Lidl

Lidl Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (6) Reviews
Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: tussen 08:00 en 21:00 uur

Dinsdag: tussen 08:00 en 21:00 uur

Woensdag: tussen 08:00 en 21:00 uur

Donderdag: tussen 08:00 en 21:00 uur

Vrijdag: tussen 08:00 en 21:00 uur

Zaterdag: tussen 10:00 en 18:00 uur

Zondag: tussen 10:00 en 18:00 uur

 

Belkosten: lokaal tarief

Lidl bellen kan van maandag t/m zaterdag. Of neem op een andere manier contact op met de klantenservice.

De oprichter van de Lidl supermarkt discountwinkels is Josef Schwarz. Lidl is een populaire keten in Europa. Het bedrijf werd in 1930 opgericht en vestigde zich in 1940 als bewezen groothandel leverancier van producten in heel Duitsland. In 1945 stopte het bedrijf in verband met de Tweede Wereldoorlog en het duurde ongeveer tien jaar om hiervan te herstellen.

In 1977 ging Lidl het anders aanpakken. Het bedrijf werd overgenomen door Schwartz Dieter en richtte zich op de ontwikkeling van korte handel in producten en verkoop van huis artikelen. De eerste supermarkt Lidl-shop werd geopend in het zuiden van Duitsland. Tegenwoordig zijn er meer dan 4500 vestigingen over de hele wereld open. De drie grootste winkels in Nederland zijn de vestigingen in Amsterdam, Rotterdam en Delft. De openingstijden verschillen per vestiging. Check de openingstijden van de winkel het dichtst bij jou in de buurt op de website.

Neem bij vragen contact op met de klantenservice. De winkel heeft ook een webshop waar je producten online kunt bestellen en thuis kunt laten bezorgen. Zo heb je al je boodschappen in huis zonder van huis te gaan.

Welke services biedt Lidl aan zijn bezoekers

Lidl biedt vele services aan zijn bezoekers:

  • Goede gerechten tegen betaalbare prijzen
  • Goedkope spullen voor in huis
  • Goedkope hand- en elektrische gereedschappen
  • Kamerplanten
  • Keukengerei
  • Vrijetijdsartikelen
  • Kleding en schoenen
  • Levering aan huis
  • Abonnement op tijdschriften van Lidl
  • Lekkere recepten
  • Tickets van toeristische uitstapjes
  • App voor mobiele telefoon en tablet
  • Terugzending van goederen binnen 90 dagen na datum van aankoop
  • Contact op elke handige manier
  • Vele promoties en kortingen
  • Lidl service en nog veel meer

Voor abonnees van de Lidl webshop zijn er meer bonussen beschikbaar. Je kunt op elk moment je account registreren op de website www.lidl.nl.

De voordelen van online winkelen bij Lidl

Online winkelen wordt steeds populairder, ook bij Lidl. Dit heeft namelijk vele voordelen:

  • Je kunt thuis of op je werk een bestelling plaatsen
  • Een geschikte prijs voor de klantenservice
  • Je bespaart tijd door niet te gaan winkelen
  • De levering vindt plaats op werkdagen tijdens kantooruren, maar ook in het weekend op zaterdag
  • Je kunt er ook voor kiezen om je boodschappen ’s avonds te laten bezorgen
  • Je kunt je bestelling online volgen
  • Je kunt je bezorgadres eenvoudig wijzigen via jouw persoonlijk account
  • Je kunt tot 90 dagen na bezorging je goederen inwisselen of inleveren bij een Lidl winkel
  • Je kunt een gedeelte van de bestelling achteraf betalen

Contact opnemen met Lidl, openingstijden en klacht indienen

Neem contact op met Lidl klantenservice voor een klacht of informatie op de volgende manieren.

Je kunt de Lidl bellen op het volgende telefoonnummer: 020-7095039. Openingstijden: Ma-vr 08:00 tot 21:00 uur. Za-zo 10.00 tot 18.00 uur.

E-mail: [email protected]

Contactformulier: www.lidl-shop.nl

WhatsApp: +31 612973375

Bestellingen door een telefoonnummer of e-mail worden niet geaccepteerd. Je kunt alleen bestellen via een Lidl-account.

Waarvoor kun je terecht bij telefonische klantenservice Lidl

Nieuwe en oude bezoekers kunnen voor al hun vragen terecht bij de klantenservice van de Lidl. Voorbeelden van vragen zijn:

  • Hoe maak ik een account aan?
  • Wat zijn de voordelen van een eigen account?
  • Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
  • Wat zijn de deadlines voor bestellingen?
  • Wat moet ik doen wanneer de bestelling verloren is gegaan?
  • Wat moet ik doen als een item beschadigd is?
  • Hoe kan ik contact opnemen met de technische ondersteuning?
  • Hoe kan ik een klacht indienen?
  • Hoe kan ik me abonneren op de nieuwsbrief van de winkel?
  • Hoe kan ik een account sluiten?
  • Hoe weet ik wat de garantieperiode voor bepaalde goederen zijn?
  • Wat is een wettelijke garantie?
  • Is het veilig om te winkelen bij de Lidl webshop?
  • Wat zijn cookies en waar zijn ze voor?

Ook voor specifieke vragen over online bestellingen kun je terecht bij de klantenservice.

  • Hoe kan ik bepaalde kortingen krijgen?
  • Voor welk bedrag moet ik minimaal boodschappen online bestellen?
  • Wat zijn de verzendkosten?
  • Welke betaalmethoden worden aangeboden?
  • Hoe kan ik de grootte van kleding en schoenen berekenen?
  • Hoe kan ik spullen terugsturen of omruilen?
  • Hoe kan ik het verzendadres veranderen nadat ik een bestelling heb geplaatst?

Meld je aan voor de nieuwsbrief als je wilt profiteren van de aanbiedingen van Lidl, Als je vragen hebt of een online aankoop wil doen, let op de openingstijden van de Lidl klantenservice. Je bestelling zal op een vooraf bepaalde tijd en plaats veilig bezorgd worden.

Facebookpagina van Lidl

lidlnederland

Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Lidl, bezoek het Facebook account van Lidl en stel direct jouw vraag.

Twitter van Lidl

lidlnederland

Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Lidl, bezoek het Twitter account van Lidl en stel direct jouw vraag.

Website van Lidl

lidl.nl

Bezoek de website van Lidl om een antwoord te vinden op jouw vraag of contact op te nemen via het contactformulier op de website van Lidl

Adresgegevens van Lidl

Lidl is gevestigd op het adres Havenstraat 71 1270 AD Huizen. De exacte locatie van Lidl zie je op de kaart hierboven.

Beoordelingen, Reviews & Klachten

6 Responses

  1. Ik wil graag doorgeven dat ik geen sinaasappels en bananen meer koop bij de lidel in Dongen ,zijn na 2 dagen al rot (Banaan)of beschimmeld (Sinaasappels) de rest van de boodschappen blijf ik wel doen maar deze producten zijn van zeer slechte kwaliteit ben het ongeveer 2 maanden blijven proberen maar heb het nu opgegeven 😢 jammer dat ik hiervoor speciaal naar de jumbo moet . Mvg Hans janssens

  2. Ik wil hierbij melden dat het heel vaak mis gaat bij jullie groente en fruit afdeling in filiaal Oldenzaal qua prijzen. Maandag heb ik Braeburn appels gehaald en heb ik 2,49 per kilo betaald bij de kassa, terwijl het op prijs kaartje stond 1,49 per kilo. Twee of drie maanden geleden hetzelfde met aardbeien. Ze hadden prijs kaartje niet weggehaald, dus betaalde ik 1 euro meer. Toen had ik het bij kassa aangegeven en ze zeiden dat het niet klopt en dat de kaartje weggehaald was. Drie dagen later was ik er weer voor boodschappen en die kaartje was er nog steeds. Toen heb ik netjes aangegeven dat ze die tenminste moeten weg halen. Ook de reactie van de medewerkster stond me niet aan toen ik het over aardbeien doorgaf. Daarom had ik geen zin om ook over appels door te geven. Jammer dat je als klant zich niet prettig voelt voelt om zo iets door te geven.

  3. Mijn man heeft verleden week spercibonen gehaald waren lelijk en rotte er tussen.
    wij komen eenkeer in de week want hebgeen vervoer,anders ga ik mee maar mag niet geopreerd aan mijn ogen.
    Mijnman komt thuis met berline bollen nu ik heb nog nooit zulk rommel mee gmaakt een plak cake smaakt beter.
    Er hoort pudding tussen nee hier zat een theelepeltje jam tussen nu het was een klap in mijn gezicht.
    En als ik fruit en groente haal dan is er altijd onderin verrotte spul ze kunnen het beter lo verkopen dan kan je het zien.
    Ik kan niet om de dag even naar de lidl om het om te ruilen.
    Ik hoop dat het wat beter wordt.beantwoorden

  4. Geachte Lidl, tot mijn verbazing ben ik de laatste 5 keer gecontroleerd na t scannen vd producten wat erg vervelend is. Zelf had ik deze keer een foutje gemaakt bij de broodjes verkeerde gescant, sorry hiervoor ging totaal om €0,15 prima mijn fout maar wat ik nog erger vind en hier niets aan wordt gedaan is dat volwassenen mensen en kinderen broodjes nuttigen id winkel en ze daar niet op aangesproken worden en daar niets aan doen ook niet als je dit meld bij de kassa/manager. Dan zeggen ze kunnen we weinig aan doen. Schandalig voor mij als vaste klant is dit de laatste keer dat ze mij controleren zo niet laat ik alles uit de tas en kiep t terug id winkelwagen en loop zo weg zonder de boodschappen. Ben er helemaal klaar mee Filiaal Oosterhout (gld) Snap dat er controle moet zijn maar hier word ik niet vrolijk van, onrecht. Dit wilde ik jullie ff meegeven slaat nergens op dus je kan t beste met de familie broodjes eten binnen een Lidl zaak deze nuttigen en niet afrekenen!!!!!!

  5. De Donner Pizza van Pure Ingredienst BV uit Velp 600 gr in groene doos zijn heel scherp en niet te eten. Ik heb beide pizza’s weg moeten gooien. Koop deze dus niet. Slecht voor kinderen en ouderen.

  6. Heer/mevr..

    Ik heb de Kippenragout Delicieur gekocht l33221 0654 NL 43 EG 08-2024
    Ik heb bij struik gewerkt . 26 jaar ..Daar werd Ragout gemaakt in een beteren kwaliteit
    Wat er in dit blik zit voor die prijs is triest .. een ragoe op waterbasis met mazena en kip een paar blokjes ..
    Ragout daar hoort in.. draatjes kippenvlees in en room melk of melkpoeder kruiden en dat het er wit uit ziet .
    En niet zoon kleur die in deze blikken zit .
    Ik wil wel graag voor deze prijs een goede kippenragout
    Als dat blikje nu 80 ero cent was dan is dat het wel waard .
    Hoop dat U er wat aan gaat doen ..graag hoor ik van U

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *