veel te lang want ik ben al 5 weken bezif met deze klus,

    Indien de gegeven van de oude provider en de nieuwe niet overeen komen dan delen jullie ook niet mede wat er niet overeenkomt,

    Op die manier kan ik wel formulieren blijven invullen.

    Graag morgen en oplossing aanbieden

    Frank Strijkers

  11. Vind de service van ziggo momenteel zeer slecht en overweeg serieus om over te stappen naar andere provider ,wordt van het kastje naar de muur gestuurd en betaal te veel voor het geen we krijgen ,kan niet eens meer programma’s vanaf begin kijken of replay tv .
    ben zeer ontevreden

  12. afstandbediening gekocht en retour terug en betaald. wilde deze niet maar wel voice control met spraak wanneer ik deze verwachten

  13. Het is onmogelijk telefonisch contact te krijgen met de helpdesk over storingen of vragen over emailproblemen. Op de website word je van het kastje naar de muur gestuurd, als je de contactformulier-link aanklikt. En dat noemt men service!!! We zitten met vragen over een gehackt emailaccount en we kunnen geen contact krijgen met de helpdesk. De chatbox is ook een aanfluiting, dat gaat ook in een kringetje van “ik begrijp je niet” tot “wilt u een andere medewerker?” Schandalig hoe Ziggo zijn klanten (niet) te woord staat!! Toch maar naar de glasvezel????

  14. Vanmorgen heb ik Ziggo proberen telefonisch te bereiken met nr. 1200 of 0900 1884.
    Dit lukt helemaal niet om iemand aan de lijn te krijgen. Waarom niet !!!!!
    Omdat de rekening anders is dan gewoon wil ik graag iemand telefonisch spreken van de financiele afdeling. Te gek voor woorden dat dit niet lukt ook niet via de mail.
    Ziggo wat moet ik ondernemen om kontakt met jullie te krijgen!!
    077 3826177

  15. Ziggo is enorm klantontvriendelijk als je iemand persoonlijk aan de lijn wil krijgen.
    Lukt het via een omweg iemand aan de lijn te krijgen wordt gvd. de verbinding verbroken, Wat is dit voor geklooi. Wel willen verkopen geen service geven

  16. ik wil hulp met mail instellen. Want heb nieuwe computer en ben nu al mijn ‘mapjes’ die ik bij de mail had, kwijt. Ik zie nu alleen de inkomende en uitgaande mail vanaf de datum dat ik mijn nieuwe computer heb. Net zoals webmail zeg maar. Ik krijg geen telefoinsche hulp meer met mail. Wat een slechte service!!

  17. Het is helaas zeer teleurstellend. Maar Ziggo is niet meer te bereiken voor technische ondersteuning internet. Er is een telefoonnummer maar het keuzemenu slaat werkelijk nergens op. Als je optie 1 kiest voor technische ondersteuning, krijg je nog de vervolgkeuze 1 voor vragen mbt internet, daarna volgen er 3 zinloze opties, 1 problemen met verzenden en versturen email, 2 email instellingen, 3 overige vragen, 4 nogmaals menu luisteren. Alleen optie 4 werkt, de overige 3 geven als melding dat er telefonisch geen ondersteuning wordt gegeven mbt email. Stel je voor dat je een internetstoring wilt melden dan kan dat niet eens meer. Telefonisch geen ondersteuning ??? Hoe dan wel ? Chat functie welke een aantal weken geleden nog functioneerde is ook niet meer te vinden. Jammer dat zo’n groot bedrijf zich verschuilt en ervoor kiest niet bereikbaar te zijn voor haar klanten. Lekker goedkoop.

  18. Hoe kan ik iemand in het echt te spreken krijgen? Wat ik probeer, het blijft in cirkels gedraaid worden. Ik ben al lang klant van Ziggo, maar telkens als er iets aan de hand is, wordt er slecht iets opgelost. Ik overweeg om over te stappen naar een ander bedrijf.
    Dus geef a.u.b. antwoord, hoe krijg ik iemand te spreken?

  19. Ik overwoog een standaard Ziggo-account. Ik wilde alleen weten of het waar is dat poort 25(smtp) geblokkeerd wordt. En of Ziggo gebruikt maakt van het KPN-netwerk. Maar het keuze-menu is horror, en als je uiteindelijk iemand aan de lijn krijgt dan zijn dat te moeilijke vragen en/of er is ‘een storing’. Wat een belachelijk gedoe. Ik heb medelijden met Ziggo klanten, ik blijf mooi zitten waar ik zit.

  20. Het ww verandert bij Vodafone, maar nu kan ik niet meer binnenkomen bij Ziggo Go 🙁 Eerder geen enkel probleem om op een andere plek naar de F1 te kijken. Hierover contact gehad met Ziggo. Met de eerste, die het ging uitzoeken, was ineens geen verbinding meer. Weer bellen. Deze persoon wilde mij het laten uitzoeken 🙁 Tja, waarom dan bellen?? Dit ook gezegd en de verbinding verbroken!

  21. Vervelend trage upload dat niet meer van de tijd is. Het deugt mij niet dat ik het maar moet doen met een 600/50 lijntje. Ik zie liever meer balans tussen de upload en download.

  22. Al vanaf 11 juni bezig met verhuisservice naar ander adres. Tot op heden nog steeds niet geregeld. Wordt van kastje naar de muur gestuurd. Mijn geduld raakt nu zo langzaam wel op.

  23. Ik heb de box op internet aangesloten en dit zijn mijn opmerkingen:
    1) Het menu voor het terugkijken van pas uitgezonden uitzendingen slecht/moeilijk
    te bedienen tov andere providers.
    2) Bij het terugkijken van het blok Australië wordt er een andere versie vertoond.
    3) Bij het terugkijken van een film die, op de zelfde avond, op de Nederlandse tv is uitgezonden is
    dat ook niet mogelijk.

  24. Wat een *** bedrijf elke week doet het internet het niet moet je half uur wachten tot die rot *** modem is opgestart ik ga ze morgen bellen wil goeie zooi en anders kom ik langs op kantoor maaak ik ze kapot *** bedrijf (Grof taalgebruik is verwijderd)

  25. Hoe kan ik een mail sturen

    Ik heb geen ziggo account
    Naar welk @mail adres..?..
    Ik wil graag met jullie in contact komen…
    Via messenger..daar moet je ook al ziggo klant zijn.
    0900 bellen,,, heb ik ooit gedaan. Dan ben ik veel te hoge tel. Kosten kwijt.

  26. Ben laaiend en laaiend en laaiend. Wat een allebelabberdste service van Ziggo. Computerstem die vraagt en dan ikinspreken en dan weer niet goed verstaan!!!!! Bagger! Ik denk dat ik maar overga naar een andere aanbieder. Ik heb diverse vrienden met XS4ALL en praktisch nooit problemen geeft een zeer goede service. Bah. Je moet als je problemen hebt na 8 uur in de avond met sms en internet etc aan de gang. Wat een allebelabberste service. Werkelijk!!!!! Niet iedereen is bekend met al die digitale gagjes Zoggo! Oudere mensen al helemaal niet!

  27. Wat een schandalige ‘Slecht voor mekaar’-show bij Ziggo.
    Men heeft het over een ‘klantenservice’ maar doet er alles aan het klanten lastig te maken om ‘persoonlijk contact’ te krijgen.
    Ziggo heeft klaarblijkelijk geen enkel idee wat ‘service’ inhoudt.

    Stel je krijgt contact met de klantenservice.
    Dan is één van de eerste dingen die de ‘service’-afdeling tegen je zegt, “heeft U het al binnen ‘DE COMMUNITY’ geprobeerd?!
    Met andere woorden zet je raam open en schreeuw door de straat wie nog meer Ziggo heeft, en vraag vervolgens de oplossing voor jouw specifieke technische probleem aan die ‘deskundigen’. De jeugd die er werkt heeft kennelijk niet eens de intelligentie of ’t normbesef meer om zich te schamen voor zo’n uistpraak.

    Op elke goed functionerende/geleide help/service desk.. Zou zo’n verwijzing van een agent reden zijn voor een functionerings gesprek.
    Maar bij Ziggo is dat ‘het doel’. Het ziet er op papier vast leuk uit voor Ziggo.. ‘kijk eens hoeveel call’s onze klantenservice heeft afgehandeld’.. (Door ze naar de site te sturen). Interessanter is hoeveel call’s zijn ‘opgelost’ bij het eerste contact met de helpdesk.
    Dát zijn cijfers die ik wel eens wil zien… Maar de ‘Service Manager’ van Ziggo kennelijk niet.

  28. Vreselijk geen contactvtevkrijgen. Service 24 uur per dag lees meerdere klachten.
    Denk dat ik bij ziggo weg ga en na kpn ga .
    Zullen meer mensen volgen. Hoop dat jullie niet meer lang bestaan.
    Echt super slecht 😡😡😡

  29. Helaas moet ik constateren dat een normaal telefonisch contact onmogelijk is. De klanten laten betalen voor een normaal telefoon gesprek met de ‘klanten-service’? Schandalig😡. Ziggo weet de klant wel te vinden als het abonnement wordt verhoogt. Ik wil mijn huidige abonnement op naam laten zetten van mijn ex-(partner) en het was de bedoeling dat ik bij Ziggo een nieuw abonnement zou afsluiten. Ik herhaal ‘het was de bedoeling’, maar klaarblijkelijk interesseert het Ziggo totaal niets. Bij de reviews is reeds opgemerkt dat het Ziggo klaarblijkelijk geen moer interesseert hoe lang je klant bent geweest. Misschien moet ik dat in gedachten houden bij het zoeken naar een nieuwe provider.

  30. Treurig dat jullie telefonisch niet meer benaderbaar zijn ! Vraag: Ik kan sinds kort geen Mezzo meer ontvangen. Wat is er gewijzigd? Klant nr 5881680 1217lw 8

  31. Ik probeer al een paar dagen jullie telefonisch te bereiken over het installeren van de WiFi pods, echter het onderwerp wat ik nodig heb wordt niet genoemd in de keuze opties. Via de Ziggo app loopt hij vast bij `Ik kan geen WiFi modem vinden`. Ik heb allerlei verschillende nummers gebeld om een medewerker te spreken te krijgen maar ik krijg alleen maar keuzemenu´s waar ik niks aan heb. Ik betaal huur voor het gebruik van de WiFi pods en die kan ik nu al een week niet gebruiken. Dit kost mij dus alleen maar geld.

    Ik begin me nu een te irriteren en boos te worden.

  32. ik heb gebed dat ik allen de tv op ziggo wil houden en de telefoon toch niet wil omschakelen op ziggo,,de telefoon moet op kpn blijven
    de kpn zegt dat ik dan een email moet krijgen om het te bevestigen
    maar ik krijg geen email hiervoor

  33. Ziggo is super waardeloos één brok ergenis je krijgt geen service en als je contact krijgt kost het je een bak geld dus ziggo doe hier wat aan anders tocht genoodzaakt om naar een andere provider te gaan. Tot nu toe raad ik ziggo bij iedereen ten sterkte af.

  34. ik betaal aan Ziggo vanaf 21/6 i.p.v. 20,95 euro nu 30,94 euro en tevens betaal ik al op 22/3- 21`/4 – 23/5 – en 21/6 aan Nent Group Abyen ( die naam ken ik niet eens ?) wie bent u ? wordt automatisch afgeschreven 9,99 euro we hebben het via ZIGGO besteld bij de heer Marcel ? Berendsen u wél bekend en ik ga toch voor het zien op t.v. GP. formule 1 race niet 2 x betalen , geef me hiet maar eens een antwoord op ………..
    heb al een chat gestuurd en óók naar Nent Grouo Abyen gemaild , maar dan krijg je gewoon een Engelse mail van Nent Group Abyen waar je gewoon niets vban begrijp ……….. heb van 21/6 en tevens van 23/5 het bedrag van 9,99 euro gestorneerd / teruggeboekt en ik wil ( anders ga ik andere stappen nemen , het bedrag van 21/4 en van 22/3 terug op mijn rekening , is wel nog steeds niet van gisteren het bedrag bijgeteld op mijn rekening

  35. Er is geen telefonisch contact te krijgen met de klantenservice!
    Loop vast in het menu en ik krijg te horen dat er over E-mail instellingen geen telefonisch advies wordt gegeven terwijl ik een andere vraag heb.
    Thuiswerken niet te doen zo.

  36. Ga allemaal op zoek naar een andere provider. Ik heb me ook aangemeld bij een andere provider en het was geen moeilijke beslissing na al die jaren chello, upc en ziggo(de slechtste). de afspraak is na een maand opzeggen is netjes zei mijn nieuwe provider. Zo gezegd zo gedaan, maar wat doet ziggo, die zorgt gewoon dat internet het eerst slecht doet en daarna helemaal niet meer ook tv geeft steeds Cs2004. Gelukkig na een ontzettend kwaad telefoontje van mijn kant loopt het gelukkig weer anders had ik mooi een maand zonder tv, telefoon en internet gezeten. Oja je krijgt een brief van ziggo dat je het modem en de tv box terug moet sturen, een modem heb ik al jaren niet want mijn internet komt via de tv box. Later krijg je een e-mail dat ze het jammer vinden dat je gaat (kan ik inkomen na zoveel jaar premie opstrijken) en hoef ik ineens niets meer terug te sturen. Snap er echt niets meer van.

  37. 31 -8-22
    vanaf 14.15 storing bij Ziggo, weet ik veel , dus bellen. Er is ’n storing mevrouw, maar is weer opgelost. Ik moest allerlei kabels, boxen resetten etc. Daar moet ik heel veel dingen voor ondernemen omdat ik alles netjes uit het oog heb laten verwijderen. Hoe bestaat het dat je allerlei trucs uit moet halen als ‘de storing verholpen zou zijn’. Dit kost mij morgen ’n dag want ik kan niet meer bewegen! De afspraak was dat ik ’n SMS-je zou ontvangen als de storing voorbij zou zijn . 17.26uur SMS storing opgelost! Nee dus . Bellen! “kan wel 20.30 uur worden maar ’n SMS-je. Nerveus want er was in eerste instantie al gezegd ’n monteur in te plannen. Hoezo? kabels ,kabels, kabels. ha,ha, hoezo? 20.30 had ik weer ineens zonder SMS weer TV etc. Niet gegeten want ben vanaf 14.15 bezig geweest! Dank Ziggo! Kost mij ’n dag van mijn leven!

  38. 31 -8-22
    vanaf 14.15 storing bij Ziggo, weet ik veel , dus bellen. Er is ’n storing mevrouw, maar is weer opgelost. Ik moest allerlei kabels, boxen resetten etc. Daar moet ik heel veel dingen voor ondernemen omdat ik alles netjes uit het oog heb laten verwijderen. Hoe bestaat het dat je allerlei trucs uit moet halen als ‘de storing verholpen zou zijn’. Dit kost mij morgen ’n dag want ik kan niet meer bewegen! De afspraak was dat ik ’n SMS-je zou ontvangen als de storing voorbij zou zijn . 17.26uur SMS storing opgelost! Nee dus . Bellen! “kan wel 20.30 uur worden maar ’n SMS-je. Nerveus want er was in eerste instantie al gezegd ’n monteur in te plannen. Hoezo? kabels ,kabels, kabels. ha,ha, hoezo? 20.30 had ik weer ineens zonder SMS weer TV etc. Niet gegeten want ben vanaf 14.15 bezig geweest! Dank Ziggo! Kost mij ’n dag van mijn leven! kan dit waarschijnlijk niet plaatsen want na dat ik mijn gegevens heb ingevuld kreeg ik de reactie: “dubbele reactie ontdekt: Het lijkt erop dat u dit al heeft gezegd!

  39. Waarom krijg je niemand meer aan de lijn zoals vroeger 2019/18 wat een balle zooi is dit geworden echt een drama .
    Zet echte medewerkers ook weer in zoals vroeger en niet alleen menu keuze. PUNT UIT !!!

  40. Oude tijden herleven, want zolang ben ik al klant bij casema. Hoorde je vroeger regelmatig: Gvd….als weer eens het modem uitviel.
    Nu kijk ik regelmatig opgenomen films of series, maar regelmatig is er geen verbinding, want het modem valt uit.
    Ook het beeld op de tv vertoont regelmatig seconden lang van die kleine blokjes.
    En het programma volgen op de ‘service’lijn geeft even respijt, maar binnen korte tijd valt het moden weer uit.
    Contact hierover met Ziggo is niet te doen. Kom op Ziggo: geef mensen de kans om een afspraak te maken om de storing te verhelpen.

  41. installeren TV.
    Ik heb een nieuw TV toestel aangeschaft. Ben ik juist geinformeerd om bij deze nieuwe aanschaf ook een ander ZIGGO kastje te installeren om de beeldkwaliteit beter te ondersteunen?
    Bij TV verkopers worden nieuwe ZIGGO klanten allerlei kortingen aangeboden. Wat doet u voor oude trouwe klanten? Klantnr. 12325653

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *