DHL

DHL Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (130) Reviews

Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: tussen 08:00 en 19:00 uur

Dinsdag: tussen 08:00 en 19:00 uur

Woensdag: tussen 08:00 en 19:00 uur

Donderdag: tussen 08:00 en 19:00 uur

Vrijdag: tussen 08:00 en 19:00 uur

Zaterdag: tussen 09:00 en 16:00 uur

Zondag: Gesloten

Belkosten: €1,- per gesprek

Telefoonnummer DHL

Je kunt DHL bellen op 088 – 0552 – 000. Je kunt bellen op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 uur. Het bedrijf is ook via whatsapp bereikbaar. Tegenwoordig kun je ook 24/7 chatten met DHL. Dit kan via whatsapp en via live chat.

Contact met de klantenservice

U kunt moeiteloos in verbinding treden met de klantenservice van DHL. Opgericht in 1969, functioneert DHL als een dochteronderneming van Deutsche Post DHL. Het bedrijf is oorspronkelijk gestart met het doel om post te verzenden en heeft zijn diensten in de loop der tijd uitgebreid met koeriers- en logistieke services.

Contact

U kunt op meerdere manieren contact opnemen met de klantenservice van DHL. Op hun website, www.dhl.nl, vindt u een specifieke pagina die alle beschikbare contactopties weergeeft. Hier kunt u terecht voor vragen of feedback over een breed scala aan onderwerpen.

De contactmogelijkheden bij DHL omvatten:

  • Vrachttransport: Voor al uw vragen over vrachtvervoer kunt u terecht bij de experts van DHL Global Forwarding.
  • Parcel: Zowel particulieren als zakelijke klanten kunnen contact opnemen met DHL voor vragen of opmerkingen over de standaard pakketdiensten, zowel nationaal als internationaal.
  • Supply Chain Oplossingen: Voor vragen over supply chain management en logistiek, of als u een offerte wilt aanvragen, kunt u direct contact opnemen met DHL Supply Chain.
  • Internationale Expresservice: Voor vragen of suggesties over de expresservice van DHL voor documenten en pakketten, staat DHL Express tot uw dienst.

DHL biedt gespecialiseerde ondersteuning.

Telefoonnummer

Er is niet maar één telefoonnummer die je kunt bellen als je vragen of opmerkingen hebt. Er zijn verschillende telefoonnummers voor elke categorie. Let op dat je het juiste telefoonnummer kiest dat aansluit bij je vraag.
Dit zijn de telefoonnummers:

  • Supply Chain: 088 0552 000
  • Parcel voor zakelijke klanten: 088 0552 000
  • Parcel voor consumenten: 088 0552 000
  • DHL Express: 088 0552 000

Je kunt doordeweeks de klantenservice telefonisch bereiken van 08:00 uur tot 18:00 uur.

Klantenservice

Naast de telefonisch contact kun je ook online in contact komen met DHL. Je kunt voor vragen of opmerkingen over vrachttransport het contactformulier gaan invullen. Een expert neemt dan zo snel mogelijk contact met jou op. Als je voor andere onderwerpen contact wilt opnemen kan het ook gratis via het formulier en je krijgt ook zo snel mogelijk een antwoord terug. Er is ook een lijst met veelgestelde vragen zodat je misschien al een antwoord kan vinden zonder contact op te nemen met de klantenservice van DHL.

Servicepunt

Als je een pakketje wilt verzenden, ophalen of retourneren dan kun je dat doen bij de Servicepunt van DHL. In heel Nederland zijn er 1300 locaties, de kans is groot dat er een bij jou in de buurt zit. Je kunt via de DHL Parcel zoeken waar het dichtstbijzijnde Servicepunt van DHL zit bij jou in de buurt. Je ontvangt een sms of een e-mail als er een pakketje voor jou klaar staat. Als je het pakketje niet gelijk op haalt, krijg je twee keer een herinneringsbericht. Bij het servicepunt kun je een pakket met minder dan 10 kilo verzenden naar Nederland, naar het buitenland of naar een ander servicepunt van DHL.

Facebookpagina van DHL

dhlparcel
Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan DHL
Bezoek het Facebook account van DHL en stel direct jouw vraag.

Twitter van DHL

dhlnl
Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan DHL
Bezoek het Twitter account van DHL en stel direct jouw vraag.

Website van DHL

dhlparcel.nl
Bezoek de website van DHLom een antwoord te vinden op jouw vraag.
Of vul het contactformulier in op de website van DHL om contact op te nemen.

Adresgegevens van DHL

Dit bedrijf is gevestigd op het adres Reactorweg 25 Utrecht 3504 AA.
Je kunt de exacte locatie van DHL ook vinden via Google Maps.

Beoordelingen, Reviews & Klachten

130 reacties

  1. Ik informeer naar mijn pakket wat al dagen staat geregissteerd als gescand voor sorteren.
    Ik geef twee keer het juiste verzendnummer in en het bandje antwoordt wij herkennen uw verzendnummer niet ga naar de website.
    Dit is klanten afpoeieren.
    Een oud hollands spreekwoord is hiervan toepassing u zegt in feite tegen mij : “LOOP NAAR DE POMP”
    Als jullie zo mij als klant zo behandelen dan verstuur ik niets meer met DHL!!!!

  2. Hoi Gisteren effe snel verzendlabel online ingediend adres verzender dat ben ik genoteerd met e mail adres, en dan adres ontvanger genoteerd ook goed ingevuld e-mail adres ?? toch maar weer de mijne ingevuld, nu komt het controle alle geg. kloppen dan betaald € 5,75 kreeg pdf bestand direct te zien … maar schrok me de pleuris omdat ontvang adres gvd zelfde is als verzend adres.
    toen als een gloeiende…… klanten serv. gebeld maar let op gvd 1 euro per minuut dus daar trap ik niet in voor je weet hang je 10 minuten stelletje tering lijers zeg
    online geen ene reet opgeschoten kom steeds terug in het zelfde circeltje.
    Nooit maar dan ook nooit meer via die klote neppers
    maar weer terug naar de vertrouwde Post NL.
    Heeeeelp. wat moet ik nu.???

  3. Mijn pakket staat ook al twee dagen op aanwezig in sorteercentrum. Al twee dagen voor thuis gebleven. Bij het inspreken van het bandje geeft hij aan dat het nummer niet herkend wordt. Geen pakje wat geleverd wordt en totaal niet bereikbaar.

  4. Ook ik wil weten waar mijn retourzending blijft. Staat ook al dagen op gescand voor sorteren. Ook ik krijg steeds te horen dat het verzendnummer niet klopt. Het lijkt wel of er expres steeds een verkeerd nummer herhaal wordt. Verschrikkelijk irritant dat jullie gewoon niet te bereiken zijn!!!!!!!!!!!!!! Dit is inderdaad zeer klant onvriendelijk! Straks komt mijn retourzending te laat aan en heb ik een probleem met de leverancier.

  5. Ik ben al 3 weken dagelijks bezig de klantenservice te bereiken via chat. Op het kaartje dat in de bus is gegooid staat een BEZORGCODE en geen track en tracé nummer. De computer blijft maar vragen naar track en trace en er is niemand bereikbaar. Hoe slecht kan een service worden als je zo met je klanten omgaat. En het ergste van alles is dat er staat dat het is afgeleverd met een exacte tijd met handtekening. Ik was helemaal niet thuis en de handtekening is dus door DHL er zelf op gezet. Dit is echt een schande. Willen jullie niet horen hoe slecht klanten behandeld worden. Kunnen jullie alleen maar zeggen dat je het druk hebt!

  6. Ik wacht al meer dan 3 weken op mijn pakket (binnen Nederland verstuurd!).
    Ik zie dat het maar blijft rondcirkelen bij het sorteerstation en komt niet verder dan dat!
    Ik heb diverse keren het track and tracenummer doorgegeven en met de klanten”service”? gebeld zonder resultaat! Als dit bedrijf zo hoog opgeeft van service en klantvriendelijkheid stel ik voor om de hele klantenservice op cursus sturen om h.e.e.a. weer op de rit te krijgen. Waardeloze onderneming!

  7. Cora Heb al 2 dagen het pakketje bezorgd staan maar ik heb niks gekregen ook is het niet bij de DHL punt afgegeven want daar ben ik ook al geweest.Als ik het klantenservice nummer bel wordt je afgewimpeld. Ook als je medewerker wilt spreken. Dit is echt balen en ongehoord

  8. De meest waardeloze firma die er bestaad elke keer een bandje afdraaien 1 euro incasseren en
    gewoon zeggen dat het nummer niet klopt maar mijn pakket is er niet het staat als afgeleverd
    op vrijdag 13 november om 17.13 uur op ons bedrijf op vrijdag zijn wij om 16.30 uur gesloten
    dus ik wil weten wie het pakket zo genaamd in ontvangst heeft genomen maar het is onmoggelijk
    om een medewerker aan de lijn te krijgen dit is nu de derde keer in 2 maanden dat ik op een zending
    zit te wachten de andere twee keer hebben ze het pakket gewoon een week laten liggen omdat ze
    geen bezorger in onze richting hadden zo genaamd.
    Dit is nu echt de laatste keer geweest dat ik iets met DHL laat komen als ik nog onderdelen bestel
    en de verkoper zegt dat hij ze mee DHL stuurt zeg ik dat hij ze dan mag houden.
    Wat een waardeloos bedrijf maar ja waarom schrijf ik dit eigenlijk het wordt waarschijnlijk niet eens
    door iemand van DHL gelezen of ze lachen er hartelijk om en zeggen kijk weer zo een schlemiel die
    er in is getrapt.

    1. Wat een waardeloze klantenservice, bel voor 1 euro per gesprek en mevrouw neemt op en hangt direct weer op, vervolgens bel ik nog een keer voor 1 euro per gesprek. Dit keer had mevrouw tijd om me te woord te staan. Wanneer m’n vraag stelde kreeg ik een onbeschoft antwoord dat ik de verzender moest bellen met m’n wijzigingen terwijl DHL mijn pakket in beheer had? Vreemd.. dit gaf ik aan, maar ik denk dat mevrouw geen tijd meer had en hing op zonder mij verder te helpen. Vervolgens zit je er verslagen bij en bel je nog een keer voor 1 euro per gesprek.. drie euro verder en nog geen antwoord en oplossing…

  9. Waar is mijn pakket ,al drie keer geef de bezorger het aan een onbekend adres af met de mededeling dat ik niet thuis ben ,ik ben wel thuis .maar mijheer wil niet in de flat 3 hhoog komen .en ik krijg daar geen bericht van waar het pakketje zich bevind .ik loop nu al twee dagen te zoeken en deuren langs te gaan ,Dit is nu een paar keer gebeurd ,DIT KAN NIET ,ook bellen help niet bij jullie .

  10. Ik informeer naar mijn pakket wat bij jullie staat geregissteerd als gescand voorafleveren op dervice poimt maar is gesloten vanwege cporona denk ik
    Ik geef twee keer het juiste verzendnummer in en het bandje antwoordt wij herkennen uw verzendnummer niet kan ook geen medewerker te spreken krijgen ben wel teleurgesteld om zo te moeten handelen wil graag eweten of het dam op huis adres afgeleverd kan worden ik hoop op snel antwoord

  11. in corona tijd verwacht je dat er toch meer mogelijkheden zijn,maar helaas op zaterdag geen contact mogelijk terwijl dit wel op de site staat.
    nu maar hopen dat het niet terug verstuurt wordt voor de tijd.
    als binnenvaart schipper moet je dan maar geen dhl bezorging hebben!

  12. Het is verschrikkelijk zeggen dat 16:00 uur het kantoor gesloten is terwijl het gewoon open is.
    Drama Drama
    Steeds andere meldingen maar geen pakket!!!!!!

  13. Fijn dat mijn bestelling van amazone niet geleverd is vandaag het is een brievenbus pakket 3x ,vrouwenslag 108 ,knap waardeloos dat jullie je niet aan de afspraak houden van bezorgen

  14. DHL is zeer slecht te bereiken. De service is ruk, en ik bel al dagen naar de klantenservice waarbij het traceernummer niet eens herkend word. de verbinding word verbroken en er is niks opgelost. ik wacht inmiddels al 12 dagen op een pakket

  15. Waardeloos mail krijgen we komen zo laat en dan bericht krijgen we hebben u gemist terwijl je gewoon thuis bent dit gebeurde van de week 4x nu zou ik naar een service punt moeten waar betalen we dan bezorg kosten voor dit gebeurd hier herhaalde malen of als het kan een pakje in een bus doen die niet bij het huis staat bv aan een dijk daar raken pakjes heel vaak zoek doe er nu eens iets aan want het kan wel ptt komt ook gewoon langs

  16. Ik wil een mens spreken: heb tracking nummers en een ergens wachtend pakket maar er gebeurt niets. Ik kom niet verder met de contactsystemen van DHL. Wanhoop, kost bakken met tijd maar niets levert iets op. DHL sucks!

  17. ik kreeg gisteren bericht dat het pakket was af geleverd rond ongeveer
    12uur45 bij mevr-T.Radings ebstrrom 62 hellevoetsluis
    het mail adres is van mij zelf omdat mevr geen computer heeft ik kreeg dusgisteren bericht dat het was afgeleverd wat dus niet zo is .hopelijk word dit zo snel als mogelijk opgelost het gaat over een loop mat.bestelling moet afgeleverd worden
    op boven staant adres hr dank voor UW AANDACHTJ.A.DRIAANSE

  18. Er is duidelijk een hele hoop mis bij jullie ! Sind een paar weken worden de pakketjes zo in de hal
    van het appartement complex aan het Palaceplein te Scheveningen gedumpt zonder dat er aangebeld wordt of een kaartje i d bus ! Mijn pakketje heeft er 6 uur gelegen totdat er een buurvrouw ons belde allemaal. Mijn pakketje kon zo door de brievenbus ! Schande dikke vette nul hiervoor ! Doe er wat aan ! Dit kan echt niet

  19. Goedemorgen, krijg een melding dat ze mijn pakket niet kunnen leveren, omdat er geen huisnummer opstaat.
    Ik kan niemand bereiken om mijn huisnummer door te geven, zodat mijn order geleverd kan worden

  20. KLACHT!
    Vandaag gebeurde het weer!
    Bel gaat maar ik zie niemand bij de voordeur.
    Wel een bestelbusje op straat.
    ???
    Daar zit iemand in maar kijkt niet op of om.
    Ik naar de voordeur en daar staat een pakket.
    Gewoon weg gezet.
    Voor hetzelfde geld was er niemand thuis of werd de bel niet gehoord.
    Hier in huis wonen oude dove mensen.
    Laat uw medewerkers gewoon uw pakketten afgeven zodat ze weten dat het correct ontvangen wordt.

  21. Van: Marcella Heurter <[email protected]>
    Verzonden: Saturday, April 24, 2021 7:59:35 PM
    Aan: DHL Parcel <[email protected]>
    Onderwerp: Re: Je pakket ligt bij de buren (JVGL0612371528699982)
     
    Helaas heb ik het pakket niet ontvangen, terwijl ik gewoon thuis was en zelfs de garage open stond , mijn buren hebben ook niets ontvangen !! Mvg Marcella Heurter, Rits Verkeersopl. Broekhovenseweg 130 A. 5021 LJ Tilburg 

  22. Mijn pakket staat al een week bij het voorsorteer centrum, krijg geen medewerker aan de lijn , kunnen het pakket niet vinden Wat een k….. firma nooit meer iets via Duurt Heel Lang

  23. Mijn pakketje wel geleverd,maar het was onder mijn rolstoel neergezet.Mijn rolstoel stond voor de deur omdat ik met mijn scootmobiel de hond aan het uitlaten was. Ik kon er zelf niet bij . Ik wist niet dat dit pakket bezorgt zou worden. Ik vind het zeer slordig dat het pakket op deze manier was achtergelaten. Het pakket bevatte namelijk iets wat zeer speciaal en ook nog heel kostbaar. Mag dit zomaar onbeheerd neergezet worden.

    Met vriendelijke groet,

    M ‘t Hoen.

  24. Bij het bezorgen werd er gebeld en heel dringend op de deur gehamerd. Toen ik er wat van zei, zoals: volgende keer niet zo hard op de deur slaan kreeg ik natuurlijk commentaar. Het laatste wat de bezorger zei was dat ik anders de volgende keer helemaal geen bezorging meer zou krijgen. Geen reclame voor andere DHL bezorgers.

  25. Gelikte website maar mijn ervaring is net als de voorgaande reacties minder positief. Een lading zwaar beschadigd aangekomen vanuit een particuliere aankoop via ebay en Paypal in Duitsland. Artikel via Paypal veilig betaald en voor een voldoende verzekerd bedrag met DHL laten verzenden. DHL meldt halverwege via track&trace dat lading wegens beschadiging retour afzender is, maar wordt plotseling de dag erna toch geleverd. Inderdaad zwaar beschadigd. Echter alleen de verzender kan de schade claimen maar geeft niet thuis, hij heeft zijn geld ontvangen en had het deugdelijk verpakt kon ik constateren. DHL werkt op geen enkele wijze mee, verwijst alleen maar naar de voorwaarden en doet geen zaken met de ontvanger. Wat is de ethiek van zo’n verzekering als je lot als ontvanger in handen ligt van een niet meewerkende verkoper. Dan blijkt de aankoopverzekering van Paypal plotseling niet te gelden voor transacties tussen twee particulieren geven zij aan. Maar dat staat los van DHL.

  26. Vorige week mijn pakket gewoon bij de voordeur gezet. Buren hadden het graag aangepakt. Blij dat ik er eerder bij was dan een toevallige voorbijganger!!!!

  27. ik heb pakje ook niet ontvangen ze zegen wij hebben u niet aan getroffen maar ik was ge woon thuis ik weet niet wat er loos is ze slaan ge woon een andere weg in maar niet waar ze moeten zijn en ten 2 ze brengen het niet eens voor de deur wij wonen in een vlat 2 hoog ze gooi het ge woon bij in kom neer

  28. De Klantenservice van DHL is gewoon slecht en vrij onbeschoft wanneer je belt om te vragen of je het pakketje zelf kan afhalen komt er ineens een bandje hoe je de service vindt en degene die je te woord stond is niet meer aan de telefoon , waar DHL in uitblinkt zijn de telefoonkosten voor een gesprek om daar een asociale prijs voor te vragen . Maar ik heb mijn pakket niet ontvangen en weet niet waar het is om het zelf op te halen .
    Een slechte bezorg-service

  29. 3de keer dat ze langskomen 3 keer vrij gevraagd en dan gewoon niet komen en schrijven dat we niet thuis zijn . Vervolgens naar afleverpunt en dan gewoon niet daar liggen en pakket kwijt zijn . Waardeloze service niet eerlijk en geen afspraken en dan ook nog eens niet fatsoenlijk bereikbaar

  30. Gisteren zou mijn pakket geleverd worden maar DHL is gewoon niet geweest extra middag vruij gehouden ze komen gewoon niet, ben zo kwaad! Gisteravond een mail ik zou het maar bij een sevicepunt ophalen. Nu zit ik te wachten dat die mail komt dat hij alles daar achter de deur heen gooit. Ik ben ben er helemaal klaar mee. Ik vraag eerst bij een bedrijf welk bedrijf het komt brengen zeggen ze DHL dan bestel ik daar niet en vertel ook de reden erbij.

  31. In het Sendungsübersicht dat ik via een link in het mailbericht van de Duitse afzender vond, las ik tot mijn verbazing het volgende:
    “Mo, 02.08.2021, 20:46
    Der Empfänger wurde nicht angetroffen. Es erfolgt ein weiterer Zustellversuch.”
    Ik ben ongeveer een middag bezit geweest om een officiële klacht indienen over de gang van zaken omtrent deze zending.
    1. Op maandag 2 augustus 2021 ben ik de hele avond thuis geweest en bereikbaar. Het pakket is op die avond niet aangeboden, niet om 20.46 uur, maar ook niet eerder of later.
    2. Ik heb geen bericht in mijn brievenbus gehad, dat de bezorger mij niet heeft thuisgetroffen. Het pakket is ook niet aangeboden bij de buren.
    3. Het pakket is niet later opnieuw aangeboden.
    4. Ik heb van dhlparcel.nl geen enkel mailbericht ontvangen aangaande deze zending: a. niet wanneer ik het pakket kon verwachten b. niet dat de pakketbezorger bij mij aan de deur geweest is, c. niet dat het pakket naar een depot (parcel-shop) is gebracht, d. niet hoe lang het pakket daar voor mij in bewaring gehouden wordt.
    Omdat bezorging zo lang op zich liet wachten ben ik er zelf, via het bericht van de Duitste website achter gekomen dat het pakket al bij het Service-center lag.
    Klacht indienen via mail of vragenformulier: onmogelijk! Voor zakelijke gebruikers is er wel een vragen/opmerkingen-formulier, voor particulieren niet. Die kunnen bellen à € 1,- per minuut.
    Dan maar via de chat: na wat nietszeggend heen-en-weer gechat uiteindelijk verbonden met een medewerker die na 20 minuten de chat oppakte.
    Ze was heel vriendelijk, maar al snel was duidelijk dat dhlparcel.nl (particuliere) klanten totaal niet serieus neemt.
    Uit de chat:
    Chatbot Tracy: “Ik zie dat je pakje al bezorgd is bij een DHL ServicePoint. Het had natuurlijk bij jou bezorgd moeten worden.
    Ik zou het graag willen terugdraaien, maar dat kan helaas niet meer”
    Ik: “Jullie hebben de fout gemaakt. Ik vind dat jullie die fout dus ook moeten herstellen. Ik verwacht dat het pakje alsnog en wel zo snel mogelijk hier bezorgd wordt.”
    Medewerkster klantenservice: “Helaas kunnen we het pakketje niet meer bij jou thuis bezorgen omdat het al is aangekomen op het servicepunt, mijn excuses daarvoor.”
    Dhl maakt een fout en geeft dat ook toe. Maar dhl wil/kan die fout niet herstellen, ‘’omdat het pakketje al bij het service-center ligt” Alsof niemand het daar meer weg kan halen. Totaal absurd argument. Ik vraag vervolgens om een postadres of een maildres om een klacht in te dienen: “dat hebben we niet”.
    Daarmee houd je geen tevreden klanten, of als het aan mij ligt: daarmee houd je je klanten überhaupt niet.

  32. Ik heb wat besteld bij de lidl en nu is het zo dat de 1e keer het product helemaal stuk was de 2e keer ook en nu de 3e weer de doos helemaal open en dicht geplakt met plakband va de DHL ik snap niet waarom er niet normaal met pakketten omgegaan kan worden. Er staat zelfs op de doos dat het breekbaar is. Ik vraag me af of lidl ook gaat neerleggen bij jullie.

  33. Wat me even van het hart moet… waarom moet ik 1 euro + belkosten betalen voor klantenservice voor fouten die uw medewerkers maken? Het is al sneu genoeg dacht ik dat er pakketten zoek raken en service zou gewoon bij de prijs inbegrepen moeten zijn. En dan die zoektocht naar contactgegevens! Die zijn maar moeilijk te vinden. Volgens mij zijn er wel verbetermogelijkheden te vinden.

  34. Wat een WAARDELOOS bedrijf is DHL
    Zit te wachten op een pakket, krijg ik ineens een mail dat het niet afgeleverd kon worden. Moet het weer eens ophalen op een servicepunt. Gewoon klinklare onzin want ik ben thuis. En dit is niet de eerste keer dat ze dit flikken. Al veel vaker meegemaakt. En bel de klantenservice maar niet want daar schiet je helemaal niks mee op. Zij weten zelf niets. Snap miet dat er nog steeds bedrijven zaken doen met DHL.

  35. ZEER SLECHT
    Je pakket word gewoon voor de deur gezet
    terwijl je niet thuis bent schande of je bent wel thuis en ze zetten het gewoon neer
    heb al een aantal meldingen gedaan maar er word niks aan gedaan
    elke keer weer het zelfde liedje
    als ik voortaan iets besteld en zie dat het bezorgd word door DHL dan bestel ik niks
    is gewoon op ze hollands gezegd een kut bedrijf

  36. moet pakket ontvangen Volgens meldingen van DHL op 13 9 2021 afgeleverd maar tot heden nog niets ontvangendierse malen contact gehad met dhl
    maar als ontvanger sta je nergens chauffeur heeft het af getekend kkaar zo kun je alles laten verdwijnen

  37. Waardeloos bedrijf. Pakjes komen nooit aan . Altijd zelfde verhaal. De bezorger kon uw pakket niet bezorgen. En daarna opnieuw aanvragen blijf je voor thuis maar komt weer niet. Schandalig.
    Track en tracé blijft de bezorger onderweg maar komt niet .Mensen stop met DHL.

  38. er is maar 1 oplossing voor al deze klachten. bij bestelling(en) vragen naar de bezorging. bij dhl zeggen dank u die wil ik niet hebben en geen andere bezorging ergens anders je bestelling doen. dit bedrijf moet eerst op zijn gat dan gaan ze misschien iets er aan doen.

  39. Ik kreeg vanavond een mailtje dat mijn pakket afgeleverd is. Dat lijkt me heel sterk, ik was gewoon thuis. Ik wil nu wel weten waar mijn pakje wel is.

  40. Wat een *** bedrijf!!!
    Verstuur nooit via DHL!!!
    Slecht bedrijf!!!
    Slecht bereikbaar!!!
    Domme mensen werken daar!!!
    Ik weet niet!!! Ik wil niet!!!
    ***verdomme!!! Wat een *** bedrijf!!!

  41. Kreeg een melding dat mijn pakket om 18:53 bezorgd zou zijn. Zat naast de deur en heb geen bezorger gezien. Kort hierna kreeg ik de melding ‘we hebben je gemist’. Terwijl er geen bezorger is langsgeweest. Beetje gek dat ze ons dan gemist hebben. Doe hier wat aan in de toekomst aub.

  42. Vandaag twee pakketten mogen ontvangen via DHL.Op de order duidelijk laten vermelden dat beide pakketten bij de direkte buren afgegeven hadden mogen worden,daar zij toch heel de dag thuis waren.
    Blijkt dus dat beide pakketten 5deuren verder te zijn afgeleverd,dit omdat de bezorger daar toch toevallig moest zijn om wat te leveren.
    Vindt dit geen manier van leveren zo,temeer omdat er altijd wel wat is met DHL.
    Of ze komen veels te laat,bezorger legt het pakket gewoon voor de deur,of gewoon heel stuk verder.
    Waardeloos bedrijf!

  43. 2 dagen na elkaar melding ‘we hebben u gemist’. Terwijl wij beide momenten thuis waren. Detail: bezorging tossen 17.50 en 18.50. En op ‘gemist’ gezet 17.51. Geen zin meer? Wees eerlijk…alle begrip in tijden van drukte, maar zeg dát dan. Nu wordt het pakket nota bene teruggestuurd naar verzender. Waardeloos.

  44. 3x opnieuw moeten sorteren. Ben al meer dan een week op pakket aan het wachten en nog steeds niets ontvangen. Ook geen enkel tegenbericht. WAARDELOOS!

  45. Vanavond is hier geen deurbel gegaan terwijl wij met ons allen aan de keukentafel zitten. Komt onze zoon eraan dat hij een pakketje heeft gevonden in onze schuur! Waarom bellen jullie niet meer aan tegenwoordig? Dit is toch geen service? En daar komt bij onze schuur is nog niet in gebruik omdat hij niet goed functioneert en nu heeft iemand van jullie de deur over de grond heen geschaafd. Lekker dan! Savonds niet belkaart voor klachten! Fantastisch weer!!!

  46. Mafkezen! Trof vanmiddag mijn pakket voor de deur aan in de regen. Helemaal doorweekt en iedereen had het zo mee kunnen nemen!
    En dat terwijl ik een plek had afgesproken in de app waar het achtergelaten kon worden……

    Jullie zijn echt koekoek!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *