Table of Contents
Introductie
Het is altijd vervelend als je ’s ochtends wakker wordt, klaar bent voor je dagelijkse dosis nieuws en je merkt dat de Telegraaf niet bezorgd is. Je hebt immers een abonnement genomen op deze krant en je rekent erop dat deze op tijd wordt bezorgd. In dit artikel bespreken we wat je kunt doen als je geen Telegraaf ontvangt en wat de mogelijke redenen zijn waarom de Telegraaf niet bezorgd is. Zo kun je de volgende keer dat dit gebeurt, snel actie ondernemen.
Bel direct met de klantenservice van de telegraaf. Het telefoonnummer voor klachten over de bezorging is 088 – 824 8242
Mogelijke redenen voor het niet ontvangen van de Telegraaf
Er zijn verschillende redenen waarom je de Telegraaf niet bezorgd krijgt:
- Bezorgproblemen: Dit is de meest voorkomende reden. Het kan zijn dat er problemen zijn met de bezorging van de krant. Denk hierbij aan onvoorziene omstandigheden zoals slecht weer, verkeersproblemen, of logistieke problemen bij de distributie.
- Fout bij de administratie: Het kan voorkomen dat er een fout is gemaakt in de administratie van jouw abonnement. Dit kan bijvoorbeeld komen doordat je adresgegevens niet correct zijn verwerkt, of omdat je abonnement (onbedoeld) is stopgezet.
- Feestdagen: Op feestdagen kan het voorkomen dat de bezorging van de Telegraaf anders verloopt dan op reguliere dagen. In sommige gevallen wordt de krant dan bijvoorbeeld een dag later bezorgd.
Wat te doen als je de Telegraaf niet hebt ontvangen?
Wanneer je merkt dat de Telegraaf niet bezorgd is, zijn er verschillende stappen die je kunt ondernemen om dit probleem op te lossen:
- Neem contact op met de klantenservice: Als je geen Telegraaf ontvangt, kun je het beste contact opnemen met de klantenservice van de Telegraaf. Dit kan via telefoon, e-mail of via de website. Zorg ervoor dat je jouw abonneenummer bij de hand hebt, zodat ze je snel kunnen helpen.
- Geef het probleem door: Geef duidelijk aan wat het probleem is, bijvoorbeeld dat je de krant niet hebt ontvangen. De klantenservice zal dan onderzoeken wat er mis is gegaan en waar mogelijk actie ondernemen om het probleem te verhelpen.
- Vraag om een digitale versie: Wanneer je de Telegraaf niet bezorgd krijgt, kun je vragen of je toegang kunt krijgen tot de digitale versie van de krant. Op die manier kun je toch nog het nieuws lezen en blijf je op de hoogte van wat er speelt in de wereld.
- Controleer je abonnementsgegevens: Het is verstandig om je abonnementsgegevens te controleren wanneer je geen Telegraaf ontvangt. Zo weet je zeker dat er geen fouten zijn gemaakt in de administratie.
Meld je aan voor een bezorgmelding: Sommige kranten, waaronder de Telegraaf, bieden de mogelijkheid om je aan te melden voor een bezorgmelding. Hiermee krijg je een melding wanneer er een probleem is met de bezorging van de krant, of wanneer de krant later wordt bezorgd dan normaal. Dit kan handig zijn om op de hoogte te blijven van eventuele vertragingen of problemen met de bezorging.
- Geef het probleem door aan je bezorger: Als je een goede relatie hebt met je krantenbezorger, kun je het probleem ook direct bij hen aankaarten. Zij kunnen je wellicht meer informatie geven over waarom je geen Telegraaf hebt ontvangen en wat er mis is gegaan. Bovendien kunnen zij in de toekomst extra alert zijn op de bezorging van jouw krant.
- Overweeg een klacht in te dienen: Als je meerdere keren geen Telegraaf hebt ontvangen en je hebt het idee dat er structurele problemen zijn met de bezorging, kun je overwegen om een klacht in te dienen bij de Telegraaf. Dit kan helpen om het probleem beter in kaart te brengen en hopelijk tot een oplossing te komen.
Conclusie
Het niet ontvangen van de Telegraaf terwijl je geabonneerd bent, is natuurlijk erg vervelend. Gelukkig zijn er verschillende stappen die je kunt ondernemen om het probleem op te lossen en ervoor te zorgen dat je in de toekomst wel de krant ontvangt. Neem contact op met de klantenservice, controleer je abonnementsgegevens, meld je aan voor een bezorgmelding en overweeg eventueel een klacht in te dienen als het probleem aanhoudt.
Door proactief te handelen en de juiste stappen te zetten, vergroot je de kans dat je voortaan wel op tijd de Telegraaf ontvangt en je kunt genieten van je dagelijkse dosis nieuws.
geen krant ontvangen
Geen krant ontvangen
geen krant ontvangen
geen krant ontvangen
Krant (Telegraaf) gisteren en vandaag niet ontvangen.
vandaag geen krant ontvangen
Wij hebben nu al 3x geen krant ontvangen op Gruttomeen 128 in Harderwijk.
Tevens willen we aangeven dat de bezorger die hiervoor de krant rondbracht in onze wijk elke dag pas om half 8 of later de krant bezorgde. De zaterdagkracht kwam meestal pas rond 9 uur of soms nog later.
Verder heb ik nu 3x melding gedaan, maar mijn zoon die geabonneerd is op de digitale krant krijgt hier de mail van binnen.
Met vriendelijke groet,
E. juffer
Geen zomerkrant bij de Telegraaf ontvangen!!
Geen krant De Telegraaf ontvangen , kijk er al vroeg naar uit maar Helaas, niets ,
Al 3 weken op rij geen blad vrouw bij de Telegraaf, ondanks meldingen daarvan !!
Zou door gegeven worden aan depot .
Maar blijkbaar doen ze daar dus niks mee . 🥴
waarom is er vandaag maandag 7-08 géén krant bezorgd ?
ik vind het erg vervelend dat ik van de 6dagen de krant zeker 4dagen veel te laat krijg of ik krijg een verkeerde krant.
Geen krant bezorgt
Wij krijgen regelmatig geen of de verkeerde krant. Afgelopen zaterdag geen telegraaf.de weken daarvoor de volkskrannt.van de buren inlaatspruitstuk van het parool.mijn buren hebben ook al een melding daarvan gemaakt
.op zaterdag komen de kranten na twaalf uur pas dat is nieuw want de kranten zijn ermeestal om negen uur
Krant niet ontvangen!
Elke zaterdag krant pas rond 13.00 uur soms nog later
Door de week niet voor 9 uur.
Bijlage ontbreekt soms.
Voor de zoveelste keer geen telegraaf ontvangen op de zaterdag.
Geen krant ontvangen op maandag 22 januari
telegraaf niet ontvangen
vandaag geen krant ontvangen
vandaag geen krant ontvangen, jammer begint het gesodemieter nu weer ????
geen telegraaf ontvangen
geen krant ontvangen
Vandaag 19 oktober geen zaterdag krant opvangen, ik ben alleen lid voor de zaterdag, als dit nog een keer gebeurd, stop ik gelijk
Al wekenlang zeker 3 x per week geen krant ontvangen ! Daarnaast ook steeds andere kranten in de bus. Ook vaak geen bijlagen in de krant !
Graag met spoed nu contact opnemen met het lokale uitgiftepunt !
Wij zijn reeds zeker 55 jaar lid van de telegraaf, waarvan 48 jaar wonend in Uitgeest. Regelmatig ontvang ik geen krant op Zaterdag, nu op de laatste 4 zaterdagen weer geen krant. Erg vervelend zeker zoals wij beiden 81 jaar zijn en naar de krant uitkijken. Mijn huidige klantnummer is 000004186858. Dor de week geen probleem.
wederom de zaterdagkrant niet ontvangen in 3 weken tijd 2 x op zaterdag niet ontvangen.
ik neem maandag a.s. contact op