blokker logo

Blokker Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (1) Reviews

Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: Vanaf 08:00 t/m 20:00 uur

Dinsdag: Vanaf 08:00 t/m 20:00 uur

Woensdag: Vanaf 08:00 t/m 20:00 uur

Donderdag: Vanaf 08:00 t/m 20:00 uur

Vrijdag: Vanaf 08:00 t/m 20:00 uur

Zaterdag: Vanaf 08:00 t/m 20:00 uur

Zondag: Gesloten

Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Over Blokker

Blokker is een Nederlandse winkelketen gespecialiseerd in huishoudelijke artikelen. De winkelketen is in 1896 opgericht door Jacob Blokker en is daarmee al meer dan 120 jaar een belangrijk deel van het Nederlandse straatzicht. Een ieder die op zoek is naar goedkope huishoudelijke artikelen van goede kwaliteit kan bij de Blokker terecht. Daarnaast heeft de Blokker ook een fijne online webwinkel, Blokker.nl. Ook hier kun je terecht voor huishoudelijke artikelen, zoals elektronica, tuinartikelen, reisartikelen en woonartikelen.

Blokker korting

Net als in de winkel Blokker, kun je ook in de webwinkel Blokker.nl korting krijgen. De korting die je op Blokker.nl kan krijgen kan zowel korting op een specifiek product als korting op een volledige bestelling zijn. Daarnaast heeft de Blokker soms speciale acties of aanbiedingen op bepaalde producten. Deze acties gelden zowel in de Blokker winkels als op de Blokker.nl website. Je hoeft dus niet bang te zijn dat je online de goede acties van de Blokker misloopt!

Blokker kortingscode

Met een kortingscode krijg je extra korting op je aankoop via Blokker.nl. Dit is natuurlijk altijd mooi meegenomen! Via deze website kun je de coupons die je op Blokker.nl kunt gebruiken vinden. De kortingscodes van Blokker zijn 30 dagen geldig, tenzij anders is aangegeven of het een specifieke actie betreft. De kortingscode kun je invullen bij stap 1 van je winkelwagen pagina. De kortingscodes kunnen niet gebruikt worden in combinatie met speciale acties, aanbiedingen en andere kortingscodes. Daarnaast zijn de kortingscodes niet geldig op eventuele bezorg- en servicekosten.

Blokker betalen

Heb je je gewenste product gevonden op Blokker.nl en de eventuele kortingscode verwerkt? Dan is het tijd voor de bestelling en betaling van je product. Wanneer je je product uit je winkelwagentje gaat bestellen, moet je de gegevens die Blokker nodig heeft voor het verwerken en het bezorgen van jouw bestelling invullen. Dit kan zowel via het aanmaken van een account als door de gegevens zonder account in te vullen. Daarnaast moet je kiezen of je het product wilt laten bezorgen of liever zelf afhaalt bij een Blokker vestiging bij jou in de buurt. Hierna kun je de gewenste betaalmethode voor je bestelling kiezen. Op Blokker.nl is het mogelijk om op verschillende manieren betalen: via iDEAL, Creditcard, PayPal, Afterpay en met een Blokker cadeaukaart. Een cadeaukaart van Blokker is een betaalpas waarmee je kunt betalen in winkels van Blokker en op Blokker.nl. Deze cadeaukaarten zijn alleen te koop in de winkels van Blokker. Je ontvangt uiterlijk een uur na je bestelling een bevestiging van je bestelling per e-mail. Heb je na een uur nog geen bevestiging van je bestelling gehad maar is je geld wel afgeschreven? Neem dan contact op met de klantenservice en zoek je ordernummer op (deze staat vermeld bij je afschrijving).

De factuur van je betaling krijg je altijd per e-mail toegestuurd. De factuur krijg je toegestuurd wanneer de track & trace code van je bestelling bekend is. Daarnaast kun je de factuur ook altijd terug vinden in je bestelgeschiedenis, te vinden in je webshopaccount ‘Mijn Blokker’.

Blokker Verzending

Hoe jouw via Blokker.nl aangekochte product verzonden wordt, hangt af van het product dat je besteld hebt en de regio waarin je woont. Blokker werkt samen met PostNL, Extra@Home en Top Movers om jouw bestelling compleet en tijdig thuis te bezorgen. Dehierbij geldende bestelkosten kunnen verschillen per product. Voor pakketdienst brengt Blokker.nl € 3,99 in rekening, voor pakket + is dit € 9,99, voor 1-mans en 2-mans € 30,-, voor tuinartikelen tot 250 euro is dit ook € 30,- en voor tuinartikelen vanaf 250 euro worden geen extra verzendkosten in rekening gebracht. Dit is uitgezonderd artikelen met sterk afwijkende afmetingen. De kosten van deze artikelen worden in jouw winkelwagentje altijd duidelijk aangegeven, dus je hoeft je geen zorgen te maken over onverwachtse kosten!

Wanneer je bestelling verwerkt is, ontvang je van Blokker een track & trace code. Deze vind je in de e-mail ‘Uw order is verwerkt’, samen met de factuur van uw bestelling. Met deze track & trace code kun je je bestelling volgen en kijken hoe laat deze bij je thuis bezorgd wordt.

Blokker Retourneren

Toch niet helemaal tevreden met je aankoop? Producten die aangeschaft zijn via Blokker.nl en bezorgd zijn door PostNL kunnen gratis geretourneerd worden bij een PostNL servicepunt. Dit kan tot 30 dagen na je aankoop. Stuur hierbij het retourformulier mee die je van Blokker hebt gekregen bij de levering van je aankoop. Stuur je retour naar Blokker, Antwoordnummer 10265, 2800 VB Gouda. Als je je volledige bestelling retourneert, ontvang je je aankoopbedrag plus de oorspronkelijke verzendkoster terug binnen 14 dagen na de ontbinding van de retour. Heb je een product gekocht met een cadeaukaart? Dan wordt je aankoopbedrag terug geboekt op je bankrekening. Heb je je product gekocht van een van de verkooppartners van Blokker? Dan heb je 30 dagen de mogelijkheid om na levering de goederen gratis te retourneren. Het product dient hierbij wel ongebruikt, ongewassen, onbeschadigd, compleet en in de originele verpakking terug gestuurd te worden.

Het product mag alleen geretourneerd worden wanneer je het zo hebt bekeken en hebt geprobeerd zoals mogelijk zou zijn wanneer je het product in een Blokker winkel zou kopen. Zo mag je bij een stofzuiger bijvoorbeeld kijken hoe lang het snoer is, maar je mag er niet mee zuigen. Heb je bij Blokker.nl een product gekocht en dit beschadigd, kapot of incompleet ontvangen? Dan kun je het op dezelfde manier retourneren of ruilen als dat je zou doen bij een product dat niet beschadigd is.

Blokker klantenservice

Heb je nog opmerkingen of vragen? De klantenservice van Blokker is goed bereikbaar en staat klaar om je te helpen! Hier kun je maandag tot en met vrijdag (tussen 09:00 en 20:00) terecht met algemene vragen en opmerkingen (telefoonnummer: 088-9494800). Daarnaast kun je ook een appje sturen naar 06-12823538, je zult dan binnen 8 uur antwoord ontvangen (binnen openingstijden). Ook op Facebook en Twitter is de Blokker bereikbaar. Ga naar Facebook.com/BlokkerNL (Facebook) of Twitter.com/Blokker (Twitter) en stel hier je vraag. Je zult binnen 8 uur antwoord ontvangen (binnen openingstijden).

Facebookpagina van Blokker

blokker facebook
Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Blokker
Bezoek het Facebook account van Blokker en stel direct jouw vraag.

Twitter van Blokker

blokker twitter
Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Blokker
Bezoek het Twitter account van Blokker en stel direct jouw vraag.

Website van Blokker

blokker.nl website
Bezoek de website van Blokkerom een antwoord te vinden op jouw vraag.
Of vul het contactformulier in op de website van Blokker om contact op te nemen.

Adresgegevens van Blokker

Dit bedrijf is gevestigd op het adres Hessenbergweg 8,1101 BT, Amsterdam.
Je kunt de exacte locatie van Blokker ook vinden via Google Maps.

Beoordelingen, Reviews & Klachten

Eén reactie

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *