Op de hoogte blijven van alle nieuws
Nieuws bijhouden is belangrijk. Dit kun je op tal van manieren doen zoals internet, televisie en radio maar ook via een dagblad. Kies je daarbij voor een landelijke krant dan kan dat ook De Telegraaf zijn. Deze krant wordt dagelijks door veel mensen gelezen en valt dan ook iedere morgen op veel deurmatten bij de abonnees. Een los exemplaar kopen kan uiteraard ook maar dan ben je wel duurder uit dan met een abonnement en dien je de krant zelf te halen.
Kenmerken van De Telegraaf
De Telegraaf wordt niet voor niets door veel mensen gelezen. In de krant is uiteraard aandacht voor het dagelijkse nieuws in eigen land en de rest van de wereld. Er wordt ook veel aandacht besteed aan sport- en financieel nieuws en de krant heeft speciale rubrieken zoals Privé en Vrouw. De krant verschijnt zes dagen per week op papier en op zaterdag zitten er vaak bijlages bij zoals het blad Vrouw maar kunnen dit ook andere zijn. Het hoofdkantoor van de krant zit in Amsterdam en de krant werd reeds in de 19de eeuw opgericht. De eerste editie zag namelijk al het levenslicht in 1893.
Kijk ook eens naar de veelgestelde vragen aan De Telegraaf
Heb je vragen voor De Telegraaf? Dan kun je het beste eerst even op www.telegraaf.nl kijken. Hierop vind je niet alleen het laatste nieuws maar kun je ook doorklikken naar de Service van het dagblad. Als je dit doet (je vindt de link vrijwel onderaan de startpagina) dan kom je rechtstreeks op www.mijnmedia.nl alwaar je de nodige informatie kunt vinden over allerlei zaken die de krant aangaan. Wil je niet meteen met de klantenservice van De Telegraaf contact zoeken? Dan kun je ook op deze site kijken of je vraag wellicht al tussen de veelgestelde vragen staat. Deze zijn onderverdeeld in drie groepen: Mijn Abonnement, Digitaal en Meer. Kies je voor een van deze categorieën dan kun je daarin snel verder zoeken en proberen je vraag en antwoord te vinden. Grote kans dat deze er tussen staat want als de vraag door veel mensen al eerder gesteld is zal deze er beslist bij zitten.
Kies het juiste telefoonnummer van De Telegraaf
Heb je nu een heel specifieke vraag of staat deze er helemaal niet tussen? Dan kun je alsnog contact opnemen met de Telegraaf klantenservice. Dit kun je op diverse manieren doen. Wil je graag een medewerker persoonlijk spreken dan kun je het beste bellen. Voor vragen over het bezorgen kun je de Telegraaf bellen via telefoonnummer 088-8248241. Op werkdagen is er iemand aanwezig om de telefoon op te nemen tussen 8:00 en 17:00. Op zaterdag is dit tussen 8:00 en 11:00. Er zijn echter nog meer nummers waarop je de Telegraaf telefonisch bereiken kunt. Je kiest daarvoor op de website eerst het beste voor de categorie waar je vraag over gaat. Dit doe je met een uitrolbalkje. Heb je voor een onderwerp gekozen dan krijg je het Telegraaf telefoonnummer te zien dat je daarvoor kunt bellen als je vragen hebt.
Vul het contactformulier op de site in
Het is tevens mogelijk het contactformulier in te vullen dat je op de website vindt. Hierop vul je het onderwerp en je vraag in en laat je je naam, telefoonnummer en emailadres achter. Indien nodig kun je maximaal drie bijlages met het bericht meesturen. Daarna kun je het bericht versturen en krijg je zo snel mogelijk antwoord. Wil je graag dat er telefonisch contact wordt opgenomen door een medewerker? Dan kun je deze optie aanvinken.
Modern of ouderwets een bericht sturen
Liever op de ouderwetse manier contact leggen? Dan kun je ervoor kiezen een brief te sturen naar de Telegraaf. Dit doe je naar de Telegraaf Klantenservice via Postbus 376, 1000 EB te Amsterdam. Contact leggen via social media kan uiteraard ook. Telegraaf is onder andere actief op Twitter, Instagram, YouTube en Facebook. Voor Twitter kijk je op https://twitter.com/telegraaf en voor Facebook op https://nl-nl.facebook.com/telegraaf.
Heb je geen vraag maar een tip voor de redactie van de krant? Dan kun je deze mailen naar [email protected] of appen naar nummer 0613650952.
Klanttevredenheidsonderzoek
De Telegraaf wil zelf uiteraard ook graag weten wat de abonnees en andere lezers van de krant en service vinden. Hiervoor doen ze regelmatig zelf onderzoek. De resultaten daarvan zijn doorgaans erg positief. Zo blijkt dat veel mensen snel geholpen worden en dat de wachttijd bij de klantenservice kort is. De overgrote meerderheid van de klanten is dan ook tevreden over de geboden service en geeft daar een dikke voldoende voor. De snelheid is goed maar ook de oplossingen die worden geboden worden gewaardeerd. In meer dan 90% van de gevallen wordt een goede oplossing geboden voor een probleem, vraag of klacht. Uiteraard streven ze ernaar dit te behouden en indien mogelijk nog te verbeteren.