logo vakantieveilingen.nl

Vakantieveilingen Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (25) Reviews

Contact Via Messenger
Contact via Whatsapp

Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: tussen 09:00 en 21:30 uur

Dinsdag: tussen 09:00 en 21:30 uur

Woensdag: tussen 09:00 en 21:30 uur

Donderdag: tussen 09:00 en 21:30 uur

Vrijdag: tussen 09:00 en 21:30 uur

Zaterdag: tussen 10:00 en 16:00 uur

Zondag: tussen 12:00 en 19:00 uur

Belkosten: lokaal tarief

Hoe werkt Vakantieveilingen.nl?

Vakantieveilingen is een populaire veiling website in Nederland waar je op onder andere vakanties, tickets en producten kunt bieden. Ook tickets voor evenementen en festivals zijn populair op de website.

Alles wordt per opbod geveild. Vaak is er een minimaal bedrag wat betaald dient te worden. De veilingen zijn tijdsgebonden. Ben jij de hoogste bieder, dan mag je het product of de tickets tegen de geboden prijs en administratiekosten afnemen. Veilingen op de site gaan 24 uur per dag door, iedere dag van de week. In de nachtelijke uren zijn er vaak wel minder actieve veilingen. Per maand zijn er ongeveer 150.000 veilingen. Per maand bezoeken zo’n 2 miljoen mensen deze website. Om mee te kunnen bieden moet je een account aanmaken, vervolgens kun je biedingen uitbrengen. Vakantieveilingen heeft het thuiswinkel waarborg en is al meerdere malen uitgeroepen tot website van het jaar. In de jaren 2010, 201, 2012 en 2013 ging deze prijs 4 jaar op rij naar Vakantieveilingen.

Inpakkenenwegwezen.NL

De website is ooit ontstaan nadat de oprichters een testcase van dit concept hadden draaien op de domeinnaam inpakkenenwegwezen.nl , hiermee richtte ze zich eerst enkel op vakanties. Dit bleek zo’n succes dat de website Vakantieveilingen.nl werd gelanceerd. Hiermee gingen ze zich richten op een breder assortiment. Dagjes weg, diner bonnen, festival tickets, een weekendje weg en een mooi horloge, je kunt het tegenwoordig allemaal vinden op Vakantieveilingen.nl.

Vakantieveilingen Contact

Je kunt telefonisch contact opnemen via het nummer 020-7605070 van de klantenservice. Ook contact via post is mogelijk, richt je brief aan Emesa Nederland BV, Spaklerweg 50, 1114 AE Amsterdam-Duivendrecht. Daarnaast is het bedrijf te bereiken via sociale media. Wij adviseren je eerst op de website van Vakantieveilingen.nl te kijken tussen de veelgestelde vragen. Mogelijk ben je hier al mee geholpen.

Facebookpagina van Vakantieveilingen

Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Vakantieveilingen
Bezoek het Facebook account van Vakantieveilingen en stel direct jouw vraag.

Twitter van Vakantieveilingen

twitter vakantieveilingen.nl
Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Vakantieveilingen
Bezoek het Twitter account van Vakantieveilingen en stel direct jouw vraag.

Website van Vakantieveilingen

website vakantieveilingen.nl
Bezoek de website van Vakantieveilingenom een antwoord te vinden op jouw vraag.
Of vul het contactformulier in op de website van Vakantieveilingen om contact op te nemen.

Adresgegevens van Vakantieveilingen

Dit bedrijf is gevestigd op het adres Spaklerweg 50, 1114 AE Amsterdam-Duivendrecht.
Je kunt de exacte locatie van Vakantieveilingen ook vinden via Google Maps.

Beoordelingen, Reviews & Klachten

25 reacties

  1. nachtje van der valk. bij deze wil ik mijn ongenoegen even uiten over de gang van zaken. ik had nachtje van der valk via u gewonnen en geboekt. door ziekte kon deze helaas niet door gaan. nieuwe datum geprikt en we keken er naar uit. toen was Groningen de brandhaard van corona. ik die een man heb met 1 long en copd durfde dat niet aan . maar ik ben wel mijn geld kwijt. terwijl wij er eigenlijk niks aan konden doen er erg naar uit gekeken hadden. zo dit moest ik even kwijt.

    1. Zelfde ervaring met Vd Valk,door overlijden van mijn vader konden wij ook niet gaan, gebeld om het te verzetten maar werd doodleuk gezegd dat er ook mensen annuleerden voor gebroken arm, ongelofelijk

    2. €15.95 verzendkosten voor een gewonnen veiling(biefstuk) had wel iets hoger in de omschrijving mogen staan. Ik lees de administratiekosten en denk leuk prijsje en dagpas later de verzendkosten.

  2. Voor het eerst op vakantieveilingen gekeken, meegeboden en ben winnaar geworden van 2 veilingen. 5 flessen Robijn wasmiddel voor 17 euro en een 3 soorten wasgoed wasmand voor 14 euro. Meteen de betaling gedaan en bij beiden kwam er € 11,45 bij voor administratiekosten en verzendkosten. Ik vind dat behoorlijk veel. Er staat stellig dat als je de veiling gewonnen hebt, je niet meer onder de deal uitkomt. Daarna op internet gekeken en kwam helaas tot de conclusie dat als ik het wasmiddel bij het Kruidvat had gekocht en de wasmand bij Bol.com, ik stukken goedkoper uit geweest zou zijn.
    Ik ben dus helaas geen winnaar maar een verliezer.
    Vakantieveilingen is bij mij dus vanaf nu verleden tijd!

  3. Ik heb 3x2tikets gewonnen . Van vorig jaar . En nog bon voor nacht Oostende . Dus met die Corona valt alles in deugen . Nu dat we kunnen gaan . Naar bobyjaanland . En naar de kust . En 2x gebeld naar VakantieVeilingen . Eerste maal . U etiketten zijn verlengt tot einde het jaar .alledagen gekeken op gsm . Niets maar ook niet nog geen mail . Dus vandaag terug gebeld . Ze wimpelen u gewoon af . Je krijgt ne mail . Nu wacht ik af . Maar als het niet kan voor wat ik heb betaald . Dan rijd ik gewoon naar daar of was het nu 1000klm ver . Maar ik ga er naar toe . Zekers en vast . Wie er nog zo over denkt . Wel die mogen zekers meekomen . Ze zouden dat toch moeten verstaan . Met die Corona of zijn ze zo slim voor de mensen die hebben gespeeld en hun geld kwijt zijn . Waar gaat dat geld naar toe ???????????

  4. Geachte

    Mijn naam is van silfhout, ingechekt op woensdag 10 november, entree voor rolstoel bezitters, onbegaanbaar want de borden missen, door goede service werd ik door 4 potige aardige en vriendelijke keukenbrigade mederwerkers omhoog getild…klasse, maar met 2 heupkoppen kapot is elke trilling en beweging die niet doot mijzelf in gang is gezet pijnlijk, ik draag hiervoor een pijnpomp.

    Ik kon ook de stoep niet op vanwege fout geparkeerde verbouwingsmedewerkers voertuig en eenmaal op de stoep werd deze geblokeerd door een gestalde scooter..zie fotos.

    Tevens het koffie zet app wat luxe lijkt als het functioneerd en niet lekt in mijn geval aan de onderkant..

    Ik moest al kamersteward de boel schoonmaken en ipv dat het een luxe zou zijn werd en is het een last.schoonmaken en de stank van de doekjes waarmee het overtollige koffie mee moest schoongemaakt worden.

    In de reserving van deze kamer is expliciet aangegeven dat ik rolstoel bezitter /zittend ben

    Als oud hofmeester van de Statendam vind ik mijn bezoek dan ook als treurig en zeer vervelend te classificeren.

    Ik heb vele hotels gezien en bezocht ook als mystery guest maar zal deze terug aan u geven met verbeterings aandachtpunten voor evt toekomstige gasten zoals ik..

    Wellicht gooit u deze mail zo in de prullenbak en dat is ook goed.

    Ik heb samen gewerkt met walter van de valk van Hotel Nuland en weet dat service en vriendelijkheid een vastgoed is en hoog in het vaandel staan en ook daadwerkelijk zo is.

    Realiteit dat ik dit bezoek als onprettig en niet als rustgevend heb beschouwd.

    Met vriendelijke groet

    R.b van silfhout

    Bezoekdatum 10.11.2021

    Kamer 1002

    Verzonden vanaf mijn Samsung Galaxy-smartphone.

  5. Bon besteld en €50,00betaald voor 1 dagje spavirin rijswijk ,vakantieveiling houdt het geld vast en heeft het niet netjes aan mij terug betaald omdat corona roet in het dagje uit gooide en ik mijn spadag nog niet heb beleefd
    Dit noem ik een associaal verdienmodel
    Diefstal en oplichting in je zichtbaarste vorm mensen trap er niet in

  6. Gewoon oplichting,ben al 3 weken aan het wachten op mijn pakket. Zelf al aantal x contact gehad met dhl. Pakket is kwijt en vakantieveilingen moet er werk van maken. Maar die zijn niet thuis. Nooit maar dan ook nooit ga ik meer met hun in zee. Pure oplichting is dit. Wel 36 euro moeten betalen.

  7. Ik deed veel op vakantie veilinge en ik heb veel gewonne maar i.vb met de carona die er nu is. Kan je nu nergens heen. En nu ben ik geblokkeerd op vakantie veiling en kan er niet op. En contact met vakantie veiling te krijge lukt niet

  8. Beste

    Ik heb geboden op een weegschaal met Bluetooth, heb gewonnen maar kan onmogelijk betalen, kan u mij helpen aub ?

    Alvast bedankt
    Mvg
    Dedier Nancy

  9. 3veilingen niet ontvangen .En waarom blokkeert men mij als ik al mijn gewonnen veilingen heb betaald? Weet je , ik moet ook werken voor mijn geld en als ik iets betaald heb , wil ik het ook ontvangen! Tenslotte zijn de extra kosten zeer hoog !!!

  10. Hi! Ik heb geboden en product gewonnen maar krijg iets heel anders toegestuurd.
    Graag zou ik jullie mailadres ontvangen zodat ik ook foto’s kan sturen.
    Hoop dat dit uiteindelijk opgelost kan worden. Fijne avond!
    Groetjes, Margit

  11. Bellen naar klantenservice van VakantieVeilingen is heel duur! 28min bellen is rond €33,- Ik ben dus niet echt kunnen genieten van een koopje!

    Vreemde praktijken

  12. Wat lees ik nou toch allemaal voor ontevreden reacties??
    Ik heb gewonnen maar kan onmogelijk betalen dus helaas ik hou het maar voor gezien denk ik….
    Succes met deze wervelende site! Begrijp ook eigenlijk niet waarom men zoiets begint als je het niet goed en eerlijk uit kan voeren…

  13. Goedemiddag,
    Vorige week een foto shoot gewonnen voor 1 persoon met een huisdier.
    Door u werd een advertentie gestuurd aan het adres van mijn zwager: [email protected].
    Vervolgens hebben wij via deze advertentie van u ons geregistreerd op ons e-mailadres [email protected] en/of [email protected]
    Toen geboden of de veiling voor een foto shoot voor 1 persoon met een huisdier en aan u betaald voor de veilingprijs van € 1,- plus de administratiekosten van €5,50. Vervolgens niets meer van u vernomen. Geen enkele bevestiging meer van u ontvangen.
    Graag uw reactie.
    Met vr.groet

  14. Hallo graag had ik mijn ongenoegen geuit over een horloge die ik gewonnen heb bij vakantievellingen ,deze was namaak en niet het artikel dat vermeld was ik ben zeer teleurgesteld en had dit niet verwacht bij zo een grote velling mvg Geerinckx martine uit Belgie

  15. Goedenavond ik heb gereedschap kist gekocht,op de afbeelding leken ze groter dit is mijn tweede miskoop jammer.Wou nog bieden voor accuboor machine,maar zal ook wel mini zijn .Dus verlopig zal ik niks kopen .Of jullie dit lezen betwijfel ik .Erg jammer.

  16. Ik heb een bolderkar gewonnen. Er stond bij mijn gewonnen veilingen op 30 juni geleverd. Ik hoop nooit iets ontvangen, ook geen bericht dat het bij de buren is afgeleverd. Vervolgens click ik het even weg en click ik weer op dit bericht bij mijn gewonnen veilingen en krijg ik een foto van de bolderkar te zien met niet meer beschikbaar. Vervolgens click ik het weer weg en click ik weer op mijn gewonnen veilingen en staat die hele bolderkar niet meer aangegeven bij mijn gewonnen veilingen. Wel dus 38 euro kwijt en ik heb dus geen bolderkar waar ik me erg op verheugd had! Ik hoop alsnog tot op een oplossing te komen, maar ik zie het somber in. Zoiets slechts heb ik echt nog nooit meegemaakt. Hoe is dit mogelijk!?

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *