klarna klantenservice

Klarna Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (52) Reviews

Contact Via Messenger
Contact via Whatsapp

Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: Van 09:00 t/m 18:00 uur

Dinsdag: Van 09:00 t/m 18:00 uur

Woensdag: Van 09:00 t/m 18:00 uur

Donderdag: Van 09:00 t/m 18:00 uur

Vrijdag: Van 09:00 t/m 18:00 uur

Zaterdag: Van 09:00 t/m 13:00 uur

Zondag: Gesloten

Klarna – FAQ’s en Contactinformatie

Wilt u meer weten over de Klarna-dienst? Dit artikel zal al uw vragen beantwoorden. In dit artikel bespreken we de Klarna service. Met Klarna kunt u achteraf betalen bij webwinkels. U betaalt pas als u het product heeft ontvangen. Heeft u vragen over Klarna of wilt u weten hoe u contact kunt opnemen met de klantenservice? Lees dan dit artikel!

Wat houdt Klarna in?

Klarna is een Zweeds bedrijf dat innovatieve digitale betaaloplossingen aanbiedt en u de mogelijkheid biedt om uw online aankopen in flexibele termijnen te betalen. Ze zijn een alternatief voor PayPal, met concurrerende rentetarieven op leningen vanaf 3% (voor bestellingen boven €150), gratis verzending, klantenservice 24/7 beschikbaar via telefoon of chat app Klarpassa (die ook in het Nederlands is vertaald).

Klarna werd in 2005 in Zweden opgericht als een van de eerste e-commercebedrijven van Europa. Het team erachter wilde winkelen toegankelijker maken door middel van hun eenvoudige interface die zowel fysiek als digitaal kan worden gebruikt – thuis op je computer of terwijl je offline door winkels bladert! Naarmate ze groeiden, groeiden ook hun diensten.

Hoe kan ik Klarna bereiken?

Klarna is op meerdere manieren bereikbaar. We hebben alle mogelijkheden op een rijtje gezet zodat u zelf kunt bepalen wat voor u de makkelijkste manier is voor contact met Klarna. Wist je dat Klarna op haar website ook een uitgebreide informatie voorziening heeft waar de meestgestelde vragen worden behandeld? Neem hier zeker even een kijkje. De kans is groot dat u al het antwoord op uw vraag kunt vinden.

Klarna klantenservice bellen

Klarna is een bedrijf dat goed telefonisch bereikbaar is voor hun klanten. Hun telefoonnummer is te bereiken op 020 808 2852, bereikbaar tijdens werkdagen van 09:00 tot 18:00 uur en op zaterdag van 09:00 tot 13:00 uur. Voor dit telefoonnummer betaalt u uw gebruikelijke belkosten.

Klarna chat

Via live chat is de Klarna klantenservice 24/7 bereikbaar! Wilt u graag per live chat contact met Klarna? Surf dan via uw browser naar https://app.klarna.com/help-center. Kies vervolgens het land waar u woont en vul uw telefoonnummer of e-mailadres in. U ontvangt vervolgens een link en uw chat begint.

Meer contactmogelijkheden

Het bezoekadres van Klarna is Klarna BV, Rokin 69, 1012 KL Amsterdam.

Klarna is een bedrijf dat zich al meer dan 10 jaar bezighoudt met betalingen, en ze hebben hun ervaring meegenomen naar de sociale media. Ze zijn te vinden op Facebook (https://www.facebook.com/Klarna), Instagram (https://www.instagram.com/klarna.nl/) en Twitter (https://twitter.com/klarna).

Klarna achteraf betalen

De betaalmethode van Klarna is de beste manier om ervoor te zorgen dat u niet met een verkeerd artikel komt te zitten. U hoeft namelijk uw aankoop pas 30 dagen later te betalen. Zodra u uw bestelling ontvangt, kunt eerst het product bekijken en hoeft u het daarna pas te betalen! Met kopersbescherming op elk moment, maakt u van online winkelen een plezierige ervaring.

Kun je bij Klarna met iDEAL betalen?

Klarna biedt diverse betalingsmethodes aan en iDeal is er daar 1 van. Uiteraard hoeft u de betaling met iDeal pas achteraf te doen. U ontvangt dus eerst het product en kunt daarna via het vertrouwde iDeal de betaling verichten.

Facebookpagina van Klarna

klarna facebook
Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Klarna
Bezoek het Facebook account van Klarna en stel direct jouw vraag.

Twitter van Klarna

klarna twitter
Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Klarna
Bezoek het Twitter account van Klarna en stel direct jouw vraag.

Website van Klarna

klarna website
Bezoek de website van Klarnaom een antwoord te vinden op jouw vraag.
Of vul het contactformulier in op de website van Klarna om contact op te nemen.

Adresgegevens van Klarna

Dit bedrijf is gevestigd op het adres Rokin 69, 1012 KL, Amsterdam.
Je kunt de exacte locatie van Klarna ook vinden via Google Maps.

Beoordelingen, Reviews & Klachten

52 reacties

  1. Dear,

    I still haven’t received the refund. 

    Could you be so kind to check if anything went wrong?

    Order Number

    987621530

    Thanks in advance!

    Kind regards,

    K. de Vries

    1. Beste Klarna medewerker,

      Ik heb vanmorgen gebeld n,a.v. een 2e aanmaning van het incassobureau over mijn bestelde en geannuleerde matras van Emma.
      Emma heeft mij het volgende teruggemaild:

      ​Hello M. Piek,

      Thank you for contacting us.

      I sincerely apologise for the inconvinience caused, your situation was escalated to the wrong
      team, this has been corrected now and you should not receive anymore payment reminders fron Klarna.

      Thank you for your patience and understanding and if you have any further questions, please do not hesitate to contact us.

      Best regards,
      Carlos.

  2. ik heb een rekening van jullie ontvangen. betalingsomschrijving 6188944359999760. Deze artikelen heb ik nooit ontvangen. met de afzender is alles al afgehandeld maar ze zijn vergeten om het bij jullie te annuleren, dat vermoeden heb ik. ik heb foto’s van het mail contact maar die kan ik niet naar jullie toesturen omdat ik nergens een mailadres van jullie kan vinden.
    ik ga natuurlijk niet voor iets betalen wat ik nooit heb ontvangen.
    in afwachting van jullie reactie, mvg Mirjam May

  3. Wish heeft mijn bestelgeschiedenis verwijderd..is zowel op de app of via laptop niet te traceren
    Kan niet verder handelen, 1 trenchcoat moet geretourneerd worden. Helaas heb ik alles direct betaald.
    via klarna worldpaycostomer. bedrag 87 euro bestelnummer 6141542a9d1b426a140db4f.
    Trenchcoat waarvan wish zegt dat het een herfst/winterjas is…waarvan de foto ‘ s in het echt op hun website VEEL MOOIER lijkt..maar de stof van de jas is net zo dun als een zommerblouse, ook maat XXL klopt niet…als een kindermaat..mouwen kort enz enz.
    op 2 oktober einde van de dag, heb ik via Post NL de artikelen ontvangen.
    Collega van u, heeft mijn factuur gepauzeerd….vanwege mijn klacht. Maar zoals ik meldde heb ik per direct betaald.
    Met vr groet, Daniëlle.

  4. Betreft Klarba levering en betaling. Ik heb een betalingsvordering 14662745/4519888664 gehad die ik niet kan thuis brengen betreffende gezichtsmasker.
    Wel heb ik in oktober een zending gehad en betaald Ad. €38,91 . Dat bewijs wil ik graag via de mail sturen naar kan geen emailadres vinden.

  5. Beste,
    Ik heb een betaling gemaakt via mastercard op 13/01 maar deze zou geweigerd zijn.
    TopVintage laat weten dat zij de betaling wel hebben gekregen.
    ‘Beste Anja,Bedankt voor je berichtje. Ik heb de bestelling even bekeken en ik zie dat de betaling via Klarna hier gewoon is aangekomen. Bedoel je dat je de factuur van Klarna via je creditcard probeert te betalen?
    Dat is voor ons geen enkel probleem. Jouw bestelling is al helemaal afgerond en omdat Klarna jouw bestelling heeft betaald, heb je bij ons nooit een open factuur. Klarna is een apart bedrijf en je hebt enkel nog een factuur bij Klarna. Het is dus goed dat je dit al met de klantenservice van Klarna hebt opgepakt!

    Op de site van Klarna staat:
    Betalingsgegevens ontvangen
    Je hebt betalingsgegevens aan Klarna verstrekt. Als er binnen een paar dagen geen betaling is geregistreerd, zal Klarna je betalingsbewijs bekijken en proberen je betaling te lokaliseren.

    Betalingsgegevens ontvangen
    Gepland

    Probleem gemeld
    13 jan.
    Nu was mijn vraag of jullie de betaling hebben kunnen lokaliseren? Op mijn bankafschriften zie je dat het bedrag er niet is afgegaan of word deze nog later aangepast?
    Mvg

  6. Goedemiddag ,
    Ik heb een mail van u ontvangen van achterstallige betalingen van 2x 7,80 te betalen voor 31 januari 2022 voor mijn bestellingen bij Wish .
    Bestelnummer: 61ae179f95bdea4abf841744 en Bestelnummer: 61ae195a031cc7d4c07055ae ,
    Deze artikelen heb ik nog steeds niet ontvangen , via het Traceernr.: WI004430544894FPL staat er dat het in Nederland is aangekomen op 4 januari maar ik heb het nog steeds niet ontvangen …. het zou oorspronkelijk al hier moeten zijn , dit staat erboven volgens de Wish website ,
    Oorspronkelijke aankomstdatum: 23 dec. 2021
    Geschatte bezorging: 15 dec. – 23 dec.
    Kunt u mij laten weten hoe nu verder ??
    Ik wacht uw reactie verder af , alvast bedankt !
    Met vriendelijke groet .
    I.Meijdam

  7. Ik heb een klacht over Klara,
    Ik heb een probleem met een webshop. Wel betaald, niet geleverd. Het betreft een bedrag van € 29,95. Deze webshop adviseerde mij om contact op te nemen met Klara. Mijn man heeft telefonisch contact opgenomen met Klara. Ik neem het telefoongesprek over. De medewerker zet me vervolgens meerde keren in de wacht om mijn probleem te onderzoeken. Na de zoveelste keer in de wacht gezet te zijn vraagt mijn man hoeveel minuten ik al aan het bellen ben. 24 minuten. Nu verteld mijn man dat het 100 cent per minuut kost. Dus heb ik het contact verbroken. Ook een bende hoor

    1. Ik precies het zelfde nog steeds geen oplossing kloten bedrijf bestel 2 jurkjes zit helaas geen betaling bij ik wacht af krijg ik ineens een brief van een notaris aanmaning ik betaal altyd alles netjes op tyd 14.50 extra kosten en de tel 12 minuten schiet lekker op bestel nooiteer wat online bah

    1. Klarna
      Is voor mij een goed bedrijf alles netjes correct afgehandeld
      Alleen als ik iets meld van pardon geen levering gehad nu in de pauze gezet
      Vind dat Klarna maatregelen moet gaan nemen tegen deze malafide bedrijfjes die beweren in Nederland te zitten klopt helemaal niks van
      Die moeten ze per direct weigeren voor leveren goederen
      Vind wel dat Klarna moeilijk is te bereiken laten ze een mail adres tonen zo dat wij het kunnen melden
      Dat bedrijf heet Exclusia.nl / ze geven geen aflevering bon en een retour bon

  8. ik heb een aanmaning ontvangen maar de goederen nooit ontvangen van Wish(context Logistics), betalingsomschrijving 41337069599999669, bestelnr. 61be1ccdc3a043e0d85d87cd.
    Goederen zijn op 21 december 2021 verzonden en staan op 3 januari 2022 nog steeds in transit. Ik heb de order inmiddels geannuleerd bij Wish.

    Graag hoor ik hoe te handelen.

  9. WANNEER KOMEN MIJN SCHOENEN HEB IN DE DERDE WEEK VAN MAART BESTELD EN BETAALD EN KRIJG IEDERE WEEK EEN BERICHTJE DAT ZE ZIJN GESORTEERD EN VEZONDEN MAAR NOG STEEDS NIETS ……………. WAT GAAN JULLIE HIER AAN DOEN .AD V DOMMELEN EINDHOVEN 06 53 50 73 25.

  10. Hallo, ik heb 2x betaald, zowel op 16 als 17 maart 2022. Een bedrag 22,90 vanaf bankrekening NL37RABO0148971407. Op naam A. Stins-de Goeij. Een keer op rekeningNL56INGB0653780273 (16 maart) en een keer op rekeningnummer NL76INGB0006022449 (de goede betaling op 17maart) Dus hoor ik 1bedrag terug te ontvangen van rekeningnmmer NL56INGB0653780273. Tot op heden niets ontvangen. Graag nakijken en z.s.m. Retourneren.

  11. hallo continu krijg als bestelling wil doen krijg ik dit
    We kunnen je niet op je adres verifiëren
    hoe kan achterhalen waar mijn fout zat??

  12. Bestelling #2599
    is nooit aangekomen

    Ik heb nog naar de website van VODUZA gezocht , maar het blijkt een oplichter te zijn ,want de site is nergens meer te vinden.
    De recensies gekeken en dan blijkt dat er niemand ooit die bestelling gehad heeft ,
    Dus het zijn oplichters.
    Annuleer mijn rekening maar, want wat ik niet krijg betaal ik niet.
    Jullie kunnen daar niets aan doen, en hebben hier verder ook geen schade van.
    Graag uw reactie hierop.

    Met vriendelijke groet,
    Annemie Peters

  13. Hier ook hetzelfde! Schoenen besteld nooit gehad , en geen email adres .
    Wat n bende is klarna ook ! waar is n email !

  14. Hallo ik heb 30 april een betaling geplaats en is nog steeds niet bij jullie verwerkt maar ik zie dat er toch nooit een reactie terug komt van jullie

  15. Sorry maar voor mij zijn Klarna en Afterpay allemaal hetzelfde,je krijgt aanmaningen als alles al weken is betaald overal lijken ze hun administratie niet op orde te hebben ,ik stop er mee.

  16. Mijn betaling is kwijt gescholden door wish .
    Heb ik een brief van gekregen.
    Ik heb ook niet eerder een betalings aanvraag van jullie ontvangen. De bestelling was ook dikke prut en van jullie ook.
    Ik bestel nooit iets weer en ik betaal ook nooit weer via jullie.
    Er worden mij nu gewoon kosten aangesmeerd.
    Aanmaningskosten van 7,50 werkelijk te zot voor woorden!!!!!

  17. Geachte heer/mevrouw

    Tot op heden niets ontvangen en de track en trace werkt ook niet meer.
    Heb naar een mail adres gezocht maar ook niets opgeleverd.
    Hoe kan ik alles verwijderen heb ook nog steeds niet betaaldkrijg niets van hun en wil ook niets meer van hun.
    Heb er geen vertrouwen meer in.
    Bestelling van Vozudanl ven een bedrag van 34,95.
    Bestelnummer #1284

  18. Beste, Ik wou melden dat jullie een klant in de situatie waar ik me in bevindt absoluut in het nauwe drijven. Ik heb mijn bestelling nooit gekregen, heb contact opgenomen met de verkopende partij die me schriftelijk hebben bevestigd dat de betaling langs hun zijde geschrapt wordt. Toch kreeg ik zopas een boete omdat ik de bestelling die ik nooit ontvangen heb, nog niet heb betaald bij jullie. Ik heb dit betaald om van het gedoe af te zijn, maar zal nooit of te nimmer nog gebruik maken van Klarna. De eindklant staat met de rug tegen de muur en uiteindelijk hebben jullie mooi geld verdiend, geld dat de verkopende partij zelfs niet opeist. Elke consument zou hiermee ontevreden zijn en ik zou zelfs durven stellen dat dit een schaamteloze actie is van jullie ook.

  19. Beste,
    jammergenoeg steeds meer klachten over o.a. Wish waarbij Klarna de geldiger is.
    Blijkt dus al geruime tijd niemand te bereiken is middels telefoon en of mail. Geen retouradressen en of retourbonnen bijgeleverd worden, middels een customer medewerker aan het lijntje word gehouden maar geen retouradres ontvangt. nadien zie ik al de rekening van Klarna verschijnen om het ondeugdelijk item te betalen wegens je deze niet terug kan sturen.
    Ik print alle mailverkeer uit welk ik met Wish customermedewerkers heb gehad , en post ze middels oude manier naar Klarna BV te Rokin 69 1012 KL Amst. met verzoek dat ze met Contextlogic BV te Amsterdam hun problemen moeten gaan oplossen, mailadressen en retouradressen en andere shit. Internet staat vol van deze klachten op meerdere postorderbedrijven.
    Tip BOL.com. >> Geen gezeik en klantvriendelijk.
    DOLF W.

  20. Goedendag klarna,ik heb bij jullie een betaling gedaan van 104.41€ en producten bij wish besteld helaas kan ik alleen op bankafschrift zien dat ik jullie heb betaald maar ik krijg geen afschrift van wish.zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om mij een bewijs te sturen wat ik besteld heb en dat deze producten ook geleverd worden?

  21. Geef mij een ideal link en ik betaal, ik heb geen zin in dat identificeer verhaal.
    Je hoort de meest gekke verhalen met een andermans paspoort.
    je wil wel mijn emailadres maar ik krijg niet de jouwe

  22. Ik zit te wachten op een terugbetaling door een bedrijf dat Ella Weber heet. Die leiden de terugbetaling via Klarna. Wacht.nu 2 weken op de betaling en Ella Weber schuift het lekker makkelijk op Klarna en wat blijkt… dat Klarna heeft eindeloze telefonische wachtmuziekje. Wat een waardeloze toestand. Zowel verzendhuis Ella Weber als Klarna lijken mij fraudeurs.

  23. Heb een vraag over een aanmaning maar op de ouderwetse manier dus telefonisch contact is schijnbaar niet mogelijk bij Klarna.
    Deze is niet voor mij persoonlijk en wil dit proberen op te lossen en weiger om de app te installaren om te chatten.
    Al vijf keer gebeld met wachttijden van meer dan een half uur en digitaal formulier ingevuld maar ook dit helpt niet

    Graag contact met mij opnemen aub

  24. Goedemorgen,
    Ben heel de week al naar jullie aan het bellen geweest, maar het lukt mij niet medewerker of medewerkster aan telefoon te krijgen, heb heel mijn beltegoed al opgemaakt, dan 49 minuten wachten dan 30 minuten wachten zoveel…… wachtenden voor u, ik ben helemaal in de zenuwen,
    ik wil wat betalen maar het gaat niet, ben heel mijn account op de ap van mijn telefoon kwijt, kan niets meer doen, niet bestellen niet betalen,
    het komt omdat ik een andere telefoon hebt, daar kon ik de oude ap niet meer vinden, ik wil graag mijn account terug om te bestellen en te betalen.
    Omdat ik jullie niet met de ap bereiken kon even met deze PC. Als jullie tijd hebben kunnen jullie dan even met mij contact opnemen, ben helemaal in de zenuwen, alvast hartelijk dank,
    Met vriendelijke groeten Tineke Huisman

  25. Alleen aan telefoonkosten€1,10/ minuut ben je al een godsvermogen kwijt. Ik vind dit een vorm van oplichting cq aftroggelen.Zeker als je de lijst ziet van wat er allemaal verkeerd gaat bij klarna.Reeds afgerekende artikelen bij IKEA worden alsnog met aanmaning bij je gevorderd
    FOUTJE OF OPLICHTING. Ik laat het gewoon op een gerechtelijk incasso komen
    KLARNA moet maar contact opnemen met IKEA
    Het betreft Best no 1299100518.Alle correspondentie heb ik op band opgenomen.

  26. Ik krijg mails van jullie dat ik moet betalen voor mijn dvd van zavvi. Maar heb deze niet gehad. En elke keer als ik contact wil opnemen met jullie krijg ik bericht dat jullie een verificatiecode via de mail hebben gestuurd. Maarja dan moet ik uit mijn mail om deze te lezen en te kopiëren, en als ik dan terug ga naar jullie mail klopt de code niet. Ik ben er echt klaar mee. Ik heb de dvd niet gehad en ga er niet voor betalen. En jullie zijn goed bereikbaar via de telefoon? Laat me niet lachen, heb 10 minuten in de wacht gezeten en nog steeds hetzelfde aantal mensen voor me!!!

  27. Hierbij laat ik u weten dat ik mijn bestelling van de tv terug ga sturen ga een ander bestellen want deze is te klein. De betalingskenmerk is 4250086969999364. Wou een andere bestellen maar elke keer gaat er iets fout bij jullie website.
    Met vriendelijke groet,
    A.M.E Nolte
    Georgsmarienhutteplein 29
    7761 WG Schoonebeek

  28. Het probleem. Ik heb iets besteld en geleverd gekregen van Emma matratzen. Bestelnr 301713514 met kostenopgave. De levering wordt in tweeën uitgevoerd. Betaling per bank uitgevoerd 1 omschrijving 3228837729999362, betaling 2 404876189999363. Betalingen zijn terug te vinden op het bankrekening nr van Klarna Bank ab. Nu het gekke: Ik moet met emma-sleep nederland contact gaan opnemen, omdat emma sleep niet de juiste gegevens aan klarna bank heeft verstrekt. Het spijt mij, maar ik heb de te betalen rekeningen van Klarna op tijd betaald. Voor de rest zoek het lekker uit.
    Ben van den Brink

  29. Ik heb meerdere keten met jullie contact gehad over schoenen die ik retour heb gestuurd naar colina. Maar de schoenen zijn nog steeds onderweg naar China zegt post.nl
    Ik ga geen rekening betalen van iets wat ik retour heb gestuurd

    Hoop op een reactie
    Groeten sandra

  30. Ik weet niet wat klarna is, maar krijg wel verificatiecodes via een sms bericht binnen. Hoe zielig wil je het hebben.

  31. Geachte heer, mevrouw,

    Ik wordt vandaag 13 mei 2023 geconfronteerd met een aanmaning met kenmerk 1292601740009261 voor ??? producten besteld via Aliexpress ???.
    Sinds 2017 heb ik geen aankopen gedaan bij Aliexpress en het verbaasd mij dan ook zonder voorafgaande rekening direct te worden geconfronteerd met een aanmaning voor producten die door mij of iemand in mijn huishouding zijn besteld. Beide hebben geen overzicht van de door u vermeende bestelde producten. Ook blijkt nergens uit dat er eerdere correspondentie van beide partijen is geweest. Apart dat in dit geval een te herleiden mail adres voor de inlog wordt aangegeven.

    Aangazien u mij nu valselijk beschuldigd van aankopen die niet gedaan zijn, vraag ik bij u alle bewijslast omtrent deze transactie met de nodige correspondentie. Aan de hand hiervan zal ik tegen uw bedrijf aangifte doen en de zaak bij mijn rechtsbijstand neerleggen.

    Mocht u toch volharden om een gerechtsdeurwaarder in te schakelen zal ik de nodige stappen tegen uw bedrijf nemen en voor deze laster tevens een schadevergoeding gaan claimen.

    Ik verwacht gezien deze drama op korte termijn een antwoord.

    Met vriendelijke groet,

    E.J. Otte

  32. De laatste tijd heb ik erg veel ellende omtrent mijn achterafbetalingen bij Klarna. Ik ben iemand die direct de rekening betaald als de goederen binnen zijn. Met een retourneren volg ik de regels maar alsnog zijn er erg veel problemen omdat het betreffende bedrijf dit niet doorgeeft aan Klarna. Ik moet dan weer gegevens aanleveren die ik alleen maar op mijn laptop heb staan. Heb geen mobieltje waarmee ik dingen kan doorgeven etc. Moet dus allemaal via de telefoon of per mail. Telefonisch is Klarna niet bereikbaar, steeds maar 20 of méér wachtende voor me. Dat schiet dus niet op en daardoor krijg ik steeds maar weer de rekening gepresenteerd die ik helemaal niet schuldig ben.
    Is het niet bij de firma Bakker van planten en bloemen dan wel bij de firma Boohoo voor kleding. Alles is door mij allang geregeld en nóg is er drama. Alles is betaald, geretourneerd en verzendkosten door mij betaald. Het lijkt erop of ze mij nu zien als een wanbetaler en daar pas ik voor.
    Het is toch niet aan de klant om hier achteraan te gaan maar aan het bedrijf dat nalaat de juiste gegevens te verstrekken aan Klarna.
    Wat moet ik nu doen?

  33. Als ik wat wil met klarna dan krijg ik dat ik een te hoge saldo heb open staan wat wel heel vreemd is. Want ik heb geen openstaande facturen. Maar reactie geven ze me niet. Na op verschillende manieren contact met hun proberen te krijgen. Wat een schijt bedrijf is het!

  34. Hoewel het in het verleden altijd goed gegaan is en ik kon betalen met een one time card of uitgesteld betalen maar sinds een week gaat dat niet meer. Ook kan ik niet meer op een site, waar je de keuze hebt om met klarna te betalen, die optie niet meer gebruiken. Dit terwijl ik, bij Klarna, geen wanbetaler ben.
    Heb nu twee keer in de chat de toezegging gekregen dat een medewerker binnen 1 -2 werkdagen contact opgenomen gaat worden. Maar je raad het al… geen reactie (meer). Net telefonisch contact gehad met Klarna en deze medewerker wist te vertellen dat de toezegging van het contact opnemen niet gegeven had mogen worden. Erg slecht dus.

    In een van die chats kreeg ik te horen dat er een kredietcheck gedaan wordt en dat dit al vanaf het begin zo is. Lijkt mij sterk omdat tot en met half augustus dit jaar het jaren goed gegaan is. Ik baal er best van omdat het een uitkomst was om pas te betalen als je de bestelling ontvangen hebt.

    Jammer, dat het zo gegaan is en dat ik niet meer van Klarna gebruik kan maken.

  35. Aan een IEDER die dit wil horen !… ik krijg plots een mail van klarna dat een artikel van etsy heb besteld en moet betalen, ik heb echter niks besteld bij etsy, ook niks ontvangen… maar wel een rekening sturen van maar liefst 151 EURO…. die klarna lui zijn slecht te bereiken en bellen is geen optie want die vieze vuile oplichters rekenen maar liefst 1 EURO/ min… mijn advies: BLIJF WEG VAN ETSY EN KLARNA !! de ratten van het internet…

  36. Geen contactformulier geen reacties op klachten Geen e-mailadres
    Wordt het niet eens tijd dat Kassa of RADAR naar deze oplichtersbende gaat kijken?

  37. Op Facebook word je naar de klantenservice gestuurd. Mijn schoenveter heeft meer intelligentie dan de klantenservice van Klarna. Ik heb het gevoel dat ik met een stel via een vertaalprogramma aan het chatten ben. Wordt het moeilijk wordt de chat eenzijdig verbroken.

    Ik heb bewijzen dat ik de klachtenafdeling tijdig heb geantwoord, kan deze niet sturen want er is geen e-mailadres. Een link naar het contactformulier werkt niet.

    Het wordt tijd dat Kassa en Radar naar deze bende gaat kijken.

  38. bestelling geretourneerd niet door gegeven van de winkel aan klarna ik moet boete betalen en zeggen ze dat ik contact op moet nemen met de winkel twee keer gedaan krijg geen respons van de winkel dus moet ik betalen terwijl klarna alle gegevens van mijn retour zending .Ik vind dat zij dan contact moeten opnemen met de winkel en niet moeten zeggen dat ik het maar moet regelen. Ik vraag mij af wat er gebeurd met mijn betaling of is dit kassa voor klarna dit riekt naar oplichting en heb dan ook een klacht ingediend bij KASSA. hier zijn ze al bekent voor meerdere klachten van een paar jaar geleden,

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *