ING Klantenservice

ING Bank Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (33) Reviews
Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: tussen 08:30 en 17:00 uur

Dinsdag: tussen 08:30 en 17:00 uur

Woensdag: tussen 08:30 en 17:00 uur

Donderdag: tussen 08:30 en 17:00 uur

Vrijdag: tussen 08:30 en 17:00 uur

Zaterdag: Gesloten

Zondag: Gesloten

 

Belkosten: lokale tarief

Telefoonnummer ING

Hier een overzicht van de belangrijkste telefoonnummers van de ING klantenservice.

  • ING Particulier: 020 22 888 88 (maandag tot en met vrijdag tussen 08:30 en 17:00 uur)
  • Alarmlijn 020 22 888 00 (24/7 bereikbaar voor het melden van fraude en het blokkeren van je betaalpas)
  • ING Zakelijk: 020 22 888 22 (maandag tot en met vrijdag tussen 08:30 en 17:00 uur)
  • Servicedesk Nabestaanden: 020 22 888 77 (maandag tot en met vrijdag tussen 08:30 en 17:00 uur)
  • Beleggen: 020 22 888 88 (maandag tot en met vrijdag tussen 08:30 en 17:30 uur)
  • Verzekeren: 020 22 888 88 (maandag tot en met vrijdag tussen 08:30 en 19:00 uur. Zaterdag van 10:00 tot 16:00 uur)
  • Saldolijn: 020 22 888 44 (24/7 bereikbaar)

De telefonische klantenservice bestaat uit veel verschillende afdelingen. Kies daarom het juiste nummer waarvoor je contact wilt met de bank.

Tegenwoordig kun je ook vanuit de App bellen. Wanneer je met de App belt naar ING, hebben ze gelijk je gegevens bij de hand. Bel je niet via de app, houd dan je betaalpas en rekeningnummer bij de hand.

Makkelijk en snel contact

De financiële instelling ING Groep N.V. heeft vestingen in de hele wereld. In 1881 is het bedrijf opgericht als spaarbedrijf in Nederland.
Je kunt terecht voor de volgende diensten en financiële producten?

  • Leningen
  • Verklaringen per e-mail
  • Veilig online bankieren
  • Geld overmakingen, nationaal en internationaal
  • Hulp bij facturen voor bedrijven

Zij hebben daarnaast een klantenservice die uitstekend is en u graag helpt. Men werkt bij de ING voortdurend aan de klantenvriendelijkheid. Om de huidige en nieuwe klanten tegemoet te kunnen komen worden er modernste en veiligste technieken gehanteerd. ING heeft een mobiele applicatie laten maken waar je snel geld kunt overmaken. Je kunt gemakkelijk rekeningen betalen via de telefoon. Je moet alleen op de persoon uit de contactenlijst klikken en vervolgens de opdracht geven. ING doet de rest verder. Dat is eenvoudig en veilig doordat ING al lange ervaring heeft.

Klantenservice

ING staat bekend om een goede klantenservice. De Customer Service van ING staat 24 uur per dag klaar voor hun klanten. Als je de klantenservice aan de lijn moet hebben dan kun je gemakkelijk bellen op het telefoonnummer 020 22 888 88. Je kunt 24 uur per dag en 7 dagen per week bellen. De specialisten staan klaar om je te helpen.

Particulier

Naast particulieren die voor bankzaken terecht kunnen bij ING kunnen middelgrote, grote, kleine en internationale bedrijven ook terecht bij ING. ING heeft een breed portfolio.
Onderscheid tussen klantengroepen:

  • ING Particulier
  • ING Personal banking
  • ING Private banking
  • ING Zakelijk
  • Openingstijden

Je wilt weten wat de openingstijden van ING zijn als je wilt langs gaan bij de kantoren van ING. Je kunt voor zulke vragen ook bellen. Je kunt ING bellen om te vragen wat de openingstijden zijn. Je kunt voor alle vragen gemakkelijk de telefoon pakken om te bellen. Maar het kan ook zijn dat je voor sommige zaken bij een van de kantoren van ING moet zijn. Als dat het geval is, is het handig om te weten wat de openingstijden zijn.

Veelgestelde vragen

Op de website van ING, worden de meestgestelde vragen behandelt, waar vaak contact over wordt opgenomen met de helpdesk. Heb je een algemene vraag, kijk dan even op de website of hier het antwoord te vinden is. Je hoeft dan geen contact meer op te nemen en hebt snel antwoord.

Telefoonnummer

Het is makkelijk om telefonisch contact te maken met ING Nederland. Je hebt verschillende telefoonnummers voor verschillende diensten. Als je niet weet hoe je ING Particulier kan bereiken, kun je je zelf laten doorverbinden. De specialisten luisteren naar je en zorgen ervoor dat je bij de juiste afdeling terecht komt. Het personeel wordt regelmatig bijgeschoold om de hoge kwaliteit aan klantvriendelijkheid en deskundigheid te bereiken. Ze kunnen je de laatste en juiste informatie geven over bankieren bij ING. Je hebt geen lange wachttijden. Ze beantwoorden je vraag snel en duidelijk.

Facebookpagina van ING Bank

ING

Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan ING Bank, bezoek het Facebook account van ING Bank en stel direct jouw vraag.

Twitter van ING Bank

ingnl

Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan ING Bank, bezoek het Twitter account van ING Bank en stel direct jouw vraag.

Website van ING Bank

ing.nl

Bezoek de website van ING Bank om een antwoord te vinden op jouw vraag of contact op te nemen via het contactformulier op de website van ING Bank

Adresgegevens van ING Bank

ING Bank is gevestigd op het adres Bijlmerdreef 106 Amsterdam. De exacte locatie van ING Bank zie je op de kaart hierboven.

Beoordelingen, Reviews & Klachten

33 Responses

  1. Ik wil alleen mijn jaaroverzicht hebben .Moet eerst een onmogelijk wachtwoord bedenken, dat wordt alleen maar afgekeurd .Klant onvriendelijk staat bij jullie hoog genoteerd.Ik wens u een fijne dag,ik ben een uur bezig en nu moet ik weg .P.J.Woldendorp

  2. Zojuist deze sms ontvangen maar ik heb geen openstaande rekeningen en schulden. Na het telefoonnummer gecontroleerd te hebben, blijken meer mensen dit bericht te hebben ontvangen.

  3. Wat mij mateloos irriteert is dat er plannen zijn om het bedrag te verlagen waar rente over komt waarschijnlijk naar 20.000,00 Euro, dit terwijl er gewoon 775 miljoen euro betaald word wegens de witwaspraktijken. Dit en de bonuscultuur voor de mensen die al een riant salaris hebben. Ik had dit liever per mail gedaan maar die is er schijnbaar niet. Ten tijde overeind gehouden door de belastingbetaler en nu kunnen wij het lazarus krijgen.

  4. Wanneer zijn-jullie speeldag)en bij INGB-internetbankieren teneinde????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

    Mij-nu bellen 0299-42 56 52, nu niet-over 2/3 min. nu.

  5. Guten Tag ! Ich habe ein Girokonto in Roosendaal bei ING und möchte es storniren (auflösen) bin seit 4 Jahren in Rente und wohnhaft in Deutschland.
    Besitze keinen digi oder pass und nummer. habe nur meine Konto Nr. mfg h. korber

  6. Beste,
    Ik doe de bankverrichtingen voor mijn nicht van 89 jaar. Louise Lenoir, Jan Romeostraat 20, 2100 Antwerpen (Deurne), BELGIE.
    Nu is haar handtas verdwenen (gestolen) met ook haar bankkaart erin.

    Graag het adres van het dichtsbijzijnde kantoor om een en ander te regelen.

    Met vriendelijke groet,
    Raoul Van Gastel

  7. Blijft een raadsel hoe het kan dat men een brief ontvangt van ING inzake daglimieten voor overboeken via MijnING terwijl men nooit gebruik maakt van internetbankieren online. Hoe kan zoiets?

  8. Wat een zooi. Eerst begint Nationale Nederlanden met een willekeurige incasso geld van de rekening af te halen en daarna is het volstrekt onmogelijk om contact op te nemen met de ING om het afgeschreven bedrag terug te boeken. Alle links werken niet het telefoonnummer heeft een klanten afwerende pieptoon. In 1 woord: VERSCHIKKELIJK.

  9. Vanmiddag heb ik na de opmerking “heeft u een momentje”…… 27 minuten vruchteloos gewacht. Ik heb toen opnieuw gebeld zodat ik mijn vragen opnieuw moest stellen. In het totaal 49 minuten totaal. Resultaat: het starten van een klachtenprocedure.
    Het lijkt schrikbarend veel op een overheidsloket.

  10. Ik ben al weken bezig een nieuwe gebruikersnaam te krijgen, wegens fraude op 17 november. Aangevraagd volgens de regels op 25 november. Duurt 5 werkdagen. Weer gebeld op 2 december. Er zitten ruim vijf werkdagen tussen: 26 november, 29, 30 november en 1 en 2 december 2021. Brief is wel gestuurd maar niet aangekomen. Weer aangevraagd volgens aanraden van de medewerker van de klantenservice particulier. Hij gaf zijn naam niet.

  11. Het is me echt een raadsel waarom mensen hier allerlei gegevens delen, terwijl deze website helemaal niets met ING te maken heeft.

  12. Geachte Dhr/Mw,
    Mijn telefoonnummer is vervangen. Hoe kan ik mijn nieuwe telefoonnummer bevestigen??
    Graag wil ik verificatiecode ernaartoe gestuurd worden.
    Vriendelijke groeten
    Koja

  13. Nolda scheeft

    Geachte HR/Vr,
    ik probeer het telefoonnummer van de klantendienst op te zoeken en als ik denk een nummer te hebben zijn ze buiten gebruik.
    vindt dat het van het scherm moet. Dit is geen service is.
    vriendelijke groet
    Nolda

  14. Goede morgen,
    Ik wil graag een afspraak maken met de ING over online bankieren via mijn laptop.
    Ik heb mijn gegevens al aan u gegeven en wacht op gebruikersnaam en wachtwoord.
    Ik heb toch wel enige vragen en is het mogelijk op kantoor zuidplein rotterdam deze aanvraag van bankieren in één keer af te ronden.
    Zo ja, zou ik graag een afspraak maken met kantoor zuidplein.

  15. Ik begin steeds meer te begrijpen waarom half Nederland ter plekke woedend wordt wanneer ze de naam ING Bank horen. Mevr. A. v.d. Hoek en uit wiens naam als bank veel wordt geschreven moet een vreselijke mevrouw uit Leeuwarden zijn.
    Wat een super klantonvriendelijk bedrijf is dit en waarvoor overigens behoorlijk moet worden betaald als je er een bankrekening hebt..

  16. Ingb makkelijk te bereiken? Dus niet. Die Daan is onmogelijk wat ik ook doe zelfs mijn tel nr klopt niet. Wil een persoon spreken, maar die bestaan zeker niet bij jullie, ben vrijdag en vandaag bezig al bijna anderhalf uur. Wanneer krijg ik iemand aan de telefoon!!!!

  17. Weet iemand een telnr waar uk iemand aan de telefoon kan krijgen aub. Dit heb ik nog niet gevraagd of mag dit niet geplaatst worden?

  18. Geachte ING bende , omdat jullie niet bereikbaar zijn , gemiddeld 30 minuten in de wacht , ook onmogelijk om digitaal in contact te komen probeer ik het maar via dit contact formulier. Ik ben als aannemer al lang klant bij de ING , heb vragen en wil wat dingen aanpassen m.b.t. papieren afschriften.
    Tot op heden lukt het mij niet om met iemand in contact te komen van de afdeling ING zakelijk. Het afboeken van mijn rekening tegen forse vergoedingen gaat wel snel en het zou leuk zijn als ik als klant centraal zou staan , en wat service kreeg voor de prijzige dienstverlening.
    Ik ga er van uit dat ik als oude klant een reactie krijg van ING.

  19. Onmogelijke verbinding met keus uit 10 mogelijkheden. Bij keus voor nr. 3 wordt verwezen naar mijn ing en de verbinding verbroken. Ik zou niet weten hoe ik daarin kom. Sinds het kantoor in Hoogeveen gesloten is, is het voor mij onmogelijk contact te leggen en is het beter een bank te zoeken met persoonlijk contact

  20. ING Klantenservice stuurt brieven en e-mails met de dwingende melding dat ik UBO’s moet regelen bij de KvK voor de VVE waar ik een van de 4! leden van ben. Als ik dan op de website van KvK kijk lees ik dat VVE’s geen UBO’s hoeven te regelen.
    Als ik hierover een bericht stuur naar ING krijg ik de melding dat ik geen mededelingen kan sturen naar het betreffende email adres, maar waar ik dan moet zijn, is ook nergens te vinden.
    Vreselijk klantonvriendelijk, vind ik dit.

  21. Probeer een vraag benatwoord te krijgen maar na 15 minuten in de wacht krijg ik eindelijk contact en dan hoort ze me niet
    Volgens mij willen ze graag van klanten af echt bedroevend dit! Ga van bank verwisselen!

  22. Oh wat zou ik graag overstappen. De app op mijn telefoon is plotseling gedeactiveerd. Volgens de medewerker is dat omdat ik 3 keer de verkeerde pincode heb in gevoerd. En dat is beslist niet waar. Wel kan ik de hele aanmeldprocedure doorlopen met een eeuwig durend paspoortgewrijf en mocht dit niet afdoende zijn kan ik naar een filiaal, waar je uren kan wachten. Dat weet ik uit ervaring. Lekkere service.

  23. Klantenservice? Er wordt keer op keer opgehangen als je eindelijk door dat tergende menu van opties heen bent. Totaal geen contact meer mogelijk met een medewerker. En zo krijg je een BKR registratie nooit meer weg die ING even heeft vergeten af te melden. Wat ben ik blij dat ik niet meer bij deze snit bank klant ben…ongelofelijk wat slecht!!!

  24. Mijn vader overleden, mijn moeder kan niet internet bankieren. Geven ze nieuwe wachtwoord en werkt het niet. Heb een bedrijf dus kan eindelijk komen en krijg niemand zowel telefonisch als via de chat niet aan de lijn.
    Een van de voornaamste redenen ik mijn geld al lang in het buitenland heb staan met instanties die respectful en eervolle servies bieden, oh nog nakomen.
    Wat een verschrikking dat ik mijn moeder niet eens kan helpen om haar geld te bewaken. Ze is 36 kilo inmiddels van de stress van jullie schijn-service. Schaamtelijk en dementerende manieren voor de mensen die deze land hebben opgebouwd. Deloyaal en kotselijk, op z’n minst!!!

  25. Ik heb géén mobieletelefoon.
    Om in te loggen moet ik verschillende handelingen verrichten.
    Op een gegeven moment “moet” ik een app downloaden terwijl ik geen mobiele telefoon heb.
    Toen ben ik afgehaakt om een bericht van ING te lezen.
    Overigens, ik kan géén email adres van ING vinden.
    Ik heb diverse emails verstuurd maar ze komen allemaal terug.

  26. Ik probeer al 2 maanden van mijn afschriften af te komen,al jaren internet bankieren ,Nu ineens papieren afschriften,al 2 maal in de ING winkel geweest ,zelf gebeld ,in mijn service kan er niet van af komen.Belachelijk!!Ik ga stappen onder nemen.Dit is een principe zaak.

  27. Momenteel probeer ik de ING aan de lijn te krijgen, sta nu bijna 25 minuten in de acht. Niet best dit. Ze zeggen dan de aanhouder wint, nou we zullen zien. En dan is het nog afwachten of je een antwoord krijgt.

  28. Al twee dagen kan ik niet meer in ING banken, zowel Particulier- als Zakelijk. In de laatste tijd steeds vaker storingen en de apps veranderen, het is om je huilen. Ik wil geen bot, of wat dan ook, gewoon mensen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *