Greenchoice

Greenchoice Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (8) Reviews

Contact Via Messenger
Contact via Whatsapp

Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: tussen 08:30 en 17:30 uur

Dinsdag: tussen 08:30 en 17:30 uur

Woensdag: tussen 08:30 en 17:30 uur

Donderdag: tussen 08:30 en 17:30 uur

Vrijdag: tussen 08:30 en 17:30 uur

Zaterdag: tussen 08:30 en 17:00 uur

Zondag: Gesloten

Belkosten: lokaal tarief

Voor vragen aan Greenchoice benader je de klantenservice

Energie gebruiken we allemaal en tegenwoordig doorgaans in behoorlijke mate. Veel apparaten die we immers in huis hebben en willen gebruiken werken op stroom dus dan willen we ook wel dat ze het doen. Wil je daarbij wat meer naar het milieu kijken dan kun je ook kiezen voor groenere stroom. Bij Greenchoice kun je daar ook voor terecht.

Waarvoor staat Greenchoice?

Heb je wellicht nog niet eerder van deze aanbieder gehoord? Dan even kort iets over het bedrijf. Greenchoice streeft ernaar dat iedereen voor groene energie kiest. Ze leveren daarom alleen stroom die is opgewekt uit natuurlijke bronnen zoals de zon, de wind, uit water of biomassa. Dit is duurzame energie die geen aanslag vormt op het milieu en die we daarom langdurig kunnen blijven gebruiken. Greenchoice gaat er daarnaast vanuit dat gebruikers ernaar streven zo min mogelijk energie te gebruiken, ook al is deze nog zo groen. Zelf energie opwekken als particulier is daarbij mogelijk en hierbij kan Greenchoice de helpende hand bieden. Meer informatie vind je op www.greenchoice.nl.

Veelgestelde vragen aan Greenchoice

Wil je graag meer weten over hun manier van werken, wat er allemaal mogelijk is op het gebied van groene energie of heb je veel interesse in duurzame stroom en denk je ook aan het milieu? Dan neem je met al je vragen het beste even contact op met de Greenchoice klantenservice. Je kunt op de website van deze energieaanbieder reeds diverse veelgestelde vragen vinden. Dit kunnen vragen zijn over tal van onderwerpen. Denk hierbij bijvoorbeeld aan vragen over Aanmelden en overstappen, over Nota’s & betalingen, Verbruik & Standen, Besparen & zelf opwekken, Mijn contract en Wijzigingen doorgeven. Als je binnen een van deze categorieën zoekt heb je wellicht snel je vraag en antwoord gevonden. Je kunt ook zelf een zoekwoord invoeren waarop gezocht wordt en waar vragen of antwoorden bij horen.

Vind je informatie online

Staat je vraag er nu niet tussen? Of is deze misschien dermate specifiek dat je deze beter en liever persoonlijk aan een medewerker stelt? Dan kun je de Greenchoice klantenservice op verschillende manieren contacteren. Zo kun je je vraag 24 uur per dag, alle dagen van de week stellen via social media. Greenchoice is actief op Twitter en Facebook. Via de website kun je rechtstreeks doorgelinkt worden naar deze kanalen maar je vindt ze ook op de volgende manieren: voor te tweeten ga je naar @GreenchoiceNL en op Facebook kies je voor https://www.facebook.com/GreenchoiceNL/. Voor beide manieren geldt dat je altijd wanneer dit jou uitkomt een berichtje kunt achterlaten. Doorgaans krijg je ook al binnen twee uur een antwoord van Greenchoice.

Bellen of een brief sturen

Chatten kan ook via de link op de website. Als je hierop klikt kun je direct chatten met Watt, de chatbox van Greenchoice. Stel je een vraag dan krijg je daar vrijwel direct een antwoord op terug zodat je nooit lang hoeft te wachten. Appen kan via het Greenchoice telefoonnummer 0031 (0)104782326. Bij Whatsapp krijg je binnen twee uur een reactie mits de klantenservice geopend is. De openingstijden zijn op werkdagen tussen 8:30 en 17:30 en op zaterdag tussen 8:30 en 17:00. Wil je toch liever Greenchoice bellen en een medewerker spreken? Dan kan dat op dezelfde tijden via hetzelfde telefoonnummer. Bellen gaat snel (ze hebben korte wachttijden) en veel mensen zijn tevreden over de afhandeling van een vraag of probleem. Persoonlijk met Greenchoice contact leggen is vaak ook gewoon handig. Liever een brief sturen? Dan doe je dat naar Greenchoice, Afdeling Klantenservice. Het adres is Pieter de Hoochweg 108, 3024 BH te Rotterdam.

Zakelijke klanten van Greenchoice

Alle genoemde mogelijkheden zijn voor particuliere klanten maar ook als zakelijke klant kun je bij Greenchoice terecht. Hiervoor kun je op werkdagen bellen met telefoonnummer 010-8500661 tussen 9:00 en 17:00. Mailen kan ook via het mailadres [email protected].

Facebookpagina van Greenchoice

GreenchoiceNL
Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Greenchoice
Bezoek het Facebook account van Greenchoice en stel direct jouw vraag.

Twitter van Greenchoice

greenchoice
Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Greenchoice
Bezoek het Twitter account van Greenchoice en stel direct jouw vraag.

Website van Greenchoice

greenchoice.nl
Bezoek de website van Greenchoiceom een antwoord te vinden op jouw vraag.
Of vul het contactformulier in op de website van Greenchoice om contact op te nemen.

Adresgegevens van Greenchoice

Dit bedrijf is gevestigd op het adres Kruisplein 15 Rotterdam 3014 DB.
Je kunt de exacte locatie van Greenchoice ook vinden via Google Maps.

Beoordelingen, Reviews & Klachten

8 reacties

  1. Goedenmorgen,

    Ik zit namens mijn vader op greenchoice en hij moest op het internet gaan om zijn declaratieformulier op te zoeken en nu zitten we al bijna een uur op het internet en we komen niet uit. Hij is nl naar JULLIE over gestapt wat een een ellende voor die ouwe man.
    Ik hoop dat hij door jullie mooie praaatjes niet in de val is gelokt. Hij is tot heden niet gelukt en hij is geen steek verder. Bedankt nog voor jullie steun!

  2. LS
    In mijn recreatiebungalow heb ik een leveringscontract voor stroom vanaf half september a.s. (Gas wordt door het park geleverd.)
    Nu heb ik gehoord, dat ik via en bij jullie een periodiek onderhoudscontract kan afsluiten voor mijn gaskachel en gasgeiser.
    De kachel is 2 jaar oud en de geiser al wat ouder maar jaarlijks gekeurd.
    Klopt deze informatie? Zo ja kunnen jullie me een prijsopgave cq prijsindicatie hiervoor opgeven?
    mvrgr
    W Versloot
    Schermerhornpark 121
    3437PZ Nieuwegein

  3. Dag, ik heb een nieuw prijzenblad gekregen voor de energie voor de eerste helft van 2022 (groen & vrij wind en zon).
    Ik vind dit erg onoverzichtelijk, want er staat niet bij wat de tarieven in 2021 waren. Daar heb ik al eerder een verzoek over ingediend. Je moet nu zelf als consument (en ik weet niet waar) gaan opzoeken wat het tarief vorig jaar was. Kunnen jullie mij dat prijzenblad sturen met ook de tarieven erin van 2021? En ook voor de teruglevering van energie? Of is die 8 cent gelijk gebleven?

    Tot slot, ik heb bewust gekozen voor Greenchoice en groene elektriciteit uit zon en wind. Nu krijg ik toch een prijsverhoging, omdat elektra op aardgas wordt opgewerkt. Maar dat kan helemaal niet, want ik heb gekozen voor elektra uit zon en wind en die zouden geen last moeten hebben van stijgende aardgasprijzen. Waarom verhogen jullie dan toch de prijzen?

  4. Klant nummer 954229 Adres J Brefeld Dr Prinsstraat 3 7481EV Haakebergen

    Hallo het is moeilijk om met greenchoice in contact te komen ik heb vraag.
    Ik heb via de windcentrale windelen bij gekocht, nu zie ik in de status dat deze door greenchoice zijn afgewezen (zonder mij wat te berichten).
    Ik ga deze winter veel meer stroom gebruiken door gebruik te gaan maken van infrarood verwarming’.
    Ik heb de volgende berekening van mijn energie gebruik gemaakt.
    Twee kacheltjes van 500 Watt dus 1000 Watt zet ik in de winter maanden 14 uur per dag aan = 14 Kwh per dag.
    Dit is per maand 14 X 30= 420Kwh met 5 koude maanden is dit 2100 Kwh.
    IK heb dus de aangeschafte windelen nodig.
    Met vriendelijke groet Johnny Brefeld

  5. Aa Green Choice,

    Graag zal ik van u vernemen op welke voorwaarden ik mijn contract bij u kan verlengen.
    Ook wil ik de huidige prijzen van door u geleverde energie weten.
    Ongeveer 1,5 jaar geleden ben ik overgestapt van Energiedirect naar Greenchoice.
    Mij werd de vergoeding van de annuleringskosten van Energierdirect van 150 Euro door u beloofd.
    Tot vandaag heb ik die nog steeds niet ontvangen. Daarover heb ik al gemaild: geen reactie.

    Nu wil eindelijk van u vernemen wat hiervan de reden is, ik vind 1,5 jaar wachten meer dan genoeg.
    Belofte maakt schuld nietwaar!

    Met vr, groet,

    Elizabeth W. Ens.

  6. Dear Sirs, I have no intention of allowing you to take 550 from my bank.. I believe you said I paid too much last year, why dont you give that back first anyhow I changed my monthly cost to 4oo and something. my contract ends.. so I want out ! you are rediculously expensive and it seems not very up to date.

  7. Geachte heer, mevr,

    Ik werd benadert telefonisch door Trentline.
    Ze wilde dat ik overstapte naar Greenchoice, ik kreeg een offerte
    maar na inzien heb ik besloten hier vanaf te zien.
    Ik heb nog 2 jaar te gaan met mijn huidige leverancier.
    Wilt u dat per mail bevestigen!

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *