ING Klantenservice

ING Bank Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (96) Reviews

Contact Via Messenger
Contact via Whatsapp

Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: tussen 08:30 en 17:00 uur

Dinsdag: tussen 08:30 en 17:00 uur

Woensdag: tussen 08:30 en 17:00 uur

Donderdag: tussen 08:30 en 17:00 uur

Vrijdag: tussen 08:30 en 17:00 uur

Zaterdag: Gesloten

Zondag: Gesloten

Belkosten: lokale tarief

Telefoonnummer ING

Hieronder vind je de belangrijkste telefoonnummers van de ING klantenservice:

  • ING Particulier: 020 22 888 88 (bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08:30 en 17:00 uur)
  • Alarmlijn: 020 22 888 00 (24/7 bereikbaar voor het melden van fraude en het blokkeren van je betaalpas)
  • ING Zakelijk: 020 22 888 22 (bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08:30 en 17:00 uur)
  • Servicedesk Nabestaanden: 020 22 888 77 (bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08:30 en 17:00 uur)
  • Beleggen: 020 22 888 88 (bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08:30 en 17:30 uur)
  • Verzekeren: 020 22 888 88 (bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08:30 en 19:00 uur, en op zaterdag van 10:00 tot 16:00 uur)
  • Saldolijn: 020 22 888 44 (24/7 bereikbaar)

De telefonische klantenservice van ING bestaat uit verschillende afdelingen. Zorg ervoor dat je het juiste nummer kiest voor jouw vraag.

Je kunt tegenwoordig ook bellen via de ING-app. Als je belt via de app, hebben ze direct je gegevens bij de hand. Bel je niet via de app, zorg dan dat je je betaalpas en rekeningnummer bij de hand hebt.

Makkelijk en snel contact

De financiële instelling ING Groep N.V. heeft vestingen in de hele wereld. In 1881 is het bedrijf opgericht als spaarbedrijf in Nederland.
Je kunt terecht voor de volgende diensten en financiële producten?

  • Leningen
  • Verklaringen per e-mail
  • Veilig online bankieren
  • Geld overmakingen, nationaal en internationaal
  • Hulp bij facturen voor bedrijven

Zij hebben daarnaast een klantenservice die uitstekend is en u graag helpt. Men werkt bij de ING voortdurend aan de klantenvriendelijkheid. Om de huidige en nieuwe klanten tegemoet te kunnen komen worden er modernste en veiligste technieken gehanteerd. ING heeft een mobiele applicatie laten maken waar je snel geld kunt overmaken. Je kunt gemakkelijk rekeningen betalen via de telefoon. Je moet alleen op de persoon uit de contactenlijst klikken en vervolgens de opdracht geven. ING doet de rest verder. Dat is eenvoudig en veilig doordat ING al lange ervaring heeft.

Klantenservice

ING staat bekend om een goede klantenservice. De Customer Service van ING staat 24 uur per dag klaar voor hun klanten. Als je de klantenservice aan de lijn moet hebben, dan kun je gemakkelijk bellen op het telefoonnummer 020 22 888 88. Je kunt 24 uur per dag en 7 dagen per week bellen. De specialisten staan klaar om je te helpen.

Particulier

Naast particulieren die voor bankzaken terecht kunnen bij ING kunnen middelgrote, grote, kleine en internationale bedrijven ook terecht bij ING. ING heeft een breed portfolio.
Onderscheid tussen klantengroepen:

  • ING Particulier
  • ING Personal banking
  • ING Private banking
  • ING Zakelijk
  • Openingstijden

Je wilt weten wat de openingstijden van ING zijn als je wilt langs gaan bij de kantoren van ING. Je kunt voor zulke vragen ook bellen. Je kunt ING bellen om te vragen wat de openingstijden zijn. Je kunt voor alle vragen gemakkelijk de telefoon pakken om te bellen. Maar het kan ook zijn dat je voor sommige zaken bij een van de kantoren van ING moet zijn. Als dat het geval is, is het handig om te weten wat de openingstijden zijn.

Veelgestelde vragen

Op de website van ING, worden de meestgestelde vragen behandelt, waar vaak contact over wordt opgenomen met de helpdesk. Heb je een algemene vraag, kijk dan even op de website of hier het antwoord te vinden is. Je hoeft dan geen contact meer op te nemen en hebt snel antwoord.

Telefoonnummer

Het is makkelijk om telefonisch contact te maken met ING Nederland. Je hebt verschillende telefoonnummers voor verschillende diensten. Als je niet weet hoe je ING Particulier kan bereiken, kun je je zelf laten doorverbinden. De specialisten luisteren naar je en zorgen ervoor dat je bij de juiste afdeling terecht komt. Het personeel wordt regelmatig bijgeschoold om de hoge kwaliteit aan klantvriendelijkheid en deskundigheid te bereiken. Ze kunnen je de laatste en juiste informatie geven over bankieren bij ING. Je hebt geen lange wachttijden. Ze beantwoorden je vraag snel en duidelijk.

Facebookpagina van ING Bank

ING
Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan ING Bank
Bezoek het Facebook account van ING Bank en stel direct jouw vraag.

Twitter van ING Bank

ingnl
Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan ING Bank
Bezoek het Twitter account van ING Bank en stel direct jouw vraag.

Website van ING Bank

ing.nl
Bezoek de website van ING Bankom een antwoord te vinden op jouw vraag.
Of vul het contactformulier in op de website van ING Bank om contact op te nemen.

Adresgegevens van ING Bank

Dit bedrijf is gevestigd op het adres Bijlmerdreef 106 Amsterdam.
Je kunt de exacte locatie van ING Bank ook vinden via Google Maps.

Beoordelingen, Reviews & Klachten

96 reacties

    1. je hebt gelijkk Paula maar ook de mensen van Ing weten niet de hulpte geven als je app niet geactiveert kan worden.
      OOk niet met NFC .ik ben al 3 dagen bezig die app aan de gang te krijgen dan staat er inloggen en dan vul ik die nr en cijfers in en dan moet ik foto voor en achter maken en dan houd de app ermee opik heb me nfc klaargelegd maar daar komt hij niet
      en in het weekend is er elemaal niemand te bereiken.zefs service kantoor werkt niet die krijgen hetook niet voor elkaar wat ze ook proberen.
      echt triets zo was ing vroeger niet er is hier geen corona gevaar meer en toch werkrn er nog heel veel thuis .ik zou zeggen voorit naar kantoor.
      en help al die klanten eens goed.

  1. Ik wil alleen mijn jaaroverzicht hebben .Moet eerst een onmogelijk wachtwoord bedenken, dat wordt alleen maar afgekeurd .Klant onvriendelijk staat bij jullie hoog genoteerd.Ik wens u een fijne dag,ik ben een uur bezig en nu moet ik weg .P.J.Woldendorp

  2. Zojuist deze sms ontvangen maar ik heb geen openstaande rekeningen en schulden. Na het telefoonnummer gecontroleerd te hebben, blijken meer mensen dit bericht te hebben ontvangen.

  3. Wat mij mateloos irriteert is dat er plannen zijn om het bedrag te verlagen waar rente over komt waarschijnlijk naar 20.000,00 Euro, dit terwijl er gewoon 775 miljoen euro betaald word wegens de witwaspraktijken. Dit en de bonuscultuur voor de mensen die al een riant salaris hebben. Ik had dit liever per mail gedaan maar die is er schijnbaar niet. Ten tijde overeind gehouden door de belastingbetaler en nu kunnen wij het lazarus krijgen.

  4. Wanneer zijn-jullie speeldag)en bij INGB-internetbankieren teneinde????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

    Mij-nu bellen 0299-42 56 52, nu niet-over 2/3 min. nu.

  5. Guten Tag ! Ich habe ein Girokonto in Roosendaal bei ING und möchte es storniren (auflösen) bin seit 4 Jahren in Rente und wohnhaft in Deutschland.
    Besitze keinen digi oder pass und nummer. habe nur meine Konto Nr. mfg h. korber

  6. Beste,
    Ik doe de bankverrichtingen voor mijn nicht van 89 jaar. Louise Lenoir, Jan Romeostraat 20, 2100 Antwerpen (Deurne), BELGIE.
    Nu is haar handtas verdwenen (gestolen) met ook haar bankkaart erin.

    Graag het adres van het dichtsbijzijnde kantoor om een en ander te regelen.

    Met vriendelijke groet,
    Raoul Van Gastel

  7. Blijft een raadsel hoe het kan dat men een brief ontvangt van ING inzake daglimieten voor overboeken via MijnING terwijl men nooit gebruik maakt van internetbankieren online. Hoe kan zoiets?

  8. Wat een zooi. Eerst begint Nationale Nederlanden met een willekeurige incasso geld van de rekening af te halen en daarna is het volstrekt onmogelijk om contact op te nemen met de ING om het afgeschreven bedrag terug te boeken. Alle links werken niet het telefoonnummer heeft een klanten afwerende pieptoon. In 1 woord: VERSCHIKKELIJK.

  9. Vanmiddag heb ik na de opmerking “heeft u een momentje”…… 27 minuten vruchteloos gewacht. Ik heb toen opnieuw gebeld zodat ik mijn vragen opnieuw moest stellen. In het totaal 49 minuten totaal. Resultaat: het starten van een klachtenprocedure.
    Het lijkt schrikbarend veel op een overheidsloket.

  10. Ik ben al weken bezig een nieuwe gebruikersnaam te krijgen, wegens fraude op 17 november. Aangevraagd volgens de regels op 25 november. Duurt 5 werkdagen. Weer gebeld op 2 december. Er zitten ruim vijf werkdagen tussen: 26 november, 29, 30 november en 1 en 2 december 2021. Brief is wel gestuurd maar niet aangekomen. Weer aangevraagd volgens aanraden van de medewerker van de klantenservice particulier. Hij gaf zijn naam niet.

  11. Het is me echt een raadsel waarom mensen hier allerlei gegevens delen, terwijl deze website helemaal niets met ING te maken heeft.

  12. Geachte Dhr/Mw,
    Mijn telefoonnummer is vervangen. Hoe kan ik mijn nieuwe telefoonnummer bevestigen??
    Graag wil ik verificatiecode ernaartoe gestuurd worden.
    Vriendelijke groeten
    Koja

  13. Nolda scheeft

    Geachte HR/Vr,
    ik probeer het telefoonnummer van de klantendienst op te zoeken en als ik denk een nummer te hebben zijn ze buiten gebruik.
    vindt dat het van het scherm moet. Dit is geen service is.
    vriendelijke groet
    Nolda

  14. Goede morgen,
    Ik wil graag een afspraak maken met de ING over online bankieren via mijn laptop.
    Ik heb mijn gegevens al aan u gegeven en wacht op gebruikersnaam en wachtwoord.
    Ik heb toch wel enige vragen en is het mogelijk op kantoor zuidplein rotterdam deze aanvraag van bankieren in één keer af te ronden.
    Zo ja, zou ik graag een afspraak maken met kantoor zuidplein.

  15. Ik begin steeds meer te begrijpen waarom half Nederland ter plekke woedend wordt wanneer ze de naam ING Bank horen. Mevr. A. v.d. Hoek en uit wiens naam als bank veel wordt geschreven moet een vreselijke mevrouw uit Leeuwarden zijn.
    Wat een super klantonvriendelijk bedrijf is dit en waarvoor overigens behoorlijk moet worden betaald als je er een bankrekening hebt..

  16. Ingb makkelijk te bereiken? Dus niet. Die Daan is onmogelijk wat ik ook doe zelfs mijn tel nr klopt niet. Wil een persoon spreken, maar die bestaan zeker niet bij jullie, ben vrijdag en vandaag bezig al bijna anderhalf uur. Wanneer krijg ik iemand aan de telefoon!!!!

  17. Weet iemand een telnr waar uk iemand aan de telefoon kan krijgen aub. Dit heb ik nog niet gevraagd of mag dit niet geplaatst worden?

  18. Geachte ING bende , omdat jullie niet bereikbaar zijn , gemiddeld 30 minuten in de wacht , ook onmogelijk om digitaal in contact te komen probeer ik het maar via dit contact formulier. Ik ben als aannemer al lang klant bij de ING , heb vragen en wil wat dingen aanpassen m.b.t. papieren afschriften.
    Tot op heden lukt het mij niet om met iemand in contact te komen van de afdeling ING zakelijk. Het afboeken van mijn rekening tegen forse vergoedingen gaat wel snel en het zou leuk zijn als ik als klant centraal zou staan , en wat service kreeg voor de prijzige dienstverlening.
    Ik ga er van uit dat ik als oude klant een reactie krijg van ING.

  19. Onmogelijke verbinding met keus uit 10 mogelijkheden. Bij keus voor nr. 3 wordt verwezen naar mijn ing en de verbinding verbroken. Ik zou niet weten hoe ik daarin kom. Sinds het kantoor in Hoogeveen gesloten is, is het voor mij onmogelijk contact te leggen en is het beter een bank te zoeken met persoonlijk contact

  20. ING Klantenservice stuurt brieven en e-mails met de dwingende melding dat ik UBO’s moet regelen bij de KvK voor de VVE waar ik een van de 4! leden van ben. Als ik dan op de website van KvK kijk lees ik dat VVE’s geen UBO’s hoeven te regelen.
    Als ik hierover een bericht stuur naar ING krijg ik de melding dat ik geen mededelingen kan sturen naar het betreffende email adres, maar waar ik dan moet zijn, is ook nergens te vinden.
    Vreselijk klantonvriendelijk, vind ik dit.

  21. Probeer een vraag benatwoord te krijgen maar na 15 minuten in de wacht krijg ik eindelijk contact en dan hoort ze me niet
    Volgens mij willen ze graag van klanten af echt bedroevend dit! Ga van bank verwisselen!

  22. Oh wat zou ik graag overstappen. De app op mijn telefoon is plotseling gedeactiveerd. Volgens de medewerker is dat omdat ik 3 keer de verkeerde pincode heb in gevoerd. En dat is beslist niet waar. Wel kan ik de hele aanmeldprocedure doorlopen met een eeuwig durend paspoortgewrijf en mocht dit niet afdoende zijn kan ik naar een filiaal, waar je uren kan wachten. Dat weet ik uit ervaring. Lekkere service.

  23. Klantenservice? Er wordt keer op keer opgehangen als je eindelijk door dat tergende menu van opties heen bent. Totaal geen contact meer mogelijk met een medewerker. En zo krijg je een BKR registratie nooit meer weg die ING even heeft vergeten af te melden. Wat ben ik blij dat ik niet meer bij deze snit bank klant ben…ongelofelijk wat slecht!!!

  24. Mijn vader overleden, mijn moeder kan niet internet bankieren. Geven ze nieuwe wachtwoord en werkt het niet. Heb een bedrijf dus kan eindelijk komen en krijg niemand zowel telefonisch als via de chat niet aan de lijn.
    Een van de voornaamste redenen ik mijn geld al lang in het buitenland heb staan met instanties die respectful en eervolle servies bieden, oh nog nakomen.
    Wat een verschrikking dat ik mijn moeder niet eens kan helpen om haar geld te bewaken. Ze is 36 kilo inmiddels van de stress van jullie schijn-service. Schaamtelijk en dementerende manieren voor de mensen die deze land hebben opgebouwd. Deloyaal en kotselijk, op z’n minst!!!

  25. Ik heb géén mobieletelefoon.
    Om in te loggen moet ik verschillende handelingen verrichten.
    Op een gegeven moment “moet” ik een app downloaden terwijl ik geen mobiele telefoon heb.
    Toen ben ik afgehaakt om een bericht van ING te lezen.
    Overigens, ik kan géén email adres van ING vinden.
    Ik heb diverse emails verstuurd maar ze komen allemaal terug.

  26. Ik probeer al 2 maanden van mijn afschriften af te komen,al jaren internet bankieren ,Nu ineens papieren afschriften,al 2 maal in de ING winkel geweest ,zelf gebeld ,in mijn service kan er niet van af komen.Belachelijk!!Ik ga stappen onder nemen.Dit is een principe zaak.

  27. Momenteel probeer ik de ING aan de lijn te krijgen, sta nu bijna 25 minuten in de acht. Niet best dit. Ze zeggen dan de aanhouder wint, nou we zullen zien. En dan is het nog afwachten of je een antwoord krijgt.

  28. Al twee dagen kan ik niet meer in ING banken, zowel Particulier- als Zakelijk. In de laatste tijd steeds vaker storingen en de apps veranderen, het is om je huilen. Ik wil geen bot, of wat dan ook, gewoon mensen.

  29. We zijn al een uur bezig om iemand aan de lijn te krijgen maar steeds moeten we allerlei handelingen verrichten maar wij willen gewoon iemand aan de lijn krijgen. Ik doe de administratie van mijn tante van 91 en zij heeft een vraag. Voor mij is het al moeilijk hiermee om te gaan en voor een 91 jarige helemaal. Jullie zijn zgn 24 uur per dag te bereiken maar wij willen geen robot aan de telefoon. Wij willen gewoon iemand spreken!

    1. klopt Gaby.

      Ik ken het benn nu al week bezig en die ap wil het gewoon niet doen bij niet met hun wachtwoord moet ik van hun wachtwoord maken en weer kom ik niet verder in de app

      Vreselijk gewoon

      wens jullie veel sterkte

  30. ik krijg mijn app niet goed al meerdere malen opnieuw geinstalleer en ingevuld volgs gevenes brie ING Kantoor war meer dan een week duurde.
    Zels naar Middelburg Kantoor geweest en 2x servicepunt in terneuzen zij kreeg hem ook niet aaan de gang weer klanten servise gebeld zeggen ze we gaan het uitzoeken en sturenu dan mail met wat u dan moet doen.welnu er is een nacht voorbij en geen mail met uitleg wat te doen.ING wat zijn jullie achteruit met vroeger dan was het binnen 3 dagen rond met acceptgirokaaart en enveloppen en je handtekening ff naar postkantoor en klaar

  31. Nou zonder geld behalve op spaarrekening, maar inloggegevens app opnieuw aangevraagd en het is op geen enkele manier mogelijk om mijn eigen geld bij de bank zelf overgemaakt te laten worden op mijn betaalrekening wachten tot 3 januari PRETTIGE FEESTDAGEN.Had alleen geen geld voor boodschappen of om überhaupt ergens naar toe te komen om iets te eten.
    Omdat ik niet op geen enkele manier over mijn eigen geld kan beschikken zonder die ***app nee hoor we kunnen niks voor u betekenen kan niet doe niet of wil gewoon niet?????????

  32. wat zijn jullie toch slecht tel te bereiken stop alstublieft met die vervelende ROBOT.
    de service van tegenwoordig is ver onvoldoende .
    ik wil zo af en toe wel eens een gesprek voeren met een medewerker gewoon aan een balie .
    maar al jullie filialen worden weg bezuinigd het word ons onmogelijk gemaakt een echte bankmedewerker te spreken.

  33. De ING gijzelt mijn geld.
    Het is zo frustrerend! Wat moet ik nu? Moet ik nu aangifte van verduistering doen bij de politie? Contact is niet te krijgen met de ING. Of ik moet uren reizen naar het dichtstbijzijnde kantoor in Amsterdam? Rekeningen die ik betalen moet die worden niet betaald door de ING. Ik krijg meestal een brief van de ING dat mijn handtekening niet klopt. En soms krijg ik geen brief en dan krijg ik van het bedrijf te horen dat ik nog steeds niet betaald heb.
    Dus ik krijg een slechte naam bij de bedrijven die ik betalen moet. En dat alles terwijl ik geld genoeg heb om te betalen!
    Met mijn rekeningen bij de Regiobank, Rabobank en Abn-Amrobank heb ik nooit last van dit gedoe.
    Het is raar want de ING was altijd een van de beste banken. Ook wat service betreft.
    Ik weet gewoon niet wat ik nou doen moet. Mijn rekeningen bij de ING heb ik niks aan.

  34. Ik wil gewoon aflossen, maar makkelijk kunnen ze het niet maken, ze willen het niet eens.
    Ik wil geen robot, maar een PERSOON aan de telefoon over welk deel ik het beste aflossen kan en wel nummer er achter moet staan…..
    Ik stap in de auto en rij naar een kantoor toe wat een aanfluiting. De bank wil je helpen….verder met lenen en niet met afbetalen….

  35. Wat een zootje ing Was vroeger een andere bank met die leeuwen kop . Ik verdom het om een dure telefoon te kopen voor die klote app. Spaargeld kost alleen maar geld geen rente ja 0.05 % terwijl ze dat geld beleggen .Nederland is aan het verloederen

  36. Ik wordt op behoorlijke extra kosten gebracht door het absoluut onmogelijke systeem dat de ING voor zogenaamde klanten ‘service’ heeft ontwikkeld. Voor een Nederlander woonachtig in Amerika is het vrijwel onmogelijk om een bankpas te activeren. Eerst werd een verkeerde nieuwe pas ( uitsluitend voor Europa ) gestuurd, en toen (na telefonisch contact) een vervangende. Nadat ik a raison van ongeveer 75$ telefoon kosten had gewacht werd mij verteld dat die nieuwe (andere) pas gestuurd zou worden en dat ik dan “even” terug moest bellen. Heb dat twee keer geprobeerd. Kon ik weer een half uur aan de lijn hangen en naar het bandje luisteren met nog hogere telefoon kosten. Het bandje wil dat ik de App gebruik – maar de App gooit me eruit als ik iets probeer te doen (werkte enigszins met oorspronkelijke pas). Een onmogelijk systeem, ontwikkeld door mensen die kennelijk echte klanten service niet begrijpen, en die het vermoedelijk weinig interesseert omdat de kleinere particuliere rekeningen niet genoeg opleveren voor ING. Ik had veel bij de ING staan, maar werd destijds ook door ING geforceerd mijn beleggingen te liquideren omdat hun business model voor zaken doen met USA veranderde. Daar heb ik, nu jaren later, altijd nog altijd een vies smaakje van in de mond.

  37. De tekst op deze website klopt niet. Er staat dat ING bekend staat om de goede klantenservice. Dat is helaas niet meer het geval. De service is heel onpersoonlijk, star en zelfs het opzeggen van een bankrekening kan maanden duren.

  38. Met mijn moeder onlangs overleden, probeert mijn vader een mijnING account aan te vragen. Na alle rompslomp te hebben gedaan met scanner etc is de laatste fase niet mogelijk, de bevestiging via mobiele telefoon. Dit is niet mogelijk omdat een oud nummer is geregistreerd bij ING.
    Mijn vader is twee keer weggestuurd bij het ING Kantoor in Alkmaar om zijn nieuwe telefoon nummer te laten registreren, terwijl zij deze wijziging zouden moeten kunnen doen. Als mijn vader voorstelt om mij te bellen (ben woonzaam in het buitenland) om de situatie uit te leggen aan de bankmedewerker, wordt dit niet toegestaan door laatstgenoemde! Het is werkelijk schandalig en écht niet klantvriendelijk om de situatie niet te willen begrijpen en op te lossen.

  39. GOEDE AVOND WAAROM LEGT U DE TEFOON NEER IK HEB EEN CREDICART LATEN ACTIVEREN BIJ U EN U HEEFT NU MIJN MINSTE 45 MINUTEN LATEN BELLEN U HEEFT BELOOFT DIT OPEN TE ZETTEN MIJN CREDITCARD HOE DURF U TE LIEGEN MIJN EERST MIJN INTERNETBANKIEREN ER AF TE GOOIEN EN DAN NIET MIJN CREDITCARD TE ACTIVEREN WAT DENK U WEL IEMAND MET DE BUS IN DE KOUW 21 KILOMETER LATEN LOPEN ALS GEWOON DIT HAD GEAXTIVEERD IK DOE HIER BIJ AANGIFTEN TEGEN U VIND DAT NORMAAL KLANTEN BESODEMIETEREN IK HEB HIER VOOR BETAALD WIJ ZIJN VAN AF NU ZWARE VIJAANDEN TOT ZIENS LEUGENAARS BEDRIEGERS

  40. 22-04-2023 las palmas
    Meneer/ Mevrouw
    Wil een nieuwe pas aan vragen maar lukt niet telefonisch, pas is beschadigd en werkt niet altijd goed meer, is per ongeluk in de wasmachine beland, plastic is er af en de zwarte strip laat los, wil een nieuwe bankpas en per tel lukt het niet, heb geen computer 💻en inloggen in mijn. Ing lukt niet, zou een nieuwe inlog code krijgen maar nog niets gehad, mail gestuurd maar nog geen antwoord, probeer het zo maar eens, verder ben ik te vreden, hoop het lukt zo voor een nieuwe pas, bij voorbaat mijn dank

  41. Wat een verschrikking om ING te bereiken! Voorheen hadden ze een chatservice, maar nadat ik mijn klacht over hoe de ING scanner te activeren had geschreven en deze via messenger wilde versturen bleek dat ze niet meer aanwezig waren en ik de klacht ook niet kon versturen. Klantenservice is ook waardeloos en met dat scannertje hadden ze nooit moeten beginnen. Een ramp om dat ding goed ingesteld te krijgen. Kom niet verder dan stap 1 want de code die je dan krijgt en dezelfde is die achter op de scanner staat, wordt niet herkend. En dan loop je dus al vast. Pincode kun je dan ook niet ingeven want het scannerscherm staat dan al weer op zwart of is uitgegaan. Waarom geen e-dentifier zoals bij ABN AMRO? Heb daar nooit problemen mee gehad. Bellen is ook vreselijk. Heb je uiteindelijk alles beantwoord en ingevuld waar ze om vragen, wordt je telefoon verbinding verbroken. En niet 1 keer maar meerdere keren. Twee weken geleden meer dan drie kwartier aan de telefoon gehangen en werd er toen weer uitgegooid.

  42. Ik heb kortgeleden een nieuwe pin-pas ontvangen ter vervanging van de oude pin-pas die de volgende maand afloopt.
    Ik heb begrepen dat de nieuwe pin-pas wordt geactiveerd zodra er een bedrag met die pas wordt opgenomen in een geldautomaat.
    Door een chronische ziekte kom ik zelden buiten de woning en kan het gebeuren dat de nieuwe pin-pas nooit wordt geactiveerd.
    Ook kan het gebeuren dat de nieuwe pin-pas pas jaren later wordt geactiveerd.
    Breng ik mijzelf dan in de problemen ?

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *