De Nederlandse Staatsloterij Klantenservice is de klantendienst van de Staatsloterij, een overheidsorganisatie die de kans biedt om grote prijzen te winnen. De loterij werd opgericht in mei 1895 en bestaat al meer dan 120 jaar. Het is een geweldige manier om dromen waar te maken, maar het kan ook gevaarlijk zijn als je niet voorzichtig bent met hoeveel geld je uitgeeft aan de loterijen. De leden van de Nederlandse loterij hebben een eigen club staatsloterij account.
Om deze jackpots te winnen heeft u tenminste zes getallen nodig uit twee verschillende pools van negen of tien ballen genummerd van 0 tot en met 39. Er zijn acht soorten ballen met drie sets van rode, groene en witte ballen elk – dus er zijn genoeg combinaties als het gaat om het winnen van geld!
In dit artikel zullen we bespreken wat de Nederlandse Staatsloterij is, hoe hun klantenservice werkt, en manieren om contact met de Staatsloterij klantenservice op te nemen.
Bel de klantendienst van de Staatsloterij
De Nederlandse Staatsloterij is voor telefonisch contact bereikbaar op 070-550 08 52. Op maandag t/m vrijdag van 08.00-21.00 uur en op zaterdag en zondag van 10.00 tot 17.00 uur. Voor dit nummer betaal je de gebruikelijke belkosten. Naast bellen met de Staatsloterij zijn er ook andere manieren om contact op te nemen met de Staatsloterij Klantenservice.
De Nederlandse Staatsloterij biedt klantenservice in de vorm van een live chat en ze hebben ook mogelijkheden op sociale media via waar op u contact met hen kunt opnemen.
Wil je een live chat met de Nederlandse Staatsloterij klantenservice. Bezoek dan de volgende link: https://www.nederlandseloterij.nl/klantenservice/staatsloterij
De live chat is op dezelfde tijden geopend als hun telefonische klantendienst. Op weekdagen dus tussen 08:00 uur en 21:00 uur en in het weekend van 10:00 uur tot 17:00 uur.
Kijk ook altijd even op de website van de staatsloterij klantenservice of je hier mogelijk al antwoord vind op je vraag. Hier vindt je namelijk de meest gestelde vragen en het kan goed zijn dat je hier al het antwoord vindt op jou vraag.
Contact met Staatsloterij via Twitter en Messenger.
Het Twitteraccount van de Nederlandse Staatsloterij is https://twitter.com/nlloterij, volgens de eigen website van de Staatsloterij is de gemiddelde reactietijd via twitter 6 uur.
Wil je contact met de afdeling klantenservice via Messenger. Dan kun je contact opnemen via https://m.me/NederlandseLoterij. De gemiddelde reactietijd via Messenger is iets langer dan via Twitter. Via Messenger wordt gemiddeld binnen 24 uur antwoord gegeven op je vraag.
Klachten over de Nederlandse Staatsloterij
Als u niet tevreden bent over de Nederlandse Staatsloterij en u heeft een klacht, dan kunt u contact opnemen met de klantenservice van de Staatsloterij. Als u niet tevreden bent met de manier waarop de klantenservice uw klacht behandeld dan is er ook een aparte klachtenprocedure.
U kunt hier meer over lezen op https://www.nederlandseloterij.nl/ombudsman
4 reacties
Geachte Staatsloterij medewerkers. Wij zijn al bijna 50 jaar lid van de loterij, waar we automatisch aan mee doen. Nu lees ik van de Buit van de dag. Is dat dan dat wij ook automatisch mee doen. Groet Paula.
U stuurt mij wel de uitslag van de trekking van 1 juli, maar ik heb nooit mijn lotnummer ontvangen
Hallo,
ik heb vandaag 23 loten gekocht maar geen nummer ontvangen. Ik heb klantenservice vandaag 20x gebeld maar zijn waren de hele dag niet bereikbaar.
Ik had graag mijn lotnummers ontvangen.
groetjes-Heinz Rippl
Goedendag,
Ik heb een staatslot voor de trekkings datum van 10 juni. Als ik via de app de QR code scan, krijg ik te zien dat er geen prijs is gevallen. Echter, als ik het lot nummer intoetst op de website, dan heb ik een prijs van € 10,-.
We hebben het meerdere keren gecontroleerd. Hoe kan dit? Als ik alleen van de app uit ga, gooi ik dus zo €10,- weg!!!
Met vriendelijke groet,