T-Mobile

T-Mobile Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (4) Reviews

Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: tussen 08:00 en 20:00 uur

Dinsdag: tussen 08:00 en 20:00 uur

Woensdag: tussen 08:00 en 20:00 uur

Donderdag: tussen 08:00 en 20:00 uur

Vrijdag: tussen 08:00 en 20:00 uur

Zaterdag: tussen 09:00 en 17:30 uur

Zondag: tussen 12:00 en 17:30 uur

Belkosten: Gratis

Telefoonnummer T-Mobile

Sinds enige tijd wordt de klantenservice van T-Mobile verzorgd door Odido, bereikbaar op 0800-0092 (vanuit het buitenland +316-24001200)

Contact met de klantenservice

T-Mobile, opgericht in 1999 als onderdeel van het Deutsche Telekom-concern, is uitgegroeid tot een van de grootste aanbieders van mobiele telefonie in Nederland. Het bedrijf biedt een breed scala aan mobiele telefoons, abonnementen, en prepaid toestellen aan, zowel in hun winkels als online. T-Mobile staat klaar om je te helpen met persoonlijk advies en ondersteuning, zodat je de juiste keuze kunt maken voor jouw behoeften.

UPDATE: T-Mobile is nu bereikbaar via Odido Services, waardoor je dezelfde hoogwaardige service kunt verwachten onder een nieuwe naam.

Klantenservice

Je kunt vragen stellen en opmerkingen of ideeën doorgeven aan de klantenservice van T-Mobile. De volgende zaken waar T-Mobile jou mee helpt:

  • Over bestelling, abonnement of prepaid
  • Facturen en tarieven van T-Mobile
  • Prijslijsten en vragen over de simkaart
  • Het netwerk en bereik, bijvoorbeeld storingen, internetsnelheid en werkzaamheden
  • Toestel, voicemail en reparatie

Contact opnemen met verschillende manieren

Je kunt T-Mobile op verschillende manieren bereiken. Alle vragen zijn te beantwoorden met een of meerdere manieren:

  • Gegevens aanpassen kan makkelijk online via t-mobile.nl
  • Op de website staat veel informatie. Je kunt die zelf gebruiken om een antwoord te vinden op een vraag of je kunt meer lezen over functies van T-Mobile
  • Je kunt vragen via social media stellen zoals Facebook en Twitter
  • Online contact opnemen door de chat te gebruiken
  • Een e-mail sturen, je krijgt zo snel mogelijk een reactie
  • Langs een T-Mobile winkel gaan waar je gelijk wordt geholpen en geadviseerd wordt door een medewerker
  • Je kunt op de website brochures en formulieren invullen als je meer informatie over T-Mobile wilt
  • Er is een forum om vragen te stellen aan andere klanten van T-Mobile. Klanten helpen elkaar
  • Er zijn telefoonnummers die je kunt bellen voor telefonisch contact

Telefoonnummer

Wanneer je telefonisch contact wilt met T-Mobile kun je tegenwoordig bellen met Obido services. Dit bedrijf verzorgd al de klantenservice voor klanten van T-Mobile. Het telefoonnummer op deze pagina is aangepast naar dat van Odido. Op weekdagen is het bedrijf bereikbaar van 08:00 tot en met 20:00 uur, zaterdag van 09:00 tot en met 17:30 uur en zondag vanaf 12:00 tot en met 17:30 uur.

Storing

Op de website zie je een overzicht met de huidige storingen. Als je een probleem hebt als het gaat om een storing van T-Mobile en die staat niet tussen de lijst dan kun je die melden via de dekkingskaart. Je moet je adres invullen en laten weten waar de storing is. Het bedrijf lost de storing zo snel mogelijk op.

Conclusie

De klantenservice staat voor jou klaar bij elke vraag, opmerking of als je problemen hebt met een storing. Je kunt de klantenservice op verschillende manieren bereiken: online, via de e-mail, langs de winkel gaan of telefonisch. De klantenservice helpt klanten snel en professioneel.

T-Mobile-klantenservice voortaan verzorgd door Obido

In de dynamische wereld van telecommunicatie is verandering de enige constante. In een recente ontwikkeling heeft T-Mobile Nederland, een gevestigde naam in de mobiele industrie, aangekondigd dat haar klantenservice voortaan zal opereren onder de vlag van Odido. Deze strategische zet markeert een nieuw tijdperk voor het bedrijf, dat streeft naar het verbeteren van de klantenservice en het aanbieden van een vernieuwde ervaring aan haar gebruikers. Odido belooft niet alleen de kwaliteit en efficiëntie waar T-Mobile om bekend stond te handhaven, maar ook om deze naar een hoger niveau te tillen met verbeterde diensten en ondersteuning.

Voor bestaande klanten van T-Mobile brengt deze overgang een aantal vragen met zich mee, maar Odido heeft verzekerd dat de overgang soepel en zonder hinder voor de klant zal verlopen. De rebranding naar Odido Service houdt in dat klanten nu via een nieuw platform contact kunnen opnemen voor ondersteuning, maar met de vertrouwde kwaliteit die ze gewend zijn. Het bedrijf heeft een uitgebreide FAQ-sectie opgezet om alle veelvoorkomende vragen te beantwoorden en klanten te begeleiden bij deze nieuwe stap. Met deze verandering hoopt Odido een nieuwe standaard te zetten in klantenservice, waarbij innovatie en klanttevredenheid voorop staan.

Facebookpagina van T-Mobile

tmobilenl
Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan T-Mobile
Bezoek het Facebook account van T-Mobile en stel direct jouw vraag.

Twitter van T-Mobile

tmobile_webcare
Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan T-Mobile
Bezoek het Twitter account van T-Mobile en stel direct jouw vraag.

Website van T-Mobile

t-mobile.nl
Bezoek de website van T-Mobileom een antwoord te vinden op jouw vraag.
Of vul het contactformulier in op de website van T-Mobile om contact op te nemen.

Adresgegevens van T-Mobile

Dit bedrijf is gevestigd op het adres Waldorpstraat 60 Den Haag 2521 CC.
Je kunt de exacte locatie van T-Mobile ook vinden via Google Maps.

Beoordelingen, Reviews & Klachten

4 reacties

  1. Goedenavond,

    Ik zou graag het klantnummer van mijn prepaidkaart van T-Mobile voor telefoonnummer 06 14749052 ontvangen.

    Met vriendelijke groet,

    Michel Krol

  2. Ik ben ook overgestapt naar Odido. Wat een drama, allereerst om met de klantenservice in kontant te komen moet je engelen geduld hebben. Lukt het om iemand aan de lijn te krijgen en je probleem voor te leggen krijg je een advies. Daarna gebeurt er niets en moet weer bellen. Vervolgens klopt dit advies niet wordt er gezegd. Er moet iets anders gebeuren. Oké, wachten op het geen opgestuurd gaat worden. Komt uiteraard niets. Weer gebeld, Ook dit advies klopt, nu moet de technische dienst er naar gaan kijken, kan 5 a 6 werkdagen duren. Ik neem aan dat ze weken bedoelt. Kort om ben abbonee sinds 5 dec. j.l. en heb inmiddels 10 x gebeld en nog niets wijzer.

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *