ING Klantenservice

ING Bank Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (11) Reviews
Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: tussen 08:30 en 17:00 uur

Dinsdag: tussen 08:30 en 17:00 uur

Woensdag: tussen 08:30 en 17:00 uur

Donderdag: tussen 08:30 en 17:00 uur

Vrijdag: tussen 08:30 en 17:00 uur

Zaterdag: Gesloten

Zondag: Gesloten

 

Belkosten: lokale tarief

Telefoonnummer ING

Hier een overzicht van de belangrijkste telefoonnummers van de ING klantenservice.

  • ING Particulier: 020 22 888 88 (maandag tot en met vrijdag tussen 08:30 en 17:00 uur)
  • Alarmlijn 020 22 888 00 (24/7 bereikbaar voor het melden van fraude en het blokkeren van je betaalpas)
  • ING Zakelijk: 020 22 888 22 (maandag tot en met vrijdag tussen 08:30 en 17:00 uur)
  • Servicedesk Nabestaanden: 020 22 888 77 (maandag tot en met vrijdag tussen 08:30 en 17:00 uur)
  • Beleggen: 020 22 888 88 (maandag tot en met vrijdag tussen 08:30 en 17:30 uur)
  • Verzekeren: 020 22 888 88 (maandag tot en met vrijdag tussen 08:30 en 19:00 uur. Zaterdag van 10:00 tot 16:00 uur)
  • Saldolijn: 020 22 888 44 (24/7 bereikbaar)

De telefonische klantenservice bestaat uit veel verschillende afdelingen. Kies daarom het juiste nummer waarvoor je contact wilt met de bank.

Tegenwoordig kun je ook vanuit de App bellen. Wanneer je met de App belt naar ING, hebben ze gelijk je gegevens bij de hand. Bel je niet via de app, houd dan je betaalpas en rekeningnummer bij de hand.

Makkelijk en snel contact

De financiële instelling ING Groep N.V. heeft vestingen in de hele wereld. In 1881 is het bedrijf opgericht als spaarbedrijf in Nederland.
Je kunt terecht voor de volgende diensten en financiële producten?

  • Leningen
  • Verklaringen per e-mail
  • Veilig online bankieren
  • Geld overmakingen, nationaal en internationaal
  • Hulp bij facturen voor bedrijven

Zij hebben daarnaast een klantenservice die uitstekend is en u graag helpt. Men werkt bij de ING voortdurend aan de klantenvriendelijkheid. Om de huidige en nieuwe klanten tegemoet te kunnen komen worden er modernste en veiligste technieken gehanteerd. ING heeft een mobiele applicatie laten maken waar je snel geld kunt overmaken. Je kunt gemakkelijk rekeningen betalen via de telefoon. Je moet alleen op de persoon uit de contactenlijst klikken en vervolgens de opdracht geven. ING doet de rest verder. Dat is eenvoudig en veilig doordat ING al lange ervaring heeft.

Klantenservice

ING staat bekend om een goede klantenservice. De Customer Service van ING staat 24 uur per dag klaar voor hun klanten. Als je de klantenservice aan de lijn moet hebben dan kun je gemakkelijk bellen op het telefoonnummer 020 22 888 88. Je kunt 24 uur per dag en 7 dagen per week bellen. De specialisten staan klaar om je te helpen.

Particulier

Naast particulieren die voor bankzaken terecht kunnen bij ING kunnen middelgrote, grote, kleine en internationale bedrijven ook terecht bij ING. ING heeft een breed portfolio.
Onderscheid tussen klantengroepen:

  • ING Particulier
  • ING Personal banking
  • ING Private banking
  • ING Zakelijk
  • Openingstijden

Je wilt weten wat de openingstijden van ING zijn als je wilt langs gaan bij de kantoren van ING. Je kunt voor zulke vragen ook bellen. Je kunt ING bellen om te vragen wat de openingstijden zijn. Je kunt voor alle vragen gemakkelijk de telefoon pakken om te bellen. Maar het kan ook zijn dat je voor sommige zaken bij een van de kantoren van ING moet zijn. Als dat het geval is, is het handig om te weten wat de openingstijden zijn.

Veelgestelde vragen

Op de website van ING, worden de meestgestelde vragen behandelt, waar vaak contact over wordt opgenomen met de helpdesk. Heb je een algemene vraag, kijk dan even op de website of hier het antwoord te vinden is. Je hoeft dan geen contact meer op te nemen en hebt snel antwoord.

Telefoonnummer

Het is makkelijk om telefonisch contact te maken met ING Nederland. Je hebt verschillende telefoonnummers voor verschillende diensten. Als je niet weet hoe je ING Particulier kan bereiken, kun je je zelf laten doorverbinden. De specialisten luisteren naar je en zorgen ervoor dat je bij de juiste afdeling terecht komt. Het personeel wordt regelmatig bijgeschoold om de hoge kwaliteit aan klantvriendelijkheid en deskundigheid te bereiken. Ze kunnen je de laatste en juiste informatie geven over bankieren bij ING. Je hebt geen lange wachttijden. Ze beantwoorden je vraag snel en duidelijk.

Facebookpagina van ING Bank

ING

Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan ING Bank, bezoek het Facebook account van ING Bank en stel direct jouw vraag.

Twitter van ING Bank

ingnl

Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan ING Bank, bezoek het Twitter account van ING Bank en stel direct jouw vraag.

Website van ING Bank

ing.nl

Bezoek de website van ING Bank om een antwoord te vinden op jouw vraag of contact op te nemen via het contactformulier op de website van ING Bank

Adresgegevens van ING Bank

ING Bank is gevestigd op het adres Bijlmerdreef 106 Amsterdam. De exacte locatie van ING Bank zie je op de kaart hierboven.

Beoordelingen, Reviews & Klachten

11 Responses

  1. Ik wil alleen mijn jaaroverzicht hebben .Moet eerst een onmogelijk wachtwoord bedenken, dat wordt alleen maar afgekeurd .Klant onvriendelijk staat bij jullie hoog genoteerd.Ik wens u een fijne dag,ik ben een uur bezig en nu moet ik weg .P.J.Woldendorp

  2. Zojuist deze sms ontvangen maar ik heb geen openstaande rekeningen en schulden. Na het telefoonnummer gecontroleerd te hebben, blijken meer mensen dit bericht te hebben ontvangen.

  3. Wat mij mateloos irriteert is dat er plannen zijn om het bedrag te verlagen waar rente over komt waarschijnlijk naar 20.000,00 Euro, dit terwijl er gewoon 775 miljoen euro betaald word wegens de witwaspraktijken. Dit en de bonuscultuur voor de mensen die al een riant salaris hebben. Ik had dit liever per mail gedaan maar die is er schijnbaar niet. Ten tijde overeind gehouden door de belastingbetaler en nu kunnen wij het lazarus krijgen.

  4. Wanneer zijn-jullie speeldag)en bij INGB-internetbankieren teneinde????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

    Mij-nu bellen 0299-42 56 52, nu niet-over 2/3 min. nu.

  5. Guten Tag ! Ich habe ein Girokonto in Roosendaal bei ING und möchte es storniren (auflösen) bin seit 4 Jahren in Rente und wohnhaft in Deutschland.
    Besitze keinen digi oder pass und nummer. habe nur meine Konto Nr. mfg h. korber

  6. Beste,
    Ik doe de bankverrichtingen voor mijn nicht van 89 jaar. Louise Lenoir, Jan Romeostraat 20, 2100 Antwerpen (Deurne), BELGIE.
    Nu is haar handtas verdwenen (gestolen) met ook haar bankkaart erin.

    Graag het adres van het dichtsbijzijnde kantoor om een en ander te regelen.

    Met vriendelijke groet,
    Raoul Van Gastel

  7. Blijft een raadsel hoe het kan dat men een brief ontvangt van ING inzake daglimieten voor overboeken via MijnING terwijl men nooit gebruik maakt van internetbankieren online. Hoe kan zoiets?

  8. Wat een zooi. Eerst begint Nationale Nederlanden met een willekeurige incasso geld van de rekening af te halen en daarna is het volstrekt onmogelijk om contact op te nemen met de ING om het afgeschreven bedrag terug te boeken. Alle links werken niet het telefoonnummer heeft een klanten afwerende pieptoon. In 1 woord: VERSCHIKKELIJK.

  9. Vanmiddag heb ik na de opmerking “heeft u een momentje”…… 27 minuten vruchteloos gewacht. Ik heb toen opnieuw gebeld zodat ik mijn vragen opnieuw moest stellen. In het totaal 49 minuten totaal. Resultaat: het starten van een klachtenprocedure.
    Het lijkt schrikbarend veel op een overheidsloket.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *