tap air klantenservice

TAP Air Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (17) Reviews

Contact Via Messenger
Contact via Whatsapp

Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: Vanaf 08:00 uur t/m 00:00 uur

Dinsdag: Vanaf 08:00 uur t/m 00:00 uur

Woensdag: Vanaf 08:00 uur t/m 00:00 uur

Donderdag: Vanaf 08:00 uur t/m 00:00 uur

Vrijdag: Vanaf 08:00 uur t/m 00:00 uur

Zaterdag: Vanaf 08:00 uur t/m 00:00 uur

Zondag: Vanaf 08:00 uur t/m 00:00 uur

Belkosten: Gebruikelijke belkosten

TAP Air klantenservice

TAP Portugal heeft een speciale afdeling voor klantenservice met teams die 24 uur per dag actief zijn om ervoor te zorgen dat TAP-passagiers tevreden zijn wanneer ze hulp nodig hebben. Het contactcentrum is elke dag van de week open voor telefoontjes, en verloren bagage kan binnen twee uur van elke luchthaven in Europa of Noord-Amerika worden opgehaald door contact op te nemen met een van de kantoren op buitenlandse luchthavens.

Om er zeker van te zijn dat u de best mogelijke klantenservice krijgt, moet u contact opnemen met TAP Portugal via het telefoonnummer dat zij hebben opgegeven. Hun vertegenwoordiger zal u graag helpen met eventuele vragen of problemen die zich kunnen voordoen tijdens het plannen en boeken van uw vluchtroute of helpen met andere vragen.

U kunt de Tap Air klantenservice bereiken op het telefoonnummer (+351) 211 234 400. Dit telefoonnummer kunt u bellen op iedere dag tussen 08:00 uur en 00:00 uur.

De TAP Air klantenservice is ook te bereiken op Skype. Gebruik hiervoor deze link.

Wanneer je een vraag hebt voor de klantenservice van TAP Air, bekijk dan altijd even de meestgestelde vragen op https://www.flytap.com. Het kan goed zijn dat het antwoord op uw vraag hier al te vinden is. Dit scheelt je een belletje met de TAP Air klantenservice.

Over Tap Air Portugal

TAP Portugal is de nationale luchtvaartmaatschappij van Portugal. De thuisbasis van TAP bevindt zich in Lissabon en begon haar activiteiten op 14 maart 1945. Enkele maanden later, op 19 september 1946, vervoerde ze haar eerste passagiers. Een jaar na de lancering waren zij in staat een miljoen mensen te vervoeren! Dit werd duidelijk doordat er 20 jaar voorbij gingen voordat ze hun miljoenste passagier aan boord mochten brengen voor de reis.

TAP Portugal is een populaire luchtvaartmaatschappij die u niet mag missen op uw volgende reis. De maatschappij bestaat al sinds 1945 en is de nationale luchtvaartmaatschappij van Portugal, wat betekent dat ze naar alle grote bestemmingen in Europa vliegen, zoals Londen of Berlijn. TAP biedt niet alleen vluchten aan binnen Europa maar ook over de continenten heen, dus als u op zoek bent naar meer internationale opties dan is dit misschien waar u op heeft gewacht! Als passagiers hulp nodig hebben tijdens het vliegen met TAP, aarzel dan niet om zo snel mogelijk contact op te nemen met hun klantenservice; zij zullen ervoor zorgen dat alles vanaf dat moment soepel verloopt!

TAP Air vliegt naar velen bestemmingen.

TAP Portugal is een grote luchtvaartmaatschappij met een vloot van gemiddelde grootte. Ze hebben 71 verschillende vliegtuigen in hun bezit, waarvan 30 Airbus vliegtuigen en de andere 41 van verschillende merken zoals Embraer, Fokker en Beechcraft. Het grootste deel van de vloot van TAP bestaat uit Airbus-vliegtuigen, met 61 bestemmingen waar ze dagelijks naar toe vliegen over de hele wereld.

TAP Portugal is een wereldberoemde luchtvaartmaatschappij die niet alleen binnen Europa vliegt, maar ook naar Noord-Amerika en Zuid-Amerikaanse landen. Als je geïnteresseerd bent in de vluchten van TAP Portugal, neem dan contact op met hun TAP Air klantenservicelijn voor alle informatie over naar welk land ze vliegen!

Facebookpagina van TAP Air

tap air portugal facebook
Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan TAP Air
Bezoek het Facebook account van TAP Air en stel direct jouw vraag.

Twitter van TAP Air

tap air twitter
Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan TAP Air
Bezoek het Twitter account van TAP Air en stel direct jouw vraag.

Website van TAP Air

tap air website
Bezoek de website van TAP Airom een antwoord te vinden op jouw vraag.
Of vul het contactformulier in op de website van TAP Air om contact op te nemen.

Adresgegevens van TAP Air

Dit bedrijf is gevestigd op het adres Evert van de Beekstraat 25, 1118 CL, Schiphol, Nederland.
Je kunt de exacte locatie van TAP Air ook vinden via Google Maps.

Beoordelingen, Reviews & Klachten

17 reacties

  1. Dear Tap,
    We claim you responsible for the damage suffered during and after our flight from Amsterdam to Recife with stopover Lisbon. At first we would fly to Natal and this flight is canceled by TAP and changed to Recife.
    Because of this we had to rent a car and had to travel to Natal and we missed another day.
    Our internal flight to Brasilia /Goiania was already booked.
    Because of the change the departure date 22 until 23 was also postponed for another day we had to make new arrangements for PCR tests
    Leaving Amsterdam, the plain left to late so we entered Lisbon airport and waited at the terminal for more than an hour.
    when the plain didn’t arrive, we ran around the airport and found people that could help us so in the evening we went to a hotel and had dinner provided by TAP.
    Because we didn’t have or luggage, we had to go to the center to buy some products like toothbrush soap aftershave etc. we didn’t have fresh clothes so we washed our underwear in the sink!
    the day after we flew to Recife and arrived on
    We are awaiting compensation for this suffering missed days stress and extra costs.

    Awaiting your answer,

    Fam AGA Sanders
    Meeuwbeemdweg 49
    5914PZ Venlo
    Netherlands

  2. Dear Tap-Air,

    On July 19th 2021 we were supposed to fly from A’dam to Lisboa. Unfortunately no one told us that TAP-Air was on a strike. We are trying now for 14 (1) weeks to get in touch with someone at TAP Air, because we would like to have our refund. We missed 1 night in Lisboa. Please let us know where we can contact you.
    We were a party of 3. Flight TP 669 19 July 07.00 Adam-Lisboa
    047 21 61 81 27975/74/76

    Please contact us thru e-mail.
    ;

    1. hello we try also to get money back for 3 people but we dont have response fromTAP we get the boarding pass but we dont cant go we must go at home one week later we can also go prc test are 180 euro 2 times. 0628600661 r mombarg.

  3. Tap Air has by far the worst online booking and customer service in whole Europa. Really ridicolous this is existing in 2022. Try another airline if possible

  4. Dear Tap

    I have made a complain on 10 of november 2021 about 4 tickets ( 2021-0002436151) and a reminder on 21 of december (2021-2805654).
    On 8 of november we have booked a flight from Faro to Lissabon (TP 1900) and a flight from Lissabon to Amsterdam (TP 674). When we were on the airfield Faro, you told us that the flight TP 1900 was overbooked and that we have to wait for another flight. So according to the legal rules we are eligible for compensation

    On the 4 of januari I have called the customerservice of TAP-airlines and after 1 houre waiting they told us that we have to wait for a answer.
    That we have heard nothing from you after 2 months, you can call it a very bad service

    I hope to hear soon form you

    Koos Verschoor
    Berkel en Rodenrijs

  5. Good afternoon,

    We have not yet received a response from you to our email of 18 December 2021.

    Met vriendelijke groet,

    Richard van Unen
    06-266 966 19

    Van: [email protected]
    Verzonden: zaterdag 18 december 2021 16:05
    Aan: [email protected]
    CC: ‘Richard van Unen’
    Onderwerp: VCH20201738079695017, VCH20201733190999771, VCH2020173244703825, VCH20201733886630934

    Good afternoon,

    Last 2 years we have not been able to use the tickets due to Covid19.
    Given the current status of Covid and variants, we are forced to ask you to refund our money.

    I look forward to your confirmation.

    Met vriendelijke groet,

    Richard Erik Robert van Unen
    Wolbrantskerkweg 71
    1069 CL Amsterdam Nederland
    [email protected]
    06-266 966 19

    1. Heeft u al iets gehoord van Tap? Ik heb hetzelfde probleem en krijg maar geen contact met de maatschappij…
      Hoop dat u wellicht tips heeft. Groet Sacha

  6. Goedemiddag
    Wilde in oktober 2021 naar new york met 5 personen helaas ivm reisverbod Amerika niet mogelijk overmacht vlucht tp 673 en tp 209 wilt u vragen om mijn open tickets te verlengen tot december 2022
    Heb nu 4 tickets bij gotogate tot januari 2022.Moest u contacten 1 ticket bij cheaptickets wel tot dec 2022 mijn e mail is [email protected] groet Dick Baumann

  7. Dear customer service,
    My Referentie klant is 40-285206664.
    I want know followings.
    1) What is maximum weight & dimensions of carry-on bagage ?
    2) I paid extra for checked bagage of weight 23kg., what is max. dimensions?
    3) Can I bring golf additionally at free of charge? or Do I have to pay for that ?
    Thank you in advance.

  8. Tap air wat een SLECHT bedrijf. Online boeken en betalen kan wel maat contact via mail, twitter, facebook of telefoon reageren ze NIET. Eerst geboekt door vliegtuigmaatschappij afgezegd krijg je 3 vouchers. Je vraagt online je geld terug, krijg je dus niet. Vouchers 2 jaar te gebruiken, boek dus opnieuw dat lukt wel. Wil nu contact leggen ivm met kleine aanpassing. Nu dus weer geen contact mogelijk. Klantenservice waardeloos. Vanmorgen weer ruim half uur in de wacht gestaan, je krijgt geen contact. Gisteren via facebook gedaan, je krijgt geen contact. Nu maar weer mail gestuurd, doch als ik de reacties lees zal heb ik weinig hoop. Weg 1500 euro. MENSEN WEESGEWAARSCHUWD. Geld in kunnen ze wel maar oh wee klanten contact, dat kennen ze niet

  9. TAP AIR een waardeloos bedrijf met klantservice.
    Ze reageren niet op facebook
    ze reageren niet op mail
    ze zijn telefonisch nooit bereikbaar , je staat alleen in de wacht en verdienen er met hun o900 nummer nog 1 euro per minuut voor

  10. I had a problem and called tapair. Friendly person and told me: I will pass you to an other department
    After 5 minutes: please one moment. After 30 minutes only music on the phone.
    A new call and asked: please do not do the same. But after 10 minutes only music.

    Sent an e-mail: no response (that is not the first time)

    All by all it caused additional costs of 400 euro for me.

    PS: travelled earlier this month wit TAP to Brasil and that were perfect flights

    1. Dear
      I can not finish my fight….can not go go payment

      RJLIPO…..Leenaert Ja
      And i have a connecting flight from here and Am far away

      My booking can not be made,finished
      So,next time
      Leensert J

      Outlook voor Android downloaden

      1. Yesterday I was denied to board my fly with you because my passport was expired. I couldn’t board a EU fly with my valid Dutch permanent residence permit. I have been trying already a hole day to have contact with someone from TAP. Trying via 3 customer service phone numbers (the Dutch, Portuguese and Spanish) and still hear the same message. Really bad.
        The online form doesn’t work and emails I send you an email but not even a confirmation of it yet.

        How we can arrange our request with you if you don’t answer our calls and your workers don’t give properly information. You have to offer a good communication channel with your clients: “Passengers must be fully informed of their rights in the event of denied boarding and cancellation or long delay of flights so that they can effectively exercise them” (REGULATION (EC) No 261/2004 OF THE EUROPEAN PARLIAMENT AND OF THE COUNCIL
        February 11, 2004
        establishing common rules on compensation and assistance to air passengers in the event of denied boarding and cancellation or long delay of flights, and repealing Regulation (EEC) No 295/91).

        I just want to know if I can use my return ticket. Because I did showed up, so the no show policy to cancel all flights shouldn’t applied to me but I don’t get any information about it.

        I hope you can react to my message.

        Thank you

  11. Dear Tap staff,

    My son and friends flew from Faro through Lisbon to Amsterdam. August 5th TB1902 and TP 672. Three bags of their group were delayed and over the past week we have not received any updates. When can we expect information.
    I have been on the phone a few times over he past week and even once waited for 1,5 hours until I was disconnected.
    PLEASE send me an update on the lost luggage claim AMSTP49452!!!
    The boys have other holidays coming up and need their bags, clothes, shoes, etctera.
    Looking forward to your quick response
    ALLO

  12. Hi, how do I get a contact with TAP? They do not answer my massages ( contact formulier via website). Do they have email adres? Chat?
    Thank you. Regards, Nadiya

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *