Telefoonnummer Samsung
088 – 909 – 0100
Het informatienummer kost 18 cent per minuut. Er zit een maximum van 9 euro op. Het starttarief is 0,045 cent. Uw gebruikelijke belkosten komt er nog bij. Als je belt naar het nummer die hierboven is aangegeven, kan je de opname van het telefoongesprek ontvangen via de e-mail. Dit kan zijn voor controle. Je moet het formulier invullen dat je de opname wilt ontvangen binnen 48 uur in je e-mail.
Contact met de klantenservice
Als je vragen hebt over Samsung of over de elektronica dan kun je terecht bij de klantenservice van Samsung. Samsung Group is op 1 maart 1938 opgericht in Daegu in Korea. Er zijn verschillende dochterondernemingen die het bedrijf heeft zoals Samsung Electronics. De multinational is over de hele wereld bekend en doet in meer dan 58 landen zaken.
Contact
Als je vragen, opmerkingen of klachten hebt over een product van Samsung of over het bedrijf dan kun je contact opnemen met de vestiging in Nederland. Je kan dit doen op verschillende manieren:
- Op de website samsung.nl heb je de live chat. Je krijgt gelijk contact met een expert die je online verder gaat helpen.
- Via social media zoals Twitter en Facebook is het Webcare team actief die jou snel aan antwoord kan geven.
- Via interactieve instructievideo’s die je kunt vinden op de website. Als je de filmpjes volgt kun je zelf achter de oplossing komen van het probleem.
- Telefonisch
- Via de servicecentrale in verschillende plaatsen in Nederland
Telefoonnummer
De snelste optie is bellen en daarom heeft het bedrijf ook een telefoonnummer. Je kunt de service- en informatielijn bereiken op het tel nummer 088 909 0100. Je krijgt gelijk een professional aan de lijn als je belt en die staat klaar om jou vraag direct te beantwoorden.
Je kunt het telefoonnummer bellen op werkdagen van 08:00 uur tot 21:00 uur en op zaterdag van 10:00 uur tot 16:00 uur.
Helpdesk
Samsung helpt jou graag als je problemen met een apparatuur hebt. Je kunt de helpdesk van Samsung bereiken op het telefoonnummer 088 909 0100.
Je kunt het support van Samsung bereiken voor onder andere deze problemen:
- Problemen met telefoneren
- Huishoudelijke apparaten zoals koelkasten, stofzuigers en keukenapparatuur
- Foutmeldingen op de televisie, printer of audioapparatuur
- Problemen bij geheugenkaart
Dit is niet een volledige opsomming, maar dit zijn voorbeelden waarom jij de klantenservice van Samsung wilt bereiken.
Service Center
Je kunt op verschillende plekken in Nederland terecht als je problemen hebt met een product. Je kunt op de website uw postcode of adres invullen en je kunt daarna op de kaart zien welke centra in de buurt bij u zit. Je kunt bij deze locaties lang gaan voor een professionele reparatie. Je kunt even binnen lopen bij een service center, maar je kunt ook een afspraak maken voor een reparatie en ondertussen even wachten.
Naast de reparaties kun je ook terecht voor advies en educatie over producten. Je kunt er snel mee aan de slag en je krijgt tips om het maximale uit je product te halen.
Klantenservice
Je kunt op verschillende manieren contact opnemen met Samsung. Het is mogelijk om via social media of instructies video’s antwoord te krijgen op een vraag, maar via de live chat die je kunt vinden op www.samsung.nl kun je ook antwoorden krijgen op een vraag. Je kunt daarnaast een service centra in Nederland bezoeken van Samsung voor advies of een reparatie. Telefonisch contact is ook mogelijk om op de snelste manier een antwoord te krijgen op een vraag. Je krijgt een expert aan de lijn die jou verder zal helpen, zodat je niet lang op een antwoord hoeft te wachten. Als je snel antwoord wilt op een vraag is het beter om telefonisch contact op te nemen. Je kunt contact opnemen door het telefoonnummer 088 909 0100 te bellen.
74 reacties
9 juli 2023 samsung frame tv gekocht. Vanaf deze datum bezig om 100 euro cash back en n frame twv 149 euro te krijgen. Iedere keer krijg ik mail terug dat mijn gegevens onleesbaar zijn. Ik ben woest. Tekefonisch onbereikbaar. 10 min wachttijd en na 6 minuten wordt de verbinding verbroken. Wat n nep reclame.
W.Huitema
Ik heb hetzelfde, nu met een Smartwatch 6 Classic, de promo wordt afgewezen omdat het imei nummer er niet duidelijk op staat. (is gewoon leesbaar) krijg je een nieuwe link, is de link die ze sturen niet correct. Hulp na lang wachten aan de telefoon is goed, maaar krijg je dezelfde link, moet je er een gedeelte afhalen, kom je bij je eigen gegevens, plaats je er een bestand bij, krijg je het oude bestand er niet af en wordt er alleen gekeken naar het oude bestand. Dus…… krijg je het weer terug.
Ben er ook geheel klaar mee, zal bij social media en medialand aangeven wat ik van Samsung vind.
Klacht
Samsung Buds 2 zijn binnen 1 jaar defect. Samsung heeft deze op laten halen door Dynalogic / Dynafix. Dynafix kan de oordoppen niet repareren binnen garantie (2 jaar) en stelt dat de oordoppen vervuilt zijn. Dynafix is gevraagd de oordoppen te retourneren, maar weigert dit, tenzij er 37 euro betaald wordt of de oordoppen om te ruilen voor 135 euro (marktprijs is tussen de 77 en 100 euro op internet). Samsung verwijst naar Dynalogic. Dynalogic verwijst in alle gevallen naar de bovengenoemde 2 opties. Dynafix stuurt 2 vage foto’s waar niets duidelijk op te zien is. Tevens doet slecht 1 bud het niet, de andere doet het prima. Er is wat mij betreft niet bewezen dat de oorzaak buiten garantie ligt. Op internet staan meerdere soortgelijke klachten. Het lijkt een standaard antwoord (was ook binnen halve dag gemaild).
Ik heb dynafix (mail) en samsung (telefonisch) gevraagd de buds2 onder garantie te vervangen of kostenloos terug te sturen, zodat er een second opinion mogelijk is. Hier wordt geen enkel gehoor aangegeven.
Gewenste oplossing
In alle redelijkheid mogen Samsung Galaxy Buds niet defect raken (binnen 1 jaar) als er 2 jaar garantie wordt gegeven. Ik heb zo ongeveer alles van Samsung en nooit problemen gehad.
Graag ontvang ik vervangende Buds 2 of op zijn minst de buds 2 gratis terug vanuit dynafix, zodat een second opinion mogelijk is.
Geachte Samsung ,
Ik heb een Samsung a51 en het moederbord blijkt ineens stuk.
Nooit eerder meegemaakt.
Vind dit een slechte zaak.
Kan mijn gegevens ook niet meer ophalen.
November is hij pas 3 jaar oud.
Dat een telefoon wat minder word snap ik maar dit vind ik een ernstige zaak.
Heb hem nodig voor de zaak.
Hopelijk komt dit niet vaker voor.
Hoor graag wat jullie hier mee kunnen zodat ik iig mijn gegevens weer terug kan krijgen.
In afwachting op uw antwoord.
Hartelijke groet,
Anja Oostenbrink
SAMSUNG SERVICE TREKT OP NIETS , samsung telefoon s22 binnen de garantie loopt de batterij na 3uren leeg doe hem binnen via smartrepair group een zogezegde voorstelling van samsung, wat blijkt binnen de garantie moet deze naar een samsung service center verstuurd word, dus krijg repair order waar ik de status van herstelling kan nagaan via samsung service center,herstelling zal 3-7 dagen duren standaardprocedure samsung na 1 week waarbij de samsung status onveranderd is (in afwachting van behandeling en geen notificatie van samsung) geprobeerd contact te leggen met samsung(e-mail,socale media,telefoon) niemand wist van iets,na 29 dagen veranderd de status van in afwacting naar onbekend) tel naar smartrepairgroup telefoon binnen als invalide 29 dagen zonder telefoon en zonder enige reactie van samsung tja wat zegt men dan zakkenvullers zonder enige respekt voor de client en de slechtste service die ik ooit heb meegemaakt.ben furieus heb dan ook ombudsman ingeschakeld.en maak er een queste van zodat anderen niet hetzelfde zouden tegenkomen.
m.v.slechte service groeten Dury Erwin
Wat een schandalig bedrijf is SAMSUNG!!!!
Ik heb op 1september een Amerikaanse koelkast geleverd gekregen maar er zaten deukjes in. Ik heb het gelijk gemeld en retour aangevraagd. Nu 3 weken later leef ik nog steeds met deze koelkast in mijn woonkamer. Ik heb nu al meerdere keren gebeld en geappt en ik wordt er nog niks wijzer van. Ik ben nog steeds niet benaderd door het bedrijf die de koelkast moet komen halen. Hoe schandalig!!! Samsung schaam je dat je een beschadigd product levert en vervolgens de klant er 3 weken mee laat leven in de woonkamer!!!!!!!!
waarom wordt RADAR niet ingeschakeld zodat RADAR daarbij samsung met een camera voor de deur langs kan gaan wat voor schandalige klantenservice zij hebben.
ik zelf zit al 8 weken te wachten op retoer betaling van 244.10 euro via klarna van een watch 6.al 20 keer gebeld.
m.v.g. Peter van den Bosch
In april 2023 draadloze stofzuiger van Samsung gekocht. In september brandt het lampje van de microfilter en doet de stofzuiger het niet meer. Meerder keren met de klantenservice gebeld. Lang wachten, verbinding wordt verbroken, ongeïnteresseerde medewerkers en meerdere keren beloofd om een nieuw microfilter op te sturen. Inmiddels januari 2024 en meerdere telefoontjes verder nog steeds geen vervangend microfilter ontvangen. Het is een muur waar ik niet doorheen kom. Dure stofzuiger, nieuw, kapot en Samsung helpt niet!
Na de aanschaf van een galaxy s24 ultra telefoon zou ik in aanmerking komen van een promotieaanbieding van een samsung Tab S9……nadat ik het registratieformulier heb ingevuld stopt deze bij het blokje “verder” om de aanvraag te bevestigen. ik heb hierover contact gezocht met klantenservice van samsung en die zeiden dat ze kampten met storingen in de registratie en ik het een week later opnieuw moest proberen…..echter is tegen die tijd de promotieactie datum verlopen…….wat een oplichterij zeg foei foei……..
Tot op heden de beloofde Samsung A9+ tablet niet ontvangen en geen reactie op mijn laatste E-mails ontvangen
A.Kooy
Van: [email protected]
Verzonden: vrijdag 21 juni 2024 16:33
Aan: ‘[email protected]’
Onderwerp: PROMOTIE DEAL SAMSUNG S24+
Mijnheer/Mevrouw,
Enige tijd geleden heb ik via KPN een S24+ mobiele telefoon gekocht met daarbij de onder vermelde promotie deal!
Echter tot op heden heb ik de toegezegde Tablet A9+ nog niet ontvangen. Kunt u mij zeggen wanneer dit tablet geleverd gaat worden?
Met vriendelijke groet, Arie Kooy
EERDER ONTVANGEN E-MAIL
Beste ARIE,
Hartstikke leuk dat je een Samsung product hebt aangeschaft! We hopen dat je er al veel plezier aan beleeft.
Bij de aanschaf van jouw product heb je ook deelgenomen aan een promotie, met registratienummer NLD13864265RTMX. Door het succes van deze promotie is het ons helaas nog niet gelukt om jouw promotievoordeel bij je te bezorgen. Wij zijn ermee bezig en proberen het zo snel mogelijk naar je toe te sturen. Bedankt voor je geduld en onze excuses voor deze onverwachte vertraging!
Als je verder nog vragen of opmerkingen hebt, kun je 24/7 contact met ons opnemen via WhatsApp of Messenger.
Fijne dag,
Samsung Helpdesk
Hebben een Samsung koelvries combinatie gekocht via winkel expert in Huizen 13 juni 2024 voor euro 649.
Na registratie zou er een mail komen en kunnen wij de cash back van eur0 50 terug krijgen.
Niet dus en nu willen wij toch wel weten hoe nu verder.
Type nummer Samsung RB34C600CSA/EF Zilver. Serie nummer 07QN4EAX600042Z
Graag een reactie per mail
Meerdere keren gebeld met Samsung over een gratis smartwacht bij een telefoon. Wordt niet toegekend omdat er een reservering is geweest voor de datum waarbij de promotie ingaat, en dit op de factuur staat.
Meerdere keren proberen uit te leggen aan medewerkers van de klantenservice (die overigens niet of nauwelijks Nederlands spreken) dat dit niet eerlijk is omdat de telefoon gekocht en betaald is binnen de promotie termijn.
Wat een star bedrijf!
Voor ons nooit meer Samsung, als ze iets niet netjes kunnen/willen oplossen!
Promo samsung Buds2 bij Samsung S24 niet aan te vragen.
Ik heb op 7-3-25 een S24 aangeschaft met een promotie.
Hiervoor heb ik een aanvraag gemaakt: NLD16542339SBGH.
Kreeg de melding terug dat ik andere foto moest toesturen, echter bleek dit de verkeerde te zijn.
Kan deze aanvraag nu niet meer bewerken.
Ondanks alle kanalen mbt bereikbaarheid van samsung is het niet gelukt om erachter te komen hoe ik verder moet komen met de aanvraag.
na vele jaren bij samsung een telefoon gebruikt te hebben is nu de emmer vol en loopt over.
Slechte service het ligt allemaal aan de klant samsung maakt geen fouten garantie is niet van toepassing.
Slechtere firma , op dit moment.
Misschien toch wat ze zeggen een file waar alles wordt uitgehaald en wordt vergrendeld.
Einde verhaal samsung.