Vattenfall bellen kan alleen op werkdagen
Heb je een vraag aan Vattenfall? Bijvoorbeeld over het gebruik van een slimme meter, groene stroom, fosiele brandstoffen of voor het doorgeven van nieuwe meterstanden? Dan kan de klantenservice van Vattenfall je hier uiteraard mee verder helpen. Wij adviseren je altijd eerst even te kijken bij de veelgestelde vragen op de website van Vattenfall. Hier is veel informatie te vinden, bijvoorbeeld over algemene vragen over duurzame energiebronnen en duurzame energie. Mocht het antwoord op jouw vraag hier niet te vinden zijn, lees dan gauw verder.
Je kunt de Vattenfall klantenservice bellen als particulier op werkdagen tussen 08:00 uur en 15:00 uur. Bellen naar het telefoonnummer 0900-0808, voor dit nummer betaald je de gebruikelijke belkosten. Bel je vanuit het buitenland als particulier? Bel dan naar het volgende nummer: + 31 26 845 02 71.
Bent je een ondernemer? Gebruik dan voor telefonisch contact het nummer 020 89 20 255. Dit nummer is speciaal voor ondernemers. Ook dit nummer is enkel op werkdagen bereikbaar tussen 08:00 en 15:00 uur. Kies vanuit het buitenland + 31 20 89 20 255.
Let op hun openingstijden en eventuele kosten bij je telefoontje, evenals de beste tijden om wachtrijen te vermijden wanneer je contact opneemt met de klantenservice. Zorg ervoor dat als je informatie nodig hebt over het opzeggen van een contract met dit bedrijf, zoals een account- of klantnummer, zodat ze geen kosten in rekening brengen nadat de opzegdatum is bereikt.
Als je vraag alleen betrekking heeft op factureringskwesties (d.w.z. betaalmethoden), dan kunt je tijdens kantooruren op elk gewenst moment bellen de Klantenservice-lijn.
Indien je vraag betrekking heeft op technische problemen, zoals een onderbreking van de levering of de kwaliteit van de elektriciteit, dan kunt je bellen met de Technische Ondersteuning van het bedrijf.
Contactgegevens Vattenfall van Whatsapp en Sociale Media
Vattenfall biedt ook de mogelijkheid om vragen te stellen via Whatsapp. Dit kan via het telefoonnummer +31208920230. Het nummer is via Whatsapp bereikbaar op werkdagen tussen 08:00 en 21:00 uur. Voeg het nummer toe aan je contacten en start een gesprek via Whatsapp.
Vattenfall is ook te vinden op Facebook. Volg het bedrijf via de Facebookpagina https://www.facebook.com/vattenfallnederland.
Meer ruim 5000 volgens is de Nederlandse tak van Vattenfall ook actief op Twitter. Hun Twitterpagina vindt je op https://twitter.com/vattenfallnl.
Over Vattenfall
Vattenfall is een Nederlandse energieleverancier. Het heeft meer dan 3,8 miljoen klanten en levert elektriciteit, aardgas en groene energie aan particulieren in Nederland. Naast Particulieren, levert Vattenfall ook energie aan de overheid en bedrijven.
Vattenfall is een energieleverancier en -producent van Zweedse origine. De Nederlandse tak van Vattenfall is ontstaan na de overname van Nuon, een toonaangevend Europees elektriciteitsbedrijf. In Nederland levert Vattenfalls niet alleen gas en elektriciteit, maar ook zonnepanelen, isolatie voor uw huis of bedrijfsruimte om het comfortabel te houden in alle seizoenen met ventilatieoplossingen die het beste werken voor u gezien onze variërende klimaatzone condities het hele jaar door, vergeet de oplaadpunten voor elektrische auto’s!
Nog géén klant bij Vattenfall? Kijk dan op de website voor de laatste aanbiedingen.
9 Responses
Goedemiddag, Vattenfall,
Gisteren heb ik de meterstanden van de electriciteit doorgegeven via internet, daarbij gebruik makend van het opnamenummer. Er wordt echter al enige jaren niet gevraagd naar de stand van de gasmeter, ik dacht altijd omdat ik een slimme gasmeter heb. Vandaag kwam Liander langs voor inspectie van de meters en voor eventuele vervanging. Die meneer wist mijn te vertellen, dat de stand van de slimme gasmeter niet automatisch wordt door gegeven indien er geen slimme electrameter is. Dit gaat dus al een paar jaar fout! Deze man moest mij ook nog vertellen hoe ik de stand van de gasmeter zelf kan aflezen (was mij ook niet gelukt). Mijn vraag: hoe kan ik die stand aan Vattenfall doorgeven?????. Niet via het door u genoemde telefoonnummer op het formulier dus. Hoe???
Groet,
A.T. Wassenaar, namens Charles Grammofoonplaten
Hallo hier m.wagensveld,ik wil graag mijn nieuwe mail ,door geven en dad is [email protected],klant nummer 12670010,graag bericht te rug mijn dank.
Wat een armoede zeg, bijna een uur in de wacht en nog geen contact !
Niet best Vattenvall
wat een waanzin, je “mag” een paar uur per dag bellen – en dan 35 min in de wacht en nog niets….. Willen ze niks met klanten ?
Dit is toch niet meer normaal om iemand van vattenvall te spreken zit al een half uur aan de telefoon
Ik wil graag personlijk met iemand bellen. Ik ben een nieuwe klant en heb nog wat vragen.
Geachte medewerker,
Is het mogelijk mij een aanbod te doen, liefst per mail, voor de levering van gas en stroom? Ik ben oud klant van Welkom Energie dat overgenomen is door Eneco.
Mijn voorkeur gaat uit naar een variabel contact met onbepaalde tijd zodat ik de mogelijkheid heb op elk moment een ander contact te kiezen.
Bij voorbaat reeds mijn dank.
Vr. Gr. Hans Mullink
Beste Vattenfall
Kunt u mij zeggen , hoe het komt dat mijn zonnenpanelen meer aangeven dan dat Vattenfall terug betaald. Er wordt b.v 14.6 kw opgegewekt 4 kw gebruikt , maar Vattenfall berekend dan 8 kw terug betaling. Dat is dus struktueel elke dag een paar kw te kort.
Graag uw uitleg hierover.
B.V.D.
Bij deze wil ik bezwaar maken over onbereikbaarheid van Vattefall per telefoon of app.
De ontbrekende factuur en of dossier nummers in het overzicht.
En de onmacht van GGN om ook maar enige informatie te kunnen verstrekken over oude dossiers.
Ook op mijn incasso is helaas totaal geen informatie te vinden over de oorsprong van de vordering.
Compleet nutteloos !!!!
Bij geen reactie van Vattenfall of GGN met corresponderende factuur of dossier nummers is het voor mij onmogelijk om te betalen helaas.