logo liander

Liander Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (7) Reviews

Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: Vanaf 08:00 t/m 18:00

Dinsdag: Vanaf 08:00 t/m 18:00

Woensdag: Vanaf 08:00 t/m 18:00

Donderdag: Vanaf 08:00 t/m 18:00

Vrijdag: Vanaf 08:00 t/m 18:00

Zaterdag: Gesloten

Zondag: Gesloten

Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Liander: Het bedrijf en haar diensten

Liander is een Nederlands bedrijf dat verantwoordelijk is voor het beheer van het energienetwerk in delen van Nederland. Het bedrijf is in 2008 opgericht na een fusie tussen twee regionale netbeheerders, Liander en Endinet. Liander levert geen energie zelf, maar zorgt ervoor dat de energie die wordt geproduceerd door verschillende leveranciers bij de huizen van de klanten komt. Liander heeft ruim drie miljoen klanten en is verantwoordelijk voor het energienetwerk in de provincies Gelderland, Noord-Holland, Flevoland, Friesland en delen van Zuid-Holland.

Diensten van Liander

Liander biedt verschillende diensten aan, zoals het onderhouden van de energie-infrastructuren en het aansluiten van nieuwe klanten op het energienetwerk. Daarnaast biedt Liander ook de mogelijkheid om aanpassingen aan te brengen in de aansluiting van het energienetwerk, bijvoorbeeld als er een nieuwe aansluiting nodig is of als er meer energie nodig is dan voorheen.

Klantenservice van Liander

Als je als klant vragen hebt over de diensten van Liander, kun je terecht bij de klantenservice van Liander. Deze klantenservice is bereikbaar via verschillende kanalen, waaronder telefoon, e-mail en social media. Op de website van Liander kun je een contactformulier invullen, waarna een medewerker van de klantenservice contact met je opneemt. Daarnaast kun je ook terecht bij een van de vele servicepunten van Liander. Op de website van Liander kun je het dichtstbijzijnde servicepunt vinden.

Veelvoorkomende problemen

Er zijn verschillende problemen die klanten kunnen ervaren bij het gebruik van de diensten van Liander. Een veelvoorkomend probleem is bijvoorbeeld een stroomstoring. Als je als klant te maken hebt met een stroomstoring, is het belangrijk om dit zo snel mogelijk te melden bij de klantenservice van Liander. Deze zal je dan verder helpen en ervoor zorgen dat het probleem zo snel mogelijk wordt opgelost.

Een ander veelvoorkomend probleem is het niet ontvangen van de juiste factuur. Als je als klant het gevoel hebt dat de factuur niet klopt, kun je ook contact opnemen met de klantenservice van Liander. Deze zal je dan helpen bij het uitzoeken van het probleem en het oplossen daarvan.

Hier 10 veelgestelde vragen, die vaak gesteld worden aan de helpdesk van Liander:

  1. Hoe kan ik een storing melden?
  2. Wanneer wordt mijn meterstanden opgenomen?
  3. Hoe kan ik mijn energieleverancier wijzigen?
  4. Waar kan ik informatie vinden over mijn energieverbruik?
  5. Wat moet ik doen als ik geen stroom heb?
  6. Hoe kan ik mijn termijnbedrag aanpassen?
  7. Wat moet ik doen als ik een nieuwe aansluiting nodig heb?
  8. Waar vind ik informatie over subsidies voor energiebesparende maatregelen?
  9. Hoe kan ik een verhuizing doorgeven?
  10. Wat moet ik doen als ik mijn factuur niet begrijp?

Een belangrijke speler op de energiemarkt

Liander is een belangrijke speler op het gebied van energie in Nederland en biedt verschillende diensten aan aan haar klanten. Als je als klant vragen hebt over de diensten van Liander of problemen ervaart, kun je altijd terecht bij de klantenservice van Liander. Deze is bereikbaar via verschillende kanalen en zal je altijd verder helpen bij het oplossen van het probleem.

Facebookpagina van Liander

facebook liander
Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Liander
Bezoek het Facebook account van Liander en stel direct jouw vraag.

Twitter van Liander

twitter liander
Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Liander
Bezoek het Twitter account van Liander en stel direct jouw vraag.

Website van Liander

website liander
Bezoek de website van Lianderom een antwoord te vinden op jouw vraag.
Of vul het contactformulier in op de website van Liander om contact op te nemen.

Adresgegevens van Liander

Dit bedrijf is gevestigd op het adres Basisweg 10 Amsterdam 1043 AP Nederland.
Je kunt de exacte locatie van Liander ook vinden via Google Maps.

Beoordelingen, Reviews & Klachten

7 reacties

  1. dag Liander.
    Ik krijg een email van [email protected].
    Gaat over adresgegevens controle.
    De mail ziet er zo simpel uit dat ik het niet vertrouw.
    In de mail staan 2 linkjes naar cdn.liander.nl enz. enz. enz.
    Is die mail toch van jullie???
    groet,
    Jan Versteeg.

  2. Ik heb foto’s laten maken van de meterstanden, echter deze hebben een bestandnaam en krijg ze niet geschikt voor doorgeef foto.
    Geef mij een email-adres zodat ik ze gewoon als BIJLAGE mee kan sturen?

  3. Ik krijg een brief van Liander waarop niet onze naam staat alleen ons adres. Nu wil ik Liander daarover bellen maar er staat geen telefoonnummer in de brief. En een ander adres dan op deze site. Wat is het telefoonnummer om u te bereiken?

  4. Gaarne adressering van factuur 94663933 € 97,68 veranderen in:

    De Rooij Bouw & Installatie B.V.
    Maerten van Heemskerckstraat 144
    1965GG Heemskerk

  5. Er staat nog steeds een 6 voet container met nummer 067 en het adres label Ballonpad 3.

    Het ding staat daar al maanden niets te doen. Alles wordt weer netjes gemaakt maar deze schattige container vol met gereedschap etc staat er nog steeds. Ik heb dit eerder gemeld en jullie afdeling logistiek meldde jullie ( dat was jullie feedback) dat zij geen container daar hebben staan. Dit is slordig en blijkt dat jullie de kosten niet in de klauw hebben en ook geen bedoeling hebben deze kosten in de klauw te houden. Haal dit ding weg zoals beloofd. Stuur mij jullie e-mail en ik stuur de foto’s als bewijs!!!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *