Lidl

Lidl Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (21) Reviews
Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: tussen 08:00 en 21:00 uur

Dinsdag: tussen 08:00 en 21:00 uur

Woensdag: tussen 08:00 en 21:00 uur

Donderdag: tussen 08:00 en 21:00 uur

Vrijdag: tussen 08:00 en 21:00 uur

Zaterdag: tussen 10:00 en 18:00 uur

Zondag: tussen 10:00 en 18:00 uur

 

Belkosten: lokaal tarief

Lidl bellen kan van maandag t/m zaterdag. Of neem op een andere manier contact op met de klantenservice.

De oprichter van de Lidl supermarkt discountwinkels is Josef Schwarz. Lidl is een populaire keten in Europa. Het bedrijf werd in 1930 opgericht en vestigde zich in 1940 als bewezen groothandel leverancier van producten in heel Duitsland. In 1945 stopte het bedrijf in verband met de Tweede Wereldoorlog en het duurde ongeveer tien jaar om hiervan te herstellen.

In 1977 ging Lidl het anders aanpakken. Het bedrijf werd overgenomen door Schwartz Dieter en richtte zich op de ontwikkeling van korte handel in producten en verkoop van huis artikelen. De eerste supermarkt Lidl-shop werd geopend in het zuiden van Duitsland. Tegenwoordig zijn er meer dan 4500 vestigingen over de hele wereld open. De drie grootste winkels in Nederland zijn de vestigingen in Amsterdam, Rotterdam en Delft. De openingstijden verschillen per vestiging. Check de openingstijden van de winkel het dichtst bij jou in de buurt op de website.

Neem bij vragen contact op met de klantenservice. De winkel heeft ook een webshop waar je producten online kunt bestellen en thuis kunt laten bezorgen. Zo heb je al je boodschappen in huis zonder van huis te gaan.

Welke services biedt Lidl aan zijn bezoekers

Lidl biedt vele services aan zijn bezoekers:

  • Goede gerechten tegen betaalbare prijzen
  • Goedkope spullen voor in huis
  • Goedkope hand- en elektrische gereedschappen
  • Kamerplanten
  • Keukengerei
  • Vrijetijdsartikelen
  • Kleding en schoenen
  • Levering aan huis
  • Abonnement op tijdschriften van Lidl
  • Lekkere recepten
  • Tickets van toeristische uitstapjes
  • App voor mobiele telefoon en tablet
  • Terugzending van goederen binnen 90 dagen na datum van aankoop
  • Contact op elke handige manier
  • Vele promoties en kortingen
  • Lidl service en nog veel meer

Voor abonnees van de Lidl webshop zijn er meer bonussen beschikbaar. Je kunt op elk moment je account registreren op de website www.lidl.nl.

De voordelen van online winkelen bij Lidl

Online winkelen wordt steeds populairder, ook bij Lidl. Dit heeft namelijk vele voordelen:

  • Je kunt thuis of op je werk een bestelling plaatsen
  • Een geschikte prijs voor de klantenservice
  • Je bespaart tijd door niet te gaan winkelen
  • De levering vindt plaats op werkdagen tijdens kantooruren, maar ook in het weekend op zaterdag
  • Je kunt er ook voor kiezen om je boodschappen ’s avonds te laten bezorgen
  • Je kunt je bestelling online volgen
  • Je kunt je bezorgadres eenvoudig wijzigen via jouw persoonlijk account
  • Je kunt tot 90 dagen na bezorging je goederen inwisselen of inleveren bij een Lidl winkel
  • Je kunt een gedeelte van de bestelling achteraf betalen

Contact opnemen met Lidl, openingstijden en klacht indienen

Neem contact op met Lidl klantenservice voor een klacht of informatie op de volgende manieren.

Je kunt de Lidl bellen op het volgende telefoonnummer: 020-7095039. Openingstijden: Ma-vr 08:00 tot 21:00 uur. Za-zo 10.00 tot 18.00 uur.

E-mail: [email protected]

Contactformulier: www.lidl-shop.nl

WhatsApp: +31 612973375

Bestellingen door een telefoonnummer of e-mail worden niet geaccepteerd. Je kunt alleen bestellen via een Lidl-account.

Waarvoor kun je terecht bij telefonische klantenservice Lidl

Nieuwe en oude bezoekers kunnen voor al hun vragen terecht bij de klantenservice van de Lidl. Voorbeelden van vragen zijn:

  • Hoe maak ik een account aan?
  • Wat zijn de voordelen van een eigen account?
  • Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
  • Wat zijn de deadlines voor bestellingen?
  • Wat moet ik doen wanneer de bestelling verloren is gegaan?
  • Wat moet ik doen als een item beschadigd is?
  • Hoe kan ik contact opnemen met de technische ondersteuning?
  • Hoe kan ik een klacht indienen?
  • Hoe kan ik me abonneren op de nieuwsbrief van de winkel?
  • Hoe kan ik een account sluiten?
  • Hoe weet ik wat de garantieperiode voor bepaalde goederen zijn?
  • Wat is een wettelijke garantie?
  • Is het veilig om te winkelen bij de Lidl webshop?
  • Wat zijn cookies en waar zijn ze voor?

Ook voor specifieke vragen over online bestellingen kun je terecht bij de klantenservice.

  • Hoe kan ik bepaalde kortingen krijgen?
  • Voor welk bedrag moet ik minimaal boodschappen online bestellen?
  • Wat zijn de verzendkosten?
  • Welke betaalmethoden worden aangeboden?
  • Hoe kan ik de grootte van kleding en schoenen berekenen?
  • Hoe kan ik spullen terugsturen of omruilen?
  • Hoe kan ik het verzendadres veranderen nadat ik een bestelling heb geplaatst?

Meld je aan voor de nieuwsbrief als je wilt profiteren van de aanbiedingen van Lidl, Als je vragen hebt of een online aankoop wil doen, let op de openingstijden van de Lidl klantenservice. Je bestelling zal op een vooraf bepaalde tijd en plaats veilig bezorgd worden.

Facebookpagina van Lidl

lidlnederland

Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Lidl, bezoek het Facebook account van Lidl en stel direct jouw vraag.

Twitter van Lidl

lidlnederland

Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Lidl, bezoek het Twitter account van Lidl en stel direct jouw vraag.

Website van Lidl

lidl.nl

Bezoek de website van Lidl om een antwoord te vinden op jouw vraag of contact op te nemen via het contactformulier op de website van Lidl

Adresgegevens van Lidl

Lidl is gevestigd op het adres Havenstraat 71 1270 AD Huizen. De exacte locatie van Lidl zie je op de kaart hierboven.

Beoordelingen, Reviews & Klachten

21 Responses

  1. Ik wil graag doorgeven dat ik geen sinaasappels en bananen meer koop bij de lidel in Dongen ,zijn na 2 dagen al rot (Banaan)of beschimmeld (Sinaasappels) de rest van de boodschappen blijf ik wel doen maar deze producten zijn van zeer slechte kwaliteit ben het ongeveer 2 maanden blijven proberen maar heb het nu opgegeven 😢 jammer dat ik hiervoor speciaal naar de jumbo moet . Mvg Hans janssens

  2. Ik wil hierbij melden dat het heel vaak mis gaat bij jullie groente en fruit afdeling in filiaal Oldenzaal qua prijzen. Maandag heb ik Braeburn appels gehaald en heb ik 2,49 per kilo betaald bij de kassa, terwijl het op prijs kaartje stond 1,49 per kilo. Twee of drie maanden geleden hetzelfde met aardbeien. Ze hadden prijs kaartje niet weggehaald, dus betaalde ik 1 euro meer. Toen had ik het bij kassa aangegeven en ze zeiden dat het niet klopt en dat de kaartje weggehaald was. Drie dagen later was ik er weer voor boodschappen en die kaartje was er nog steeds. Toen heb ik netjes aangegeven dat ze die tenminste moeten weg halen. Ook de reactie van de medewerkster stond me niet aan toen ik het over aardbeien doorgaf. Daarom had ik geen zin om ook over appels door te geven. Jammer dat je als klant zich niet prettig voelt voelt om zo iets door te geven.

  3. Mijn man heeft verleden week spercibonen gehaald waren lelijk en rotte er tussen.
    wij komen eenkeer in de week want hebgeen vervoer,anders ga ik mee maar mag niet geopreerd aan mijn ogen.
    Mijnman komt thuis met berline bollen nu ik heb nog nooit zulk rommel mee gmaakt een plak cake smaakt beter.
    Er hoort pudding tussen nee hier zat een theelepeltje jam tussen nu het was een klap in mijn gezicht.
    En als ik fruit en groente haal dan is er altijd onderin verrotte spul ze kunnen het beter lo verkopen dan kan je het zien.
    Ik kan niet om de dag even naar de lidl om het om te ruilen.
    Ik hoop dat het wat beter wordt.beantwoorden

  4. Geachte Lidl, tot mijn verbazing ben ik de laatste 5 keer gecontroleerd na t scannen vd producten wat erg vervelend is. Zelf had ik deze keer een foutje gemaakt bij de broodjes verkeerde gescant, sorry hiervoor ging totaal om €0,15 prima mijn fout maar wat ik nog erger vind en hier niets aan wordt gedaan is dat volwassenen mensen en kinderen broodjes nuttigen id winkel en ze daar niet op aangesproken worden en daar niets aan doen ook niet als je dit meld bij de kassa/manager. Dan zeggen ze kunnen we weinig aan doen. Schandalig voor mij als vaste klant is dit de laatste keer dat ze mij controleren zo niet laat ik alles uit de tas en kiep t terug id winkelwagen en loop zo weg zonder de boodschappen. Ben er helemaal klaar mee Filiaal Oosterhout (gld) Snap dat er controle moet zijn maar hier word ik niet vrolijk van, onrecht. Dit wilde ik jullie ff meegeven slaat nergens op dus je kan t beste met de familie broodjes eten binnen een Lidl zaak deze nuttigen en niet afrekenen!!!!!!

  5. De Donner Pizza van Pure Ingredienst BV uit Velp 600 gr in groene doos zijn heel scherp en niet te eten. Ik heb beide pizza’s weg moeten gooien. Koop deze dus niet. Slecht voor kinderen en ouderen.

  6. Heer/mevr..

    Ik heb de Kippenragout Delicieur gekocht l33221 0654 NL 43 EG 08-2024
    Ik heb bij struik gewerkt . 26 jaar ..Daar werd Ragout gemaakt in een beteren kwaliteit
    Wat er in dit blik zit voor die prijs is triest .. een ragoe op waterbasis met mazena en kip een paar blokjes ..
    Ragout daar hoort in.. draatjes kippenvlees in en room melk of melkpoeder kruiden en dat het er wit uit ziet .
    En niet zoon kleur die in deze blikken zit .
    Ik wil wel graag voor deze prijs een goede kippenragout
    Als dat blikje nu 80 ero cent was dan is dat het wel waard .
    Hoop dat U er wat aan gaat doen ..graag hoor ik van U

  7. Ik weet niet of jullie zelf ooit de kwaliteit van de kogelbiefstuk geprobeerd hebben, maar ik raad aan om dat eens te doen. Ik heb nog nooit zo’n taaie kogelbiefstuk gegeten. Wat een slechte kwaliteit voor een best duur stukje vlees. Maar de hond vond het wel lekker.

  8. Goeieavond heb vandaag naar Lidl geweest in Hamme oost Vlaanderen de ABC koekjes die op app staan waren niet binnen graagwou ik klacht indienen normaal altijd tevreden hopelijk kan ik nog korting krijgen mvg

  9. Eind vd dag vandaag 5-12-2021 was ik in een Lidl filiaal Westeinde in Maassluis.
    Ik stoorde mij eraan dat de kassa medewerker op zijn telefoon zat te appen terwijl hij achter de kassa zat en ik de boodschappen op de band legde.
    Ook tijdens het pinnen pakte de Lidl medewerker zijn telefoon die naast zich lag en begon weer te appen.

  10. Mijne Heren. Laatst spekjes gekocht voor in de stamppot andijvie. Wat een gezellige maaltijd zou worden, daar mijn zoon 1x per week komt eten, was na een hap een grote verbazing, er zat nl. Een stukje glas/hard plastic in wat bij hem in de keel kwam. Dat was schrikken omdat het heel anders had kunnen aflopen, dus zou hier graag een reactie van U willen, heb nl. De gehele stamppot in de kliko gegooid omdat we er niet meer verder durfde te eten. Gegroet Annelies van Kruisbergen

  11. vandaag 11/12/2021 was een promotie op vrijdag en zaterdag 1 + 1 kwartels voor de prijs van 6.99 €.
    Maar zoals het dikwijls gebeurd niet in voorraad .
    Ik doe mijn bezoeken steeds in de westlaan roeselare en vandaag om 8 u45.
    Ik erger mij er dan ook aan dat het regelmatig is dat promo producten niet in voorraad zijn.

  12. Geachte,
    In verband met de reclameblaadjes. Vandaag en morgen staat de wijn rioja DOCa in reclame 9,98 euro(2+1 gratis) was weer niet in voorraad. De uitleg was deze morgen de camion is nog niet geweest, nu juist terug, de camion is nog niet geweest. De benzine staat al duur genoeg. Het is niet de 1ste keer dat dit gebeurt. Het is al verschillende keren gebeurt met de reclame. Waarom dan een reclameblaadje. Als dit de verkoopstechniek is, dat is heel jammer. Het betreft de lidl in Duffel. Ik hoor ook van andere locaties dat dit gebeurt.
    Met vriendelijke groeten,
    Mevr. Olbrechts J.

  13. Gaat u maar niet winkelen in de lidl te muntplein in Nieuwegein.
    Hier is het personeel heel onvriendelijk.
    Geen mandjes en/of karretjes bijgevuld en als je daarom vraagt laten ze je leuk wachten, als je er dan wat van zegt krijg je ook nog op een niet zo een fijne manier te horen, dat jezelf maar even de winkel in moet lopen.
    Gewoon schandalig dat dit meerdere keren is gebeurt en dat ik er daarom ook een klacht van maak.
    Gewoonweg jammer

  14. Mijn filiaal in de Merenwijk leiden is vaak onder bezet . Vandaag 17 mensen in de rij voor 1 kassa die open was . Diverse malen uw personeel , 14 / 15 jarige langs zien lopen maar geen reactie . Gevraagd of er zieke Kassierers waren werd mij mede gedeeld dat iedereen moest vullen van de chef . Er werd wel tot 6 keer toe omgeroepen dat je vast de bootschappen neer kon leggen bij kassa 2 . Ook daar weer een lange rij . Toen kassiere kwam was ze boos op mij . Lang leve de Lidl en niet voor de eerste keer

  15. Goedeavond

    Vandaag met 2 volle spaarkaarten naar lidl Gemert om voor de kleinkinderen ieder een boerderijknuffeltje te halen.
    Geen knuffeltje meer te zien!!
    De spaarkaarten kunnen tot 25 april ingeleverd worden,het is nu de 19e!!
    Bij navraag krijg je een snauw vanaf de kassa: die zijn op!
    Ik vind het schandalig ,voor die 2 volle kaarten is er toch meer dan 300 euro bij lidl gekocht.
    Een antwoord als: op is op is niet acceptabel als de aktie nog 5 dagen duurt.
    Graag een reactie van uw kant.

  16. Geachte, Betreft grote flessen water in aanbieding op Maandag 11/07/2022 . De uitleg van het personeel in Koekelare was heel kort en kordaat !! al verkocht van de Zaterdag punt . Nu al de zoveelste voorval kwa aanbieding. ikzelf maak daar geen probleem van. MAAR De vriendelijkheid in Koekelare is ÉÉN GROTE NUL !!!!!!!

  17. Vanavond fruit yoghert Gr.style dij het produkt vermeld 2,29€ bij de zelf scan 2.49€ gemeld bij de service balie gemeld is nagekeken bij de koelling en de prijs daar vermeld was 2.29€ erwerd mij verteld dat is de oude prijs, vorige week is mijn dat ook overkomen en kreeg direct de 0.20 € terug ,dat was nu niet het geval ik kon de centen terug krijgen en niet de 020€ hetgaat mij niet direct om de centen maar de manier waar op.mijn indruk was in het gesprek daar over zeer ondeskundige pubers bij het onbeschofen af, achter mijn rug werd je uitgelachen Zeer slechte service onbrschoft personeel in de avond oeral pubersaan da cassa en klanten service Geef mijn dan Jumbo maar als daar z’n fout gemaakt wordt krijg je de centen terug en het produkt gratis medus in de toekomst zo weinig mogelijk kopen
    Wens u goede zaken ,ook zonder mijn

  18. Lidl in Herstal
    Hier koop ik altijd de hotdogs, bij de verse bakker hoek.
    Daar zit zo’n ongelooflijk lekkere saus op….tot vandaag…
    Hotdogs zien er hetzelfde uit,zijn aantal weken terug al 10 ct omhoog gegaan,maar nu zit er ook geen saus meer op!!
    Gaat er met deze klacht iets gedaan worden??Waarschijnlijk niet,gezien alle andere klachten.Die ook nog steeds niet opgelost zijn.
    Kwaliteit gaat hard achteruit bij lidl,vroeger waren fruit e groenten erg goed,maar het is nu diep triest!Bananen zijn nog groen maar al verrot,zit geen smaak meer aan.Smaak is wat alle groente en fruit must,de laatste tijd.
    LIDL gooit zijn eigen glazen in!!!

  19. Ik vind de reclame van massa is kassa van de lidl die nu op de televisie is zeer ongepast in deze tijd.
    2 mannen die een kar voort duwen met een berg boodschappen, de een nog meer dan de ander.
    Er zijn mensen die nog geen eens een half karretje vol kunnen kopen.

  20. De winkel van het Lidl filiaal in Bankrashof Amstelveen is echt een aanfluiting aan het worden. Lege schappen, groente en fruit soms om 11 uur nog niet aangevuld terwijl de kar al klaar staat, overal lege dozen en verpakkingsmateriaal in de gangpaden, weken of soms maanden lang bepaalde producten niet verkrijgbaar zonder uitleg, indeling van de winkel die vreemd onoverzichtelijk is geworden, echt zo jammer. Ik koop er al jaren, maar ga nu steeds vaker naar de concurrent. Kan dat nou echt niet beter? andere filialen zijn toch wel goed op orde?

  21. Dinsdag 11 oktober 2022 stap ik omstreeks 19u30 nog snel de nieuwe Lidl binnen in Ninove (naast de jumbo).
    Mijn zoon (21j) wou enkele flessen alcohol kopen om de volgende dag zijn collega’s te trakteren op zijn werk omwille van zijn vast contract. Mijn dochter van 15j liep naast hem en ik stond enkele meters verderop bij de non-food. Een winkelbediende passeert mij met een transpalette en communiceert via haar “oortje” met haar collega’s… ik hoor haar zeggen:”Er lopen er daar 2 in de rayon van de alcohol, vullen hun kar en ik vermoed dat diene ene minderjarig is…”
    Een echte schande om zo jarenlange vaste klanten te behandelen!!!😡

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *