Samsung

Samsung Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (47) Reviews
Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: tussen 08:00 en 21:00 uur

Dinsdag: tussen 08:00 en 21:00 uur

Woensdag: tussen 08:00 en 21:00 uur

Donderdag: tussen 08:00 en 21:00 uur

Vrijdag: tussen 08:00 en 21:00 uur

Zaterdag: tussen 10:00 en 16:00 uur

Zondag: Gesloten

 

Belkosten: 18 cent per minuut. Er zit een maximum van 9 euro op. Het starttarief is 0,045 cent

Telefoonnummer Samsung

088 – 909 –  0100
Het informatienummer kost 18 cent per minuut. Er zit een maximum van 9 euro op. Het starttarief is 0,045 cent. Uw gebruikelijke belkosten komt er nog bij. Als je belt naar het nummer die hierboven is aangegeven, kan je de opname van de telefoongesprek ontvangen via de e-mail. Dit kan zijn voor controle. Je moet het formulier invullen dat je de opname wilt ontvangen binnen 48 uur in je e-mail.

Contact met de klantenservice

Als je vragen hebt over Samsung of over de elektronica dan kun je terecht bij de klantenservice van Samsung. Samsung Group is op 1 maart 1938 opgericht in Daegu in Korea. Er zijn verschillende dochterondernemingen die het bedrijf heeft zoals Samsung Electronics. De multinational is over de hele wereld bekend en doet in meer dan 58 landen zaken.

Contact

Als je vragen, opmerkingen of klachten hebt over een product van Samsung of over het bedrijf dan kun je contact opnemen met de vestiging in Nederland. Je kan dit doen op verschillende manieren:

  • Op de website samsung.nl heb je de live chat. Je krijgt gelijk contact met een expert die je online verder gaat helpen.
  • Via social media zoals Twitter en Facebook is het Webcare team actief die jou snel aan antwoord kan geven.
  • Via interactieve instructievideo’s die je kunt vinden op de website. Als je de filmpjes volgt kun je zelf achter de oplossing komen van het probleem.
  • Telefonisch
  • Via de servicecentrale in verschillende plaatsen in Nederland

Telefoonnummer

De snelste optie is bellen en daarom heeft het bedrijf ook een telefoonnummer. Je kunt de service- en informatielijn bereiken op het tel nummer 088 909 0100 . Je krijgt gelijk een professional aan de lijn als je belt en die staat klaar om jou vraag direct te beantwoorden.
Je kunt het telefoonnummer bellen  op werkdagen van 08:00 uur tot 21:00 uur en op zaterdag van 10:00 uur tot 16:00 uur.

Helpdesk

Samsung help jou graag als je problemen met een apparatuur hebt. Je kunt de helpdesk van Samsung bereiken op het telefoonnummer 088 909 0100.
Je kunt het support van Samsung bereiken voor onder andere deze problemen:

  • Problemen met telefoneren met de toetel
  • Huishoudelijke apparaten zoals koelkasten, stofzuigers en keukenapparatuur
  • Foutmeldingen op de televisie, printer of audio apparatuur
  • Problemen bij geheugenkaart

Dit is niet een volledige opsomming, maar dit zijn voorbeelden waarom jij de klantenservice van Samsung wilt bereiken.

Service Center

Je kunt op verschillende plekken in Nederland terecht als je problemen hebt met een product. Je kunt op de website uw postcode of adres invullen en je kunt daarna op de kaart zien welke centra in de buurt bij u zit. Je kunt bij deze locaties lang gaan voor een professionele reparatie. Je kunt even binnen lopen bij een service center, maar je kunt ook een afspraak maken voor een reparatie en ondertussen even wachten.
Naast de reparaties kun je ook terecht voor advies en educatie over producten. Je kunt er snel mee aan de slag en je krijgt tips om het maximale uit je product te halen.

Klantenservice

Je kunt op verschillende manieren contact opnemen met Samsung. Het is mogelijk om via social media of instructies video’s antwoord te krijgen op een vraag, maar via de live chat die je kunt vinden op www.samsung.nl kun je ook antwoorden krijgen op een vraag. Je kunt daarnaast een service centra in Nederland bezoeken van Samsung voor advies of een reparatie. Telefonisch contact is ook mogelijk om op de snelste manier een antwoord te krijgen op een vraag. Je krijgt gelijk een expert aan de lijn die jou gelijk kan helpen zodat je niet lang op een antwoord hoeft te wachten . Als je snel antwoord wilt op een vraag is het beter om telefonisch contact op te nemen. Je kunt contact opnemen door het telefoonnummer 088 909 0100 te bellen.

Twitter van Samsung

samsungnl

Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Samsung, bezoek het Twitter account van Samsung en stel direct jouw vraag.

Website van Samsung

samsung.com

Bezoek de website van Samsung om een antwoord te vinden op jouw vraag of contact op te nemen via het contactformulier op de website van Samsung

Adresgegevens van Samsung

Samsung is gevestigd op het adres Evert van de Beekstraat 310, 1118 CX Schipho. De exacte locatie van Samsung zie je op de kaart hierboven.

Beoordelingen, Reviews & Klachten

47 Responses

  1. Beste Samsung 57 Hoes-Designers , goeden avond , ik heb vn een Colltega een Samsung hoesje overgenomen , geen probleem maaaaar aan de onderkant , de openingen voor Kabel en Koptelefoon van het Hoesje ….daar worden deze aansluitingen Ge-Blokkerd door de Boven-Gaatjes rand van het Hoesje , met het gevolg dat de Kabel-aansluitingen steeds er uitschieten of Niet goed passen , Dit MOETEN Jullie toch gezien hebben , dit is echt Iritant ! ……wat kan ik er aan doen …graag jullie antwoord
    met groeten van Rionny Tomasouw 80 jr
    [email protected]

  2. Samsung lijkt er alles aan te doen om geen cash back te hoeven uit te betalen! kijk hier mee uit! hun telefonische dienst en Samsung bijten zich vast in een vervelende procedure!

  3. Wij trachten jullie klantenservice telefonisch te bereiken. Maar dit is NIET mogelijk!
    Dit vinden wij een slechte zaak!
    Tevens zijn er geen mail adressen op jullie sites te vinden!
    GRAAG willen wij het mail adres van de klantenservice hebben

  4. Sinds november 2020 zijn wij blij met de aankoop van een Samsung tv!
    Maar telefonisch zijn jullie NIET te bereiken!
    Wij willen het mailadres van de klantenservice hebben!
    Slechte zaak dat dat nergens staat aangegeven!!!

    Graag spoedig jullie antwoord!

    1. Klacht over de levering van een samsung wasmachine besteld buj samsung. Die zou vandaag 8-8-2021 geleverd worden, maar ze zijn niet geweest. Heel de middag thuis geweest, de tijd werd op het laatst veranderd naar 18.15- 19.00 uur. Dat kan, maar de chauffeurs hadden geen zin meer denk ik. Zeggen ze dat ze ons gemist hebben, maar dit kan niet heb heel die tijd voor het raam gezeten tussen 18.15- 19.00 uur Ze liegen gewoon. Moet je een nieuwe afspraak maken, komen ze pas zaterdag ipv donderdag en dat jij zonder wasmachine zit interesseerd ze totaal niet. Was een samsung fan maar stap er nu vanaf. Wat een KLOTE gezeik en nul service. Wie gaat mijn was doen de komende dagen🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬

      1. Bij ons dezelfde problemen. Op 25/6 zou onze wasmachine geleverd worden, ze hadden een … droogkast bij. Dus, droogkast terug opladen. En vandaag 11/7 zijn wij nog steeds aan het wachten op onze wasmachine. Dagelijks nemen wij kontakt met Samsung via WhatsApp, maar ze houden ons gewoon aan het lijntje. Het is gewoon een klote bedrijf dat onbekwaam is en voor service 0 op 10 behaalt bij ons, NOOIT MEER SAMSUNG. Wij proberen ons betaald geld terug te krijgen, maar wanneer gaat dit lukken?

        1. Bij ons idem, wasmachine besteld, daarna kwijt geraakt bij Dynalogic, en nu, na 11 dagen, nog tseeds spoorloos en Samsung biedt geheel 0,0 oplossingen. Ieder keer krijg je telefonisch hetzelfde “antwoord” dat ze er mee bezig zijn, en ons zo snel mogelijk gaan informeren, niet dus.
          Wasmachine bestelling geannuleerd, ergens anders een nieuwe besteld en de ochtend erna netjes geleverd. Ik heb nog nooit in mijn leven zo’n slechte service meegemaakt ! Nooit meer Samsung EN nooit meer Dynalogic

  5. Onbehoorlijke service omtrent de cashback nog steeds me geld niet terug elke dag mailen bellen Whats appen messenger hopeloos word ik er van

  6. Goedeavond, mijn telefoon doet het heel raar. Ik kan alleen Whatsappen en verder niks.
    heb mobiel van jullie Samsung j5 2016

  7. Het is een ramp om met Samsung klantenservice te maken te hebben. Er is niet eens een leidinggevende om het op te lossen als het mis gaat. Ik ben weken nu al bezig om een monitor te ruilen maar hij wordt gewoon niet opgehaald, ook al heb ik al tientallen keren met de klantenservice gebeld. Zojuist weer en naar een leidinggevende gevraagd.Maar anonieme medewerker nummer zoveel weigerde en zei dat hij dat niet nodig vond….. Let wel, een monitor van honderden euro’s die ik dus al weken niet kan retourneren en dus ook geen geld voor terug krijg. En totaal ongeinteressseerde medewerkers van Samsung. Ik koop NOOIT meer iets bij Samsung!

  8. hallo,
    Allereerst, ik ben groot fan van Samsung … maar…..
    ik heb deze week een S21 gekocht, heel blij thuis gekomen. totdat ik het wilde installeren. toen kwam ik pas achter dat er GEEN stekkerblok in zat, dus moest ik dat apart kopen en toen, kwam ik erachter dat je ook nog GEEN geheugenkaart in kan zetten.
    dus dit betekende dat ik 2 extra dingen bij moest kopen om te kunnen functioneren.
    dat is voor mij extra uitgaves waar ik niet op had gerekend.
    ik ben a-technisch.. en ik was er gewoon vanuit gegaan dat deze dingen standaard erbij in zitten.
    helaas ga ik ook MediaMarkt dit schrijven, want zij kunnen goed advies geven ivm welk toestel goed is, maar dit soort details zijn ook belangrijk om te melden!!!
    ik ben benieuwd watvoor reactie ik hierop zal krijgen.

  9. Televisie is nu 2,5 jaar oud. Beeldscherm krijgt strepen en moet volgens reparatieservice vervangen worden. Advies kost euro 40,00 en reparatie 285 euro.
    En het mooiste, garantie op de reparatie (een nieuw beeldscherm) 3 maanden!! Dus als er straks na 4 maanden hetzelfde gaat optreden………………………
    MAW koop je bij Samsung een maandag product, dan ben je de klos en mag je gaan betalen. Mijn advies koop nooit iets van Samsung want dit is een bedrijf dat niet weet wat service is!

  10. Goedendag,
    Ik heb op 14-06-2021 een Samsung qled 8k q65q950t gekocht meedere malen valt het beeld weg en geluid blijft na ongeveer 30 min weer aangezet en hij doet het weer. Verschillende malen met Samsung gebeld de een belooft als het weer gebeurt een nieuwe one direct kast te sturen als het weer gebeurt en als het weer gebeurt dan zeggen ze dat doen we niet, nu zal er een monteur komenvan service en die vraagt om een filmpje te maken van de stand-by lampje.
    Ik heb geen vertrouwen meer in dit toestel.
    Ik heb deze gekocht bij Art&craft die bieden aan een nieuwe tv testuren maar hebben deze niet meer in de verkoop.

    Graag een passende oplossing Samsung

  11. Goedendag
    Op 28-8-2021 werd mijn Samsung telefoon A51 keurig op tijd opgehaald voor reparatie. Na de bevestiging van ontvangst krijg ik op 30-8 een mail met de boodschap dat er een specifiek onderdeel moet worden besteld om de reparatie te kunnen voltooien en het excuus dat reparatie wat langer gaat duren. Hoor en lees niets meer totdat ik op 3-9 bericht krijg dat telefoon bezorgd wordt. Dat gebeurt weer keurig op tijd op 4-9. Tot mijn verbazing lees ik dat toestel niet gerepareerd kan worden. Er zou vochtschade zijn. Bij opgegeven probleem staat toestel schakelt niet in.
    In de Samsung voorwaarden lees ik dat als er onverhoopt niet gerepareerd kan worden er overleg met de klant zal zijn over wat er dan moet gebeuren. Zoals gemeld is dat nagelaten. Het kan toch niet zo zijn dat er een onderdeel wordt besteld zonder dat toestel is gecontroleerd? Toen geen vochtschade gezien? Telefoon is absoluut niet met vocht in aanraking geweest, altijd heel zuinig op geweest. Toestel schakelde prima in, ook na terugkomst. Ik gaf aan dat toestel af en toe spontaan uitviel. Graag reactie. Samsung A515F/DSN irmadrsa17267427 serienummer R58N71A8AQF Toestel is 1,5 jaar nieuw

  12. Mijn Samsung monitor werkt niet meer en valt nog binnen de garantie. Ik heb rond 11:15 contact opgenomen met 088 9090100 en daar vertelt men dat ik voor monitoren alleen via WhatsApp een probleem kan aanmelden. Sorry, maar wat is dat nu voor service? Bizar, maar prima, zo gezegd zo gedaan: ik stuur een reeks van messages via WhatsApp naar het nummer dat ik via QR code krijg: +31 6 3002 8045. Maar na 4 uur heb ik nog steeds geen reactie gekregen van een medewerker. Vervolgens bel ik rond 15:10 nogmaals 088 9090100 omdat ik echt graag een medewerker wil spreken, want via WhatsApp lukt dat kennelijk niet. Ik krijg een zekere “Delano” aan de lijn, die me opnieuw verwijst naar WhatsApp. Hij wil me niet doorverbinden en als ik aangeef een klacht hierover te willen indienen verbreekt hij de verbinding.

    Sorry Samsung, maar dit is bijzonder slechte service.
    Geboden garantie stelt natuurlijk weinig voor als je het onmogelijk maakt om er gebruik van te maken.

  13. Nog steeds geen nieuwe wasmachine nadat de oude kapot retour ging (niet in ontvangst genomen ivm schade).
    Als je belt op via Whatsapp bericht, krijg je enkel standaard antwoorden. Heel de week berichten gestuurd, telkens hetzelfde antwoord, dat ze het door hebben gestuurd en zelf niks weten.
    Met name Jimna was alles behalve behulpzaam. Heel kinderachtig en klantonvriendelijke hoe deze persoon antwoord. De service is echt bizar slecht.
    Hoop dat wij op korte termijn alsnog een wasmachine ontvangen.

    Als je twijfelt om via Samsung te bestellen, ik zou het afraden!

  14. Waardeloos! Mijn Galaxy Note 20 Ultra is plotseling gestopt met functioneren en ik heb hem dus verzonden voor reparatie. Blijkbaar was het onmogelijk om de toestel te repareren en ik zou een nieuwe toestel krijgen. Ik zit nu 26 dagen en 5 verzonden emails later, zonder vervanging en zonder reactie van Samsung en Dynalogic. Ik heb zelfs een klacht ingediend op Klacht.nl en Samsung wilt gewoon de klacht niet opnemen. Na dat deze situatie uiteinderlijk opgelost is, ga ik zeker voor een andere merk en koop geen Samsung apparaat meer.

  15. Had Samsung s6 lite van een jaar oud waar de batterij niet meer werkte , aangemeld voor reparatie ze zijn hem komen halen ,ik krijg een mail dat hij gemaakt is en dat hij de volgende dag terug met de koerier dienst zou geleverd worden . Maar hij heeft hem NIET terug gebracht en mijn handtekening vervalst zodat hij zogezegd wel terug geleverd is . HET IS ONMOGELIJK OM HIERVOOR SAMSUNG TE BERIJKEN VIA MAIL !!! Alles moet vie chat gebeuren of durven zelfs telefoon afleggen als ze geen antwoord weten op de vragen .
    Is precies niet erg dat er een diefstal is gebeurd en handtekening is vervalst . HET IS EEN SCHANDE SAMSUNG .

  16. Waardeloos! Medewerkers beheersen de Nederlandse taal niet, denken niet oplossingsgericht mee en komen hun afspraken totaal niet na! Al sinds mei ben ik in afwachting op mijn buds en al maanden wordt ik zoet gehouden met de mededeling; “nee meneer, deze komen zo spoedig mogelijk uw kant op”… Samsung; neem goed personeel aan!! Wen you pay whit peanuts, you get monkeys!!!

  17. Afspraak over bezorging van een Samsung droger gemaakt voor 1 november 2021 tussen 08:00 en 13:00 uur, deze wordt bezorgt via Dynalogics. Krijg een SMS dat het tussen 10:00 en 13:00 uur wordt en telkens verschuift de chauffeur de bezorgtijd tot na 13:00 uur. Ik zie dat via track & trace en kan niet met de chauffeur overleggen, deze is onbereikbaar. Samsung gebeld dat ik na 13:30 afspraken heb, jammer is de reactie, komen we nog een keer terug. Snappen niet dat mensen vrij moeten nemen en de gehele dag thuis zitten te wachten op een bezorging. Dit valt mij zwaar tegen van Samsung en Dynalogics.

    1. Dit is schijnbaar normaal. Mijn dochter heeft ook een hele dag op haar lege woning zitten wachten op de bezorging van haar nieuwe Koelkast, wasmachine en droger. Na wat heen weer gebel bleek om 20 uur savonds dat de bezorger gewoon naar huis is gegaan zonder enige vorm van communicatie. Drie dagen later hebben ze de spullen wel geleverd maar waren erg onbeschoft en hebben zelf een stuk kauwgom op haar net nieuwe vloer achtergelaten. Vandaag zagen we dat de koelvriescombinatie beschadigd was. Dus helaas zullen we weer dat uitschot binnen moeten laten om de koelkast om te ruilen. Ik vind dit een hele kwalijke zaak en ga as maandag een klacht indienen bij Samsung. Wil graag dat de koelkast z.s.m. wordt omgeruild en dat de bezorgend dienst excuses en maken aan mijn dochter.begrijp niet dat Samsung meteen verzorg dienst die zo slecht staat aangeschreven, zaken doet. Hierdoor verliezen ze veel klanten denk ik.

  18. Bij aankoop , deze was met een promotie
    Galaxy A52s 5G met cash back en draadloze hoofdtelefoon van JBL (ben heel tevreden over het product) maar als je uw beloftes niet kunt waarmaken doe dan geen promoties oké
    Mijn gegevens zijn u toegestuurd bij de aanvraag en nu komt u mij zeggen dat ik niet meer in aanmerking kom voor de promotie omdat Jullie mijn gegevens van aankoop niet hebben
    Dus( die draadloze hoofdtelefoon van JBL )
    kan ik dus vergeten . FIJN
    Groeten een bedrogen klant

  19. cash back dat zou ik krijgen volgens de media markt nou dat lukt dus niet een paar keer geprobeerd dan zien ze de daten niet ( ik zelf wel ) 2 keer de lebel is niet goed uit geknipt
    Dan bellen de vrouw ziet het ook maar je wordt van de kast naar de muur gestuurd
    Sorry maar ik voel mij zwaar opgelicht .

  20. Hallo

    Goedemorgen
    Een vraagje ik heb mijn mobiel samsung m21 uit mijn jas laten vallen.
    Nu is een barst in het glas. Ik wil graag laten maken.
    Maar wil eerst weten wat de kosten hier van zijn.
    Mobiel is ongeveer 3a4 jaar oud.

  21. 3 weken geleden omruilvoorstel overeengekomen met Samsung omtrent Qled tv.
    Nadien niets meer vernomen. Paar mails gestuurd, geen reactie. Vanmorgen om 9.25 whatsapp gestuurd, nu (10.35) nog geen enkele reactie. Telefonisch wisten ze me te vertellen dat er contact met me wordt opgenomen terwijl daar geen noodzaak voor is omdat er een overeenkomst is.
    Men moet enkel Dynalog opdracht geven om een afspraak totomruiling te maken.
    Kort samengevat; Klantenservice Samsung een VIERKANTE NUL

  22. Goedemorgen,
    Vorig jaar december begon mijn Galaxy A51 problemen te veroorzaken met het beeldscherm, dat werd steeds erger. Januari 2022 besloten de telefoon op te sturen via Dynafix. Na een paar dagen bericht, telefoon onherstelbaar kapot, dit alles binnen de wettelijke garantie.
    Op 24-01-2022 kreeg ik een aanbod van Samsung , Nieuwe Galaxy A52s 5G, niet slecht dacht ik , op 26-01-2022 akkoord gegeven via mail.
    Na een aantal dagen telefonisch contact gezocht om te vragen wanneer ik mijn nieuwe A52 s tegemoet kon zien. Om een heel erg lang verhaal kort te maken, meerdere keren gebeld, mail gestuurd ect ect. Maar er niemand bij Samsung die mij kan vertellen wanneer ik mijn telefoon ontvang, iedere keer het zelfde verhaal, medewerkers die verschillende antwoorden geven, u word teruggebeld, moet nog steeds gebeuren, mail gestuurd, geen antwoord tot nu toe.
    Heel erg frustrerend allemaal, zeer slechte reclame om het zachtjes uit te drukken.
    Kortom, heel erg ontevreden met deze behandeling. Hopelijk gaat dit heel erg snel opgelost worden, ik ga er toch vanuit dat iedereen zijn rechten en plichten heeft, maar om tot heden te moeten wachten vind ik buiten proportie en beschamend, zeer klant onvriendelijk. Na dit contract voor mij geen Samsung meer.

  23. Wacht al meer dan 10 weken op €400 cashback. Wanneer ik éindelijk een medewerker spreek, krijg ik te horen : ‘het heeft wat vertraging’

    I dont care. Ik wacht al maand langer dan normaal (eig twee maanden). Vertel me iets specifiekerd wat ik kan verwachten,

    Jezus die hele samsung, wat een aanfluiting. Het is dat mijn tv en soundbar niet retour kunnen, anders had ik dat vandaag nog gedaan!

  24. Prijs is duurder dan in de winkel men krijgt dan aan korting voor je verjaardag en nog is het duurder dan in de winkel 😡😡😡 leverings datum niet ok extra pakketten die men er zou bij krijgen niet gekregen nooit bestel ik nog bij hen

  25. Heb in november2021 een nieuwe wasmachine en warmtepomp droger gekocht van Samsung. In januari al contact opgenomen via de app over de rare geluiden die mijn wasmachine maakt, na het insturen van filmpjes met geluid wat instructies gekregen om het eruit te krijgen, het werd wat minder maar ging niet weg. Heb het even aangekeken en vervolgens weer contact opgenomen nu via de telefoon, krijg ik zeer aardige maar steeds slecht Nederlands sprekende mensen aan de telefoon. Weer uitleg gegeven en geluid opnames opgestuurd. Krijg ik vervolgens een aantal dagen later een bedrijf uit Belgie aan de lijn genaamd Servilux . Nou om een lang verhaal kort te maken, monteur komt uit Hasselt voor mijn wasmachine en jawel ook voor mijn droger inmiddels, want die doet ook gezellig mee. Wasmachine krijgt nieuwe schokdempers, 5 mnd oud pas, na twee uur sleutelen en onderzoeken ging hij weg met de conclusie er moet een nieuwe trommel in en ophanging. Gebruik hem maar niet mevrouw want dan maakt u het misschien alleen maar erger. De droger kon hij alleen niet naar beneden tillen om hem mee te nemen , dus die liet hij dan maar achter voor de volgende monteur. Heb ook al aanvaringen gehad met de dames van de planning van Servilux. Dus waarom krijg ik in Godsnaam niet gewoon een nieuwe machine van Samsung. Ik koop toch geen nieuwe producten om ze vervolgens helemaal te moeten laten repareren. Maar niemand te bereiken bij Samsung en geen mail adres te vinden op de site. Via app ook geen reactie voor de vraag naar een mail adres. Ben er woedend over. Nooit geen Samsung witgoed meer voor mij.

  26. Mijn zoon heeft Samsung s21 plus gekocht 23 janu 2022.
    Zit nog steeds te wachten op de actiekorting 150 euro
    Nu wilde ik contact opnemen met Samsung ..waardeloos..niet via chat niet is Whatsapp niet is mail

    Waardeloos ..en dan zeggen ze 24/7 bereikbaar
    Nou schiet mij maar lek

    1. Dramatische klantenservice. Zit al bijna 3 weken zonder tv, wegens een defecte Tv van SAMSUNG. TV van 4.500 euro na 1 jaar stuk. Samsung heeft pas na 2 weken de oude tv opgehaald; nog steeds geen bericht voor vervanging hiervan. Mits iemand nu een tv zoekt KOOP LG

  27. Mijn Galaxy flip 3 maar net een half jaar in bezit nu laat de verichte screenprotector al los. Voor reparatie aangeboden (volgens de website 3 dagen) ben mijn toestel al ruim een week kwijt en hij is nog niet gefixed. Klantenservice geprobeerd en die doen niets ja zeggen dat die 3 dagen is als de onderdelen er zijn. Nou weet ik uit de tracking dat de onderdelen er ook al 3 dagen zijn. Heel erg slechte service en mijn laatste samsung toestel.

  28. Het is blijkbaar niet mogelijk om telefonisch contact te krijgen met de Samsung store, dus navraag naar een bestelling is niet mogelijk. Te gek voor woorden een telefoon store die telefonisch niet te bereiken is. Hoe zo service, alleen maar automatische berichten via spraak computer of chat. Ik ben helemaal klaar met de Samsung communicatie en klantenservice.

  29. Samsung smart watch gekocht in november 2021, 2 horloge bandjes gratis. Tot op heden deze bandjes nooit ontvangen. Veelvuldig contact gehad met klantenservice. Bandjes zijn er niet volgens Samsung. Grappig is dat je ze wel los kunt kopen via shop. Volgens Samsung hebben die een eigen voorraad. Samsung neemt het blijkbaar niet zi nauw met haar acties en klanten. Geen Samsung producten kopen. Arrogant bedrijf.

  30. Soundbar en woofer stuk gehad eerst de winkel waar het gekocht is gebeld. Doorgestuurd naar Samsung. Daar een onbehoorlijk iemand aan de telefoon gehad wie je niet liet uitpraten zo onbeschoft mogelijk. Samsung repareert zelf
    niet dus een adres in Belgie die je dan moet bellen. Later blijkt er ook een bezorgadres in Arnhem te zijn. Maar alles moet voor reparatie naar Belgie. Na ruim 14 dagen heen en weer bellen kon hem eindelijk ophalen in Arnhem alleen de woofer
    de Soundbar was zoek na 4 dagen eindelijk terug. Even kort terug blikken ik WAS een grote fan van Samsung ik heb alles tv tablet telefoon ook van mijn vrouw. Maar dat is nu verledentijd ik ga maar voor een Nederlands product waar ze je wel op een normale te woord staan.

  31. Mijn Samsung Galaxy A5 2017 is gestolen. Alles gedaan wat gedaan moest worden om e.e.a. veilig te stellen, incl. simkaart laten blokkeren bij provider en nieuwe gekregen. Kon ook een tijdje gebruik maken van de ‘vind mijn telefoon’ mogelijkheid van Samsung (om de 15 min. aktief), en wilde daar weer mee aan de slag, toen ik ontdekte dat dat programma bleef hangen. Ik dacht straks, vanavond, vannacht, en morgen maar weer verder kijken, maar constateerde dat het al die tijd nog steeds bleef hangen, en daarna inloggen op mijn account om het van daaruit te vervolgen lukte ook niet. Ik heb een ‘mijn Samsung account’ en dacht, dat lukt nu vast wel, maar nee, want inloggen ging dus ook al niet; de knop ‘volgende’ reageert totaal niet, zo ook de rest van de knoppen. Ik probeerde er toen zelf achter te komen wat er veranderd was, wat er zou kunnen zijn, maar dat werd niks. Samsung contact gezocht en gevonden: alleen via telefoon ? Tja, die heb ik niet, die is gestolen….. en toen bij toeval vond ik deze pagina. Misschien niet hiervoor bedoeld, maar ik dacht nee heb ik ja kan ik krijgen. Want, ik weet het niet meer…… Help mij, aub.

  32. Hallo Samsung Nederland,

    ik heb een hongaarse model van Plasmavisie.nl gekregen ipv een Nederlandse/ Benelux model. Volgens CE Repair moet Plasmavisie mij verder helpen want het kan niet zo zijn dat je bewust weet dat hongaarse modellen na 1,5 jaar moederbordproblemen het begeven en je gaat door met veel Nederlanders op te lichten door de code XXH weg te laten in de factuur en suggereert dat het een Benelux Nederlands model betreft.

    Plasmavisie.nl is een eenmanszaak van Fred Meijer.
    Deze Fred Meijer zei in de telefoon dat de CE Repair Servicecenter van Samsung de slechtste servicecenter van Nederland is en dat ik de hongaarse model het beste 4 weken aan de servicecenter van Fred Meijer kan laten want hij heeft de beste servicecenter volgens hem.
    Bij #Plasmavisie in Twitter blijkt dat deze Fred Meijer van Plasmavisie niet alleen knoeit en de hongaarse code weglaat in de factuur, maar vooral reclameert op zijn website over een 3 jaar garantie op alle Samsung TV’s. En als het erop aankomt doet hij een hele trucendoos open en begint iedereen op zijn pad vals te beschuldigen om de garantie niet uit te voeren. Het is een leugenverweer die zijn omvang te buitengaat waarop je niet tegen in kan gaan als consument, machtsmisbruik en misleiding.
    Als Samsung op zijn pad komt dan doet hij zulke uitspraken en maakt zijn eigen wetten (let op door al dat gelieg: eerst zegt hij ‘we leveren al 18 jaar, daarna een paar regels verder zegt hij ‘we leveren al 17 jaar’):

    “Inzake uw schrijven. Dan zult u uw onderzoek toch beter dienen uit te voeren, en anders wellicht dit op een andere manier richting de industrie aan de kaak stellen .
    Complete onzin hetgeen u schetst alsmede het verkoopkantoor Samsung u op de mauw spelt . Made in Slovakia  staat er op elk toestel . Alle toestellen welke we al 18 jaar leveren en installeren zijn geschikt voor de Benelux. Alle Samsung toestellen zijn voor de gehele EU gelijk dus voor alle landen. Benelux betekend dat u het toestel koopt bij een Samsung dealer voor de verplichte adviesprijs . Dus het verschil zit uiteindelijk in uw eigen portemonnee. Garanties gelden voor de gehele EU. Deze eindcodes XXN worden alleen geleverd door de Samsung contractpartijen met de verplichte adviesprijzen .( zoals Coolblue/Mediamarkt etc ) Alle toestellen welke wij al ruim 17 jaar leveren komen via de Europese distributeurs en een eindcode heeft niets te maken met voor welk land het toestel geschikt is. Garantie is voor de gehele EU gelijk en Samsung Nederland is uitsluitend een verkooporganisatie met een eigen dealernetwerk dus in feite een directe concurrent. Betreffende deze eind codes kunt u dit ook terug lezen op onze website bij de veel gestelde vragen. Wenu dit gezegd hebbende zijn wij klaar met deze flauwekul en touwtrekkerij en wensen we nog steeds het toestel voor onderzoek in ons bezit te krijgen .”

    Dit zijn de woorden van Fred Meijer van Plasmavisie.nl.

    Deze Fred beweert eveneens dat Samsung een maffiabende is die zijn hongaarse model had moeten repareren voor mij. Dat bewijst dat ze dit niet doen hoe slecht Samsung voor zijn klanten is. Fred gaat ook niet akkoord met de verklaring van CE Repair servicecenter van samsung. Omdat hij ze niet erkent.

    Zo ben ik belandt als klant in een lawine van trucs, leugens, ontkenningen, misleidingen, afleidingmanouvres omdat hij mij als klant kosten wat het kost probeert af te leiden van het feit dat je geen hongaarse model mag verkopen en doet alsof hij een Benelux model verkoopt in de factuur door de code type letters XXH weg te laten.
    Door zijn trucendoos leugens misleidingen op iedereen.. die op zijn pad komt te dwarsbomen, het gesprek te ‘killen’ beweert hij zelfs dat ik hem bedreigd zou hebben en zijn personeel, omdat ik bij klachtkompas.nl heb gezegd dat Samsung zei: Plasmavisie hoort mij een Nederlandse model te leveren en anders mijn geld terug! Dus gooit hij het op leugens, valse beschuldigingen om iedereen die meeleest zand in de ogen te strooien en tegelijk de garantietermijn dood te laten bloeden zodat ik nooit de garantie krijg van hem.
    Hij heeft helemaal geen personeel die bedreigd zou zijn door mij. Bovendien neemt hij weken geen telefoon op. Pas als je het woord ‘advocaat’ in de mail gebruikt dan belt hij je terug dan acteert hij zogenaamd geschrokken te zijn van mijn mailtje en begint de Samsung servicecenter en Samsung van alles uit te maken, denkende zand in mijn ogen te strooien met desinformatie. De desinformatie spuwt hij continu nu in de mailcorrespondentie richting mijn advocaat. Ik heb een advocaat genomen omdat ik als burger consument kansloos ben tegen die leugens en valse beschuldigingen. Fred creeërt zoveel randzaken vol leugens tegen iedereen die op zijn pad komt die het tegendeel bewijst met echte feiten.
    Ik heb in elke mail hem gevraagd om een Nederlandse model zoals Samsung mij dat verteld heeft anders mijn geld terug.
    Ik heb nooit deze persoon die geen telefoon opneemt, geen mailtjes beantwoord, bedreigd zoals hij het spelletje wilt afleiden van het feit dat hij mij opgelicht heeft met een goedkope hongaarse model waarvan het moederbord voorgeprogrammeerd gecodeerd is in het hongaars. Sinds 2011 zie je alle ervaringen van de klanten van Plasmavisie op het internet en kun je elke detail lezen wat hij met elke klant doet.
    Tot nu toe lees je nergens dat hij ooit 1 tv heeft gefixed of de garantie heeft besteedt aan de klant. Hij gebruikt dezelfde opgeblazen toon en tactiek bij iedereen (om zich heen schoppen en slaan en jou uitschakelen met zijn woord tegen de jouwe, niets officieels!). En hij gaat totnutoe vrijuit ongestraft verder! Niemand durft hem juridisch aan te pakken.
    Getekend S S Harpal

  33. Op 18 oktober smartwatch ter reparatie afgegeven bij service center utrecht. Binnen een dag zouden wij een offerte ontvangen tav reapratie kosten.
    deze niet ontvangen. Na 3 dagen gebeld en werd gezegd dat die nog gezien moest worden door een monteur. Op 26 oktober hebben wij de offerte ontvangen. Er was een email vermeld waar wij naar toe moesten mailen om aan te geven of wij deze gereapreerd willen hebben. Dit dus ook zo gedaan.
    Ik heb geen bevestiging ontvangen dus opnieuw bellen. Er werd ons gezegd dat ze niks konden zien maar 2 november zal het wel klaar zijn mevrouw. Twee november in de winkel. Hij is niet gerepareerd u heeft ons niet gemaild. Ik wijzen dat ik heb gemaild. Mevrouw dat adres gebruiken wij niet meer. Maar dat is het adres dat vermeld is in uw mail om te bevestigen dat ik het gerepareerd wil hebben. Mevrouw wij zijn druk en alle mailtjes bekijken ja dat doen we niet. Maar nu nog repareren gaat tijd kosten alles moet besteld worden. Ik raad u aan voor 139 euro de S4 smartwatch te nemen en u krijgt 10 % korting. Bij de kassa aangekomen het bedrag wordt dan 209 euro. Nee dat was niet de afspraak dank maar ik stop ermee geen smasung producten meer. Dit is de meest onrechtvaardige nonchalante onvriendelijk niet service gerichte ervaring die ik ooit heb meegemaakt. Gaan jullie je diep schamen Samsung. Nooit meer.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *