douglas logo

Douglas Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (8) Reviews

Contact Via Messenger
Contact via Whatsapp

Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: Vanaf 09:30 tot 18:00 uur

Dinsdag: Vanaf 09:30 tot 18:00 uur

Woensdag: Vanaf 09:30 tot 18:00 uur

Donderdag: Vanaf 09:30 tot 18:00 uur

Vrijdag: Vanaf 09:30 tot 18:00 uur

Zaterdag: Vanaf 09:30 tot 13:00 uur

Zondag: Gesloten

Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Douglas is opgericht in 1910 in Duitsland en heeft hierdoor ook haar hoofdkantoor in Hagen. Douglas heeft naast een webshop ook nog eens vele fysieke winkels verdeeld over heel Europa! Zo hebben ze momenteel meer dan 1900 winkels verdeeld over 19 landen. Dit maakt Douglas één van de grootste filiaalbedrijven op de cosmeticamarkt! In Nederland heeft Douglas ook vele winkels, waardoor er altijd wel een bij jou in de buurt is! Zo hebben ze winkels in Eindhoven, Amsterdam, Tilburg maar ook in Nijmegen. Op de website van Douglas zijn artikelen te vinden van veel bekende merken. Zo worden onder andere artikelen aangeboden van Burberry Beauty, Dolce & Gabbana, Jean Paul Gartier en Rimmel London. Maar naast deze merken, beschikt Douglas ook over haar eigen merk wat ook verkrijgbaar is op de site! Bij Douglas kun je verder terecht voor geuren, verzorging, make-up, haar en accessoires. Dit voor zowel mannen en vrouwen en in diverse prijsklassen. Hierdoor zorgt Douglas ervoor dat ze voor elk soort persoon een groot aanbod hebben op het gebied van beauty! Verder ontvang je bij elke bestelling die je plaatst bij Douglas twee samples en is er een gratis cadeauservice. Nog meer redenen dus om de website van Douglas eens te bezoeken!

Douglas korting

Op de website van Douglas kun je onder het kopje ‘aanbiedingen’ alle kortingen vinden die op dat moment gelden op de producten uit het assortiment. Hier vind je zowel acties, aanbiedingen en cadeaus die aangeboden worden bij een aankoop van een specifiek product. Naast de aanbiedingen die gelden op de website van Douglas zelf, kun je op de website Klantenservicecontact.nl nog andere kortingcoupons vinden. Hiermee kun je vervolgens aankopen doen en hier dan vervolgens diverse kortingen op krijgen! Dit is dus zeker de moeite waard! Het is mogelijk om de kortingcoupons in te wisselen wanneer je een bestelling aan het plaatsen bent op de website. Het kortingsbedrag wordt dan direct verrekend wanneer je de bestelling af wil gaan rekenen.

Douglas betalen

Wanneer je één of meerder artikelen tegen bent gekomen op de website van Douglas en je wilt deze graag gaan bestellen, kun je deze plaatsen in het winkelwagentje! Hierna kun je ervoor kiezen om te beginnen met het bestellen van de artikelen. Je doet dit door eerst al je gegevens in te vullen en aan te geven waar je graag wil dat het pakketje bezorgd gaat worden. Vervolgens kun je kiezen met welke methode je de bestelling wil gaan betalen. Op douglas.nl worden hier verschillende keuzes voor aangeboden waaruit je kan kiezen! Allereerst kun je betalen met iDEAL. Hierbij kom je terecht in een beveiligde betaalomgeving van je eigen bank. Het bedrag wordt dan meteen van je rekening afgeschreven. Ook kun je er voor kiezen om te betalen met Visa of Mastercard. Wanneer je ervoor kiest om te betalen met creditcard wordt er nog gevraagd om het kaartnummer, het controlenummer en de geldigheidsdatum van de creditcard. Als laatste is er ook nog de mogelijkheid om te betalen met Bancontact. Dit is alleen mogelijkheid wanneer het afleveradres van het pakketje in België is.

Douglas Verzending

Alles wat je besteld bij Douglas wordt geheel gratis naar je verzonden! De pakketjes worden vervolgens verzonden door DHL en leveren deze dan bij jouw thuis af. Ben je niet thuis? Dat is helemaal geen probleem, omdat de pakketjes dan gewoon bij de buren afgegeven worden! Wanneer je op vóór 22.00 uur besteld, heb je het de volgende dag al in huis. Super snel dus!

Douglas Retourneren

Als je na het ontvangen van je pakketje toch niet helemaal tevreden bent met je aankoop heb je bij Douglas natuurlijk de mogelijkheid om deze terug te sturen. Dit kan nog tot 14 dagen nadat je de bestelling thuis hebt ontvangen. Wel mogen de artikelen natuurlijk niet beschadigd zijn of al gebruikt zijn. Je kan pakketjes geheel gratis retourneren bij Douglas, omdat je de bestelling samen met een ingevuld retourformulier af kunt geven bij een DHL-parcelshop. Zij handelen dan verder alles helemaal af, waardoor je jezelf hier geen zorgen meer om hoeft te maken.

Douglas klantenservice

Douglas vindt het erg belangrijk om goed bereikbaar te zijn voor al haar klanten. Wanneer deze klanten namelijk vragen of eventuele klachten hebben, willen zij dit zo snel mogelijk op lossen! Zo proberen ze iedereen eerst zo snel mogelijk op de website zelf te helpen. Hier staan namelijk onder het kopje ‘help’ een overzicht met allerlei onderwerpen en de meeste gestelde vragen hierover. Wanneer je bijvoorbeeld een vraag hebt over het ontvangen van je bestelling of over het betalen van je bestelling kan je hierover erg veel informatie vinden! Als je toch nog niet helemaal geholpen ben met de antwoorden op de meest gestelde vragen, kun je klikken op het kopje ‘contact’. Hierna kom je dan op een pagina terecht waar je aan kunt geven waarvoor je precies contact op wil nemen met de klantenservice van Douglas. Op deze manier kunnen ze de klanten sneller helpen wanneer ze meteen weten waar ze specifiek iets over willen weten. Zo kan je hier bijvoorbeeld aangeven dat je contact wil opnemen om informatie te verkrijgen over je bestelling of contact op wil nemen om een klacht te melden over Douglas. Hierna kan je dit op verschillende manieren doen. Zo kun je er voor kiezen op een bericht op de website te sturen. Dit kun je doen door een contactformulier op de website zelf in te vullen en hier zal je dan zo snel mogelijk antwoord op terugkrijgen! De klantenservice streeft er namelijk naar om alle inkomende berichten binnen 48 uur te beantwoorden. Verder kun je er natuurlijk ook voor kiezen om telefonisch contact op te nemen met de klantenservice. Bij Douglas is dit helemaal gratis! Je kan bellen naar 0800-8991115 van maandag tot en met vrijdag tussen 09.30 uur en 19.00 uur. Naast deze dagen kun je ook op zaterdag bellen, dit kan tussen 09.30 uur en 13.00. Op deze manier probeert Douglas zo vaak mogelijk klaar te kunnen staan voor haar klanten!

Facebookpagina van Douglas

douglas facebook
Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Douglas
Bezoek het Facebook account van Douglas en stel direct jouw vraag.

Twitter van Douglas

douglas twitter
Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Douglas
Bezoek het Twitter account van Douglas en stel direct jouw vraag.

Website van Douglas

douglas website
Bezoek de website van Douglasom een antwoord te vinden op jouw vraag.
Of vul het contactformulier in op de website van Douglas om contact op te nemen.

Adresgegevens van Douglas

Dit bedrijf is gevestigd op het adres Sint Annastraat 265, 6525 GR Nijmegen.
Je kunt de exacte locatie van Douglas ook vinden via Google Maps.

Beoordelingen, Reviews & Klachten

8 reacties

  1. Geachte

    Ik ben werkzaam in het Zuyderland MC als verpleegkundige en ik organiseer tijdens de nationale valpreventieweek een aantal activiteiten voor zowel collega'”s als patienten. (klinische lessen, voetmassage voor patienten) op mijn afdeling. Graag zou ik U willen vragen of U samples beschikbaar wilt stellen voor het vullen van mijn goodiebags voor patient/ collega”‘s. Het max aantal patienten op mijn afdeling is 40.
    Graag hoor ik van U of U mij kunt helpen.
    Met vriendelijke groet

  2. Al heel vaak heb ik geprobeerd me uit te schrijven voor uw nieuwsbrieven, maar u blijft me maar bestoken met aanbiedingen, waar ik niet op zit te wachten.
    Kunt u bevestigen, dat ik vanaf nú geen mails meer zal ontvangen?

  3. Net een pakketje binnen gekregen voor mijn dochter met daarin de bestelling te weten 2 brow pencils van Bennefit. Dit wordt vervolgens per koerier afgeleverd in een doos van 27L x 17Br x 9H. Wat een onbeschrijfelijke verspilling van materiaal en verzendkosten. Vorige pakketjes werden eveneens in een dergelijke doos afgeleverd. Is het niet zinvoller dit per kussentjes envelop te verzenden?????

  4. Vandaag het magazine ontvangen .
    Bladerend kwam ik de Win actie tegen en volgde instructie op .
    Bijzonder om daar te vernemen dat deze blz niet meer bestaat!
    Dit vind ik slechte reclame van Douglas .Je kon tot 14 mei as deelnemen , maar oeps ….deze bestaat niet meer !

    Jammer

  5. Zojuist een cadeaubon 85 euro gekocht bij de Douglas in de Theresiastraat en Den Haag.
    Vroeg aan de verkoopsterof ze het als een cadeautje kon inpakken. Dit kon: betaalde de 85 euro en kreeg klein envelopje met “strikje”. Ik zei
    maar dit is toch niet feestelijk ingepakt? Nee, mevrouw dat mogen we niet meer doen antwoordde de verkoopster. Thuis met de Klachtenservice van Douglas gesproken, die konden niet conformeren of het “feestelijk inpakken” niet meer mogelijk was(?) wel dat cadeaubonnen niet te ruilen zijn.
    Ik kon wel een officiele klacht indienen dat heb ik gedaan… Douglas Theresiastraat gaat telefonisch contact met me opnemen…….!

  6. Geachte heer/mevrouw,

    mijn naam is Lynn Zeestraten en ik ben 15(bijna 16) jaar oud. Ik zit op Het Westeraam in Elst en heb net mijn examens afgerond van de gemengde leerweg(vmbo-t + praktijk). Zelf woon ik in Oosterhout.

    Ik schrijf deze e-mail omdat ik op zoek ben naar een leuke bijbaan. Ik heb hiervoor gewerkt bij restaurant Het Wapen in Elst alleen vond het niet zo leuk om alleen in de afwas te staan. Het lijkt me leuk om in een parfumerie te kunnen werken omdat ik het leuk vind om met mensen in contact te komen en het me ook erg leuk lijkt om de winkel netjes te houden. Verder ben ik veel beschikbaar vanwege mijn examens.

    Verder weet ik niet of jullie mensen van mijn leeftijd aannemen, op gesprek vragen of dat jullie überhaupt personeel nodig hebben maar ik kan het allicht vragen. Voor meer informatie heb ik mijn CV bijgevoegd. Ik hoop op een bericht van u.

    Vriendelijke groeten,

    Lynn Zeestraten

  7. Beste, vandaag 24-6 zou mijn pakketje worden bezorgd. De mussen vallen hier dood van het dak en aangezien er een zeer ruim tijdslot wordt gehanteerd door bezorgdienst en tevens ipv van gister te bezorgen door bezorgdienst zelf is besloten het door te schuiven naar vandaag ben ik met kleinkind vertrokken naar t strand. Niks aan de hand want ik heb standaard eenbezorgplek rondom het huis afgesproken. Gaat altijd goed.

    Waarom besluit Douglas opeens dat er voor dit pakketje moet worden getekend als dat bij de persoon die besteld niet bekend is. Nog nooit meegemaakt en er is ook geen extreem bedrag meegemoeid. Ik baal nu vreselijk, bezorgdienst heeft al 2x doorgeschoven en het is ook nog weekend en zit nu dus helaas zonder spullen. Zijn echt ergere dingen in de wereld, maar zal niet snel meer online bestellen en dat terwijl er in Lelystad geen Douglas meer is. Erg jammer.

    Met vriendelijke groet,
    Lia den Besten
    Lelystad

  8. Geachte Dhr of Mevr. Als klant van jullie is natuurlijk heel prettig van al die actie’s.
    Heb vandaag, 28-11-2023 n feel lucky 25% korting bon gekregen in brievenbus.
    Maar het is geldig tot en met 27-11-2023. ????????
    Snappen jullie het, ik in ieder geval niet. Dacht dat jullie het even moesten weten.
    Mvg Helma Hermens

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *