Telefoonnummer Hema
020-224 2424.
Als je belt naar het nummer die hierboven is aangegeven, kan je de opname van het telefoongesprek ontvangen via de e-mail. Dit kan zijn voor controle. Je moet het formulier invullen dat je de opname wilt ontvangen binnen 48 uur in je e-mail.
Klantenservice
Je kunt bij de klantenservice van Hema op verschillende manieren antwoord krijgen op vragen die te maken hebben met verzekeringen, diensten en producten. HEMA staat voor Hollandse Eenheidsprijzen Maatschappij Amsterdam.
Online klantenservice
De klantenservice van Hema helpt jou op verschillende manieren. Het eerste is op de veelgestelde vragen op www.hema.nl
Je kunt antwoord krijgen op vragen uit deze categorieën:
- Vragen over verzekeringen
- Vragen over de levering van bestellingen
- Vragen over online bestelling en hoe je kunt betalen
- Vragen over uw account op de website
- Vragen over ruil- en retourenproces van de producten
- Vragen over het aan- en afmelden van de nieuwsbrief
- Vragen over het indienen van een vraag of klacht
- Vragen over het geven van een beoordeling over een product of dienst
Als je geen antwoord kunt krijgen met de veelgestelde vragen dan kun je de online klantenservice van HEMA gebruiken of je kunt bellen naar het telefoonnummer van HEMA. Je kunt een bericht sturen naar het e-mailadres van HEMA of je kunt het contactformulier invullen die je kunt vinden op de website. Er is een speciale pagina als je specifiekere vragen hebt over een product.
Als je vragen hebt over de fotoservices van HEMA zoals de fotocadeaus, fotoboeken en andere fotoproducten dan is er bijvoorbeeld een aparte pagina. Je hebt ook een aparte pagina voor special klantenservice van verzekeringen. Je kunt bij de klantenservice vragen stellen over zorg- of schadeverzekering.
Telefoon
Om het snelst contact te krijgen met HEMA is om telefonisch contact op te nemen. Dit kun je doen door te bellen naar deze telefoonnummers:
- Als je belt met opname-service dan bel je naar 071 3641 832 voor de algemene klantenservice. Je kunt bellen op werkdagen van 08:30 uur tot 21:00 uur en op zaterdag van 10:00 uur tot 18:00 uur. Je kunt dit nummer ook bellen als je vragen, klachten of opmerkingen hebt over de fotoservice van HEMA.
- Als je een Europese zorgkaart wilt aanvragen en/of het E111 formulier nodig hebt om naar bepaalde landen te reizen dan kun je tussen 8:30 uur en 19:00 uur bellen op het nummer 071 3641 832
- Als je zorgadvies nodig hebt die te maken heeft met de zorgverzekering dan kun je tussen 8:30 en 19:00 uur bellen naar het telefoonnummer 071 3641 832.
- Via de kinderzorglijn helpt HEMA uw als u medisch advies voor kinderen nodig heeft. Je kunt tussen 8:30 uur en 19:00 uur bellen naar het telefoonnummer 071 3641 832.
Openingstijden
In de fysieke winkels verschilt het per winkel, stad en dag wat de openingstijden zijn. Je kunt op de website zoeken naar uw dichtstbijzijnde filiaal in de winkelzoeker. Online is de winkel wel altijd open. Het telefoonnummers van de klantenservice hebben allemaal hun eigen openingstijden, dus je moet opletten op welke tijdstip je belt.
Amsterdam
De afkorting van HEMA is Hollandsche eenheidsprijzen maatschappij Amsterdam. De naam zegt het al, de geboorteplaats van HEMA is Amsterdam. In 1926 opende de eerste HEMA in de Kalverstraat. Tegenwoordig vind je door heel Nederland vestigingen en soms zelfs buiten Nederland. Het hoofdkantoor zit tot de dag van vandaag nog steeds in Amsterdam.
Als je gelijk antwoord op uw vraag of kwestie wilt dan is het het beste om te bellen naar het telefoonnummer van de klantenservice. Je krijgt hier iemand persoonlijk aan de lijn, waardoor je vraag snel beantwoord kan worden en je hoeft daarom niet te gaan zoeken tussen de veelgestelde vragen die je op de website kunt vinden. Bellen is dus veel persoonlijker en sneller.
4 reacties
Voor een paar weken geleden heb ik u een emaile gestuurd met de vraag waarom er geen hagelslag meer online verkrijgbaar is nog steeds niets gehoord ,ik woon in scotland en ben altijd een fan geweest van de HEMA naar de klantenservice is heel hard achteruit gegaan jammer
Ben boos. Kocht 31-1-2022 een 2 pack long boxers bij HEMA in filiaal 2176/01. Kom ik thuis, zit er een andere maat in de verpakking. Heel vervelend ! ! Afgezien van een ruil of geld teruggave discussie, kost dit vrije tijd en kilometers rijden (2x 6 km) . Een klant verwacht sowieso dat inhoud en verpakking overeenkomen. Niet dus !
Conclusie: Bij de HEMA kassa / balie, voortaan de product inhoud en de bon controleren voordat men de winkel uitloopt.
Hoi,
Ik heb onlangs een nieuwe Hema klantenpas nr.1728849568141 aangeschaft vanwege verandering van telefoon(nummer). De nieuwe pas heb ik gekoppeld aan mijn zorgverzekeringsgegevens voor de gelukskorting. Ik merk al een paar keer dat ik die korting niet krijg. Kunt u voor mij nagaan wat er mis is? Kan het zijn dat de klantenpas op mijn telefoon niet goed geconnect is met mijn fysieke pas? Zo ja, wat te doen?
Mvrgr. Freek van der Scheer
Stoofstraat 17
4691 BZ Tholen
Hallo ,van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe filiaal in Kapelle Zeeland en fijn een Hema in de buurt!