DHL

DHL Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (23) Reviews

Bellen met DHL

088 – 0552 - 000
Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: tussen 08:00 en 19:00 uur

Dinsdag: tussen 08:00 en 19:00 uur

Woensdag: tussen 08:00 en 19:00 uur

Donderdag: tussen 08:00 en 19:00 uur

Vrijdag: tussen 08:00 en 19:00 uur

Zaterdag: tussen 09:00 en 16:00 uur

Zondag: Gesloten

 

Belkosten: €1,- per gesprek

Facebookpagina van DHL

dhlparcel

Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan DHL, bezoek het Facebook account van DHL en stel direct jouw vraag.

Twitter van DHL

dhlnl

Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan DHL, bezoek het Twitter account van DHL en stel direct jouw vraag.

Website van DHL

dhlparcel.nl

Bezoek de website van DHL om een antwoord te vinden op jouw vraag of contact op te nemen via het contactformulier op de website van DHL

Adresgegevens van DHL

DHL is gevestigd op het adres Reactorweg 25 Utrecht 3504 AA. De exacte locatie van DHL zie je op de kaart hierboven.

Telefoonnummer DHL

088 – 0552 – 000
Het informatienummer kost 18 cent per minuut. Er zit een maximum van 9 euro op. Het starttarie is 0,045 cent. Uw gebruikelijke belkosten komt er nog bij. Als je belt naar het nummer die hierboven is aangegeven, kan je de opname van de telefoongesprek ontvangen via de e-mail. Dit kan zijn voor controle. Je moet het formulier invullen dat je de opname wilt ontvangen binnen 48 uur in je e-mail.

Contact met de klantenservice

Je kunt eenvoudig contact opnemen met de klantenservice DHL. DHL opgericht in 1969 en is een dochteronderneming van Deutsche Post DHL. Het ontstaan van de bedrijf was als bedoeling voor de verzending van post en later is er contactlogistiek bij gekomen.

Contact

Je kunt op verschillende manieren in contact komen met de klantenservice van DHL. Je vindt op de website ww.dhl.nl een pagina met die opties. Je kunt daar terecht met vragen of opmerkingen over allerlei zaken.
De opties om contact te hebben met DHL:

  • Vrachttransport
  • Parcel
  • Oplossingen in de Supply Chain
  • Internationale expresservice voor documenten en pakketten

Je kunt vragen stellen en suggesties bieden over de producten en diensten van DHL Express bij de internationale expresservice voor documenten en pakketten. Als je vragen of opmerkingen hebt over de standaard pakketservice naar het binnen- en buitenland dan kun je als particulier en als zakelijk contact opnemen met het onderdeel Parcel.
Als je gebruik wilt gaan maken van vrachttransport of je hebt hier vragen over dan kun je bij een expert van DHL Global Forwarding terecht. Je kunt ook contact opnemen met de Supply Chain. Je mag vragen hebben over de management en logistiek. Ook mag je offertes aan gaan vragen.

Telefoonnummer

Er is niet maar één telefoonnummer die je kunt bellen als je vragen of opmerkingen hebt. Er zijn verschillende telefoonnummers voor elke categorie. Het ligt aan het soort vraag dat je wilt vragen welke telefoonnummer je moet gebruiken.
Dit zijn de telefoonnummers:

  • Supply Chain: 088 0552 000
  • Parcel voor zakelijke klanten: 088 0552 000
  • Parcel voor consumenten: 088 0552 000
  • DHL Express: 088 0552 000

Je kunt doordeweeks de klantenservice telefonisch bereken van 08:00 uur tot 19:00 uur en op zaterdag kun je bellen van 09:00 uur tot 14:00 uur

Klantenservice

Naast de telefonisch contact kun je ook online in contact komen met DHL. Je kunt voor vragen of opmerkingen over vrachttransport de contactformulier gaan invullen. Een expert neemt dan zo snel mogelijk contact met jou op. Als je voor andere onderwerpen contact wilt opnemen kan het ook gratis via het formulier en je krijgt ook zo snel mogelijk een antwoord terug. Er is ook een lijst met veelgestelde vragen zodat je misschien al een antwoord kan vinden zonder contact op te nemen met de klantenservice van DHL.

Servicepunt

Als je een pakketje wilt verzenden, ophalen of retourneren dan kun je dat doen bij de Servicepunt van DHL. In heel Nederland zijn er 1300 locaties, de kans is groot dat er één bij jou in de buurt zit. Je kunt via de DHL Parcel zoeken waar de dichtstbijzijnde Servicepunt van DHL zit bij jou in de buurt. Je ontvangt een sms of een e-mail als er een pakketje voor jou klaar staat. Als je het pakketje niet gelijk op haalt, krijg je twee keer een herinneringsbericht. Bij de servicepunt kun je een pakket met minder dan 10 kilo verzenden naar Nederland, naar het buitenland of naar een andere servicepunt van DHL.

Contact


Is er iets verandert aan de bovenstaande gegevens?
Wij doen ons best om alle informatie actueel te houden. Indien er iets is verandert horen wij dat graag.
Een melding via ons contactformulier wordt zeer gewaardeerd.

0/5 (0 Reviews)
0/5 (0 Reviews)

Beoordelingen, Reviews & Klachten

2 8 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
23 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
A Muskens
A Muskens
8 months ago

Ik informeer naar mijn pakket wat al dagen staat geregissteerd als gescand voor sorteren.
Ik geef twee keer het juiste verzendnummer in en het bandje antwoordt wij herkennen uw verzendnummer niet ga naar de website.
Dit is klanten afpoeieren.
Een oud hollands spreekwoord is hiervan toepassing u zegt in feite tegen mij : “LOOP NAAR DE POMP”
Als jullie zo mij als klant zo behandelen dan verstuur ik niets meer met DHL!!!!

Ricardo
Ricardo
5 months ago

Hoi Gisteren effe snel verzendlabel online ingediend adres verzender dat ben ik genoteerd met e mail adres, en dan adres ontvanger genoteerd ook goed ingevuld e-mail adres ?? toch maar weer de mijne ingevuld, nu komt het controle alle geg. kloppen dan betaald € 5,75 kreeg pdf bestand direct te zien … maar schrok me de pleuris omdat ontvang adres gvd zelfde is als verzend adres.
toen als een gloeiende…… klanten serv. gebeld maar let op gvd 1 euro per minuut dus daar trap ik niet in voor je weet hang je 10 minuten stelletje tering lijers zeg
online geen ene reet opgeschoten kom steeds terug in het zelfde circeltje.
Nooit maar dan ook nooit meer via die klote neppers
maar weer terug naar de vertrouwde Post NL.
Heeeeelp. wat moet ik nu.???

Leonie
Leonie
4 months ago

Mijn pakket staat ook al twee dagen op aanwezig in sorteercentrum. Al twee dagen voor thuis gebleven. Bij het inspreken van het bandje geeft hij aan dat het nummer niet herkend wordt. Geen pakje wat geleverd wordt en totaal niet bereikbaar.

Anneke Stikkelman
Anneke Stikkelman
4 months ago

Ook ik wil weten waar mijn retourzending blijft. Staat ook al dagen op gescand voor sorteren. Ook ik krijg steeds te horen dat het verzendnummer niet klopt. Het lijkt wel of er expres steeds een verkeerd nummer herhaal wordt. Verschrikkelijk irritant dat jullie gewoon niet te bereiken zijn!!!!!!!!!!!!!! Dit is inderdaad zeer klant onvriendelijk! Straks komt mijn retourzending te laat aan en heb ik een probleem met de leverancier.

Dennis
Dennis
4 months ago

Ik ben al 3 weken dagelijks bezig de klantenservice te bereiken via chat. Op het kaartje dat in de bus is gegooid staat een BEZORGCODE en geen track en tracé nummer. De computer blijft maar vragen naar track en trace en er is niemand bereikbaar. Hoe slecht kan een service worden als je zo met je klanten omgaat. En het ergste van alles is dat er staat dat het is afgeleverd met een exacte tijd met handtekening. Ik was helemaal niet thuis en de handtekening is dus door DHL er zelf op gezet. Dit is echt een schande. Willen jullie niet horen hoe slecht klanten behandeld worden. Kunnen jullie alleen maar zeggen dat je het druk hebt!

A. Smit
A. Smit
4 months ago

Ik wacht al meer dan 3 weken op mijn pakket (binnen Nederland verstuurd!).
Ik zie dat het maar blijft rondcirkelen bij het sorteerstation en komt niet verder dan dat!
Ik heb diverse keren het track and tracenummer doorgegeven en met de klanten”service”? gebeld zonder resultaat! Als dit bedrijf zo hoog opgeeft van service en klantvriendelijkheid stel ik voor om de hele klantenservice op cursus sturen om h.e.e.a. weer op de rit te krijgen. Waardeloze onderneming!

willem lich
willem lich
3 months ago

kloten zooi levert niks op tijd eikels zijn ook niet bereikbaar nooit meer iets bestelen via dhl

Cora Tichem
Cora Tichem
3 months ago

Cora Heb al 2 dagen het pakketje bezorgd staan maar ik heb niks gekregen ook is het niet bij de DHL punt afgegeven want daar ben ik ook al geweest.Als ik het klantenservice nummer bel wordt je afgewimpeld. Ook als je medewerker wilt spreken. Dit is echt balen en ongehoord

molly
molly
2 months ago
Reply to  Cora Tichem

klopt. dat is heel vervelend voor een groot bedrijf

Wouter Mertens
Wouter Mertens
2 months ago

Bellen met DHL…. Vervolgens 1 Euro per gesprek en dan niet eens een medewerker kunnen spreken. Hoe kan dit???

ad oonincx
ad oonincx
2 months ago

De meest waardeloze firma die er bestaad elke keer een bandje afdraaien 1 euro incasseren en
gewoon zeggen dat het nummer niet klopt maar mijn pakket is er niet het staat als afgeleverd
op vrijdag 13 november om 17.13 uur op ons bedrijf op vrijdag zijn wij om 16.30 uur gesloten
dus ik wil weten wie het pakket zo genaamd in ontvangst heeft genomen maar het is onmoggelijk
om een medewerker aan de lijn te krijgen dit is nu de derde keer in 2 maanden dat ik op een zending
zit te wachten de andere twee keer hebben ze het pakket gewoon een week laten liggen omdat ze
geen bezorger in onze richting hadden zo genaamd.
Dit is nu echt de laatste keer geweest dat ik iets met DHL laat komen als ik nog onderdelen bestel
en de verkoper zegt dat hij ze mee DHL stuurt zeg ik dat hij ze dan mag houden.
Wat een waardeloos bedrijf maar ja waarom schrijf ik dit eigenlijk het wordt waarschijnlijk niet eens
door iemand van DHL gelezen of ze lachen er hartelijk om en zeggen kijk weer zo een schlemiel die
er in is getrapt.

Jan Roukens
Jan Roukens
2 months ago

J.Roukens

suzan geerlings
suzan geerlings
2 months ago

Waar is mijn pakket ,al drie keer geef de bezorger het aan een onbekend adres af met de mededeling dat ik niet thuis ben ,ik ben wel thuis .maar mijheer wil niet in de flat 3 hhoog komen .en ik krijg daar geen bericht van waar het pakketje zich bevind .ik loop nu al twee dagen te zoeken en deuren langs te gaan ,Dit is nu een paar keer gebeurd ,DIT KAN NIET ,ook bellen help niet bij jullie .

peter roon
peter roon
2 months ago

Ik informeer naar mijn pakket wat bij jullie staat geregissteerd als gescand voorafleveren op dervice poimt maar is gesloten vanwege cporona denk ik
Ik geef twee keer het juiste verzendnummer in en het bandje antwoordt wij herkennen uw verzendnummer niet kan ook geen medewerker te spreken krijgen ben wel teleurgesteld om zo te moeten handelen wil graag eweten of het dam op huis adres afgeleverd kan worden ik hoop op snel antwoord

Sebastian Van amstel
Sebastian Van amstel
2 months ago

in corona tijd verwacht je dat er toch meer mogelijkheden zijn,maar helaas op zaterdag geen contact mogelijk terwijl dit wel op de site staat.
nu maar hopen dat het niet terug verstuurt wordt voor de tijd.
als binnenvaart schipper moet je dan maar geen dhl bezorging hebben!

Anita Versteeg-Beveiliging
Anita Versteeg-Beveiliging
1 month ago

Het is verschrikkelijk zeggen dat 16:00 uur het kantoor gesloten is terwijl het gewoon open is.
Drama Drama
Steeds andere meldingen maar geen pakket!!!!!!

Danny van rekum
Danny van rekum
1 month ago

Fijn dat mijn bestelling van amazone niet geleverd is vandaag het is een brievenbus pakket 3x ,vrouwenslag 108 ,knap waardeloos dat jullie je niet aan de afspraak houden van bezorgen

priscilla jensen
priscilla jensen
1 month ago

DHL is zeer slecht te bereiken. De service is ruk, en ik bel al dagen naar de klantenservice waarbij het traceernummer niet eens herkend word. de verbinding word verbroken en er is niks opgelost. ik wacht inmiddels al 12 dagen op een pakket

cf kerkman
cf kerkman
1 month ago

Waardeloos mail krijgen we komen zo laat en dan bericht krijgen we hebben u gemist terwijl je gewoon thuis bent dit gebeurde van de week 4x nu zou ik naar een service punt moeten waar betalen we dan bezorg kosten voor dit gebeurd hier herhaalde malen of als het kan een pakje in een bus doen die niet bij het huis staat bv aan een dijk daar raken pakjes heel vaak zoek doe er nu eens iets aan want het kan wel ptt komt ook gewoon langs

Will
Will
20 days ago

Ik wil een mens spreken: heb tracking nummers en een ergens wachtend pakket maar er gebeurt niets. Ik kom niet verder met de contactsystemen van DHL. Wanhoop, kost bakken met tijd maar niets levert iets op. DHL sucks!

jaap adriaanse
jaap adriaanse
14 days ago

ik kreeg gisteren bericht dat het pakket was af geleverd rond ongeveer
12uur45 bij mevr-T.Radings ebstrrom 62 hellevoetsluis
het mail adres is van mij zelf omdat mevr geen computer heeft ik kreeg dusgisteren bericht dat het was afgeleverd wat dus niet zo is .hopelijk word dit zo snel als mogelijk opgelost het gaat over een loop mat.bestelling moet afgeleverd worden
op boven staant adres hr dank voor UW AANDACHTJ.A.DRIAANSE

marja Wijnmalen Eble
marja Wijnmalen Eble
6 days ago

Er is duidelijk een hele hoop mis bij jullie ! Sind een paar weken worden de pakketjes zo in de hal
van het appartement complex aan het Palaceplein te Scheveningen gedumpt zonder dat er aangebeld wordt of een kaartje i d bus ! Mijn pakketje heeft er 6 uur gelegen totdat er een buurvrouw ons belde allemaal. Mijn pakketje kon zo door de brievenbus ! Schande dikke vette nul hiervoor ! Doe er wat aan ! Dit kan echt niet

lydia prins
lydia prins
2 days ago

Goedemorgen, krijg een melding dat ze mijn pakket niet kunnen leveren, omdat er geen huisnummer opstaat.
Ik kan niemand bereiken om mijn huisnummer door te geven, zodat mijn order geleverd kan worden

Nieuwe Bedrijven

Lebara
0900 - 4321321
ABN Amro
0900 - 0024
Sandd
055 - 3682525
Belsimpel
050-2103404
Lyca Mobile
020 7543030
De Volkskrant
088 - 0561561
RTL contact
035 – 6718718
Simyo
0800-8007
Algemeen Dagblad
088 – 0505050
Oxxio
088-8955999
Copyright 2021 © All rights Reserved.
23
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x