Ziggo B.V.

Ziggo B.V. Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (29) Reviews

Bellen met Ziggo B.V.

0900-1884
Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: tussen 08:00 en 22:00 uur

Dinsdag: tussen 08:00 en 22:00 uur

Woensdag: tussen 08:00 en 22:00 uur

Donderdag: tussen 08:00 en 22:00 uur

Vrijdag: tussen 08:00 en 22:00 uur

Zaterdag: tussen 08:00 en 22:00 uur

Zondag: tussen 08:00 en 22:00 uur

 

Belkosten: lokaal tarief

Facebookpagina van Ziggo B.V.

ZiggoCompany

Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Ziggo B.V., bezoek het Facebook account van Ziggo B.V. en stel direct jouw vraag.

Twitter van Ziggo B.V.

ziggowebcare

Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Ziggo B.V., bezoek het Twitter account van Ziggo B.V. en stel direct jouw vraag.

Website van Ziggo B.V.

ziggo.nl

Bezoek de website van Ziggo B.V. om een antwoord te vinden op jouw vraag of contact op te nemen via het contactformulier op de website van Ziggo B.V.

Adresgegevens van Ziggo B.V.

Ziggo B.V. is gevestigd op het adres Boven Vredenburgpassage 128 Utrecht. De exacte locatie van Ziggo B.V. zie je op de kaart hierboven.

Telefoonnummer ZIGGO

0900 – 1884
Het informatienummer kost 18 cent per minuut. Er zit een maximum van 9 euro op. Het starttarie is 0,045 cent. Uw gebruikelijke belkosten komt er nog bij. Als je belt naar het nummer die hierboven is aangegeven, kan je de opname van de telefoongesprek ontvangen via de e-mail. Dit kan zijn voor controle. Je moet het formulier invullen dat je de opname wilt ontvangen binnen 48 uur in je e-mail.

Contact met de klantenservice

Voor vragen en problemen omtrent je internet, telefonie en televisie kun je contact op nemen met Ziggo. Ziggo is de grootse aanbieder van deze drie zaken in Nederland., ER zijn sinds 2008 veel meer kabelaars aangesloten tot één groot bedrijf, namelijk Ziggo. Het hoofdkantoor zit gevestigd in Utrecht.

Klantenservice Ziggo

Als je bent aangesloten bij Ziggo door een abonnement te hebben voor internet, telefoon of televisie en je hebt hier over vragen dan kun je die stellen aan de klantenservice. Ziggo probeert zo snel mogelijk het probleem voor jou op te lossen
Je kunt bij de klantenservice terecht voor de zaken:

  • Hulp bij storingen
  • Vragen over de bestellingen en de levering of installatie daarvan
  • Instructies bekijken voor het installeren van producten of diensten
  • Het doorgeven of wijzigen van de abonnement, gegevens of adres

Naast particulier kan je ook als bedrijf terecht bij de klantenservice als je problemen hebt, maar je moet dan terecht bij de Zakelijke Klantenservice. Dit werkt op dezelfde manier als bij de particuliere klantenservice.

Contact opnemen met Ziggo

Als je een vraag, klacht of opmerking hebt dan kun je contact opnemen met Ziggo contact. Je kan dit doen op verschillende manieren:

  • Op de website www.ziggo.nl kun je klikken op het onderwerp waar je een vraag over wilt stellen of waar je hulp voor nodig hebt. Daarnaast is er een lijst opgesteld met de veelgestelde vragen zodat je snel een antwoord kunt vinden op jou vraag
  • Op social media als Twitter, facebook en andere fora zit er een team klaar die jou vragen online zo snel mogelijk beantwoorden
  • Op de website kun je via het contactformulier uw vragen, complimenten of klachten kwijt. De expert van Ziggo gaat je dan daarna terug mailen of terug bellen.
  • Je kunt altijd bij een verkoop- of servicepunt langs gaan in de buurt. Als je je postcode invult dan krijg je een overzicht met de verkoop- en service punten die bij jou in de buurt zitten.
  • de abonnees kunnen elkaar vragen stellen en op deze vragen reageren en tips geven via de community.

Ziggo telefoonnummer

Er zijn meerdere manieren om de kabelaanbieder Ziggo te bereiken. Telefonisch contact is het snelste contact die je kunt krijgen en daarom is er maar één telefoonnummer: 0900 1884

  • je kunt de klantenservice bereiken via 0900 1884
  • Als je klant bent van Ziggo, dan kun je de klantenservice gratis bellen op het nummer 0900 1884
  • Als je als particulier een product wilt bestellen telefonisch dan kun je bellen met 0900 1884
  • Je kunt de zakelijke klantenservice bellen met 0900 1884
  • Je kunt een product zakelijk bestellen via het nummer 0900 1884

Ziggo bellen

Je kunt via het nummer 0900 1884 Ziggo bellen als je vragen, opmerkingen of problemen hebt. Je kunt iedere dag telefonisch bellen van 08:00 uur tot 22:00 uur. Dit geldt ook in het weekend en op feestdagen

Ziggo lost een storing op

Het kan voorkomen dat je te maken hebt met storing bij uw internet, telefonie of televisie. Je kunt voor hulp kijken op de website voor informatie, tips en filmpjes die te maken hebben met de storing. Als je de oplossing niet kunt vinden dan kun je altijd bellen naar het nummer 0900 1884 of je kunt via een ander manier contact opnemen. Je hoeft dus niet lang last te hebben van de storing, want Ziggo lost het samen met jou op.

Conclusie

Er zijn dus vele manieren om contact op te nemen met het klantenservice van Ziggo. Op de website kan je al een eind komen als je een vraag of probleem hebt, maar om het snelst een antwoord te krijgen is toch via de telefoon. Je wordt gelijk geholpen zodat je niet verder hoeft te zoeken. Je hebt direct een expert aan de lijn zodat je professioneel antwoord krijgt als je problemen hebt zonder misvattingen. Als je antwoord nodig hebt op een vraag of hulp nodig hebt bij een probleem dan kun je het beste telefonisch contact opnemen met Ziggo.
Het hoofdkantoor van Ziggo zit op de Atomweg 100 in Utrecht.


Is er iets verandert aan de bovenstaande gegevens?
Wij doen ons best om alle informatie actueel te houden. Indien er iets is verandert horen wij dat graag.
Een melding via ons contactformulier wordt zeer gewaardeerd.

Beoordelingen, Reviews & Klachten

29 Responses

  1. Ik heb gebeld via het storingsnummer van Ziggo, maar daar zeggen ze dat ze vanaf 20.00 uur alleen nog maar te bereiden zijn via facebook of twitter. Dat heb ik niet. Hoezo staat er dat Ziggo bereikbaar is tot 22.00 uur?

  2. ik heb slechte verbinding met wifi op mijn mob , ik heb al een booster van jullie maar werkt ook niet goed , hebben jullie van die lossen wifi ont vangers , die ik zag staan , ik zou daar wel gebruik van willen maken , anders ben ik toch genootzaak naar kpn te gaan , zo als ik hoor werken die prima

  3. Zeer slechte zaak dat Ziggo zo slecht bereikbaar is. Vroeger belde ik nog wel eens met het gratis servicenummer en ben daarbij goed geholpen. Laat ik zeggen dat ik geen 40 meer ben. En dan blijkt dat je niet geholpen kunt worden! Zal om moeten kijken naar een andere provider.

  4. Hierbij dien ik een klacht in punt een omdat ik bemietert ben geworden bij vernieuwen horizonboxxl hier kreeg ik een nieuw gezonden maar.!!!!! Dat was een heel oudmodel2 de klacht ik krijg een fatsoenlijke beeld etcetera opdie oude box e krijg een reperateur gestuurt die mij geldkist alhoewel Ziggomij bemietertheeft

  5. ik krijg niemand te pakken jullie nummer is geblokkeerd.
    ik heb echt een probleem maar vind het niet normaal dat jullie vanaf gisteren op geen enkele manier te spreken krijg.

  6. Ik heb geen bereik op mijn vaste telefoonnummer 0715764074. Op mn mobiel worden mn whatsapp niet verzonden en ontvangen.soms komen er dan oude berichten door. Ik ben dus niet te bereiken voor iedereen en kan zelf ook niet op mn vaste nummer bellen. Ik hdb begrepen dat er problemen zijn bjj Ziggo heb zelf aleen paar dagen mn energie erin gestoken. Modem uit opnieuw opstarte.e.d. ben het nu een beetje zat. Wil graag weten of Ziggo het probleem kan oplossen. Graagmet spoed antwoord

  7. Wegens verhuizing zeg ik mijn abonnement op omdat ik een contract bij KPN heb afgesloten.
    Blijkt dat ik een jaar contract heb bij Ziggo , waar mij niet over is verteld. ik ben al meer dan 20 jaar lid bij Ziggo en er is mij tussendoor niets verteld over een jaarcontract.
    Ook heb ik niets getekend, wel is mijn contract aangepast een paar maanden geleden.maar over een jaarcontract is niet gesproken…???????????????????
    Je mag toch verwachten dat ze bij Ziggo enige coulance hebben met iemand die al 20 jaar lid is en altijd veel te veel heeft betaald.

  8. Ziggo is een hele slechte provider, wij hadden een storing op de signaal versterker, en ze en een kapotte kabel, dan kunnen ze pas dinsdag of woensdag een nieuwe sturen, dan heb je al die dagen geen tv geen internet en je kunt niet bellen, stel dat je geen mobiel hebt dan ben je 4 dagen niet bereikbaar en kun je geen dokter of iemand bellen als je ziek bent of wordt dat is een hele slechte zaak vind ik, en ziggo gaat er bij ons ook uit veel te duur en je moet overal voor betalen.

  9. wilde overstappen naar ziggo, maar allemachtig….. wat zijn jullie slecht bereikbaar. Dit is echt te triest. Hoezo via Facebook ? Gewoon een klantenservice die bereikbaar is zou al helpen. Ik blijf maar bij KPN

  10. Beste medewerker,

    Vandaag weer twee keer contact gehad , conclusie het werkt niet en het formulier nummerbehoud moet weer ingevuld, aldus weer gedaan,

    eerste verwerkingsdatum is 22 maart, dat is veel te lang want ik ben al 5 weken bezif met deze klus,

    Indien de gegeven van de oude provider en de nieuwe niet overeen komen dan delen jullie ook niet mede wat er niet overeenkomt,

    Op die manier kan ik wel formulieren blijven invullen.

    Graag morgen en oplossing aanbieden

    Frank Strijkers

  11. Vind de service van ziggo momenteel zeer slecht en overweeg serieus om over te stappen naar andere provider ,wordt van het kastje naar de muur gestuurd en betaal te veel voor het geen we krijgen ,kan niet eens meer programma’s vanaf begin kijken of replay tv .
    ben zeer ontevreden

  12. afstandbediening gekocht en retour terug en betaald. wilde deze niet maar wel voice control met spraak wanneer ik deze verwachten

  13. Het is onmogelijk telefonisch contact te krijgen met de helpdesk over storingen of vragen over emailproblemen. Op de website word je van het kastje naar de muur gestuurd, als je de contactformulier-link aanklikt. En dat noemt men service!!! We zitten met vragen over een gehackt emailaccount en we kunnen geen contact krijgen met de helpdesk. De chatbox is ook een aanfluiting, dat gaat ook in een kringetje van “ik begrijp je niet” tot “wilt u een andere medewerker?” Schandalig hoe Ziggo zijn klanten (niet) te woord staat!! Toch maar naar de glasvezel????

  14. Vanmorgen heb ik Ziggo proberen telefonisch te bereiken met nr. 1200 of 0900 1884.
    Dit lukt helemaal niet om iemand aan de lijn te krijgen. Waarom niet !!!!!
    Omdat de rekening anders is dan gewoon wil ik graag iemand telefonisch spreken van de financiele afdeling. Te gek voor woorden dat dit niet lukt ook niet via de mail.
    Ziggo wat moet ik ondernemen om kontakt met jullie te krijgen!!
    077 3826177

  15. Ziggo is enorm klantontvriendelijk als je iemand persoonlijk aan de lijn wil krijgen.
    Lukt het via een omweg iemand aan de lijn te krijgen wordt gvd. de verbinding verbroken, Wat is dit voor geklooi. Wel willen verkopen geen service geven

  16. ik wil hulp met mail instellen. Want heb nieuwe computer en ben nu al mijn ‘mapjes’ die ik bij de mail had, kwijt. Ik zie nu alleen de inkomende en uitgaande mail vanaf de datum dat ik mijn nieuwe computer heb. Net zoals webmail zeg maar. Ik krijg geen telefoinsche hulp meer met mail. Wat een slechte service!!

  17. Het is helaas zeer teleurstellend. Maar Ziggo is niet meer te bereiken voor technische ondersteuning internet. Er is een telefoonnummer maar het keuzemenu slaat werkelijk nergens op. Als je optie 1 kiest voor technische ondersteuning, krijg je nog de vervolgkeuze 1 voor vragen mbt internet, daarna volgen er 3 zinloze opties, 1 problemen met verzenden en versturen email, 2 email instellingen, 3 overige vragen, 4 nogmaals menu luisteren. Alleen optie 4 werkt, de overige 3 geven als melding dat er telefonisch geen ondersteuning wordt gegeven mbt email. Stel je voor dat je een internetstoring wilt melden dan kan dat niet eens meer. Telefonisch geen ondersteuning ??? Hoe dan wel ? Chat functie welke een aantal weken geleden nog functioneerde is ook niet meer te vinden. Jammer dat zo’n groot bedrijf zich verschuilt en ervoor kiest niet bereikbaar te zijn voor haar klanten. Lekker goedkoop.

  18. Hoe kan ik iemand in het echt te spreken krijgen? Wat ik probeer, het blijft in cirkels gedraaid worden. Ik ben al lang klant van Ziggo, maar telkens als er iets aan de hand is, wordt er slecht iets opgelost. Ik overweeg om over te stappen naar een ander bedrijf.
    Dus geef a.u.b. antwoord, hoe krijg ik iemand te spreken?

  19. Ik overwoog een standaard Ziggo-account. Ik wilde alleen weten of het waar is dat poort 25(smtp) geblokkeerd wordt. En of Ziggo gebruikt maakt van het KPN-netwerk. Maar het keuze-menu is horror, en als je uiteindelijk iemand aan de lijn krijgt dan zijn dat te moeilijke vragen en/of er is ‘een storing’. Wat een belachelijk gedoe. Ik heb medelijden met Ziggo klanten, ik blijf mooi zitten waar ik zit.

  20. Het ww verandert bij Vodafone, maar nu kan ik niet meer binnenkomen bij Ziggo Go 🙁 Eerder geen enkel probleem om op een andere plek naar de F1 te kijken. Hierover contact gehad met Ziggo. Met de eerste, die het ging uitzoeken, was ineens geen verbinding meer. Weer bellen. Deze persoon wilde mij het laten uitzoeken 🙁 Tja, waarom dan bellen?? Dit ook gezegd en de verbinding verbroken!

  21. Vervelend trage upload dat niet meer van de tijd is. Het deugt mij niet dat ik het maar moet doen met een 600/50 lijntje. Ik zie liever meer balans tussen de upload en download.

  22. Al vanaf 11 juni bezig met verhuisservice naar ander adres. Tot op heden nog steeds niet geregeld. Wordt van kastje naar de muur gestuurd. Mijn geduld raakt nu zo langzaam wel op.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Copyright 2021 © All rights Reserved.