Samsung

Samsung Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (17) Reviews

Bellen met Samsung

088 – 9090100
Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: tussen 08:00 en 21:00 uur

Dinsdag: tussen 08:00 en 21:00 uur

Woensdag: tussen 08:00 en 21:00 uur

Donderdag: tussen 08:00 en 21:00 uur

Vrijdag: tussen 08:00 en 21:00 uur

Zaterdag: tussen 10:00 en 16:00 uur

Zondag: Gesloten

 

Belkosten: 18 cent per minuut. Er zit een maximum van 9 euro op. Het starttarief is 0,045 cent

Facebookpagina van Samsung

nietbeschikbaar

Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Samsung, bezoek het Facebook account van Samsung en stel direct jouw vraag.

Twitter van Samsung

samsungnl

Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Samsung, bezoek het Twitter account van Samsung en stel direct jouw vraag.

Website van Samsung

samsung.com

Bezoek de website van Samsung om een antwoord te vinden op jouw vraag of contact op te nemen via het contactformulier op de website van Samsung

Adresgegevens van Samsung

Samsung is gevestigd op het adres Evert van de Beekstraat 310, 1118 CX Schipho. De exacte locatie van Samsung zie je op de kaart hierboven.

Telefoonnummer Samsung

088 – 909 –  0100
Het informatienummer kost 18 cent per minuut. Er zit een maximum van 9 euro op. Het starttarief is 0,045 cent. Uw gebruikelijke belkosten komt er nog bij. Als je belt naar het nummer die hierboven is aangegeven, kan je de opname van de telefoongesprek ontvangen via de e-mail. Dit kan zijn voor controle. Je moet het formulier invullen dat je de opname wilt ontvangen binnen 48 uur in je e-mail.

Contact met de klantenservice

Als je vragen hebt over Samsung of over de elektronica dan kun je terecht bij de klantenservice van Samsung. Samsung Group is op 1 maart 1938 opgericht in Daegu in Korea. Er zijn verschillende dochterondernemingen die het bedrijf heeft zoals Samsung Electronics. De multinational is over de hele wereld bekend en doet in meer dan 58 landen zaken.

Contact

Als je vragen, opmerkingen of klachten hebt over een product van Samsung of over het bedrijf dan kun je contact opnemen met de vestiging in Nederland. Je kan dit doen op verschillende manieren:

  • Op de website samsung.nl heb je de live chat. Je krijgt gelijk contact met een expert die je online verder gaat helpen.
  • Via social media zoals Twitter en Facebook is het Webcare team actief die jou snel aan antwoord kan geven.
  • Via interactieve instructievideo’s die je kunt vinden op de website. Als je de filmpjes volgt kun je zelf achter de oplossing komen van het probleem.
  • Telefonisch
  • Via de servicecentrale in verschillende plaatsen in Nederland

Telefoonnummer

De snelste optie is bellen en daarom heeft het bedrijf ook een telefoonnummer. Je kunt de service- en informatielijn bereiken op het tel nummer 088 909 0100 . Je krijgt gelijk een professional aan de lijn als je belt en die staat klaar om jou vraag direct te beantwoorden.
Je kunt het telefoonnummer bellen  op werkdagen van 08:00 uur tot 21:00 uur en op zaterdag van 10:00 uur tot 16:00 uur.

Helpdesk

Samsung help jou graag als je problemen met een apparatuur hebt. Je kunt de helpdesk van Samsung bereiken op het telefoonnummer 088 909 0100.
Je kunt het support van Samsung bereiken voor onder andere deze problemen:

  • Problemen met telefoneren met de toetel
  • Huishoudelijke apparaten zoals koelkasten, stofzuigers en keukenapparatuur
  • Foutmeldingen op de televisie, printer of audio apparatuur
  • Problemen bij geheugenkaart

Dit is niet een volledige opsomming, maar dit zijn voorbeelden waarom jij de klantenservice van Samsung wilt bereiken.

Service Center

Je kunt op verschillende plekken in Nederland terecht als je problemen hebt met een product. Je kunt op de website uw postcode of adres invullen en je kunt daarna op de kaart zien welke centra in de buurt bij u zit. Je kunt bij deze locaties lang gaan voor een professionele reparatie. Je kunt even binnen lopen bij een service center, maar je kunt ook een afspraak maken voor een reparatie en ondertussen even wachten.
Naast de reparaties kun je ook terecht voor advies en educatie over producten. Je kunt er snel mee aan de slag en je krijgt tips om het maximale uit je product te halen.

Klantenservice

Je kunt op verschillende manieren contact op nemen met Samsung. Het is mogelijk om via social media of instructies video’s antwoord te krijgen op een vraag, maar via de live chat die je kunt vinden op www.samsung.nl kun je ook antwoorden krijgen op een vraag. Je kunt daarnaast een service centra in Nederland bezoeken van Samsung voor advies of een reparatie. Telefonisch contact is ook mogelijk om op de snelste manier een antwoord te krijgen op een vraag. Je krijgt gelijk een expert aan de lijn die jou gelijk kan helpen zodat je niet lang op een antwoord hoeft te wachten . Als je snel antwoord wilt op een vraag is het beter om telefonisch contact op te nemen. Je kunt contact opnemen door het telefoonnummer 088 909 0100 te bellen.


Is er iets verandert aan de bovenstaande gegevens?
Wij doen ons best om alle informatie actueel te houden. Indien er iets is verandert horen wij dat graag.
Een melding via ons contactformulier wordt zeer gewaardeerd.

Beoordelingen, Reviews & Klachten

17 Responses

  1. Beste Samsung 57 Hoes-Designers , goeden avond , ik heb vn een Colltega een Samsung hoesje overgenomen , geen probleem maaaaar aan de onderkant , de openingen voor Kabel en Koptelefoon van het Hoesje ….daar worden deze aansluitingen Ge-Blokkerd door de Boven-Gaatjes rand van het Hoesje , met het gevolg dat de Kabel-aansluitingen steeds er uitschieten of Niet goed passen , Dit MOETEN Jullie toch gezien hebben , dit is echt Iritant ! ……wat kan ik er aan doen …graag jullie antwoord
    met groeten van Rionny Tomasouw 80 jr
    [email protected]

  2. Samsung lijkt er alles aan te doen om geen cash back te hoeven uit te betalen! kijk hier mee uit! hun telefonische dienst en Samsung bijten zich vast in een vervelende procedure!

  3. Wij trachten jullie klantenservice telefonisch te bereiken. Maar dit is NIET mogelijk!
    Dit vinden wij een slechte zaak!
    Tevens zijn er geen mail adressen op jullie sites te vinden!
    GRAAG willen wij het mail adres van de klantenservice hebben

  4. Sinds november 2020 zijn wij blij met de aankoop van een Samsung tv!
    Maar telefonisch zijn jullie NIET te bereiken!
    Wij willen het mailadres van de klantenservice hebben!
    Slechte zaak dat dat nergens staat aangegeven!!!

    Graag spoedig jullie antwoord!

    1. Klacht over de levering van een samsung wasmachine besteld buj samsung. Die zou vandaag 8-8-2021 geleverd worden, maar ze zijn niet geweest. Heel de middag thuis geweest, de tijd werd op het laatst veranderd naar 18.15- 19.00 uur. Dat kan, maar de chauffeurs hadden geen zin meer denk ik. Zeggen ze dat ze ons gemist hebben, maar dit kan niet heb heel die tijd voor het raam gezeten tussen 18.15- 19.00 uur Ze liegen gewoon. Moet je een nieuwe afspraak maken, komen ze pas zaterdag ipv donderdag en dat jij zonder wasmachine zit interesseerd ze totaal niet. Was een samsung fan maar stap er nu vanaf. Wat een KLOTE gezeik en nul service. Wie gaat mijn was doen de komende dagen🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬

      1. Bij ons dezelfde problemen. Op 25/6 zou onze wasmachine geleverd worden, ze hadden een … droogkast bij. Dus, droogkast terug opladen. En vandaag 11/7 zijn wij nog steeds aan het wachten op onze wasmachine. Dagelijks nemen wij kontakt met Samsung via WhatsApp, maar ze houden ons gewoon aan het lijntje. Het is gewoon een klote bedrijf dat onbekwaam is en voor service 0 op 10 behaalt bij ons, NOOIT MEER SAMSUNG. Wij proberen ons betaald geld terug te krijgen, maar wanneer gaat dit lukken?

  5. Onbehoorlijke service omtrent de cashback nog steeds me geld niet terug elke dag mailen bellen Whats appen messenger hopeloos word ik er van

  6. Goedeavond, mijn telefoon doet het heel raar. Ik kan alleen Whatsappen en verder niks.
    heb mobiel van jullie Samsung j5 2016

  7. Het is een ramp om met Samsung klantenservice te maken te hebben. Er is niet eens een leidinggevende om het op te lossen als het mis gaat. Ik ben weken nu al bezig om een monitor te ruilen maar hij wordt gewoon niet opgehaald, ook al heb ik al tientallen keren met de klantenservice gebeld. Zojuist weer en naar een leidinggevende gevraagd.Maar anonieme medewerker nummer zoveel weigerde en zei dat hij dat niet nodig vond….. Let wel, een monitor van honderden euro’s die ik dus al weken niet kan retourneren en dus ook geen geld voor terug krijg. En totaal ongeinteressseerde medewerkers van Samsung. Ik koop NOOIT meer iets bij Samsung!

  8. hallo,
    Allereerst, ik ben groot fan van Samsung … maar…..
    ik heb deze week een S21 gekocht, heel blij thuis gekomen. totdat ik het wilde installeren. toen kwam ik pas achter dat er GEEN stekkerblok in zat, dus moest ik dat apart kopen en toen, kwam ik erachter dat je ook nog GEEN geheugenkaart in kan zetten.
    dus dit betekende dat ik 2 extra dingen bij moest kopen om te kunnen functioneren.
    dat is voor mij extra uitgaves waar ik niet op had gerekend.
    ik ben a-technisch.. en ik was er gewoon vanuit gegaan dat deze dingen standaard erbij in zitten.
    helaas ga ik ook MediaMarkt dit schrijven, want zij kunnen goed advies geven ivm welk toestel goed is, maar dit soort details zijn ook belangrijk om te melden!!!
    ik ben benieuwd watvoor reactie ik hierop zal krijgen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Copyright 2021 © All rights Reserved.