reebok logo

Reebok Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (42) Reviews

Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: Van 08:00 t/m 19:00 uur

Dinsdag: Van 08:00 t/m 19:00 uur

Woensdag: Van 08:00 t/m 19:00 uur

Donderdag: Van 08:00 t/m 19:00 uur

Vrijdag: Van 08:00 t/m 19:00 uur

Zaterdag: Van 09:00 t/m 17:00 uur

Zondag: Van 09:00 t/m 17:00 uur

Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Over Reebok

Lang geleden, in 1895, begon een 14-jarige Engelse jongeheer, genaamd Joseph William Foster, op zijn zolderkamertje met het ontwikkelen van hardloopschoenen. In 1900 richtte hij het bedrijf J.W. Foster op. Jaren later veranderde hij de naam naar J.W. Foster and Sons, toen zijn zonen zich bij zijn bedrijf voegde. Langzaamaan werden de hardloopschoenen die ze produceerden hartstikke populair onder atleten verspreid door heel Engeland. De Olympisch kampioen op de 100 meter van 1924, Harold Abrahams, droeg deze schoenen ook, en zo werden de schoenen ook over de Britse grens mateloos populair.

In 1958 richten de twee kleinzoons van de oorspronkelijke oprichter van J.W. Foster and Sons een zusterbedrijf op genaamd Reebok, vernoemd naar het Zuid-Afrikaanse woord voor Antilope. In 1979 werden ze ook in Amerika ontdekt en zo opende er een speciale Amerikaanse afdeling genaamd Reebok USA. In de jaren 80’ begon Reebok deals te sluiten met bijvoorbeeld NBA-spelers en begonnen ze tevens met het produceren van accessoires.

In 2005 werd Reebok gekocht door Adidas voor een slordige 3.8 miljard euro, maar de twee bedrijven gingen wel nog onder de twee verschillende namen verder. Vandaag de dag is Reebok een alom gerenommeerd sportmerk, waarvan de producten in de beste sportzaken verspreid over de hele wereld zijn terug te vinden. Tevens zijn er talloze bekende sporters die dagelijks de producten van Reebok met veel plezier en trots dragen. Al met al kan je eigenlijk niet om de aanwezigheid van Reebok heen, wat des te meer aangeeft wat voor een kwaliteitsbedrijf Reebok eigenlijk is.

Reebok producten

Behalve met haar aanwezigheid in honderdduizenden fysieke sportwinkels verspreid over de hele wereld, heeft Reebok ook een webshop vol met de beste sportproducten. Reebok heeft altijd de nieuwste trends en vetste collecties in haar assortiment, met een focus op het gebied van fitness, hardlopen, crossfit en schoenen. Door de jaren heen heeft Reebok al meerdere schoenen gehad die de markt meteen in haar greep hadden, zoals de bekende Reebok Freestyle en de Reebok Ventilator.

Voor de heren heeft Reebok een boel stoere producten in het assortiment. Veel verschillende soorten schoenen, klassieke, maar ook bijvoorbeeld fitness- of hardloopschoenen. Daarnaast zijn er veel verschillende sportkledingstukken beschikbaar. Van tanktops tot compressieshorts en van leggings tot hoodies, Reebok heeft ze allemaal in het assortiment zitten. Verder zijn er ook nog een boel accessoires zoals sporttassen, sportsokken, horloges en zonnebrillen beschikbaar.

Voor de dames onder ons heeft Reebok ook zeker niet stilgezeten. Reebok heeft in de webshop namelijk ook voor vrouwen talloze producten. Van Yoga- tot Dancekleding en van UFC-schoenen tot sport-bh’s, Reebok biedt het jou allemaal aan. Daarnaast heeft Reebok ook verschillende producten speciaal voor kinderen, die in drie verschillende categorieën zijn opgedeeld. Baby’s van 0-4 jaar, kinderen van 5-8 jaar en jeugd van 9-14 jaar. Zo kan je handig zoeken naar de producten geschikt voor jouw zoon of dochter. Tot slot kan je op de site van Reebok ook je eigen gepersonaliseerde producten maken en bestellen, wat superleuk is.

Reebok korting

Natuurlijk heeft Reebok altijd wat leuke aanbiedingen voor alle bezoekers van de webshop, dus ook voor jou! Zo is er een speciale outletpagina, waar talloze afgeprijsde artikelen opstaan. Bijvoorbeeld artikelen uit oude collecties, of artikelen waarvan slechts nog een paar verschillende maten over zijn. Zo kan jij te allen tijde genieten van producten van een super kwaliteit, tegen zachte prijzen.

Reebok kortingscode

Maar dat is nog niet alles. Ook al kun je nog zo veel afgeprijsde producten vinden in de webshop van Reebok, Klantenservicecontact.nl heeft nóg wat extra korting geregeld, zodat jij van nóg goedkopere producten kan genieten, zonder daarvoor kwaliteit in te hoeven leveren. Met de kortingscode van Klantenservicecontact.nl kan je namelijk een extra korting krijgen van wel ??% op vrijwel alle producten in de webshop. Alles wat je hoeft te doen om deze kortingscode in werk te brengen is deze voorafgaand aan het afrekenen van je bestelling in te voeren in je winkelmandje. Goed geregeld toch?

Reebok betalen

In de webshop van Reebok kan je gemakkelijk en snel op verschillende manieren al jouw nieuwe trendy producten betalen. Ten eerste kan je gebruik maken van iDEAL. Met iDEAL kan je gemakkelijk en snel via een beveiligde omgeving van jouw bank je bestelling betalen. Klik simpelweg jouw bank aan uit de lijst en vervolg het gemakkelijke betaalproces, en binnen de kortste keren liggen jouw nieuwe hardloopschoenen bij je op de deurmat. De tweede betaaloptie is betaling via Creditcard. Zo kan je betalen met Visa, MasterCard, of American Express. Tot slot kan je ook gemakkelijk betalen via PayPal. Dit programma is heel handig, omdat je alleen maar bij het maken van je PayPal-account je betaalgegevens hoeft in te voeren. Voor de rest hoef je alleen maar met je e-mailadres en wachtwoord in te loggen. Daardoor hoef je dus geen rekeningnummers, pincodes, of tancodes te onthouden. Handig toch?

Reebok verzending

De levertijd van je bestelling hangt vaak af van welke artikelen je hebt besteld, wat je bezorgadres is en de verzendingswijze die je hebt gekozen. Bij een bestelling van boven de €50,- wordt je bestelling zelfs gratis bezorgd! Prima geregeld dus. Normaal gezien duurt het 2-3 werkdagen voordat je bestelling wordt bezorgd, tenzij je er tegen betaling voor kiest om het via USP Express te laten bezorgen. In dat geval kan je het de volgende werkdag al in huis verwachten. Als je er voor kiest om een gepersonaliseerd artikel te ontwerpen en te bestellen, dan duurt het vier tot zes weken voordat je deze thuis kan verwachten. Reebok zorgt er wel voor dat dit de rest van je bestelling niet vertraagd.

Reebok retourneren

Binnen 100 dagen nadat je jouw bestelling hebt ontvangen kun je zonder enige opgaaf van redenen jouw producten gewoon terugsturen en er worden geen verzendkosten voor in rekening gebracht! Wanneer je een gepersonaliseerd product hebt ontworpen kan deze helaas niet worden geretourneerd. Er zit altijd een retourformulier in de doos. Op de site van Reebok staat uitgebreid uitgelicht hoe je jouw producten kan retourneren, zodat je dit makkelijk en snel kan doen.

Reebok klantenservice

Reebok doet haar best om de klanten een zo’n goed mogelijke ervaring met de service en producten te laten hebben. Het kan helaas onverhoopt wel eens voorkomen dat er iets niet goed gaat. Daarom staat Reebok klaar om te helpen met al jouw klachten, problemen, suggesties of vragen. Op de site is een uitgebreide pagina aanwezig, waar op vele tientallen veel voorkomende vragen over bijvoorbeeld je bestelling, het retourneren van producten, het betaalproces of over kledingmaten worden beantwoord. Mocht het toch voorkomen dat je vraag op deze pagina niet beantwoord wordt, dan kan je altijd nog terecht bij de medewerkers van Reebok´s klantenservice. Van maandag tot en met vrijdag staan deze van 08:00 tot 21:00 voor je klaar en op zaterdag van 09:00 tot 17:00. De klantenservice is te bereiken via de telefoon, via Twitter en via WhatsApp. Op de site is alle benodigde informatie om met de klantenservice in contact te komen gemakkelijk te vinden.

Facebookpagina van Reebok

rebook facebook
Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Reebok
Bezoek het Facebook account van Reebok en stel direct jouw vraag.

Twitter van Reebok

reebok twitter
Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Reebok
Bezoek het Twitter account van Reebok en stel direct jouw vraag.

Website van Reebok

reebok website
Bezoek de website van Reebokom een antwoord te vinden op jouw vraag.
Of vul het contactformulier in op de website van Reebok om contact op te nemen.

Adresgegevens van Reebok

Dit bedrijf is gevestigd op het adres Hoogoorddreef 9A, 1101 BA, Amsterdam.
Je kunt de exacte locatie van Reebok ook vinden via Google Maps.

Beoordelingen, Reviews & Klachten

42 reacties

  1. zeer slechte service . 2 keer gewoon ruim in de wacht gezet .
    slecht behulpzaam slechte informatie enz .
    Geld terug voor artikel en helemaal klaar mee met jullie.

  2. Ik tracht jullie telefonisch te bereiken maar dat lukt niet.
    Chat via whatsapp werkt niet!
    Ik heb een order geplaatst en betaald op 8 juni 2023 maar ontvang geen bevestiging.

    1. Heb een bestelling gedaan op 1 juli, gelijk netjes betaald via I-Deal, krijg geen orderbevestiging, al 2x een mail gestuurd maar geen reactie, hoop dat ik de schoenen krijg.

  3. Wat een puinhoop, wacht al 5 weken op terugbetaling.
    Of niet bereikbare klantenservice, vouchers die niet meer geldig zijn, ik probeer al een hele tijd mijn 70 euries terug te krijgen, ik heb alle vertrouven in reebok verloren, wel goede kwaliteit sneakers, maar voor de rest zou je eigenlijk naar een consumenten programma zoals de belbus moeten stappen. bllle, wat een ramp!
    ghhhh

    1. Zelfde hier. Ik wacht al 6 weken op een terugbetaling van €77. Reactie via mail is meestal een dag. Maar er wordt zo slecht gecommuniceerd. Het zou nu aan mijn payment provider liggen dat ik nog geen refund heb ontvangen. Dus of ik even daarmee contact op wil nemen? Wie is dat en hoe kan ik die bereiken? Ik ben zo gefrustreerd door hun (gebrek aan) hulp.

      Telefonisch niet te bereiken.

  4. Heb een order geplaatst. Geen reactie gekregen en heb tevergeefs geprobeerd de klantenservice te bellen. Toen kwamen opeens de schoenen. Probeer er nu al een paar dagen achter te komen hoe ik ze kan retourneren (ze zijn te klein). Onbereikbaar. Waardeloos.

  5. Ík tracht jullie telefonisch te bereiken maar dat lukt niet.
    Chat via whatsapp werkt niet!
    Ik heb een order geplaatst en betaald op 14 juni 2023 maar ontvang geen bevestiging. Wat moet ik doen? Ik heb geen nummer van bestelling voor helpen via klantservice?

  6. Ik heb ook een bestelling geplaatst en wel op 24 juni voor een paar flexagon force 4 sneakers blue, bestelling AKR7VB. Ik zou binnen enkele dagen bericht krijgen. Ho maar. Ik denk dat ik met mijn klacht maar eens naar trustpilot ga en daar de zaak eens voorleg. Ik dacht dat reebok zo’n goed merk was?????
    Niet dus. Van dat merk ben ik dus ook weer genezen.

  7. Ik heb twee orders geplaatst op 24 Juni 1 retour gestuurd,de andere nog steeds niet ontvangen,emails verstuurd naar customercare ,word niet op gereageerd.Geld van retour ook nog niet ontvangen,ik dacht dat dit een wereld merk was!Dit zijn praktijken van Chinese websites ze zijn nergens berijkbaar de telefoon is buiten gebruik via chat kan niemand je helpen.

  8. Bestelling geplaats op 27-06Club C 85 Vintage Shoes

    Cloud White / Alabaster / Vector Blue

    Size: 41

    Quantity: 1

    110,00 €
    77,00 €
    Club C Revenge Vintage Shoes
    Club C Revenge Vintage Shoes

    Chalk / Alabaster / Vector Navy

    Size: 41

    Quantity: 1

    nog niets ontvangen, niet bereikbaar, ben benieuwd of ik ze uberhaupt nog ga ontvangen?

  9. Ik heb een bestelling geplaatst op 1 juli en tot op heden nog geen bevestiging ontvangen. Klantenservice onbereikbaar, geprobeerd via de chat en die zegt dat medewerkers contact opnemen maar nog niks gezien. Ik vraag me echt heel erg af hoe het nu verder loopt. Ik wil graag mijn geld terug

  10. Ik heb 27-06-2023 bij Reebok.EU, 2 Reebok T-shirts besteld, maar heb deze nog steeds niet mogen ontvangen. Ik kan helaas mijn gegevens van de bestelling niet meer terug vinden. Hierbij wel alle gegevens van de bank transactie. Via ABN-AMRO- SEPA iDEAL / IBAN NL04ADYB2017400157 / BIC ADYBNL2A / Naam Reebok / Omschrijving: HBJS32RL9MTCPK521G / AO001803117830125274 RBADRW32CH9 APTCGDXFL /Kenmerk 27-06-2023 15.25 018031 7830125274 / Transactiedatum 27 juni 2023, bedrag 36,00 euro. Naar rekening nummer NL04 ADYB 2017 4001 57 van rekening NL05ABNA 0840 9617 58 t.n.v. T.R van Drongelen-Kramer en/of A.J. van Drongelen. Adres Jolstraat 152, 1784 NN Den Helder Nederland.

    1. Precies hetzelfde geen bestelbevestiging allen betalingsbewijs bij de bank en ze zijn niet bereikbaar ook geen e- mail adres ik ga maandag contact opnemen met mijn rechtsbijstandsverzekering laat het er zeker niet bij zitten. In het verleden vaak besteld bij Reebok en nooit problemen gehad.

  11. Ik heb een bestelling geplaatst op 27 juni, gelijk betaald via I-Deal en tot op heden nog niks ontvangen. Klantenservice telefonisch niet te bereiken, chat via whatsapp werkt niet en via facebook geen reactie! Ik vraag me echt heel erg af hoe het nu verder loopt. Ik wil mijn schoenen of geld terug!

  12. hb schoenen besteld, nog steeds geen reactie.
    kan je a.u.b mij terug bellen

    Met vriendelijke groet
    Kris parag
    Tel nr 0634895994

  13. Zelfde probleem hier. Op 1 juli schoenen besteld. Nooit een order bevestiging mogen ontvangen en blijkbaar is de klantenservice opgeheven dus compleet onbereikbaar. Altijd veel gekocht daar; maar blijkbaar een chaos nu daar.
    Benieuwd of ik mijn schoenen echt nog ga ontvangen.

  14. Op 3 juli heb ik 2 paar schoenen besteld. Geen bevestiging gehad van de bestelling. Gelukkig stonden de bestelgegevens nog open op mijn browser en daardoor via bestelnummer de status kunnen opvragen op website. De status is “Klaarmaken voor verzending” Wat er nu verder gaat gebeuren is een raadsel. Ze zijn onbereikbaar.

  15. Bovenstaande reacties klinken niet heel hoopvol: ook ik heb op 4 julie Club C Revenge Vintage Shoes
    Chalk / Alabaster / Vector Navy besteld maat 45.5. Geen enkele reactie verder, heel slecht. Zo te lezen heeft Reebok problemen. Slechte reviews geven en mijn rechtsbijstand er op zetten is wat ik nu ga doen

  16. Ik heb 26/6 twee paar sneakers gekocht, netjes betaald ! Nog helemaal niets ontvangen. Telefoon niet bereikbaar !!

  17. Bij mijn ook een en al moeilijkheden , ik heb schoenen besteld en krijg daarna niets meer te horen…je krijgt beetje het gevoel met oplichters te maken te hebben want op een mail reageren ze ook niet. Dan maar even verdere stappen zetten.

  18. Heeft iemand contact kunnen krijgen de afgelopen 2 maanden? Lijkt wel alsof ze in Nederland niet meer actief zijn: geen klantenservice, facebook pagina offline, geen instagram meer.. Hier ook een bestelling geplaatst, betaald maar hoor niks meer. Winkels in NL zijn ook permanent gesloten.

  19. Een welbekende merk zou te vertrouwen moeten zijn toch? Maar helaas, wacht al sinds 14 juni 23 op teruggave van mijn geld: 110€. Op mijn account staat aangegeven het bedrag te hebbennterug betaald wat dus niet klopt. Bellen helpt niet, ze zijn niet bereikbaar, watsapp werkt niet. Zeer slecht! Weet iemand waar we terecht kunnen om over Reebok klacht in te dienen.

  20. Ik heb vandaag via via NL Reebok gesproken op chat. Kunnen hier niks meer betekenen dus verwijzen door om UK of Duitsland te bellen.
    +498001823248 Reebok DE – Tool free
    +442045781092 Reebok UK – Local
    Ik heb dit net gedaan (UK) en waren erg behulpzaam! Tip voor de liefhebbers.

  21. Ik heb zojuist ook iemand gesproken 0044-2045781092. Heel begripvol. Er is een storing met microsoft, waardoor hun mails niet aankomen. Dus alle mailadressen met hotmail ed ontvangen geen updates. De man kon mijn bestelling gewoon vinden en door de drukte zal het wat later aankomen. Bij twijfel even het nummer bellen dus!

  22. Ik heb 6-07-23 een pakket teruggestuurd maar krijg nog steeds geen bevestiging.
    Als klant begin ik te twijfelen naar de echtheid van deze online Reebok shop.

  23. Zojuist contact gehad met de Engelse klantenservice en zij bevestigde dat mijn bestelling correct in het systeem stond maar dat er bijzonder veel problemen zijn met verzendingen. De website is gewoon legit maar blijkbaar spelen er wel wat problemen bij Reebok.
    Dit verklaard in ieder geval waarom mijn pakket niet verzonden is, voorlopig. Ze zou via de mail nog terug komen met een update, dat wacht ik nog even af en anders bellen we gewoon nog een keer.

    1. Inmiddels een mail gehad dat 10 dagen na het plaatsen van de bestelling, de producten ineens niet meer op voorraad zijn en mijn geld wordt terug gestort. Ik ben benieuwd hoe lang ik hier op moet wachten.

  24. Hallo kan ik een klacht en foto van schoenen per E-mail sturen naar de klanten
    Service van Reebok?
    Zo ja naar welk E-mail adres.

  25. Ik had op 21 juli een bestelling geplaatst voor Reebok Nano’s. Door de radiostilte begon ik wat te Googlen en kwam ik mij een stortvloed aan negatieve reviews terecht. Op aanraden inderdaad met de Engelse klantenservice gebeld en die waren heel behulpzaam. De website is volgens hen echt geen scam, maar dat het logistiek niet op rolletjes loopt werd ook aangegeven. Wil je zekerheid, bel dan inderdaad met UK. Dat geeft geruststelling en dat weet je ook dat even naar je order is gekeken.

  26. Ik heb op 25 juli een paar schoenen teruggestuurd. Op 26 juli is het bij jullie afgeleverd aldus postnl.
    Als ik inlog op min account zie ik niets???
    Ik wil mijn geld terug wanneer kan ik dat verwachten?

  27. Ik heb op 4 augustus een bestelling geplaatst waarvan ik 2 items heb geretourneerd op 8 augustus. Van 1 item heb ik het bedrag retour (het goedkoopste), het andere item nog niet. Telefoonnummer werkt niet, alsook geen Whatsapp chat. Ook zijn jullie niet via mail bereikbaar. WAT NU???
    Helemaal eens met alle klachten hierboven: waardeloze service. Ik ga mijn rechtsbijstand inschakelen. Ik wil graag mijn 60 euro ook retour!

  28. Geachte heer/mevrouw,
    Langs deze weg een vraag. Natuurlijk ontwikkelt Reebok steeds nieuwe modellen. Maar soms gaat dat ten koste van een ‘ oud’ model. Ik ben enorm gehecht aan het model bootschoen (beige met gele veters; D34GD6H000159, Made in China)Het laatste paar heb ik nog gevonden in Engeland. Maar die schoenen gaan niet eeuwig mee. Mijn vraag is of deze schoen nog in productie is en waar ik kan krijgen?
    Alvast dank voor uw inspanning.
    Groet van Ruud

  29. Ik probeer al drie weken 2 paar classics te bestellen, maar dan werkt opeens het bestelformulier niet.
    Diverse keren met de klantenservice gebeld, maar geen gehoor of je wordt eruit gegooid, wat een reclame
    Een drama merk, voor mij nooit meer Reebok…..

  30. Goedemiddag,
    Kunnen jullie misschien mijn mail beantwoorden, of misschien de telefoon opnemen?
    Dit is echt niet netjes, ik heb een bestelling op 18 sug. Geplaatst ook al betaald. Maar heb nog niets ontvangen of enig bericht gehad hierover. Ik zou mijn producten graag nog willen ontvangen en anders mijn geld terug krijgen?

    Kunnen jullie a.u.b reageren hoe nu verder?

    Groet,
    Telli Pauletta

  31. Hallo, ik heb inmiddels al bijna 2 maanden geleden mijn bestelling 78G5ST geretourneerd. In mijn account staat aangegeven dat jullie mijn retourzending ook hebben ontvangen maar ik heb nog steeds mijn geld (80 euro) niet terug. Ik zie dit graag afgehandeld.

  32. Er lijkt een illegale website actief met de URL reeboknl.com. Het gebruik de lay out en logo’s van Reebok maar het levert geen schoenen maar fake sieraden. Nadat er wel betaald is. Misschien kunnen jullie actie ondernemen om deze site van internet te krijgen, hij is niet goed voor jullie naam.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *