logo pegasus

Pegasus Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (5) Reviews

Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: Van 09:00 t/m 13:00 uur en van 14:00 t/m 18:00 uur

Dinsdag: Van 09:00 t/m 13:00 uur en van 14:00 t/m 18:00 uur

Woensdag: Van 09:00 t/m 13:00 uur en van 14:00 t/m 18:00 uur

Donderdag: Van 09:00 t/m 13:00 uur en van 14:00 t/m 18:00 uur

Vrijdag: Van 09:00 t/m 13:00 uur en van 14:00 t/m 18:00 uur

Zaterdag: Gesloten

Zondag: Gesloten

Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Pegasus Airlines: Vliegen met Comfort en Stijl

Pegasus Airlines, opgericht in 1990, is een van de toonaangevende budgetmaatschappijen in Turkije. Ze staan bekend om hun lage prijzen, uitstekende service en uitgebreide netwerk van bestemmingen. In dit artikel bespreken we de klantenservice van Pegasus, hoe u contact met hen kunt opnemen, waar u terecht kunt met klachten en beantwoorden we enkele veelgestelde vragen en problemen.

Klantenservice bij Pegasus

De klantenservice van Pegasus Airlines staat bekend als zeer klantgericht en behulpzaam. Het team bestaat uit getrainde professionals die 24/7 beschikbaar zijn om passagiers te helpen met hun vragen en problemen. Of het nu gaat om het boeken van vluchten, het wijzigen van reserveringen, het oplossen van problemen met bagage of het beantwoorden van vragen over hun diensten en producten, het team van Pegasus staat altijd klaar om te helpen.

Contact opnemen met Pegasus

Er zijn verschillende manieren om contact op te nemen met de klantenservice van Pegasus Airlines:

  1. Telefonisch: U kunt de klantenservice van Pegasus bereiken door te bellen naar hun lokale telefoonnummer, dat u kunt vinden op hun website. Let op: internationale gesprekskosten kunnen van toepassing zijn als u vanuit het buitenland belt.
  2. E-mail: U kunt uw vragen en opmerkingen sturen naar het e-mailadres dat op de website van Pegasus staat vermeld. Zorg ervoor dat u alle relevante informatie en contactgegevens vermeldt, zodat het klantenserviceteam u zo snel en efficiënt mogelijk kan helpen.
  3. Live chat: Op de officiële website van Pegasus kunt u gebruikmaken van de live chatfunctie om direct met een medewerker van de klantenservice te communiceren.
  4. Social media: Pegasus Airlines is actief op verschillende social media-platforms, zoals Facebook, Twitter en Instagram. U kunt contact met hen opnemen door een bericht te sturen via een van deze kanalen.

Klachten indienen

Als u ontevreden bent over uw ervaring met Pegasus Airlines, kunt u een klacht indienen bij hun klantenservice. Dit kan via e-mail, telefonisch of via hun website. Zorg ervoor dat u zoveel mogelijk details verstrekt over uw klacht, inclusief uw vluchtgegevens en persoonlijke contactinformatie, zodat Pegasus uw probleem zo snel mogelijk kan onderzoeken en oplossen.

Veelgestelde vragen en problemen

Hieronder behandelen we enkele veelgestelde vragen en problemen die passagiers kunnen tegenkomen tijdens hun ervaring met Pegasus Airlines.

Hoe kan ik mijn vlucht boeken bij Pegasus?

Het boeken van een vlucht bij Pegasus Airlines is eenvoudig en kan worden gedaan via hun website, de mobiele app of door contact op te nemen met hun klantenservice. U hoeft alleen maar uw vertrek- en aankomstbestemming, reisdatums, aantal passagiers en eventuele andere voorkeuren in te voeren. Nadat u uw zoekopdracht heeft voltooid, worden de beschikbare vluchtopties weergegeven. U kunt vervolgens de gewenste vlucht selecteren en doorgaan met het invoeren van uw persoonlijke gegevens en betalingsinformatie.

Kan ik mijn reservering wijzigen of annuleren?

Ja, het is mogelijk om uw reservering bij Pegasus Airlines te wijzigen of annuleren, afhankelijk van de voorwaarden van uw ticket. U kunt wijzigingen aanbrengen, zoals het wijzigen van de datum, tijd of route van uw vlucht, door in te loggen op de website van Pegasus met uw reserveringsgegevens en te klikken op ‘Mijn reserveringen’. Houd er rekening mee dat er kosten in rekening kunnen worden gebracht voor het wijzigen of annuleren van uw reservering, afhankelijk van het type ticket dat u heeft geboekt.

Wat zijn de bagageregels bij Pegasus Airlines?

De bagageregels bij Pegasus Airlines variëren afhankelijk van de gekozen tariefklasse. Voor handbagage geldt doorgaans een maximumgewicht van 8 kg en maximale afmetingen van 55x40x20 cm. Voor ruimbagage kunnen de toegestane gewichten variëren, afhankelijk van uw ticket. Het is belangrijk om de specifieke bagagevoorwaarden van uw ticket te controleren, aangezien er extra kosten in rekening kunnen worden gebracht voor overbagage.

Wat moet ik doen als mijn bagage verloren of beschadigd is?

Als uw bagage verloren of beschadigd is tijdens uw vlucht met Pegasus Airlines, moet u onmiddellijk een medewerker van de luchtvaartmaatschappij op de luchthaven informeren en een Property Irregularity Report (PIR) laten opstellen. U kunt vervolgens een claim indienen bij Pegasus Airlines door contact op te nemen met hun klantenservice. Zorg ervoor dat u het PIR-rapport, uw vluchtgegevens en contactgegevens verstrekt.

Biedt Pegasus speciale diensten aan voor passagiers met beperkte mobiliteit?

Ja, Pegasus Airlines biedt speciale diensten aan voor passagiers met beperkte mobiliteit. Om gebruik te maken van deze diensten, moet u bij het boeken van uw vlucht of uiterlijk 48 uur voor vertrek contact opnemen met de klantenservice van Pegasus om uw behoeften te bespreken. Pegasus kan bijvoorbeeld rolstoelassistentie, prioritaire instapmogelijkheden en speciale zitplaatsen aanbieden aan passagiers met beperkte mobiliteit.

Is er aan boord entertainment en wifi beschikbaar?

Hoewel Pegasus Airlines een budgetmaatschappij is, bieden ze wel enige vorm van entertainment aan boord. Dit kan variëren van een inflight magazine tot een selectie van films en muziek, afhankelijk van de vluchtduur en het type vliegtuig. Wat betreft wifi, Pegasus biedt momenteel geen wifi-connectiviteit aan boord van hun vliegtuigen.

Tot slot

Pegasus Airlines is een betrouwbare en betaalbare luchtvaartmaatschappij die zich inzet voor het bieden van een uitstekende klantenservice en een breed scala aan bestemmingen. Hun klantenserviceteam is 24/7 beschikbaar om passagiers te helpen met hun vragen en problemen, en er zijn verschillende manieren om contact met hen op te nemen. Of u nu hulp nodig heeft bij het boeken van een vlucht, het wijzigen van uw reservering of het oplossen van problemen met uw bagage, Pegasus Airlines staat klaar om u een comfortabele en aangename reiservaring te bieden.

Facebookpagina van Pegasus

facebook pegasus
Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Pegasus
Bezoek het Facebook account van Pegasus en stel direct jouw vraag.

Twitter van Pegasus

twitter pegasus
Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Pegasus
Bezoek het Twitter account van Pegasus en stel direct jouw vraag.

Website van Pegasus

website pegasus
Bezoek de website van Pegasusom een antwoord te vinden op jouw vraag.
Of vul het contactformulier in op de website van Pegasus om contact op te nemen.

Adresgegevens van Pegasus

Dit bedrijf is gevestigd op het adres Schiphol Boulevard 155, 1118 BG Schiphol.
Je kunt de exacte locatie van Pegasus ook vinden via Google Maps.

Beoordelingen, Reviews & Klachten

5 reacties

  1. Goedemiddag ik ben mvr wellens ,we zouden 20 april 2023 met vlucht pc5014 vertrekken om3.40 in koln naar antalya ,maar doorvstaking niet door gegaan ,we hadden geen vervang vlucht een ze zeiden dat er een vlucht zou gaan om 5 uur en 7 uur in munster en dat we taxi moesten pakken en wel een factuur vragen ,omdat zei geen bus konden regelen, we zijn aangekomen in munster geen vliegtuigen ik heb pegasus gebeld en ze zeieden dat er geen andere vluchten waren en ook de klantenservice heeft gebeld ,toen heb ik via skyscanner een vlucht kunnen boekenmet vlucht nummer pc 5942 op 20 april via bremmen omdat ik kinderen met autisme hebt en zei zich zo op deze vakantie hadden voor bereid en dat we de zaak dict hadden voor ons was het geen andere keuze ,ik heb via de site van pegasus geprobeerd maar dan vestuur je het en moet je een bericht krijgen maar dan wordt het naar andere nummer gestuurd naar turks nummer en mail dus ik kom niet verder en tui zegt pegasus moet heb oplossen de tickets kosten 564€ de taxi omdat we deze met een ander getroffen koppel gedeeld heb 180 € en de trein 41 € dus in totaal 788 extra uitgaven door staking en we hadden geen andere optie aangeboden gekregen of mail gekregen alleen dat er staking was en dat we er naar toe moesten gaan en dat ze daar voor een oplossing zorgen dus niet ik hoop dat dit opgelost kan worden mvr wellens tel 0636566597 ik weet niet waar de foto’s naar toe moet sturen van de gemaakte kosten

  2. f:_00D58I8eu._5004I1ZjXjE:ref
    geachte meneer , mevrouw ,
    Mijn koffer is niet aangekomen
    Ik heb gevlogen met vlucht
    1257 Pegasus om 12.35 uur op 27 06 / 2023 naar Istanbul, dit was een tussen stop, eindbestemming konya
    Mijn koffer was bij de balie niet gelabeld en de stewardes zei ik citeer “ooh ooh “ en toch had ze de koffer op de band laten door rollen en doorgestuurd om te boarden.
    Mijn koffer is niet aangekomen!
    mijn vakantie is verpest hierdoor,
    mijn waardevolle spullen heb ik niet mee kunnen mee nemen, medicatie etc zitten ook in deze koffer.
    Verschrikkelijk dit, heel mijn vakantie verpest.
    Hierdoor dien ik een klacht in.
    in afwachting op uw reactie verblijf ik
    met vriendelijke groeten,
    Selattin Guclu
    00316-48756279

  3. Mijn koffer is nooit aangekomen op dusseldorf. Ik krijg niemand te pakken. Ik heb gevlogen op 29-08-2023. Vluchtnummer pc5001 tijd: 06:05 ik ben nu al 4 dagen thuis en nog geen koffer niks geen gehoor geen belletje. Ik dien een claim in voor mijn spullen of mijn koffer terug, slechtste zaak ooit.

  4. Beste,

    Mijn koffer is helaas zoekgeraakt op de terugvlucht en heb op schiphol een rapport moeten invullen, maar tot op heden nog niets gehoord van jullie. Het is nu 2 weken later. Telefonisch zijn jullie ook niet bereikbaar. Erg vervelend dit.

    File Reference: AMSPC11990/ 24AUG23/0917GMT
    Name: Ben Chaib
    Title/Initials: IB
    Given Name: Ismail
    Flight / date: PC5015/24AUG
    Number of bags missing: 1
    Colour/Type: Black pright design combined hard en soft materiaal

    Ik heb tevens aangeven dat de schade +- 500,00 was, maar dat is lager dan het blijkt. Eenmaal thuis en de rest uitgepakt hebben we pas de schade kunnen bepalen.

    Graag een oplossing hiervoor.

  5. Beste vandaag 31 januari 2024 11.30 van Sabiha nasr Rotterdam gevlogen. İk was samen met mijn vrouw. Wij hebben stoel 17 a en b. Ik was eerder dan mijn vrouw en ik heb mijn koffer geplasts. Later kwam
    Mijn vrouw met haar handbagage en net gezeten op haar stoel. Kwam een stuwaw met een hoge stemtoon zet je handbagage boven je stoel. Ik zei als iedreen zit gaan wij kijken alles was vol. Hij ging weer door en later terug gekomen. Ik heb je gezegd dat je handbagage moet boven plaatsen. Echter opleggend ik ze zij is niet lang genoeg om op te zetten. En hij zei weer onpersoonlijk “ ik zei dat je je handbagage moet boven zetten” ik weer kan je niet helpen, hij weer nee wij mogen niet doen, later keam een andere medewerker om te helpen herl deftig. Maar de andere weer in beeld gekomen weer zei hij nee zij moet zelf doen. Iedreen verbaast te kijken wat is dat voor een persoon die alles tegenwerkt. Uiteindelijk ik moest van achter nasr voren komen hasr handbagage te plaatsen. Ik vind dat het erg onbeschoft benadering en on accrptabe houding. Het was totaal niet hulpzaam en zeker niet die bij een grote maatschappij als pegasus hoort. Ik ga mijn klacht nog voortzetten hoe ver ik kom. Ik vroeg hoe hij heet geen antwoord en andere collegans van hem gaven ook geen antwoord. Dat wilde ik even kwijtraken

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *