Contact opnemen met de Lebara Klantenservice in Nederland
Heeft u hulp nodig met uw Lebara mobiele telefoon? Woont u in Nederland en wilt u meer weten over de mogelijkheden van de klantenservice? In dit artikel zullen we drie verschillende manieren verkennen waarop u contact kunt opnemen met de klantenservice van Lebara.
De Lebara klantenservice is op verschillende manieren te bereiken. Hun klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 21.00 uur via telefoonnummer 0900 4321 321 of 1200 (€0,35 per minuut). Wanneer u dit nummer belt krijgt u binnen enkele minuten een klantenservice expert aan de lijn. Klanten in het buitenland kunnen bellen naar +31619001200 en hen e-mailen met eventuele vragen op [email protected]; als u uw mobiele telefoonnummer vermeldt, zal dit het proces helpen versnellen!
U kunt contact opnemen met Lebara via e-mail, telefoon of chat om eventuele problemen op te lossen. U krijgt binnen twee dagen een antwoord en u hebt de mogelijkheid om een van hun 20.000 verkooppunten in het hele land te bezoeken als uw probleem niet meteen is opgelost!
Lebara is een mobiele telefoon bedrijf dat kan worden gecontacteerd via e-mail, post, en sociale media. Voor schriftelijk contact, hebt u hun postadres 25 Copthall Avenue in Londen, Verenigd Koninkrijk nodig of het adres van het hoofdkantoor Entrada 111 in Amsterdamm Nederland. U kunt ze ook vinden op Facebook en Twitter.
Kijk op https://www.lebara.nl voor meer klantenservice informatie.
Lebara is opgericht in 2001
Lebara is opgericht in 2001 en lanceerde in 2004 de eerste goedkope internationale mobiele dienst in Nederland. Lebara is actief in verschillende landen van Europa, met de nadruk op Zwitserland, Duitsland, Denemarken en Spanje, evenals Australië. De telecomaanbieder is ook wereldwijd actief en biedt innovatieve oplossingen op maat, waarbij de nadruk ligt op nationale en internationale mobiele telefonie zonder abonnementsformule, maar wel scherpe tarieven. Waar ter wereld u zich ook bevindt – thuis of in het buitenland – de gezinsleden kunnen op elk moment met elkaar in contact blijven zonder dat u zich zorgen hoeft te maken over hoge roamingkosten.
Diensten van Lebara
Lebara biedt klanten concurrerende tarieven voor internationaal bellen, mobiel internet en een directe belverbinding met hoogwaardige netwerken. De klantenservice van Lebara is beschikbaar in meerdere talen en heeft een betrouwbare service voor communicatiedoeleinden. De producten zijn eenvoudig te begrijpen en ook de prijzen zijn duidelijk! Klanten kunnen hun beltegoed online opwaarderen of bij meer dan 20.000 verkooppunten in Nederland – u heeft overal toegang, waar uw reis u ook heen brengt!
Lebara biedt klanten concurrerende tarieven voor internationale gesprekken, mobiel internet en een directe belverbinding met hoogwaardige netwerken. De klantendienst van Lebara is beschikbaar in meerdere talen en biedt betrouwbare diensten voor communicatiedoeleinden. De producten zijn eenvoudig te begrijpen en ook de prijzen zijn duidelijk! Klanten kunnen hun tegoed online opwaarderen of bij meer dan 20.000 verkooppunten in Nederland – u kunt overal terecht waar uw reis u brengt!
Deel jouw klantenservice ervaring
Heb je onlangs contact gehad met de klantenservice van Lebara? Deel jouw ervaring met onze bezoekers via het reactieformulier onderaan dit artikel!
8 reacties
na aanleiding van een telefoongesprek van vorige week vrijdag (18 -11-2022), deze mail, een oom van mij met telefoonnummer 0613326818, heeft prepaird lebara , we wilde deze opwaarderen en kwamen erachter dat dit niet meer kon vanwege dat dhr 90 dagen geen gebruik gemaakt had van zijn telefoon dit kon dhr niet omdat dhr opgenomen was in het ziekenhuis en revalidatie vanwege een hersenbloeding, nu is dhr € 40,00 kwijt die nog op zijn telefoon stond en ook de laatste € 10,00 die we afgelopen vrijdag erbij op wilde zetten omdat dhr sinds afgelopen week weer zijn telefoon wilde gebruiken ,heb hier contact opgenomen met jullie en krijg te horen dat jullie dit zo maar mogen doen , nu vind ik dat dit toch zomaar niet kan, dhr kan hier niks aan doen, en hoop jullie wel, dhr zou graag gebruik willen maken van lebara en zijn telefoonnummer, en graag zijn tegoed terug wat dhr had.
deze mail schrijf ik in naam van mijn oom dhr Kerstens.
SVP hollandsnieuwe niet oversluiten laat deze maar bestaan.
Ik neem gewoon een abonnement bij U op mijn oude telefoon en koop over enige tijd een nieuwe telefoon bij de telefoon shop Rijksweg 86 Geleen nabij Albert Heyn
Vorige week contact gehad met lebara en een Surinaamse mevrouw aan de lijn gehad . Wij hebben een abonnement opgezegd en nummerbehoud via Simpel geregeld . Sim kaart bij Lebara geblokkeerd , Lebara App niet meer te gebruiken . Alleen het abonnement wordt al 17 maanden toch nog afgeschreven en deze mevrouw kan ons als klant niet meer vinden maar ziet wel dat er afgeschreven wordt . Nu automatische afschrijving geblokkeerd en krijgen nu dreig mails dat het nummer dat bij Lebara niet eens meer bestaat wordt geblokkeerd . Ben heek benieuwd hoe ze dat gaan doen .
Krijg bericht van Lebara IN HET ENGELS DAT MIJN NR. WORDT AFGESLOTEN ????? (dit kan ik er uithalen) heb pas sinds kort deze provider
tel nr. 06 22555838.
Ik woon in Nederland en mijn moedertaal is NEDERLANDS, stuur mij aub berichten in de Nederlanse taal.Nu weet ik niet waar het over gaat.
Jac van Meel Strausslaan 11 5011KE Tilburg Nederland
Krijg bericht van Lebara IN HET ENGELS DAT MIJN NR. WORDT AFGESLOTEN ????? (dit kan ik er uithalen) heb pas sinds kort deze provider
tel nr. 06 22555838.
Ik woon in Nederland en mijn moedertaal is NEDERLANDS, stuur mij aub berichten in de Nederlanse taal.Nu weet ik niet waar het over gaat.
Jac van Meel Strausslaan 11 5011KE Tilburg Nederland
Al 3 weken bezig mijn oude nummer werkend te krijgen bij een abonnement wissel 6 keer gebeld en opnieuw mijn gegevens door gegeven .Vooraf aangegeven dat het met nummerbehoud is ,en evenveel keren werd gezegd dat binnen 48 uur het oude nummer weer in werking zou zijn .Dus niet ,of ze snappen het niet bij klantenservice ,of ze willen het niet snappen .Dan word je ook nog weggedrukt tijdens het telefoongesprek .Zeer amateuristische klantenservice vanuit een callcenter .Heb spijt van dat ik in zee met lebara ben gegaan ,schandalige service .
mijn iccid is te lang waardoor ik niet kan opwaarderen !
mijn iccid = 830108302305773443
mijn iccid= 83108302507745774543