DHL

DHL Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (8) Reviews

Bellen met DHL

088 – 0552 - 000
Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: tussen 08:00 en 19:00 uur

Dinsdag: tussen 08:00 en 19:00 uur

Woensdag: tussen 08:00 en 19:00 uur

Donderdag: tussen 08:00 en 19:00 uur

Vrijdag: tussen 08:00 en 19:00 uur

Zaterdag: tussen 09:00 en 16:00 uur

Zondag: Gesloten

 

Belkosten: €1,- per gesprek

Facebookpagina van DHL

dhlparcel

Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan DHL, bezoek het Facebook account van DHL en stel direct jouw vraag.

Twitter van DHL

dhlnl

Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan DHL, bezoek het Twitter account van DHL en stel direct jouw vraag.

Website van DHL

dhlparcel.nl

Bezoek de website van DHL om een antwoord te vinden op jouw vraag of contact op te nemen via het contactformulier op de website van DHL

Adresgegevens van DHL

DHL is gevestigd op het adres Reactorweg 25 Utrecht 3504 AA. De exacte locatie van DHL zie je op de kaart hierboven.

Telefoonnummer DHL

088 – 0552 – 000
Het informatienummer kost 18 cent per minuut. Er zit een maximum van 9 euro op. Het starttarie is 0,045 cent. Uw gebruikelijke belkosten komt er nog bij. Als je belt naar het nummer die hierboven is aangegeven, kan je de opname van de telefoongesprek ontvangen via de e-mail. Dit kan zijn voor controle. Je moet het formulier invullen dat je de opname wilt ontvangen binnen 48 uur in je e-mail.

Contact met de klantenservice

Je kunt eenvoudig contact opnemen met de klantenservice DHL. DHL opgericht in 1969 en is een dochteronderneming van Deutsche Post DHL. Het ontstaan van de bedrijf was als bedoeling voor de verzending van post en later is er contactlogistiek bij gekomen.

Contact

Je kunt op verschillende manieren in contact komen met de klantenservice van DHL. Je vindt op de website ww.dhl.nl een pagina met die opties. Je kunt daar terecht met vragen of opmerkingen over allerlei zaken.
De opties om contact te hebben met DHL:

  • Vrachttransport
  • Parcel
  • Oplossingen in de Supply Chain
  • Internationale expresservice voor documenten en pakketten

Je kunt vragen stellen en suggesties bieden over de producten en diensten van DHL Express bij de internationale expresservice voor documenten en pakketten. Als je vragen of opmerkingen hebt over de standaard pakketservice naar het binnen- en buitenland dan kun je als particulier en als zakelijk contact opnemen met het onderdeel Parcel.
Als je gebruik wilt gaan maken van vrachttransport of je hebt hier vragen over dan kun je bij een expert van DHL Global Forwarding terecht. Je kunt ook contact opnemen met de Supply Chain. Je mag vragen hebben over de management en logistiek. Ook mag je offertes aan gaan vragen.

Telefoonnummer

Er is niet maar één telefoonnummer die je kunt bellen als je vragen of opmerkingen hebt. Er zijn verschillende telefoonnummers voor elke categorie. Het ligt aan het soort vraag dat je wilt vragen welke telefoonnummer je moet gebruiken.
Dit zijn de telefoonnummers:

  • Supply Chain: 088 0552 000
  • Parcel voor zakelijke klanten: 088 0552 000
  • Parcel voor consumenten: 088 0552 000
  • DHL Express: 088 0552 000

Je kunt doordeweeks de klantenservice telefonisch bereken van 08:00 uur tot 19:00 uur en op zaterdag kun je bellen van 09:00 uur tot 14:00 uur

Klantenservice

Naast de telefonisch contact kun je ook online in contact komen met DHL. Je kunt voor vragen of opmerkingen over vrachttransport de contactformulier gaan invullen. Een expert neemt dan zo snel mogelijk contact met jou op. Als je voor andere onderwerpen contact wilt opnemen kan het ook gratis via het formulier en je krijgt ook zo snel mogelijk een antwoord terug. Er is ook een lijst met veelgestelde vragen zodat je misschien al een antwoord kan vinden zonder contact op te nemen met de klantenservice van DHL.

Servicepunt

Als je een pakketje wilt verzenden, ophalen of retourneren dan kun je dat doen bij de Servicepunt van DHL. In heel Nederland zijn er 1300 locaties, de kans is groot dat er één bij jou in de buurt zit. Je kunt via de DHL Parcel zoeken waar de dichtstbijzijnde Servicepunt van DHL zit bij jou in de buurt. Je ontvangt een sms of een e-mail als er een pakketje voor jou klaar staat. Als je het pakketje niet gelijk op haalt, krijg je twee keer een herinneringsbericht. Bij de servicepunt kun je een pakket met minder dan 10 kilo verzenden naar Nederland, naar het buitenland of naar een andere servicepunt van DHL.

Contact


Is er iets verandert aan de bovenstaande gegevens?
Wij doen ons best om alle informatie actueel te houden. Indien er iets is verandert horen wij dat graag.
Een melding via ons contactformulier wordt zeer gewaardeerd.

0/5 (0 Reviews)
0/5 (0 Reviews)

Beoordelingen, Reviews & Klachten

3 4 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
8 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
A Muskens
A Muskens
5 months ago

Ik informeer naar mijn pakket wat al dagen staat geregissteerd als gescand voor sorteren.
Ik geef twee keer het juiste verzendnummer in en het bandje antwoordt wij herkennen uw verzendnummer niet ga naar de website.
Dit is klanten afpoeieren.
Een oud hollands spreekwoord is hiervan toepassing u zegt in feite tegen mij : “LOOP NAAR DE POMP”
Als jullie zo mij als klant zo behandelen dan verstuur ik niets meer met DHL!!!!

Ricardo
Ricardo
2 months ago

Hoi Gisteren effe snel verzendlabel online ingediend adres verzender dat ben ik genoteerd met e mail adres, en dan adres ontvanger genoteerd ook goed ingevuld e-mail adres ?? toch maar weer de mijne ingevuld, nu komt het controle alle geg. kloppen dan betaald € 5,75 kreeg pdf bestand direct te zien … maar schrok me de pleuris omdat ontvang adres gvd zelfde is als verzend adres.
toen als een gloeiende…… klanten serv. gebeld maar let op gvd 1 euro per minuut dus daar trap ik niet in voor je weet hang je 10 minuten stelletje tering lijers zeg
online geen ene reet opgeschoten kom steeds terug in het zelfde circeltje.
Nooit maar dan ook nooit meer via die klote neppers
maar weer terug naar de vertrouwde Post NL.
Heeeeelp. wat moet ik nu.???

Leonie
Leonie
1 month ago

Mijn pakket staat ook al twee dagen op aanwezig in sorteercentrum. Al twee dagen voor thuis gebleven. Bij het inspreken van het bandje geeft hij aan dat het nummer niet herkend wordt. Geen pakje wat geleverd wordt en totaal niet bereikbaar.

Anneke Stikkelman
Anneke Stikkelman
1 month ago

Ook ik wil weten waar mijn retourzending blijft. Staat ook al dagen op gescand voor sorteren. Ook ik krijg steeds te horen dat het verzendnummer niet klopt. Het lijkt wel of er expres steeds een verkeerd nummer herhaal wordt. Verschrikkelijk irritant dat jullie gewoon niet te bereiken zijn!!!!!!!!!!!!!! Dit is inderdaad zeer klant onvriendelijk! Straks komt mijn retourzending te laat aan en heb ik een probleem met de leverancier.

Dennis
Dennis
1 month ago

Ik ben al 3 weken dagelijks bezig de klantenservice te bereiken via chat. Op het kaartje dat in de bus is gegooid staat een BEZORGCODE en geen track en tracé nummer. De computer blijft maar vragen naar track en trace en er is niemand bereikbaar. Hoe slecht kan een service worden als je zo met je klanten omgaat. En het ergste van alles is dat er staat dat het is afgeleverd met een exacte tijd met handtekening. Ik was helemaal niet thuis en de handtekening is dus door DHL er zelf op gezet. Dit is echt een schande. Willen jullie niet horen hoe slecht klanten behandeld worden. Kunnen jullie alleen maar zeggen dat je het druk hebt!

A. Smit
A. Smit
1 month ago

Ik wacht al meer dan 3 weken op mijn pakket (binnen Nederland verstuurd!).
Ik zie dat het maar blijft rondcirkelen bij het sorteerstation en komt niet verder dan dat!
Ik heb diverse keren het track and tracenummer doorgegeven en met de klanten”service”? gebeld zonder resultaat! Als dit bedrijf zo hoog opgeeft van service en klantvriendelijkheid stel ik voor om de hele klantenservice op cursus sturen om h.e.e.a. weer op de rit te krijgen. Waardeloze onderneming!

willem lich
willem lich
8 days ago

kloten zooi levert niks op tijd eikels zijn ook niet bereikbaar nooit meer iets bestelen via dhl

Cora Tichem
Cora Tichem
17 hours ago

Cora Heb al 2 dagen het pakketje bezorgd staan maar ik heb niks gekregen ook is het niet bij de DHL punt afgegeven want daar ben ik ook al geweest.Als ik het klantenservice nummer bel wordt je afgewimpeld. Ook als je medewerker wilt spreken. Dit is echt balen en ongehoord

Nieuwe Bedrijven

RTL contact
035 – 6718718
Simyo
0800-8007
Algemeen Dagblad
088 – 0505050
Oxxio
088-8955999
BN De Stem
088-0139920
SNS Bank
030 - 6333000
HelloFresh
020 7602014
Leenbakker
088-7860200
Leeuwarder Courant
088 – 8002008
Netflix
0800 0229647
Copyright 2020 © All rights Reserved.
8
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x