Vodafone klantenservice voor al je vragen
Met een klantenbestand van 400 miljoen wereldwijd is Vodafone de internationale marktleider van de mobiele telefonie. Vodafone is een afkorting van Voice Data Fone. Vodafone is een klantvriendelijk en duurzaam bedrijf met de beste dienstverlening.
Het is een innoverend bedrijf met veel deskundig personeel en diensten van hoge kwaliteit. Wil je meer weten over de producten en diensten die Vodafone aanbiedt of ben je op zoek naar meer informatie over het bedrijf? Neem dan contact op met de klantenservice of kijk op de website. Als je klant bent van Vodafone en een storing wilt melden, kun je op elk moment van de dag bellen naar 1201, ook in het weekend.
Contact met Vodafone klantenservice
Op de website www.vodafone.nl kun je al veel informatie vinden op verschillende vragen. Ook vind je hier verschillende manieren om contact op te nemen met de Vodafone klantenservice, zoals:
- Bellen
- Het forum
- Twitter of Facebook
- In een winkel
Je kunt contact opnemen met Vodafone via sociale media en hun eigen forum voor al je vragen. Als je internet niet werkt, of als je op de hoogte wilt blijven van de laatste aanbiedingen, ga dan naar hun Facebook- en Twitter-pagina’s!
Het vriendelijke team van Vodafone staat altijd klaar om u te helpen.
Als je sneller en persoonlijke contact wil, staat de klantenservice van Vodafone altijd voor je klaar. Je kunt bellen voor al je vragen of om te informeren naar eventuele storingen. Je kunt ook voor andere zaken terecht bij de klantenservice, namelijk voor:
- Niet langer gebruik kunnen maken van Vodafone internet.
- Niet langer kunnen bellen.
- Je abonnement opzeggen of verlengen.
- Je pukcode opvragen.
- Opwaarderen.
- Informatie opvragen over je rekeningen.
- Je persoonlijke gegevens wijzigen.
- Informatie opvragen over je abonnement.
- Informeren over je datalimiet.
- Je contract bij Vodafone opzeggen.
- Informatie vragen over Vodafone Internet.
- Informeren over je verbruik en tegoed.
Eenvoudig en snel contact opnemen via het Vodafone telefoonnummer
Je kunt gemakkelijk en snel contact opnemen met het telefoonnummer 0800-0094. Dit is de beste manier om aan de informatie te komen die jij nodig hebt. Het personeel van de klantenservice helpt je graag. Zij worden steeds bijgeschoold zodat ze je zo goed mogelijk van dienst kunnen zijn. Via deze customer service worden je vragen altijd snel en klantvriendelijk opgelost.
Vodafone zakelijk en particulier
Zowel particuliere als zakelijke klanten kunnen met al hun vragen terecht bij de klantenservice van Vodafone. Voor zakelijke klanten zijn er speciale diensten en pakketten samengesteld. Deze klantgerichtheid en aandacht voor details kun je ook verwachten bij de klantenservice. Zakelijke klanten willen meestal over de volgende onderwerpen meer weten:
- De tarieven en voorwaarden.
- Uitleg over de rekeningen.
- De kosten wanneer ze op reis gaan.
- Problemen bij het internetten en bellen.
Ook wanneer je buiten de gewone werktijden hulp nodig hebt als particulier, kun je gebruik maken van de klantenservice. Deze is namelijk 7 dagen per week, 24 uur per dag bereikbaar. Dus ook wanneer je overdag moet werken en geen tijd hebt om de klantenservice te bellen, kun je ’s avonds alsnog geholpen worden. Wacht dus niet langer en bel 0800-0094.
Een persoonlijke deal samenstellen
Vodafone biedt adviezen op maat en jouw persoonlijke voorkeuren. Via de website en de klantenservice kun je advies krijgen over wat het beste bij jou past. Binnen enkele minuten word je al geholpen. Er is geen vraag waar zij geen antwoord op weten. Ze staan je graag te woord. Neem dus gerust contact op!
7 reacties
Ben al een uur aan bellen met de klantenservice en ben nog geen stek verder gekomen dan de dame met hondererden vragen en nummers zou graag het tl : van de zaak in Purmerend in de Passae hebben heb daar twee abbonementen fgesloten en die zouden vandaag in gaan.
zojuist geprobeerd om met de telefoon in contact te komen met vodafone ik dacht aan een abonnement voor thuis en een mobiel abonnement in plaats va
n mijn huidige bij een andere provider. heb na een half uur maar opgehangen want nog steeds geen contact gehad met iemand aan de telefoon. ik weet niet of de klantenservice ook zo werkt bij storingen maar als dat wel zo is kan ik beter naar een bedrijf zoeken die WEL klaarstaat voor zijn klanten.
ik ben ook al een half uurtje bezig om 1 van de medewerkers aan de lijn te krijgen maar niet te doen
Factuur ontvangen ad. Eur. 10,70. Hierop stond een mededeling dat een inflatiecorrectie was toegepast was van 10% Tot zoverre duidelijk, echter Eur. 9,50 + 10% is Eur. 10,45. Ik zie dat er gegoocheld is met kortingen. Ben het hier volstrekt niet mee eens. Heb contract tot 5 april 2025. Graag reactie anders beraad ik mij over continuering van het contract.
Slechte service halen via autom incasso geld van rek. Niet te bereiken in winkel geen hulp omdat het abonnement is gestopt is slechter dan slecht daar ben je dan 5 jaar klant voor geweest nooit meer
Geregeld word ik gebeld door nummer 0858882488 door een gebrekkig engels sprekende buitenlander. Herhaaldelijk heb ik te verstaan gegeven niet van die telefonische benadering gediend te zijn en leg de hoorn weer op. Direct erna word ik weer door dezelfde persoon gebeld, neem de hoorn op en leg deze meteen weer neer, zodat het contact is verbroken. Maar…. direct daarop word ik weer vanuit hetzelfde nummer gebeld.
Dit doet zich regelmatig voor.
Derhalve dat ik er bij u op aandring dit nummer voor mij te blokkeren.
Ik snap er niets van , zit bij Ziggo denk samen met Vodafone één geheel moet je Vodafone appart betalen dus nu het haasje en zie grote bedragen om te voldoen echter, heb pas geld na 23 mei 2024 hoe nu??