parkmobile logo

Parkmobile Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (10) Reviews

Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: 24/7 bereikbaar

Dinsdag: 24/7 bereikbaar

Woensdag: 24/7 bereikbaar

Donderdag: 24/7 bereikbaar

Vrijdag: 24/7 bereikbaar

Zaterdag: 24/7 bereikbaar

Zondag: 24/7 bereikbaar

Belkosten: Gebruikele belkosten

Over Parkmobile

Parkmobile is een parkeerapp waarmee je boetes voorkomt, nooit meer teveel betaald en nooit meer naar de parkeerautomaat hoeft te lopen. Met de app heb je gegarandeerd een plek. Je kunt vooraf een plek reserveren op je bestemming. Zo kun je zorgeloos op pad. Ga recht op je doel af en zie in welke straten je de meeste kans hebt om een vrij plekje te vinden. Ook kun je via de app gemakkelijk tarieven per locatie en parkeerzone inzien.

Parkmobile is de meest gedownloade parkeerapp in Nederland. De app is inmiddels meer dan 5 miljoen keer gedownload in Nederland. Parkmobile wordt erg goed beoordeeld. 90% van hun gebruikers beoordeeld de app met een 8 of hoger.

Parkmobile App

Heb je een Android of Apple toestel? Dan kun je de app gemakkelijk downloaden via de Google Play of Apple store. Maar wist je dat je zonder Parkmobile app, ook gebruik kunt maken van hun diensten? Je kunt namelijk ook parkeren zonder smartphone. Parkeer gemakkelijk via sms of door te bellen. Meld je snel aan als klant op de website van Parkmobile, om gebruik te maken van de vele parkeervoordelen in Nederland. Wist je trouwens dat je Parkmobile account ook kunt parkeren in verschillende Belgische steden?

Parkmobile Inloggen

Je kunt op 2 manieren inloggen op je Parkmobile Account. De meeste gebruikers, doen dit via de app, die je kunt downloaden uit de Playstore en Applestore. Daarnaast kun je ook gewoon inloggen via de website van Parkmobile. Als je wilt inloggen via de website van Parkmobile, ga je naar https://account.parkmobile.com/login. Vul je gebruikersnaam en wachtwoord in en klik vervolgens op ‘Inloggen’. Heb je nog geen account? Meld je dan snel aan en profiteer van de vele parkeervoordelen.

Parkmobile Kosten

Per parkeeractie betaal je bij Parkmobile een bedrag van  €0,39 of een vast maandbedrag van €2,50. Wanneer je veel gebruikmaakt van de dienst, is het voordelig een vast maandbedrag te betalen. Maak je maar 6 keer of minder per maand gebruik van de dienst? Dan ben je goedkoper uit door te betalen per parkeeractie. De parkeertarieven worden bepaald door de aanbieder. Vaak de gemeente, maar soms ook een particuliere organisatie. Naast de kosten voor Parkmobile zelf, betaal je de reguliere parkeertarieven. Doordat je tijd bespaart met het gebruik van Parkmobile en ook nooit meer teveel betaald, verdien je deze kosten al snel terug. Via de zoekfunctie en de kaart in de Parkmobile App, kun je gemakkelijk de parkeertarieven per locatie zien. Je kunt de Parkmobile kosten achteraf betalen via een maandfactuur.

Parkmobile Opzeggen

Heb je een abonnement bij Parkmobile en wil je dit wijzigen naar een regulier account? Dit kan eenvoudig via de Parkmobile app of via Mijn Parkmobile. Ga naar je account, onder het kopje ‘Mijn Abonnement’ kun je je gebruiksvorm wijzigen.

Wil je heel je account verwijderen? Dit kan ook via de accountomgeving. Ga naar ‘persoonlijke gegevens’, klik hier op ‘Deactiveren’ en doorloop de verdere stappen.

Parkmobile Klantenservice

Je kunt Parkmobile bellen op het nummer 0900 – 666 5 666. Dit nummer is 24/7 bereikbaar. Bel je liever niet met Parkmobile? Dan kun je naar ditzelfde nummer ook een Whatsapp bericht sturen. Bellen naar dit nummer kan tegen lokaal tarief.

Op https://parkmobile.nl/contact/ kun je ook veel informatie vinden, over de werkwijze van Parkmobile en informatie over veel voorkomende problemen.

Facebookpagina van Parkmobile

parkmobile facebook
Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Parkmobile
Bezoek het Facebook account van Parkmobile en stel direct jouw vraag.

Twitter van Parkmobile

parkmobile twitter
Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Parkmobile
Bezoek het Twitter account van Parkmobile en stel direct jouw vraag.

Website van Parkmobile

parkmobile website
Bezoek de website van Parkmobileom een antwoord te vinden op jouw vraag.
Of vul het contactformulier in op de website van Parkmobile om contact op te nemen.

Adresgegevens van Parkmobile

Dit bedrijf is gevestigd op het adres Wisselwerking 40, 1112 XR Diemen.
Je kunt de exacte locatie van Parkmobile ook vinden via Google Maps.

Beoordelingen, Reviews & Klachten

10 reacties

  1. ik krijg een mail van Parkmobile met een betalingsherinnering. Ik gebruik deze app niet, heb nooit een account aangemaakt en wil het ook niet gebruiken. Ik vermoed dat dit ofwel een spammail is, ofwel iemand die op mijn naam en emailadres probeert kosteloos te parkeren.

    In beide gevallen, goed voor jullie te weten wellicht en hopelijk kunnen jullie vervolg spam voorkomen.
    De afzender van het bericht is dit emailadres:
    [email protected]

    er wordt verwezen naar een factuur van 2,70 en gedreigd met een deurwaarder!
    Please haal mij uit jullie systeem!

  2. Voor de zoveelste keer jullie gebeld met frustrerend resultaat!
    Het blijkt toch echt zo te zijn dat jullie parkeren in Amsterdam noord niet ondersteunen (rond de MT Lincolnweg)
    Er staan zo veel palen op straat maar helaas niet in de app
    Ook handmatig invoeren is er niet bij (gemiste kans een tekortkoming van de app)

    Ik begrijp natuurlijk dat jullie app niet in elk dorpje wekt maar in de hoofdstad – serieus?
    Dit is kansloos
    En ook de klantenservice is een topper – not
    Er was gisteren een medewerker die heeft geprobeerd te helpen maar de andere – waardeloos (kunnen wij niets aan veranderen…, stuur maar een mail…)

    Jullie hebben een probleem met Android? (Samsung A50)
    Op een oude Apple SE zijn er wel palen zichtbaar (niet alle maar wel voldoende)

  3. Beluister mijn gesprek met uw helpdesk op 20 oktober 2022 om 11.20 uur.
    (Ik wacht nog steeds op de toegezegde email.)
    Lees ook mijn reactie op uw email van 20 oktober 2022, waarin u vraagt wat ik vind van uw dienstverlening…
    Graag uw antwoord hierop!

  4. hallo

    ik krijg een herinnering om te betalen(factuur van oktober)

    nu heb ik hem al twee maal overgemaakt maar jullie boeken hem ook twee mail terug

    dus kan ik hem niet meer gebrijken

  5. Het veld waarin ik mijn parkeeractie moet zien blijft leeg ook nadat ik de telefoon volledig uit heb gezet. Ik heb nu via de telefoon mijn parkeeractie een uur later kunnen beeindigen. Hoe kan ik dit oplossen?

  6. Ik zou graag persoonlijk contact willen met Park Mobile maar kan nergens een telefoonnummer vinden die ik vanuit buitenland kan bereiken.
    Of een een mailadres is ook goed want die computer snapt niets van mijn vragen.
    Ik heb namelijk mijn zaak verkocht en ook mijn mailadres, deze is inmiddels offline.
    Nu kan ik niet meer inloggen met mijn emailadres en dus ook niet opzeggen.
    Hoe los ik dit op.
    Woon inmiddels in buitenland en kan geen 0900 bellen.

  7. Bij mijn parkeeractie vergis ik mij en wil deze stoppen, maar…………
    1. onmogelijk want er is een dagkaart actie gestart van 23 euro
    1.1 mijn easyparkapp heeft mij niet geïnformeerd via het startscherm
    1.2 vergissingen zijn menselijk maar niet bij easypark
    1.3 met mijn auto kan ik de gehele dag geen parkeeractie meer uitvoeren, die staat geregistreerd

    2. ook via contact met uw helpdesk is er geen adequate oplossing gegeven

    3. gaarne zie ik deze parkeeractie teniet gedaan en het bedrag van 23 euro niet afgeschreven.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *