bagageonline logo

Bagageonline Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (0) Reviews
Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: Van 08:30 t/m 17:00 uur

Dinsdag: Van 08:30 t/m 17:00 uur

Woensdag: Van 08:30 t/m 17:00 uur

Donderdag: Van 08:30 t/m 17:00 uur

Vrijdag: Van 08:30 t/m 17:00 uur

Zaterdag: Gesloten

Zondag: Gesloten

 

Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Bagageonline is een online webwinkel die sinds 2006 reisbagage via het internet verkoopt. Binnen een jaar zijn ze de grootste webwinkel geworden op het gebied van reisbagage in Nederland. Alles is in eigen beheer: van het inpakken tot de voorraad en de nazorg van bestellingen. Voor bagageonline.nl staat de klant duidelijk op een. Dit komt mede tot uiting door het thuiswinkel waarborg. Dit is een waarborg voor eerlijke webwinkels, toegekend door thuiswinkel.org (een overkoepelende organisatie waarbij webwinkels zich kunnen aansluiten indien zij aan de strenge vereisten voldoen, die garant staan voor een betrouwbare partner en maximale zekerheid voor de consument). Dat klanten deze eerlijkheid waarderen is duidelijk, met een gemiddelde score van een 9.5 op Trustpilot voor de webwinkel.

Bagageonline korting

Bagageonline.nl heeft niet alleen goede voorwaarden, maar ook regelmatig goede acties waardoor je jouw product goedkoper kan bemachtigen. De korting die je op bagageonline kan krijgen kan zowel korting op een specifiek product als korting op een volledige bestelling betreffen. Daarnaast zijn er soms ook speciale acties of aanbiedingen op bepaalde producten. Ook heeft Bagageonline altijd verschillende koffers en tassen in de aanbieding. Het aanbod dat in de aanbieding is, verandert regelmatig. Houd de sale op de website dus goed in de gaten als je voor de online koopjes gaat!

Bagageonline kortingscode

Met een kortingscode kun je extra korting krijgen op je nieuwe koffer of tas die je gekocht hebt via Bagageonline.nl. Dit is natuurlijk altijd mooi meegenomen! Via de website www.klantenservicecontact.nl kun je coupons vinden die je op Bagageonline kunt gebruiken voor extra kortingen. De kortingscodes van zijn vaak voor een bepaalde tijd geldig. Ze kunnen zowel op een bepaald product slaan als op de volledige bestelling. De kortingscode kun je invullen bij wanneer je op de betaalpagina van je product bent. Je ziet dan ook gelijk of de code werkt en hoe veel korting je krijgt. De kortingscodes kunnen meestal niet gebruikt worden in combinatie met speciale acties, aanbiedingen en andere kortingscodes. Ook zijn de kortingscodes niet geldig op eventuele bezorg- en servicekosten.

Bagageonline betalen

Heb je een geschikt product gevonden en de eventuele kortingscode ingevuld? Dan is het tijd om te gaan betalen. Nadat je je bestelling in je winkelwagentje hebt gezet, kun je afrekenen. Eerst wordt je gevraagd naar je persoonlijke informatie, zodat bagageonline je bestelling af kan leveren bij jou thuis. Je hebt op Bagageonline.nl verschillende betaalmogelijkheden: IDeal, Visa, Mastercard en Paypal. Na bestelling en betaling ontvang je van Bagageonline een e-mail met een bevestiging van je bestelling.

Bagageonline Verzending

Heb je je nieuwe tas of koffer op een werkdag voor 22:00 uur besteld, betekent dit dat we je bestelling dezelfde dag verzenden. Over het algemeen bezorgt PostNL de volgende dag je pakketje bij je thuis. Als een item uit je bestelling een langere levertijd heeft, dan informeren we je per mail over de verwachte bezorgdatum. Binnen Nederland hoef je voor een bestelling bij Bagageonline geen extra verzendkosten te betalen.

Na bestelling krijg je van Bagageonline.nl een e-mail met een track & trace code. Met deze code kun je online nagaan wanneer de bezorger met jouw pakketje langs komt. De bezorger komt maximaal 3 keer langs. Ben je de derde keer nog niet thuis? Dan levert hij het pakketje af bij het dichtstbijzijnde PostNL afhaalpunt. Hierover vind je informatie terug op een briefje in je brievenbus en bij je track & trace informatie.

Bagageonline Retourneren

Ben je toch niet helemaal tevreden met je product? Geen zorgen! Na ontvangst heb je 14 dagen bedenktijd waarin je je product nog terug kan sturen. Het is mogelijk om voordat je je product terug stuurt het online modelformulier voor herroeping in te vullen. Je hebt hierna nog 14 dagen om je product terug te sturen. Je kunt ook je product terug sturen zonder dit formulier in te vullen, binnen 14 dagen na ontvangst van het product. De retourinstructies (waarop ook het antwoordnummer te vinden is) worden meegezonden met je bestelling. Dit ingevulde formulier moet je ook weer mee sturen wanneer je je bestelling terug stuurt naar Bagageonline.nl. Je kunt je pakket met ingevuld formulier inleveren bij een PostNL punt. Je krijgt van PostNL een bonnetje als bewijs van je retourzending. Onderaan dit bonnetje vind je een 3S code, waarmee je kunt zien wanneer het pakket terug bij Bagageonline.nl bezorgd is. Als je aangeeft dat je je aankoopbedrag terug wilt, krijg je het aankoopbedrag uiterlijk 14 dagen na ontbinding terug van Bagageonline.

Een andere mogelijkheid is het product dat je ontvangen hebt te ruilen voor een ander product. Dit kan op twee manieren. Ten eerste kun je op de retourinstructie invullen voor welk artikel je wilt ruilen. Is er een prijsverschil met het artikel wat je wilt retourneren? Dan wordt het verschilbedrag teruggestort op je rekening of ontvang je een e-mail met daarin het verschilbedrag en het IBAN nummer van Bagageonline. Je nieuwe bestelling wordt verzonden zodra Bagageonline je bijbetaling heeft ontvangen. Daarnaast kun je ook een nieuwe bestelling plaatsen en het artikel dat niet naar wens is terugsturen en op de retourinstructie invullen dat je hiervan je aankoopbedrag terug wenst. Deze optie is sneller en wordt aanbevolen door Bagageonline!

Bagageonline Klantenservice

Bagageonline klantenservice Heb je een vraag, opmerking, een ander probleem of gewoon advies nodig van een van de Bagageonline-medewerkers? Je kunt de klantenservice van Bagageonline bereiken via 058-2998088 (van maandag tot en met vrijdag, tussen 8.30 en 17.00). Daarnaast kun je een e-mail sturen naar [email protected]. Je zult dan binnen 24 uur een antwoord ontvangen op je vraag.

Facebookpagina van Bagageonline

bagageonline facebook

Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Bagageonline, bezoek het Facebook account van Bagageonline en stel direct jouw vraag.

Twitter van Bagageonline

bagageonline twitter

Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Bagageonline, bezoek het Twitter account van Bagageonline en stel direct jouw vraag.

Website van Bagageonline

bagageonline website

Bezoek de website van Bagageonline om een antwoord te vinden op jouw vraag of contact op te nemen via het contactformulier op de website van Bagageonline

Adresgegevens van Bagageonline

Bagageonline is gevestigd op het adres Polluxweg 1, 8938 AZ, Leeuwarden. De exacte locatie van Bagageonline zie je op de kaart hierboven.

Beoordelingen, Reviews & Klachten

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.