logo ryanair klantenservice

Ryanair Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (0) Reviews

Bellen met Ryanair

085-8880801
Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: Tussen 09:00 en 19:00 uur

Dinsdag: Tussen 09:00 en 19:00 uur

Woensdag: Tussen 09:00 en 19:00 uur

Donderdag: Tussen 09:00 en 19:00 uur

Vrijdag: Tussen 09:00 en 19:00 uur

Zaterdag: Tussen 09:00 en 18:00 uur

Zondag: Tussen 10:00 en 18:00 uur

 

Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Facebookpagina van Ryanair

ryanair facebook

Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Ryanair, bezoek het Facebook account van Ryanair en stel direct jouw vraag.

Twitter van Ryanair

ryanair twitter

Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Ryanair, bezoek het Twitter account van Ryanair en stel direct jouw vraag.

Website van Ryanair

website van Ryanair

Bezoek de website van Ryanair om een antwoord te vinden op jouw vraag of contact op te nemen via het contactformulier op de website van Ryanair

Adresgegevens van Ryanair

Ryanair is gevestigd op het adres Ryanair, PO Box 11451, Swords, Co. Dublin, Ierland. De exacte locatie van Ryanair zie je op de kaart hierboven.

Ryanair klantenservice

Ryanair is een luchtvaartmaatschappij die zich richt op passagiers met een breed scala aan behoeften. Of je nu informatie wilt over het boeken van vluchten, vluchtdetails of het wijzigen van je reservering, er is niets beter dan het klantenserviceteam van Ryanair dat 24/7 beschikbaar is!

Het Ryanair klantenservice team is bereikbaar op het telefoonnummer  085-8880801. Naar dit nummer kunt u bellen op de volgende dagen en uren:

Maandag t/m vrijdag 09:00 – 19:00 uur

Zaterdag 09:00 – 18:00 uur

Zondag 10:00 – 18:00 uur

Via Live chat contact met Ryanair klantenservice

Het is ook mogelijk om via de chatbot van Ryanair contact op te nemen. Surf naar de website https://www.ryanair.com/nl/nl/lp/chat . Hier kunt u 24/7 chatten met de chatbot van het Ryanair klantenservice team. Via deze chat kan u op weg helpen met vragen waar u niet direct een antwoord op kunt vinden.

Kijk altijd even tussen de veelgestelde vragen op de website van Ryanair. Een directe link naar het klantenservice portaal is https://help.ryanair.com/hc/nl. Ryanair biedt een uitgebreid klantenserviceteam om te helpen met alle vragen die tijdens het planningsproces kunnen opduiken. Als je op hun website geen duidelijk antwoord krijgt of als Ryanair je vraag nog niet heeft beantwoord, helpen ze je graag persoonlijk door de telefoon op te nemen en je vraag één op één te beantwoorden!

Ryanair is ook actief op Sociale Media

Wilt u graag via Messenger contact met de klantenservice van Messenger? Gebruik dan deze link: http://m.me/ryanair. Het support team van Ryanair doet haar best uw vragen zo spoedig mogelijk te beantwoorden.

Ryanair is ook actief op Facebook. U vindt de luchtvaartmaatschappij op de volgende pagina: https://www.facebook.com/ryanair/

Het klantenserviceteam heeft ook een eigen Twitter pagina van Engelstalige klantenservice ondersteuning. Dit account is te vinden op https://twitter.com/askryanair en is bereikbaar van 7 uur ’s ochtends tot 7 uur ’s avonds.

Ryanair, de grootste ‘low budget’ vliegmaatschappij binnen Europa

Ryanair is de grootste ‘low budget’ vliegmaatschappij voor continentale vluchten in heel Europa. Bovendien overtreft Ryanair andere luchtvaartmaatschappijen met een winstmarge van 34%. De maatschappij komt oorspronkelijk uit Ierland en werd in 1985 opgericht door de Ierse zakenman Tony Ryan.

Nadat ze zich realiseerden dat er veel meer mensen naar verschillende delen van hun eigen land reisden dan dat ze internationaal vlogen, besloten ze rond 1995-1996 het roer om te gooien en zich te richten op het aanbieden van betaalbare tarieven met behoud van hoge normen op het gebied van klantenservice en veiligheid binnen het luchtvervoer, in navolging van de succesformule van Southwest Airlines in heel Amerika. Vandaag is zij uitgegroeid tot een van Europa’s toonaangevende aanbieders, niet alleen dankzij haar concurrerende prijzen, maar ook omdat zij haar klanten een uitgebreid routenetwerk biedt met meer dan 190 bestemmingen.

Klachten over Ryanair?

Bent u niet tevreden over Ryanair? Dan kunt u een klacht indienen via hun website. Dit kan via dit formulier: https://onlineform.ryanair.com/ie/en.

Indien u liever een klacht indient via de post, dan kan dit ook. Vermeld in de klacht uw volledige naam, boekingsreferentie en eventuele vluchtdetails. Vermeld daarnaast ook uw eigen contactgegevens en natuurlijk de details van de klacht zelf.

U kunt u klacht per post versturen naar het volgende adres:

Ryanair Customer Service Department
PO Box 11451
Swords
Co. Dublin
Ireland

Beoordelingen, Reviews & Klachten

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Copyright 2021 © All rights Reserved.