DHL

DHL Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (33) Reviews

Bellen met DHL

088 – 0552 - 000
Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: tussen 08:00 en 19:00 uur

Dinsdag: tussen 08:00 en 19:00 uur

Woensdag: tussen 08:00 en 19:00 uur

Donderdag: tussen 08:00 en 19:00 uur

Vrijdag: tussen 08:00 en 19:00 uur

Zaterdag: tussen 09:00 en 16:00 uur

Zondag: Gesloten

 

Belkosten: €1,- per gesprek

Facebookpagina van DHL

dhlparcel

Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan DHL, bezoek het Facebook account van DHL en stel direct jouw vraag.

Twitter van DHL

dhlnl

Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan DHL, bezoek het Twitter account van DHL en stel direct jouw vraag.

Website van DHL

dhlparcel.nl

Bezoek de website van DHL om een antwoord te vinden op jouw vraag of contact op te nemen via het contactformulier op de website van DHL

Adresgegevens van DHL

DHL is gevestigd op het adres Reactorweg 25 Utrecht 3504 AA. De exacte locatie van DHL zie je op de kaart hierboven.

Telefoonnummer DHL

088 – 0552 – 000
Het informatienummer kost 18 cent per minuut. Er zit een maximum van 9 euro op. Het starttarie is 0,045 cent. Uw gebruikelijke belkosten komt er nog bij. Als je belt naar het nummer die hierboven is aangegeven, kan je de opname van de telefoongesprek ontvangen via de e-mail. Dit kan zijn voor controle. Je moet het formulier invullen dat je de opname wilt ontvangen binnen 48 uur in je e-mail.

Contact met de klantenservice

Je kunt eenvoudig contact opnemen met de klantenservice DHL. DHL opgericht in 1969 en is een dochteronderneming van Deutsche Post DHL. Het ontstaan van de bedrijf was als bedoeling voor de verzending van post en later is er contactlogistiek bij gekomen.

Contact

Je kunt op verschillende manieren in contact komen met de klantenservice van DHL. Je vindt op de website ww.dhl.nl een pagina met die opties. Je kunt daar terecht met vragen of opmerkingen over allerlei zaken.
De opties om contact te hebben met DHL:

  • Vrachttransport
  • Parcel
  • Oplossingen in de Supply Chain
  • Internationale expresservice voor documenten en pakketten

Je kunt vragen stellen en suggesties bieden over de producten en diensten van DHL Express bij de internationale expresservice voor documenten en pakketten. Als je vragen of opmerkingen hebt over de standaard pakketservice naar het binnen- en buitenland dan kun je als particulier en als zakelijk contact opnemen met het onderdeel Parcel.
Als je gebruik wilt gaan maken van vrachttransport of je hebt hier vragen over dan kun je bij een expert van DHL Global Forwarding terecht. Je kunt ook contact opnemen met de Supply Chain. Je mag vragen hebben over de management en logistiek. Ook mag je offertes aan gaan vragen.

Telefoonnummer

Er is niet maar één telefoonnummer die je kunt bellen als je vragen of opmerkingen hebt. Er zijn verschillende telefoonnummers voor elke categorie. Het ligt aan het soort vraag dat je wilt vragen welke telefoonnummer je moet gebruiken.
Dit zijn de telefoonnummers:

  • Supply Chain: 088 0552 000
  • Parcel voor zakelijke klanten: 088 0552 000
  • Parcel voor consumenten: 088 0552 000
  • DHL Express: 088 0552 000

Je kunt doordeweeks de klantenservice telefonisch bereken van 08:00 uur tot 19:00 uur en op zaterdag kun je bellen van 09:00 uur tot 14:00 uur

Klantenservice

Naast de telefonisch contact kun je ook online in contact komen met DHL. Je kunt voor vragen of opmerkingen over vrachttransport de contactformulier gaan invullen. Een expert neemt dan zo snel mogelijk contact met jou op. Als je voor andere onderwerpen contact wilt opnemen kan het ook gratis via het formulier en je krijgt ook zo snel mogelijk een antwoord terug. Er is ook een lijst met veelgestelde vragen zodat je misschien al een antwoord kan vinden zonder contact op te nemen met de klantenservice van DHL.

Servicepunt

Als je een pakketje wilt verzenden, ophalen of retourneren dan kun je dat doen bij de Servicepunt van DHL. In heel Nederland zijn er 1300 locaties, de kans is groot dat er één bij jou in de buurt zit. Je kunt via de DHL Parcel zoeken waar de dichtstbijzijnde Servicepunt van DHL zit bij jou in de buurt. Je ontvangt een sms of een e-mail als er een pakketje voor jou klaar staat. Als je het pakketje niet gelijk op haalt, krijg je twee keer een herinneringsbericht. Bij de servicepunt kun je een pakket met minder dan 10 kilo verzenden naar Nederland, naar het buitenland of naar een andere servicepunt van DHL.

Contact


Is er iets verandert aan de bovenstaande gegevens?
Wij doen ons best om alle informatie actueel te houden. Indien er iets is verandert horen wij dat graag.
Een melding via ons contactformulier wordt zeer gewaardeerd.

Beoordelingen, Reviews & Klachten

33 Responses

  1. Ik informeer naar mijn pakket wat al dagen staat geregissteerd als gescand voor sorteren.
    Ik geef twee keer het juiste verzendnummer in en het bandje antwoordt wij herkennen uw verzendnummer niet ga naar de website.
    Dit is klanten afpoeieren.
    Een oud hollands spreekwoord is hiervan toepassing u zegt in feite tegen mij : “LOOP NAAR DE POMP”
    Als jullie zo mij als klant zo behandelen dan verstuur ik niets meer met DHL!!!!

  2. Hoi Gisteren effe snel verzendlabel online ingediend adres verzender dat ben ik genoteerd met e mail adres, en dan adres ontvanger genoteerd ook goed ingevuld e-mail adres ?? toch maar weer de mijne ingevuld, nu komt het controle alle geg. kloppen dan betaald € 5,75 kreeg pdf bestand direct te zien … maar schrok me de pleuris omdat ontvang adres gvd zelfde is als verzend adres.
    toen als een gloeiende…… klanten serv. gebeld maar let op gvd 1 euro per minuut dus daar trap ik niet in voor je weet hang je 10 minuten stelletje tering lijers zeg
    online geen ene reet opgeschoten kom steeds terug in het zelfde circeltje.
    Nooit maar dan ook nooit meer via die klote neppers
    maar weer terug naar de vertrouwde Post NL.
    Heeeeelp. wat moet ik nu.???

  3. Mijn pakket staat ook al twee dagen op aanwezig in sorteercentrum. Al twee dagen voor thuis gebleven. Bij het inspreken van het bandje geeft hij aan dat het nummer niet herkend wordt. Geen pakje wat geleverd wordt en totaal niet bereikbaar.

  4. Ook ik wil weten waar mijn retourzending blijft. Staat ook al dagen op gescand voor sorteren. Ook ik krijg steeds te horen dat het verzendnummer niet klopt. Het lijkt wel of er expres steeds een verkeerd nummer herhaal wordt. Verschrikkelijk irritant dat jullie gewoon niet te bereiken zijn!!!!!!!!!!!!!! Dit is inderdaad zeer klant onvriendelijk! Straks komt mijn retourzending te laat aan en heb ik een probleem met de leverancier.

  5. Ik ben al 3 weken dagelijks bezig de klantenservice te bereiken via chat. Op het kaartje dat in de bus is gegooid staat een BEZORGCODE en geen track en tracé nummer. De computer blijft maar vragen naar track en trace en er is niemand bereikbaar. Hoe slecht kan een service worden als je zo met je klanten omgaat. En het ergste van alles is dat er staat dat het is afgeleverd met een exacte tijd met handtekening. Ik was helemaal niet thuis en de handtekening is dus door DHL er zelf op gezet. Dit is echt een schande. Willen jullie niet horen hoe slecht klanten behandeld worden. Kunnen jullie alleen maar zeggen dat je het druk hebt!

  6. Ik wacht al meer dan 3 weken op mijn pakket (binnen Nederland verstuurd!).
    Ik zie dat het maar blijft rondcirkelen bij het sorteerstation en komt niet verder dan dat!
    Ik heb diverse keren het track and tracenummer doorgegeven en met de klanten”service”? gebeld zonder resultaat! Als dit bedrijf zo hoog opgeeft van service en klantvriendelijkheid stel ik voor om de hele klantenservice op cursus sturen om h.e.e.a. weer op de rit te krijgen. Waardeloze onderneming!

  7. Cora Heb al 2 dagen het pakketje bezorgd staan maar ik heb niks gekregen ook is het niet bij de DHL punt afgegeven want daar ben ik ook al geweest.Als ik het klantenservice nummer bel wordt je afgewimpeld. Ook als je medewerker wilt spreken. Dit is echt balen en ongehoord

  8. De meest waardeloze firma die er bestaad elke keer een bandje afdraaien 1 euro incasseren en
    gewoon zeggen dat het nummer niet klopt maar mijn pakket is er niet het staat als afgeleverd
    op vrijdag 13 november om 17.13 uur op ons bedrijf op vrijdag zijn wij om 16.30 uur gesloten
    dus ik wil weten wie het pakket zo genaamd in ontvangst heeft genomen maar het is onmoggelijk
    om een medewerker aan de lijn te krijgen dit is nu de derde keer in 2 maanden dat ik op een zending
    zit te wachten de andere twee keer hebben ze het pakket gewoon een week laten liggen omdat ze
    geen bezorger in onze richting hadden zo genaamd.
    Dit is nu echt de laatste keer geweest dat ik iets met DHL laat komen als ik nog onderdelen bestel
    en de verkoper zegt dat hij ze mee DHL stuurt zeg ik dat hij ze dan mag houden.
    Wat een waardeloos bedrijf maar ja waarom schrijf ik dit eigenlijk het wordt waarschijnlijk niet eens
    door iemand van DHL gelezen of ze lachen er hartelijk om en zeggen kijk weer zo een schlemiel die
    er in is getrapt.

  9. Waar is mijn pakket ,al drie keer geef de bezorger het aan een onbekend adres af met de mededeling dat ik niet thuis ben ,ik ben wel thuis .maar mijheer wil niet in de flat 3 hhoog komen .en ik krijg daar geen bericht van waar het pakketje zich bevind .ik loop nu al twee dagen te zoeken en deuren langs te gaan ,Dit is nu een paar keer gebeurd ,DIT KAN NIET ,ook bellen help niet bij jullie .

  10. Ik informeer naar mijn pakket wat bij jullie staat geregissteerd als gescand voorafleveren op dervice poimt maar is gesloten vanwege cporona denk ik
    Ik geef twee keer het juiste verzendnummer in en het bandje antwoordt wij herkennen uw verzendnummer niet kan ook geen medewerker te spreken krijgen ben wel teleurgesteld om zo te moeten handelen wil graag eweten of het dam op huis adres afgeleverd kan worden ik hoop op snel antwoord

  11. in corona tijd verwacht je dat er toch meer mogelijkheden zijn,maar helaas op zaterdag geen contact mogelijk terwijl dit wel op de site staat.
    nu maar hopen dat het niet terug verstuurt wordt voor de tijd.
    als binnenvaart schipper moet je dan maar geen dhl bezorging hebben!

  12. Het is verschrikkelijk zeggen dat 16:00 uur het kantoor gesloten is terwijl het gewoon open is.
    Drama Drama
    Steeds andere meldingen maar geen pakket!!!!!!

  13. Fijn dat mijn bestelling van amazone niet geleverd is vandaag het is een brievenbus pakket 3x ,vrouwenslag 108 ,knap waardeloos dat jullie je niet aan de afspraak houden van bezorgen

  14. DHL is zeer slecht te bereiken. De service is ruk, en ik bel al dagen naar de klantenservice waarbij het traceernummer niet eens herkend word. de verbinding word verbroken en er is niks opgelost. ik wacht inmiddels al 12 dagen op een pakket

  15. Waardeloos mail krijgen we komen zo laat en dan bericht krijgen we hebben u gemist terwijl je gewoon thuis bent dit gebeurde van de week 4x nu zou ik naar een service punt moeten waar betalen we dan bezorg kosten voor dit gebeurd hier herhaalde malen of als het kan een pakje in een bus doen die niet bij het huis staat bv aan een dijk daar raken pakjes heel vaak zoek doe er nu eens iets aan want het kan wel ptt komt ook gewoon langs

  16. Ik wil een mens spreken: heb tracking nummers en een ergens wachtend pakket maar er gebeurt niets. Ik kom niet verder met de contactsystemen van DHL. Wanhoop, kost bakken met tijd maar niets levert iets op. DHL sucks!

  17. ik kreeg gisteren bericht dat het pakket was af geleverd rond ongeveer
    12uur45 bij mevr-T.Radings ebstrrom 62 hellevoetsluis
    het mail adres is van mij zelf omdat mevr geen computer heeft ik kreeg dusgisteren bericht dat het was afgeleverd wat dus niet zo is .hopelijk word dit zo snel als mogelijk opgelost het gaat over een loop mat.bestelling moet afgeleverd worden
    op boven staant adres hr dank voor UW AANDACHTJ.A.DRIAANSE

  18. Er is duidelijk een hele hoop mis bij jullie ! Sind een paar weken worden de pakketjes zo in de hal
    van het appartement complex aan het Palaceplein te Scheveningen gedumpt zonder dat er aangebeld wordt of een kaartje i d bus ! Mijn pakketje heeft er 6 uur gelegen totdat er een buurvrouw ons belde allemaal. Mijn pakketje kon zo door de brievenbus ! Schande dikke vette nul hiervoor ! Doe er wat aan ! Dit kan echt niet

  19. Goedemorgen, krijg een melding dat ze mijn pakket niet kunnen leveren, omdat er geen huisnummer opstaat.
    Ik kan niemand bereiken om mijn huisnummer door te geven, zodat mijn order geleverd kan worden

  20. KLACHT!
    Vandaag gebeurde het weer!
    Bel gaat maar ik zie niemand bij de voordeur.
    Wel een bestelbusje op straat.
    ???
    Daar zit iemand in maar kijkt niet op of om.
    Ik naar de voordeur en daar staat een pakket.
    Gewoon weg gezet.
    Voor hetzelfde geld was er niemand thuis of werd de bel niet gehoord.
    Hier in huis wonen oude dove mensen.
    Laat uw medewerkers gewoon uw pakketten afgeven zodat ze weten dat het correct ontvangen wordt.

  21. Van: Marcella Heurter <[email protected]>
    Verzonden: Saturday, April 24, 2021 7:59:35 PM
    Aan: DHL Parcel <[email protected]>
    Onderwerp: Re: Je pakket ligt bij de buren (JVGL0612371528699982)
     
    Helaas heb ik het pakket niet ontvangen, terwijl ik gewoon thuis was en zelfs de garage open stond , mijn buren hebben ook niets ontvangen !! Mvg Marcella Heurter, Rits Verkeersopl. Broekhovenseweg 130 A. 5021 LJ Tilburg 

  22. Mijn pakket staat al een week bij het voorsorteer centrum, krijg geen medewerker aan de lijn , kunnen het pakket niet vinden Wat een k….. firma nooit meer iets via Duurt Heel Lang

  23. Mijn pakketje wel geleverd,maar het was onder mijn rolstoel neergezet.Mijn rolstoel stond voor de deur omdat ik met mijn scootmobiel de hond aan het uitlaten was. Ik kon er zelf niet bij . Ik wist niet dat dit pakket bezorgt zou worden. Ik vind het zeer slordig dat het pakket op deze manier was achtergelaten. Het pakket bevatte namelijk iets wat zeer speciaal en ook nog heel kostbaar. Mag dit zomaar onbeheerd neergezet worden.

    Met vriendelijke groet,

    M ‘t Hoen.

  24. Bij het bezorgen werd er gebeld en heel dringend op de deur gehamerd. Toen ik er wat van zei, zoals: volgende keer niet zo hard op de deur slaan kreeg ik natuurlijk commentaar. Het laatste wat de bezorger zei was dat ik anders de volgende keer helemaal geen bezorging meer zou krijgen. Geen reclame voor andere DHL bezorgers.

  25. Gelikte website maar mijn ervaring is net als de voorgaande reacties minder positief. Een lading zwaar beschadigd aangekomen vanuit een particuliere aankoop via ebay en Paypal in Duitsland. Artikel via Paypal veilig betaald en voor een voldoende verzekerd bedrag met DHL laten verzenden. DHL meldt halverwege via track&trace dat lading wegens beschadiging retour afzender is, maar wordt plotseling de dag erna toch geleverd. Inderdaad zwaar beschadigd. Echter alleen de verzender kan de schade claimen maar geeft niet thuis, hij heeft zijn geld ontvangen en had het deugdelijk verpakt kon ik constateren. DHL werkt op geen enkele wijze mee, verwijst alleen maar naar de voorwaarden en doet geen zaken met de ontvanger. Wat is de ethiek van zo’n verzekering als je lot als ontvanger in handen ligt van een niet meewerkende verkoper. Dan blijkt de aankoopverzekering van Paypal plotseling niet te gelden voor transacties tussen twee particulieren geven zij aan. Maar dat staat los van DHL.

  26. Vorige week mijn pakket gewoon bij de voordeur gezet. Buren hadden het graag aangepakt. Blij dat ik er eerder bij was dan een toevallige voorbijganger!!!!

  27. ik heb pakje ook niet ontvangen ze zegen wij hebben u niet aan getroffen maar ik was ge woon thuis ik weet niet wat er loos is ze slaan ge woon een andere weg in maar niet waar ze moeten zijn en ten 2 ze brengen het niet eens voor de deur wij wonen in een vlat 2 hoog ze gooi het ge woon bij in kom neer

  28. De Klantenservice van DHL is gewoon slecht en vrij onbeschoft wanneer je belt om te vragen of je het pakketje zelf kan afhalen komt er ineens een bandje hoe je de service vindt en degene die je te woord stond is niet meer aan de telefoon , waar DHL in uitblinkt zijn de telefoonkosten voor een gesprek om daar een asociale prijs voor te vragen . Maar ik heb mijn pakket niet ontvangen en weet niet waar het is om het zelf op te halen .
    Een slechte bezorg-service

  29. 3de keer dat ze langskomen 3 keer vrij gevraagd en dan gewoon niet komen en schrijven dat we niet thuis zijn . Vervolgens naar afleverpunt en dan gewoon niet daar liggen en pakket kwijt zijn . Waardeloze service niet eerlijk en geen afspraken en dan ook nog eens niet fatsoenlijk bereikbaar

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Copyright 2021 © All rights Reserved.