vattenfall bellen

Vattenfalll Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (19) Reviews
Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: Tussen 08:00 en 15:00 uur

Dinsdag: Tussen 08:00 en 15:00 uur

Woensdag: Tussen 08:00 en 15:00 uur

Donderdag: Tussen 08:00 en 15:00 uur

Vrijdag: Tussen 08:00 en 15:00 uur

Zaterdag: Gesloten

Zondag: Gesloten

 

Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Vattenfall bellen kan alleen op werkdagen

Heb je een vraag aan Vattenfall? Bijvoorbeeld over het gebruik van een slimme meter, groene stroom, fosiele brandstoffen of voor het doorgeven van nieuwe meterstanden? Dan kan de klantenservice van Vattenfall je hier uiteraard mee verder helpen. Wij adviseren je altijd eerst even te kijken bij de veelgestelde vragen op de website van Vattenfall. Hier is veel informatie te vinden, bijvoorbeeld over algemene vragen over duurzame energiebronnen en duurzame energie. Mocht het antwoord op jouw vraag hier niet te vinden zijn, lees dan gauw verder.

Je kunt de Vattenfall klantenservice bellen als particulier  op werkdagen tussen 08:00 uur en 15:00 uur. Bellen naar het telefoonnummer 0900-0808, voor dit nummer betaald je de gebruikelijke belkosten. Bel je vanuit het buitenland als particulier? Bel dan naar het volgende nummer: + 31 26 845 02 71.

Bent je een ondernemer? Gebruik dan voor telefonisch contact het nummer 020 89 20 255. Dit nummer is speciaal voor ondernemers. Ook dit nummer is enkel op werkdagen bereikbaar tussen 08:00 en 15:00 uur. Kies vanuit het buitenland + 31 20 89 20 255.

Let op hun openingstijden en eventuele kosten bij je telefoontje, evenals de beste tijden om wachtrijen te vermijden wanneer je contact opneemt met de klantenservice. Zorg ervoor dat als je informatie nodig hebt over het opzeggen van een contract met dit bedrijf, zoals een account- of klantnummer, zodat ze geen kosten in rekening brengen nadat de opzegdatum is bereikt.

Als je vraag alleen betrekking heeft op factureringskwesties (d.w.z. betaalmethoden), dan kunt je tijdens kantooruren op elk gewenst moment bellen de Klantenservice-lijn.

Indien je vraag betrekking heeft op technische problemen, zoals een onderbreking van de levering of de kwaliteit van de elektriciteit, dan kunt je bellen met de Technische Ondersteuning van het bedrijf.

Contactgegevens Vattenfall van Whatsapp en Sociale Media

Vattenfall biedt ook de mogelijkheid om vragen te stellen via Whatsapp. Dit kan via het telefoonnummer +31208920230. Het nummer is via Whatsapp bereikbaar op werkdagen tussen 08:00 en 21:00 uur. Voeg het nummer toe aan je contacten en start een gesprek via Whatsapp.

Vattenfall is ook te vinden op Facebook. Volg het bedrijf via de Facebookpagina https://www.facebook.com/vattenfallnederland.

Meer ruim 5000 volgens is de Nederlandse tak van Vattenfall ook actief op Twitter. Hun Twitterpagina vindt je op https://twitter.com/vattenfallnl.

Over Vattenfall

Vattenfall is een Nederlandse energieleverancier. Het heeft meer dan 3,8 miljoen klanten en levert elektriciteit, aardgas en groene energie aan particulieren in Nederland. Naast Particulieren, levert Vattenfall ook energie aan de overheid en bedrijven.

Vattenfall is een energieleverancier en -producent van Zweedse origine. De Nederlandse tak van Vattenfall is ontstaan na de overname van Nuon, een toonaangevend Europees elektriciteitsbedrijf. In Nederland levert Vattenfalls niet alleen gas en elektriciteit, maar ook zonnepanelen, isolatie voor uw huis of bedrijfsruimte om het comfortabel te houden in alle seizoenen met ventilatieoplossingen die het beste werken voor u gezien onze variërende klimaatzone condities het hele jaar door, vergeet de oplaadpunten voor elektrische auto’s!

Nog géén klant bij Vattenfall? Kijk dan op de website voor de laatste aanbiedingen.

Facebookpagina van Vattenfalll

vattenfall facebook

Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Vattenfalll, bezoek het Facebook account van Vattenfalll en stel direct jouw vraag.

Twitter van Vattenfalll

vattenfall twitter

Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Vattenfalll, bezoek het Twitter account van Vattenfalll en stel direct jouw vraag.

Website van Vattenfalll

vattenfall website

Bezoek de website van Vattenfalll om een antwoord te vinden op jouw vraag of contact op te nemen via het contactformulier op de website van Vattenfalll

Adresgegevens van Vattenfalll

Vattenfalll is gevestigd op het adres Hoekenrode 8, 1102 BR, Amsterdam. De exacte locatie van Vattenfalll zie je op de kaart hierboven.

Beoordelingen, Reviews & Klachten

19 Responses

  1. Goedemiddag, Vattenfall,

    Gisteren heb ik de meterstanden van de electriciteit doorgegeven via internet, daarbij gebruik makend van het opnamenummer. Er wordt echter al enige jaren niet gevraagd naar de stand van de gasmeter, ik dacht altijd omdat ik een slimme gasmeter heb. Vandaag kwam Liander langs voor inspectie van de meters en voor eventuele vervanging. Die meneer wist mijn te vertellen, dat de stand van de slimme gasmeter niet automatisch wordt door gegeven indien er geen slimme electrameter is. Dit gaat dus al een paar jaar fout! Deze man moest mij ook nog vertellen hoe ik de stand van de gasmeter zelf kan aflezen (was mij ook niet gelukt). Mijn vraag: hoe kan ik die stand aan Vattenfall doorgeven?????. Niet via het door u genoemde telefoonnummer op het formulier dus. Hoe???
    Groet,
    A.T. Wassenaar, namens Charles Grammofoonplaten

  2. Geachte medewerker,

    Is het mogelijk mij een aanbod te doen, liefst per mail, voor de levering van gas en stroom? Ik ben oud klant van Welkom Energie dat overgenomen is door Eneco.
    Mijn voorkeur gaat uit naar een variabel contact met onbepaalde tijd zodat ik de mogelijkheid heb op elk moment een ander contact te kiezen.
    Bij voorbaat reeds mijn dank.
    Vr. Gr. Hans Mullink

  3. Beste Vattenfall
    Kunt u mij zeggen , hoe het komt dat mijn zonnenpanelen meer aangeven dan dat Vattenfall terug betaald. Er wordt b.v 14.6 kw opgegewekt 4 kw gebruikt , maar Vattenfall berekend dan 8 kw terug betaling. Dat is dus struktueel elke dag een paar kw te kort.
    Graag uw uitleg hierover.
    B.V.D.

  4. Bij deze wil ik bezwaar maken over onbereikbaarheid van Vattefall per telefoon of app.
    De ontbrekende factuur en of dossier nummers in het overzicht.
    En de onmacht van GGN om ook maar enige informatie te kunnen verstrekken over oude dossiers.
    Ook op mijn incasso is helaas totaal geen informatie te vinden over de oorsprong van de vordering.
    Compleet nutteloos !!!!
    Bij geen reactie van Vattenfall of GGN met corresponderende factuur of dossier nummers is het voor mij onmogelijk om te betalen helaas.

  5. Na (1) chatbot (die overigens niets voorstelt), (2) een bandje na telefonisch contact dat nog minder voorstelt en (3) een whatsapp-sessie nog steeds geen duidelijkheid over mijn vraag. Het lukt helaas niet om een levend persoon te spreken te krijgen. Waarschijnlijk een allergische reactie of gewoon erg veel onkunde. Als consument wordt je niet serieus genomen. Ik wacht al ruim een uur op iemand van Financiën, die waarschijnlijk ook alleen een script voorleest. Maar ja je blijft hopen!!
    Dit is zeker niet zoals het zou moeten. De minachting voor de klanten spuit er van af!!

  6. Al zo vaak geprobeerd een vraag te stellen, maar er wordt niet opgenomen en na 2 uur was mijn telefoonaccu leeg.
    Waar kan ik een mail sturen naar Vattenvall ??? Ik ben al 40 jaar bij dezelfde Liander—Nuon—Vattenvall.
    Als ik bel vandaag 15.25 krijg ik wel te horen dat na 15.00 alleen een whatsapp kan maar zo’n mooie telefoon heb ik niet waar dat op kan.
    Vattenfall geweldig hoor !!!

  7. “Uw reactie is in afwachting van moderatie. Dit is een voorbeeld; uw reactie wordt zichtbaar zodra deze is goedgekeurd”

    Vreemd. Onwelgevallige reacties lopen het risico niet geplaatst te worden want dan grijpt de censuur afdeling in.

  8. Ik ben een uur bezig om contact te krijgen en moest via de WhatsApp doen .Dat is prima ik mijn vraag er op gezet en klanten nummer
    en postcode.na dat gedaan kreeg ik als antwoord de verhaal was te lang of ik het in kort kon doen. dus dat gedaan kon ze/hij geen antwoord opgeven
    of ik mijn naam en post code en de laatste 3 nummer doorgeven dan kon de collega’s dat verder afhandelen. nu nog niets gehoord. dit verhaal is 5x langer om wat te vragen

  9. Ik kom wel naar jullie toe. Daar ik dagen al contact om een groot probleem op te lossen. Dat jullie zelf hebben veroorzaakt . En ik morgen naar Amsterdam kom. Om het op te lossen. Want ben 4 dagen bezig en nog steeds geen contact heb kunnen krijgen jullie . En ik ben nog van Nuon.
    Maar wat jullie nu hebben is voor bij de beesten af.

  10. Ook ik vind het schandalig dat er op geen enkele manier contact is te krijgen met een “levend” persoon alleen met een oerstomme chatbot die steeds hetzelfde vraagt of via whatsapp waar je totaal geen reactie op krijgt sta al lange tijd te wachten maar geen reactie. Vattenvall van welke planeet komen jullie? Schande en dat in deze tijd. Zorg dat je met chat of whatsapp een levend persoon aan de lijn krijgt!

  11. Ben al 50 jaar klant nu wil ik bellen maar krijg steeds te horen dat ze me postcode niet kunnen vinden. Die heb ik ook al 45 jaar. Belachelijk. Wat is dit voor een smoes.

  12. Ik krijg bij herhaling bericht dat er een storing is bij het uitlezen van mijn slimme meter.
    Betekent dit dat ik nu voor nop gas krijg? Denk het niet he.
    Wellicht kan iemand er eens naar kijken of mij uitleggen wat er loos is

  13. L.S Wat een ellende om in te loggen , inlog gegevens ingevuld krijg ik melding wachtwoord klopt niet moet 10 tekens bevatten , nieuw wachtwoord aangrmaakt , weer de melding wachtwoord klopt niet , aanvraag code lukt niet , het is frustratie ten top Groet Kees Krijgh

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *