DHL

DHL Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (130) Reviews

Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: tussen 08:00 en 19:00 uur

Dinsdag: tussen 08:00 en 19:00 uur

Woensdag: tussen 08:00 en 19:00 uur

Donderdag: tussen 08:00 en 19:00 uur

Vrijdag: tussen 08:00 en 19:00 uur

Zaterdag: tussen 09:00 en 16:00 uur

Zondag: Gesloten

Belkosten: €1,- per gesprek

Telefoonnummer DHL

Je kunt DHL bellen op 088 – 0552 – 000. Je kunt bellen op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 uur. Het bedrijf is ook via whatsapp bereikbaar. Tegenwoordig kun je ook 24/7 chatten met DHL. Dit kan via whatsapp en via live chat.

Contact met de klantenservice

U kunt moeiteloos in verbinding treden met de klantenservice van DHL. Opgericht in 1969, functioneert DHL als een dochteronderneming van Deutsche Post DHL. Het bedrijf is oorspronkelijk gestart met het doel om post te verzenden en heeft zijn diensten in de loop der tijd uitgebreid met koeriers- en logistieke services.

Contact

U kunt op meerdere manieren contact opnemen met de klantenservice van DHL. Op hun website, www.dhl.nl, vindt u een specifieke pagina die alle beschikbare contactopties weergeeft. Hier kunt u terecht voor vragen of feedback over een breed scala aan onderwerpen.

De contactmogelijkheden bij DHL omvatten:

  • Vrachttransport: Voor al uw vragen over vrachtvervoer kunt u terecht bij de experts van DHL Global Forwarding.
  • Parcel: Zowel particulieren als zakelijke klanten kunnen contact opnemen met DHL voor vragen of opmerkingen over de standaard pakketdiensten, zowel nationaal als internationaal.
  • Supply Chain Oplossingen: Voor vragen over supply chain management en logistiek, of als u een offerte wilt aanvragen, kunt u direct contact opnemen met DHL Supply Chain.
  • Internationale Expresservice: Voor vragen of suggesties over de expresservice van DHL voor documenten en pakketten, staat DHL Express tot uw dienst.

DHL biedt gespecialiseerde ondersteuning.

Telefoonnummer

Er is niet maar één telefoonnummer die je kunt bellen als je vragen of opmerkingen hebt. Er zijn verschillende telefoonnummers voor elke categorie. Let op dat je het juiste telefoonnummer kiest dat aansluit bij je vraag.
Dit zijn de telefoonnummers:

  • Supply Chain: 088 0552 000
  • Parcel voor zakelijke klanten: 088 0552 000
  • Parcel voor consumenten: 088 0552 000
  • DHL Express: 088 0552 000

Je kunt doordeweeks de klantenservice telefonisch bereiken van 08:00 uur tot 18:00 uur.

Klantenservice

Naast de telefonisch contact kun je ook online in contact komen met DHL. Je kunt voor vragen of opmerkingen over vrachttransport het contactformulier gaan invullen. Een expert neemt dan zo snel mogelijk contact met jou op. Als je voor andere onderwerpen contact wilt opnemen kan het ook gratis via het formulier en je krijgt ook zo snel mogelijk een antwoord terug. Er is ook een lijst met veelgestelde vragen zodat je misschien al een antwoord kan vinden zonder contact op te nemen met de klantenservice van DHL.

Servicepunt

Als je een pakketje wilt verzenden, ophalen of retourneren dan kun je dat doen bij de Servicepunt van DHL. In heel Nederland zijn er 1300 locaties, de kans is groot dat er een bij jou in de buurt zit. Je kunt via de DHL Parcel zoeken waar het dichtstbijzijnde Servicepunt van DHL zit bij jou in de buurt. Je ontvangt een sms of een e-mail als er een pakketje voor jou klaar staat. Als je het pakketje niet gelijk op haalt, krijg je twee keer een herinneringsbericht. Bij het servicepunt kun je een pakket met minder dan 10 kilo verzenden naar Nederland, naar het buitenland of naar een ander servicepunt van DHL.

Facebookpagina van DHL

dhlparcel
Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan DHL
Bezoek het Facebook account van DHL en stel direct jouw vraag.

Twitter van DHL

dhlnl
Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan DHL
Bezoek het Twitter account van DHL en stel direct jouw vraag.

Website van DHL

dhlparcel.nl
Bezoek de website van DHLom een antwoord te vinden op jouw vraag.
Of vul het contactformulier in op de website van DHL om contact op te nemen.

Adresgegevens van DHL

Dit bedrijf is gevestigd op het adres Reactorweg 25 Utrecht 3504 AA.
Je kunt de exacte locatie van DHL ook vinden via Google Maps.

Beoordelingen, Reviews & Klachten

130 reacties

  1. Waardeloze service DHL. Dit is nu de derde keer sinds ik op dit adres woon dat mijn pakket niet wordt bezorgd en weer wordt terug gestuurd met de melding dat het adres niet bestaat. Ten eerste is het een bestaand adres ten tweede kan men het ook bij een service point brengen. Ik begrijp dit werkelijk niet.

  2. Snap niet dat bedrijven nog met hun in zee gaan slechte bezorgers komen niet aan de deur maar leggen het gewoon in de hal en als je wil bellen betaal je hoop geld ook nog ze laten je lang wachten

  3. Donderdag 6 januari 2022 een pakketje besteld en betaald door bedrijf afgegeven om te verzenden.
    Krijg e-mail van DHL parcel wordt afgeleverd tegen.
    We zijn nu 10 januari de e-mail van HDL geeft aan dat op 6/1/ het wordt afgeleverd.
    Nog steeds niet ontvangen want het pakketje doorloopt alle distrubitie centra om het verder op de rit te brengen maar helpt niet.
    Ik zit nog steeds te wachten en geen enkel bericht wanneer ik het kan verwachten.
    Schandalig hoe DHL werkt. Ik kan niets anders dan dit verzendbedrijf aan ieder te vermijden want je krijgt informatie waar het pakketje zich bevind en dat is alles……..

  4. Dit bericht komt uit een flatgebouw van 12 verdiepingen. Drama met DHL!!!! De bezorger probeert, ondanks de afspraak ‘voor de deur’, alle pakjes bij één van de bewoners af te leveren. Hij belt ook niet bij mij aan. De envelop was gescheurd door een poging het pakje in de brievenbus te proppen.

  5. Verwacht pakketje zou vandaag bezorgd worden, hele dag thuis geweest, geen briefje in de bus wel een mail waarin gezegd werd dat wij dinsdag 1 Maart om 15.29 niet thuis geweest zouden zijn. Gewoon gelogen. Ik mag nu morgen naar een DHL punt om het pakje te gaan ophalen. “” we hebben je gemist “ wat een onzin.
    Ik ben er klaar mee, zodra ik iets bestel en de bezorgdienst is DHL koop ik niets meer bij dat bedrijf.
    We hebben het gecontroleerd, we wonen in een appartementengebouw en er was niets mis met de bel, werkte normaal.

    1. Precies dat… Zoveel mogelijk boycotten die handel…
      In mijn geval kon ik helaas niet anders dan met DHL retourneren, omdat het pakket te groot was voor PostNL, met het gevolgd dat nu mijn tv van €800 compleet verwoest is, en moet ik maar zien dat ik mijn centen ergens terug ga halen 🤷🏻‍♂️🤬.

  6. Ik woon in Delft
    Buitenhofdreef en zag een bo-rent busje met 2 DHL mannen erin
    Ik ging toen boodschappen doen en ik kwam terug stond doe bus er nog en 1 van de 2 kwam van mijn verdieping 10de etage mijn vraag is wat deed hij daar een pakket bezorgen met zijn 2en beetje raar

  7. Pakketje zou bezorgd zijn. Maar helaas …. niet bij mij, niet bij een buur en geen briefje in de brievenbus! Nu mag ik het een dag later (vanaf 18:00) op gaan halen bij een Servicepoint. Wat ’n slechte zaak!

    1. Ik heb precies het zelfde nu alleen heb ik nog geen reactie op mijn mail gekregen…dus weet niet waar mijn pakketje is nu??

    2. Precies hetzelfde, pakket zogenaamd bezorgd op mijn adres. Dus niet! Ik was gewoon thuis. 2 uur voor Jan Lul gewacht. Maar vooral: waar is mijn pakket? Het gaat om een stofzuiger – zal die intussen al te koop staan op Marktplaats??

  8. pakketje zou bezorgd worden: Is ook bezorgd.Maar wordt telkens voor de deur gelegd.
    Zonder aan te bellen .Al een paar keer van verschillende leveranciers die via DHL laten bezorgen .Zijn gewoon thuis zijn ga je kijken welk tijdstip staat er op de site leverancier of mail bezorgd ja hoor weer voor de deur zoals net zaterdag de 23 april
    al een paar keer klacht ingediend ook bij leveranciers maar wordt blijkbaar geen aandacht aan geschonken
    zeer slechte zaak van jullie bezorger !!!!!!!!

  9. Pakje vandaag niet bezorgd omdat er niemand was🤣 het adres is een kamer in een verzorgingshuis 2 demente ouders die nooit van de afdeling af zijn en het pakje kan beneden bij de receptie afgegeven worden.
    Bezorger had er zeker geen zin in vandaag en heeft de pakjes maar bij een depot afgegeven?

  10. Meest waardeloze bezorgdienst die er bestaat.
    Tv naar leverancier gestuurd ivm een garantie kwestie, bij aankomst alle hoeken van de tv compleet gescheurd, het hele scherm gebarsten.
    Er is gewoon met het pakket gesmeten.
    Leverancier kan nu dus de tv niet testen en krijg van hun dus geen garantie.
    Nu maar proberen om via DHL mijn geld te krijgen.

  11. Wat een eindeloze rij klachten, bij ons is het ook nog nooit gelukt door DHL om iets aangeleverd te krijgen. Het geeft te denken dat de bezorgers bij het zien van een appartementencomplex direct afhaken. Ik kreeg nu te zien dat ik of verhuisd of onbereikbaar was. Ik hoop dat uw bedrijf hier snel iets aan gaat doen. Dit moet toch veel klanten gaan kosten.

  12. kut bedrijf er zou maandag pakketje geleverd zijn. geef me site aan. niks gehad geen briefje en geen email ontvangen. pakje pleite en me geld.

  13. Slecht, slecht
    DHL zending niet ontvangen. Onduidelijk of het nogmaals wordt bezorgd of op afhaalpunt zou kunnen liggen. Niet aanwezig op ophaalpunt Hema/ Renkum. Gebeld met DHL
    telefonnnummer DHL niet in gebruik! (088 05552000) en (0900 200009)
    gebruik 1888 is advies. Eindeloze wachttijd. Wat nu?

  14. Wat een waardeloos … bedrijf, Zaterdag wordt uw pakket bezorgd krijg dan een mail “ We konden u pakket niet bezorgen, ik zou niet thuis zijn????? Nou ben de hele dag thuis geweest. “ U pakket wordt terug gestuurd naar de afzender!!!
    Heb ik maar opnieuw besteld, vandaag Maandag 20 Juni u pakket wordt vandaag bij u bezorgd….. wederom: We konden u pakket niet bezorgen ik zou weer niet thuis zijn 🙀😿😡😡😡

  15. Waardeloos waardeloos bedrijf…als je dit een bedrijf mag noemen.
    Pakketten worden in de tuin gegooid of in brievenbus gepropt!!!!!!!!!
    Jullie moeten je personeel eens aanpakken!!!

  16. ik krijg een mail van dhl uw pakket kunt u afhalen bij service punt andel noord brabant .maar als er niemand open doet heeft zo,n afhaalpunt totaal geen nut

  17. Pakketje wordt in de container gegooid bij de buren, en ik kreeg bericht dat het afgegeven was!!!!!
    Nu bij onze buurvrouw het zelfde!!!
    Echt schandalig DHL!!!!
    krijg ook ook veel spam, na klacht indienen!!!

  18. Kaartje onder de klep van de rolcontainer gelegd,dat niemand thuis was.
    QR code gescand en die geeft aan dat pakket afgeleverd is.
    Nu blijkt dat pakket gewoon in de rolcontainer is gegooid.
    Tjonge jonge, wat een stelletje debiele bezorgers bij DHL.
    Zo ga je niet met andermans spullen om.

  19. Mij tv zou bezorgt worden 15 juli 2022
    Tussen 14.00 en 18.00 uur.
    Maar ze kwamen zonder te melden om 12.00 uur was niet erg als ze het hadden doorgegeven.
    Na eindelijk iemand aan de telefoon te hebben.
    Kreeg ik op reactie waar is mijn tv nu wist ze niet kan ik 3 dagen geen tv kijken.
    Ga maar ergens op visite en daar tv kijken.
    En van het is een groot pakket sloeg ook nergens op.
    Werd dus echt niet geholpen echt slecht.
    Dus gebeld met de BCC en een medewerker zei wij kunnen je wel helpen mocht 1 leen tv ophalen en gebruiken tot mijn nieuwe tv was gebracht kunnen DHL nog wat van leren hopelijk heb ik maandag wel mijn tv.
    Bedankt BCC

  20. Hier zou ook afgelopen vrijdag een pakket bezorgt worden en kreeg een mail dat ik niet thuis was, heel de dag thuis geweest! Zou naar een servicepunt gaan..nieuwe afspraak gemaakt voor zaterdag (gisteren) is er weer niemand geweest maar bij track en trace bleef de melding dat het tussen 10 en 15u bezorgt zou worden, tegen 16u contact opgenomen via de chat, werd nog steeds gezegt dat het onderweg was, vandaag een mail dat het maandag bezorgt word. Grrr ben klaar met dit kutbedrijf!!! Ook al een paar x in de kliko gedaan en een x blijkbaar voor de deur gezet maar niet gehad, echt belachelijk!!!

  21. wacht al vanaf maandagavond (status onderweg) op mijn pakketje wordt di 10.00/15.00 helaas wordt wo 10.00/15..00 weer helaas wordt do helaas wordt vr 11.27 bezorgd maar niks ontvangen ik was gewoon thuis bahbahbah wat een kut bedrijf

  22. Ls, Ik ontvang een pakket van allekabels.nl via DHL ,nu blijkt dat niet te passen dus ik vraag een retourformulier aan bij allekabels.nl en ze vragen mij om de barcode en het retouradres welke op de pakbon staat uit te knippen en op de doos van de retourzending te plakken.
    Dit gedaan hebbende ben ik naar 4 DHL parcel punten en alle kunnen ze de barcode niet scannen . De klantenservice van allekabels.nl zeggen dat de barcode toch correct is .
    Het bestelnr. 10877849 en de verzenddatum : 03-08-22.
    Ik weet niet goed hoe ik het pakket retour moet zenden
    Vriendelijke groeten , Theo

  23. Vrijdag heb ik bij zooplus een bestelling gedaan, zaterdagochtend kreeg ik een mail van dhl, ze kwamen tussen 2 en 6 uur, even later kreeg ik een mail dat ze tussen 13.15 en 15.15 kwamen, helaas niemand gezien of gehoord.
    Gisteren kreeg ik een mail, ze kwamen tussen 2 en 3 uur, maar helaas weer niemand gezien.
    Ik heb een boze mail naar ze gestuurd met de mededeling dat verwachte en eiste dat ik vandaag mijn pakket wilde hebben, tot op heden nog geen nieuw bezorgmoment,( het is inmiddels al 13.06)
    Ik heb het nu wel helemaal gehad met dit waardeloze bedrijf, ik heb gebeld met het bedrijf waar ik de bestelling gedaan heb, die hadden van hun een mail ontvangen dat vandaag tussen 18.30 en 22.30 mijn pakket bezorgd gaat worden.
    Het zou heel fijn zijn als ze eens begonnen met te doen wat ze moeten doen,n.l. de pakketten bij de klanten afleveren op de daarvoor afgesproken tijd, en klanten informeren als er iets veranderd is.
    Wie haalt het in zijn hoofd om op een achterlijke tijd bij de mensen aan te komen, dan moet er toch wel een grote steek bij je los zitten, een normaal denkend mens komt niet eens op dat idee.
    Mijnadvies aan bedrijven is dan ook doe geen zaken met dhl, als je goede naam je lief is.

  24. pakket nr CI058624720DE
    De DHL chauffeur was op de afgesproken tijd van 15:00 uur bij mij maar kon het pakket niet op zijn busje vinden, hij moest terug komen toen hij het pakket vond, het pakket werd getoond als afgeleverd om 17:57 maar nergens in mijn straat , het kan overal zijn.
    Slecht bedrijf levert niet en is onbereikbaar.

  25. Hele slechte service, al diversen keren gehad dat de bezorger niet aan belt en dat ik dan een bericht krijg dat ik niet thuis was, ook de klantenservice doet hier niks mee, noteren het en daar moet je het vervolgens mee doen zodat het de andere keer weer gebeurd. Zijn totaal niet klant vriendelijk. Hoe is het mogelijk dat ze in deze tijd een bezorger niet kunnen bellen en alsnog zorgen dat je pakket geleverd wordt. Bedrijven zouden nooit meer met deze partij in zee moeten gaan.

  26. Kunnen jullie wat doen aan het asociale gedrag van de bezorgers.
    Zij hebben overal lak aan waaronder het negeren van het inrijverbod en voor ons is dat de Gezinastraat te Hengelo.
    Gebeurt met enige regelmaat en is voor ons in de straat de grootste frustratie en is zelfs al eens uitgelopen op
    een handgemeen. Ik sluit niet uit dat dit nog eens kan gebeuren.
    Leer deze bezorgers eens wat manieren .

    1. DHL heb mijn pakket kwijtgeraakt ze zeggen dat ze bezorgd heb met handtekening dat is mijn handtekening niet ik was thuis er is niemand geweest nu wacht ik antwoord van DHL

  27. De verbinding blijft zogenaamd steeds wegvallen als je online een klacht wil doorgeven .
    Dan krijg je iedere keer iemand anders …
    Dus kan je je klacht een keer of 8 herhalen ( pakket in de tuin gegooid maar een briefje in de bus ho maar )
    Waardeloze service !

  28. Pakje zou vanavond bezorgd worden. Ben de hele avond thuis geweest en beide deurbellen doen het.
    Ik keek in de mailbox en er stond dat ze mij niet thuis troffen. Ze hebben het bij de buren afgegeven.
    Ik deed de voordeur open en daar lag het papiertje van we hebben u gemist voor de voordeur buiten.
    De buurman zei dat de bezorger geen gehoor kreeg bij mij.
    Waardeloos gewoon. De deurbel hangt in de woonkamer en boven.
    Overdag zijn de bezorgers heel anders, nemen ze de tijd om te kijken of je thuis bent.

  29. Wat een waardeloze service , code ontvangen om bij Lidl op te halen , code werkt niet , wordt niet opgenomen als je nr belt die bij de terminal staat vermeld, wel mijn bestelling betaald en kan het niet ophalen,
    WAARDELOOS DIT DHL!!!!!!!

  30. Er zou vandaag een pakketje gebracht worden tussen 14.10 uur en 16.10 uur. Tot nu toe niets ontvangen behalve een bericht dat DHL ons heeft gemist en dan gaat het pakje naar een service point en kan ik het daar af gaan halen. Daar ga ik niet mee akkoord en eis dat DHL dat pakje netjes aan de deur komt afleveren. Ik weet welke bezorger dat is en hij heeft dat al meerdere malen geflikt om dat hij te lui is om naar de 6de verdieping te komen en te belazerd is om een stukje te lopen om aan de voordeur aan te bellen en netjes af te handelen. Zulke mensen moeten per direct ontslagen worden en nooit meer zo’n baan moeten beoefenen. Het is hoog tijd dat DHL zulke mensen eens op het matje gaat roepen en da wacht aan zeggen. Dat soort arbeiders verzieken de regels die DHL niet zo bedoeld heeft.

  31. de zoveelste keer weer pakketje ergens in de algemene ruimte bezorgd. vandaag stond mn pakketje …in de lift.
    Volgens mij hebben de bezorgers GEEN HERSENS. .

    en ze doen niks met de klacht

  32. DHL in de straat bestuurder blijft achter het stuur zitten en rijdt vervolgens weg.
    Op de computer, via de mail het bericht, bewoners waren niet thuis.
    Dag later, weer bericht dat ik niet thuis was en kon pakket afhalen….. terwijl wij gewoon thuis waren.
    Ze zijn NOOIT aan de deur geweest. Nooit meer DHL.

  33. Volgens ons de slechtste klantenservice bij DHL die er bestaat, bij een klacht komt elke reactie van een andere medewerker, meestal niet ter zake kundig, en men meet met twee maten 🙁 Ongehoord allemaal.

  34. Ongehoord. Vrijdag niet bezorgt, vertragingsmelding. Vandaag (zaterdag)zie en spreek een bezorger van jullie en vroeg of hij onze bestelling had. Hij gaf aan dat hij een te kleine wagen had waar ons pakketten (7) niet in pastte. Er zou savonds een bezorger met een grotere wagen met onze bestelling komen. Tot mijn verbazing ontvang ik (nadat de bezorger weg was) de melding, DAT WIJ NIET THUIS ZOUDEN ZIJN GEWEEST!!!!! Vind dit zeer kwalijk. Dat jullie bezorgers te kleine wagens, of zin hebben om een zware bestelling te bezorgen IS AL ONGEHOORD. Maar het ook nog eens af te schuiven onder mom dat wij niet thuis waren …… gaat veel te ver. ZO GA JE NIET MET KLANTEN OM! Mocht ik materiele schade krijgen (tja planten hebben grond nodig om te kunnen leven) zal ik de kosten op jullie gaan verhalen.

  35. Vandaag, 25-05-2023.
    Verwachtte pakket wordt tussen 18.00u en 19.00u bezorgd!
    Mail 18.23u pakket is in de brievenbus bezorgd (past nooit!)
    Mail 18.24u onze bezorger kon het pakket helaas niet bij je afleveren (ik zit op 2 hoog al de hele dag in mijn woonkamer).
    Het gaat naar een DHL servicepunt in de buurt….slecht ter been maar waarschijnlijk wilde de chauffeur op tijd thuis zijn. 😡 Slechte service en niet de eerste keer dat ik z.g niet thuis was.
    Jammer dat DHL nooit terug communiceert over de bij hun neergelegde klachten!
    En zeker jammer dat sommige bedrijven maar van één pakketdienst gebruik maken, anders….

  36. 25 mei 2023
    zou tussen 10-15.00 uur bezorgd worden een pakket.
    word niet 1 a 2 dagen later
    26 mei 2023 staat dat tussen 10-15 .00 uur zou pakket geleverd worden
    helaas gaat weer niet worden chauffeur waar blijf je. ?????!!!!
    winkel al gestuurd van dat steeds vaker knudden is en je dan rustig langer dan 5 dagen kan wachten of brievenbus is of bezorging aan huis
    2021 ging beter 2022 waren we al onze vaste bezorger voorgoed kwijt en wisseling . Ik baal van zit te wachten vast kan in de avond toch bezorgd worden . Ben toch niet de enige hier flat waar ook avond bezorging word gedaan hoop of een berichtje van jullie want krijg niks binnen op me mailbox.

  37. Hele zaterdag thuis geweest omdat DHL iets zou bezorgen. Niet geweest. Lees in de app dat mijn adresgegevens niet zouden kloppen. Pakket terug naar de afzender.
    Wat een bullshit. Het betreft een koffie-abonnement dat al een jaar loopt op dit adres. Herhaaldelijk gaat het mis. Vorige keer waren we zogenaamd niet thuis en nu klopt adres niet.
    Ga mijn abonnement opzeggen alleen vanwege de DHL. ik wil indien mogelijk niets meer met deze vreselijk slechte bezorger te maken hebben!!!

  38. Ik begrijp niet dat dit bedrijf nog bestaansrecht heeft en tevens dat bedrijven met hun in zee gaan. De pakket levering gaat ALTIJD mis. Althans, in mijn geval. Recentelijk zou er een pakket af geleverd worden. Ik blijf netjes thuis. Ik hoor op een gegeven moment dat mijn pakket letterlijk tegen mijn voordeur word GEGOOID!!!!! Ik doe de deur open en de jongeman loopt al meters verder en stapt in een PERSONEN AUTO!!!!. Of je blijft de hele dag thuis en er word aan gegeven dat je niet thuis was. Dit laatste gebeurd met regelmaat. Telefonisch is DHL moeilijk tot niet bereikbaar of je moet €9 euro betalen omdat ze je bijna een uur in de wachtrij laten staan. Echt zo slecht. Slechte service, slecht klachten management.

  39. Waardeloos als het gaat om de bezorging van mijn pakketje. Dinsdag 27 juni besteld. Zou volgende dag bezorgd worden. Op woensdag 28 jun niet bezorgd. Dan maar op donderdag 29 juni. Ook niet bezorgd. Op vrijdag 30 juni BEZORGD.

  40. Wat een oplichters is DHL
    Zijn nu voor de derde keer in 6 weken mijn pakket kwijt
    Weer komen ze met een vergoeding van 3.40
    Het word tijd dat ze eens intern een onderzoek instellen naar hun eigen personeel
    Ze komen er op deze manier wel erg makkelijk vanaf met een vergoeding van 3.40
    Voor mij nooit geen DHL meer
    En de klantenservice van DHL laat me niet lachen die hebben nl niets te vertellen kijkt meer op een call center
    Ik werk zelf op klantenservice bij een bedrijf dat wereldwijd gevestigd zit en wij gaan iig heel anders met onze klanten om wij willen ze nl wel behouden het word tijd dat DHL eens handen in eigen boezem steekt

  41. Wij hebben een bedrijfspand met bovenwoning, als het bedrijfspand gesloten is hangen wij voor de bezorgers een kaartje op van waar zei het kunnen afleveren.
    Echter dit is een verloren strijd. werkelijk, ze rijden gewoon door als of het adres niet bestaat.
    Je maakt toch niet voor niets afspraken met elkaar,( althans jullie met ons) van hoelaat tot hoelaat een pakketje bezorgd wordt.
    hoe denken jullie dit aan te pakken!!!! als ik weer een andere bezorger duidelijk heb gemaakt hoe het in elkaar zit hebben jullie weer een andere bezorger voor de deur staan. om moedeloos van te worden. belachelijk dat ik er weer voor moet gaan rijden om het pakket ergens op te gaan halen terwijl ik thuis ben omdat jullie bezorgers in dienst nemen ( overigens niet onze vaste bezorger is een prima bezorger) die hun werk niet serieus nemen

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *