Postnl

Postnl Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (5) Reviews

Bellen met Postnl

088-8686868
Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: tussen 08:30 en 20:00 uur

Dinsdag: tussen 08:30 en 20:00 uur

Woensdag: tussen 08:30 en 20:00 uur

Donderdag: tussen 08:30 en 20:00 uur

Vrijdag: tussen 08:30 en 20:00 uur

Zaterdag: tussen 09:00 en 16:00 uur

Zondag: Gesloten

 

Belkosten: lokaal tarief

Facebookpagina van Postnl

PostNL

Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Postnl, bezoek het Facebook account van Postnl en stel direct jouw vraag.

Twitter van Postnl

postnl

Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Postnl, bezoek het Twitter account van Postnl en stel direct jouw vraag.

Website van Postnl

postnl.nl

Bezoek de website van Postnl om een antwoord te vinden op jouw vraag of contact op te nemen via het contactformulier op de website van Postnl

Adresgegevens van Postnl

Postnl is gevestigd op het adres Prinses Beatrixlaan 23 2595 AK Den Haag. De exacte locatie van Postnl zie je op de kaart hierboven.

PostNL klantenservice: contact en service

PostNL zorgt ervoor er zo’n negen miljoen brieven en 550.000 pakketten per dag bij de juist personen terechtkomen. Het bedrijf is de verbinding tussen zender en ontvangers van post, zowel online als fysiek. Daarnaast bieden ze ook logistieke oplossingen op maat. Er werken ruim 46.000 mensen, verdeeld over dertien landen en maar liefst drie continenten. Sinds 2011 is het een beursgenoteerd bedrijf en de VEO is Herna Verhagen. Door de jaren heen heeft PostNL verschillende namen gehad, zoals TNT N.V., TPG Post en PTT Post. PostNL bezorgt niet alleen brieven en pakketten door heel Nederland, maar ook internationaal. Ze zijn namelijk ook actief in België, Luxemburg, Duitsland en Italië.

Zowel zakelijke klanten als consumenten kunnen contact opnemen met de klantenservice. Naast het bezorgen van brieven en pakketten, zijn er ook andere diensten van PostNL. ZO kun je namelijk zelf online een pakket frankeren. Ook het printen en betalen van de pakketzegel kan via de website. Vervolgens kun je dan zelf je pakket afgeven bij een PostNL servicepunt bij jou in de buurt.

PostNL Contact staat dicht bij de klant

Je kunt online een zakelijke blog vinden waarop specialisten van het bedrijf gratis tips geven aan zakelijke klanten. Het postbedrijf heeft een aantal belangrijke speerpunten waar de dienstverlening om draait:

  • De klant is de belangrijkste drijfveer.
  • Medewerkers werken in een fijne omgeving waar ze zich thuis voelen
  • Het blijven ontwikkelen van het netwerk

Klantenservice PostNL

Je kunt de klantenservice van PostNL op verschillende manieren en momenten zowel online als offline bereiken. De klantenservice is gericht op zowel reguliere consumenten en zakelijke klanten. Online kun je contact opnemen via Twitter, een reactieformulier op de website en de chatfunctie op de website. Ook is het mogelijk om met de klantenservice te bellen, een brief te schrijven of om gewoon langs te gaan bij een PostNL servicepunt op een locatie bij jou in de buurt.

Consumenten kunnen bij de klantenservice van PostNL terecht voor:

  • Vragen over pakketten, zoals de status en bezorging, het versturen van een pakket of een klacht over een pakket.
  • Vragen over de post, zoals klachten, portokosten en het versturen en ontvangen.
  • Vragen over doorsturen en bewaren van post.

Zakelijke klanten kunnen de klantenservice bellen voor:

  • Pakketten: klachten, versturen, status en bezorging en online verzendservice.
  • Post: frankeermachine, klachten, portokaart, tarief en verzendklaar maken.
  • Voor vragen over facturen zoals correcties, betalingen en de zelfservice betaling portkosten.
  • Account aanmaken voor Mijn post en klantgegevens.

De communicatiekanalen van PostNL voor klanten

Je kunt via diverse communicatiekanalen contact opnemen met PostNL. Sowieso heb je op veel verschillende punten een PostNL servicepunt. Voor zakelijke klanten zijn er de volgende services:

  • Op de website www.postnl.nl kun je alle informatie vinden over de klantenservice.
  • Het telefoonnummer van de PostNL klantenservice is 088-8686868. Dit nummer is van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 9:00 tot 19:00 uur.
  • Ook via WhatsApp kun je PostNL bereiken van maandag tot en met vrijdag van 8:00 tot 19:00 uur.
  • Het zakelijke Twitteraccount van het postbedrijf is www.twitter.com/PostNL_Zakelijk. Ook dit kanaal is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 en 19:00.
  • Online kun je chatten met de klantenservice tot 19:00 uur.
  • Via het contactformulier op de website kun je een vraag of een klacht achterlaten.
  • Je kunt PostNL natuurlijk ook per post bereiken. Het adres is Postbus 19100 2500 CC Den Haag.

Service voor consumenten

Ook voor consumenten is er een uitstekende service van PostNL. Er zijn verschillende manieren om contact op te nemen:

  • Doordeweeks kun je chatten op www.postnl.nl tot 20:00 uur.
  • Op Twitter is de consumentenafdeling te bereiken via www.twitter.nl/PostNL tot 23:00 uur op doordeweekse dagen en in het weekend tot 19:00 uur.
  • Het telefoonnummer van de klantenservice van PostNL is 0900-0990. Je kunt op werkdagen bellen van 8:30 tot 20:00 en in het weekend van 9:00 tot 16:00 uur.
  • Je kunt de klantenservice natuurlijk ook via de post bereiken. Stuur een brief naar Postbus 99180 8900 NA Leeuwarden.
  • Je kunt ook een contactformulier invullen op de website.
0/5 (0 Reviews)
0/5 (0 Reviews)

Beoordelingen, Reviews & Klachten

1 1 vote
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
5 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Jan Wortel
Jan Wortel
4 months ago

My parcel,LK10546606AU was not delivered, and no message left that it was at Jumbo at Enschede. It seems that it is back to Australia. This is very bad service from Post NL. Can you still send it to receiver R. Weiss 7544TG Jasmijn Straat Enschede. I do not want to pay twice for delivery. Hope you can fixed your mistakes.Hope to have your response asap. Thank you.

Susanne Biermann
Susanne Biermann
3 months ago

je kunt niemand bereiken en wordt van het kastje naar de muur gestuurd. je merkt duidelijk dat post.nl niet persoonlijk te woord wil staan. het heeft methode en hoort bij het verdienmodel. Heel vervelend!

Femke Klerk
Femke Klerk
2 months ago

Very bad service! They just dont even try to deliver at the adres and they just say”we hebben je gemist” !! Further you can not reach them via the telephone …it is really, really bad service!!

Frank Verdam
Frank Verdam
1 month ago

Vanmorgen 07:52u) bericht ontvangen dat mijn pakket tussen 09:10-11:00u bezorgd zou worden vandaag zaterdag 6 maart. Om 09:19u een bericht dat ik niet thuis was, het pakket bevat medische verbandmiddelen. Hoezo niet thuis?????? Dit pakket wordt dus nu pas maandag tussen 09:00 en 12:00u bezorgd. Geen telefonisch contact mogelijk. Lekker dus dat post.nl beslist hoe (thuis)zorg wordt ingevuld in NL!!!!!
En tja, alleen met de feestdagen is men bereid om ook op zondag te bezorgen. Hoezo is post.nl een commercieel bedrijf?

Gerrit van Nieuwenhuizen
Gerrit van Nieuwenhuizen
1 month ago

Op de website staat zaterdag telefonisch bereikbaar voor 16.00 uur maar de voicemail geeft aan dat niemand aanwezig is.

Nieuwe Bedrijven

Lebara
0900 - 4321321
ABN Amro
0900 - 0024
Sandd
055 - 3682525
Belsimpel
050-2103404
Lyca Mobile
020 7543030
De Volkskrant
088 - 0561561
RTL contact
035 – 6718718
Simyo
0800-8007
Algemeen Dagblad
088 – 0505050
Oxxio
088-8955999
Copyright 2021 © All rights Reserved.
5
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x