Lidl bellen kan van maandag t/m zaterdag. Of neem op een andere manier contact op met de klantenservice.
De oprichter van de Lidl supermarkt discountwinkels is Josef Schwarz. Lidl is een populaire keten in Europa. Het bedrijf werd in 1930 opgericht en vestigde zich in 1940 als bewezen groothandel leverancier van producten in heel Duitsland. In 1945 stopte het bedrijf in verband met de Tweede Wereldoorlog en het duurde ongeveer tien jaar om hiervan te herstellen.
In 1977 ging Lidl het anders aanpakken. Het bedrijf werd overgenomen door Schwartz Dieter en richtte zich op de ontwikkeling van korte handel in producten en verkoop van huis artikelen. De eerste supermarkt Lidl-shop werd geopend in het zuiden van Duitsland. Tegenwoordig zijn er meer dan 4500 vestigingen over de hele wereld open. De drie grootste winkels in Nederland zijn de vestigingen in Amsterdam, Rotterdam en Delft. De openingstijden verschillen per vestiging. Check de openingstijden van de winkel het dichtst bij jou in de buurt op de website.
Neem bij vragen contact op met de klantenservice. De winkel heeft ook een webshop waar je producten online kunt bestellen en thuis kunt laten bezorgen. Zo heb je al je boodschappen in huis zonder van huis te gaan.
Welke services biedt Lidl aan zijn bezoekers
Lidl biedt vele services aan zijn bezoekers:
- Goede gerechten tegen betaalbare prijzen
- Goedkope spullen voor in huis
- Goedkope hand- en elektrische gereedschappen
- Kamerplanten
- Keukengerei
- Vrijetijdsartikelen
- Kleding en schoenen
- Levering aan huis
- Abonnement op tijdschriften van Lidl
- Lekkere recepten
- Tickets van toeristische uitstapjes
- App voor mobiele telefoon en tablet
- Terugzending van goederen binnen 90 dagen na datum van aankoop
- Contact op elke handige manier
- Vele promoties en kortingen
- Lidl service en nog veel meer
Voor abonnees van de Lidl webshop zijn er meer bonussen beschikbaar. Je kunt op elk moment je account registreren op de website www.lidl.nl.
De voordelen van online winkelen bij Lidl
Online winkelen wordt steeds populairder, ook bij Lidl. Dit heeft namelijk vele voordelen:
- Je kunt thuis of op je werk een bestelling plaatsen
- Een geschikte prijs voor de klantenservice
- Je bespaart tijd door niet te gaan winkelen
- De levering vindt plaats op werkdagen tijdens kantooruren, maar ook in het weekend op zaterdag
- Je kunt er ook voor kiezen om je boodschappen ’s avonds te laten bezorgen
- Je kunt je bestelling online volgen
- Je kunt je bezorgadres eenvoudig wijzigen via jouw persoonlijk account
- Je kunt tot 90 dagen na bezorging je goederen inwisselen of inleveren bij een Lidl winkel
- Je kunt een gedeelte van de bestelling achteraf betalen
Contact opnemen met Lidl, openingstijden en klacht indienen
Neem contact op met Lidl klantenservice voor een klacht of informatie op de volgende manieren.
Je kunt de Lidl bellen op het volgende telefoonnummer: 020-7095039. Openingstijden: Ma-vr 08:00 tot 21:00 uur. Za-zo 10.00 tot 18.00 uur.
E-mail: [email protected]
Contactformulier: www.lidl-shop.nl
WhatsApp: +31 612973375
Bestellingen door een telefoonnummer of e-mail worden niet geaccepteerd. Je kunt alleen bestellen via een Lidl-account.
Waarvoor kun je terecht bij telefonische klantenservice Lidl
Nieuwe en oude bezoekers kunnen voor al hun vragen terecht bij de klantenservice van de Lidl. Voorbeelden van vragen zijn:
- Hoe maak ik een account aan?
- Wat zijn de voordelen van een eigen account?
- Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
- Wat zijn de deadlines voor bestellingen?
- Wat moet ik doen wanneer de bestelling verloren is gegaan?
- Wat moet ik doen als een item beschadigd is?
- Hoe kan ik contact opnemen met de technische ondersteuning?
- Hoe kan ik een klacht indienen?
- Hoe kan ik me abonneren op de nieuwsbrief van de winkel?
- Hoe kan ik een account sluiten?
- Hoe weet ik wat de garantieperiode voor bepaalde goederen zijn?
- Wat is een wettelijke garantie?
- Is het veilig om te winkelen bij de Lidl webshop?
- Wat zijn cookies en waar zijn ze voor?
Ook voor specifieke vragen over online bestellingen kun je terecht bij de klantenservice.
- Hoe kan ik bepaalde kortingen krijgen?
- Voor welk bedrag moet ik minimaal boodschappen online bestellen?
- Wat zijn de verzendkosten?
- Welke betaalmethoden worden aangeboden?
- Hoe kan ik de grootte van kleding en schoenen berekenen?
- Hoe kan ik spullen terugsturen of omruilen?
- Hoe kan ik het verzendadres veranderen nadat ik een bestelling heb geplaatst?
Meld je aan voor de nieuwsbrief als je wilt profiteren van de aanbiedingen van Lidl, Als je vragen hebt of een online aankoop wil doen, let op de openingstijden van de Lidl klantenservice. Je bestelling zal op een vooraf bepaalde tijd en plaats veilig bezorgd worden.
Ik wil graag doorgeven dat ik geen sinaasappels en bananen meer koop bij de lidel in Dongen ,zijn na 2 dagen al rot (Banaan)of beschimmeld (Sinaasappels) de rest van de boodschappen blijf ik wel doen maar deze producten zijn van zeer slechte kwaliteit ben het ongeveer 2 maanden blijven proberen maar heb het nu opgegeven 😢 jammer dat ik hiervoor speciaal naar de jumbo moet . Mvg Hans janssens