Energiedirect

Energiedirect Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (29) Reviews
Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: tussen 09:00 en 16:00 uur

Dinsdag: tussen 09:00 en 16:00 uur

Woensdag: tussen 09:00 en 16:00 uur

Donderdag: tussen 09:00 en 16:00 uur

Vrijdag: tussen 09:00 en 16:00 uur

Zaterdag: Gesloten

Zondag: Gesloten

 

Belkosten: lokaal tarief

Neem contact op met Energiedirect voor al je vragen

Energiedirect is een Nederlandse energieleverancier gevestigd in Den Bosch. Het bedrijf is gespecialiseerd in de levering van voordelige groene stroom. Het is opgericht in 2002 en is inmiddels een belangrijke speler op de Nederlandse energiemarkt. Ze focussen zich op voordelige en groene energie. Een combinatie die niet vaak voorkomt bij traditionele energieleveranciers in Nederland.

Het bedrijf houdt de kosten laag door middel van een eenvoudige structuur in het bedrijf. Daarnaast gebruiken ze technologie om alles zo efficiënt mogelijk te laten verlopen. Ze hebben bijvoorbeeld een eenvoudig tariefstructuur en je kunt alles regelen met de apps van het bedrijf. Energiedirect heeft nog veel meer voordelen, zoals:

  • Veel informatie is online beschikbaar.
  • Het bedrijf levert alleen maar groene stroom.
  • Als je wilt overstappen, wordt alles voor je geregeld zodat je geen lasten en zorgen hebt.
  • Het bedrijf heeft een eenvoudige kostenstructuur, waardoor je als klant altijd het laagste tarief hoeft te betalen.
  • Vele aanbiedingen die gelden voor nieuwe en bestaande klanten.
  • Energiedirect is eenvoudig te bereiken via verschillende kanalen, waaronder telefonisch en via de website.
  • Je kunt heel veel zaken zelf online regelen via Mijn Energiedirect. Hierdoor gaat alles sneller in zijn werking.
  • Er zijn gemakkelijke apps waarmee je als consument alles rondom je energieverbruik kan regelen.

Regelneef: met deze app kun je altijd checken hoeveel energie je verbruikt, wat de kosten zijn en hoe je deze kan minderen.

Tankey: met deze app krijg je als klant altijd 5 cent per liter korting wanneer je gaat tanken. Deze app is gratis.

Neem contact op met de klantenservice van Energiedirect

De klantenservice van Energiedirect bestaat uit verschillende afdelingen:

  • Facturen en betalingen: bij deze afdeling kun je een factuur betalen.
  • Persoonlijke gegevens: wanneer je bijvoorbeeld verhuist, kun je dit hier melden. Ook een naamsverandering of andere wijzigingen van persoonlijke gegevens kun je op deze manier doorgeven.
  • Meterstanden: via deze afdeling kun je je meterstand doorgeven wanneer dit van je gevraagd wordt. Zo heb je meer inzicht in je verbruik en weet je waar je eventueel op kan besparen.
  • Mijn Energiedirect: via jouw persoonlijke account kun je gemakkelijk en snel zelf je zaken regelen, zoals je facturen bekijken en betalen.
  • Verbruik en besparen: hier kun je tips krijgen over hoe je kunt besparen op je energierekening.
  • Contract: wanneer je van tariefstructuur of contract wil veranderen, moet je hier zijn. Ook kun je hier een nieuw contract opstellen of je bestaand contract opzeggen.

Contactgegevens Energiedirect klantenservice

De klantenservice van Energiedirect kun je op verschillende manieren bereiken:

  • Het Energiedirect telefoonnummer: je kunt bellen naar het nummer 0900-3347328. Dit nummer is van de klantenservice en is bereikbaar op werkdagen tussen 09:00 en 16:00 uur.
  • Het contactformulier op de website: vul het contactformulier in op de website www.energiedirect.nl/contact/contactformulier.
  • Social media: je kunt Energiedirect bereiken op Facebook en Twitter. Op werkdagen kun je je vragen stellen van 09:00 tot 21:00 uur en op zaterdagen van 09:00 tot 17:00 uur.

Facebook: www.facebook.com/energiedirectnl

Twitter: www.twitter.com/energiedirect

Zaken telefonisch regelen bij Energiedirect

De volgende zaken kun je telefonisch regelen bij Energiedirect:

  • Persoonlijke gegevens wijzigen
  • Betalingen maken of veranderen
  • Het melden van een storing
  • Informatie vragen over verschillende producten van het bedrijf

Facebookpagina van Energiedirect

energiedirect.nl

Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Energiedirect, bezoek het Facebook account van Energiedirect en stel direct jouw vraag.

Twitter van Energiedirect

energiedirect

Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Energiedirect, bezoek het Twitter account van Energiedirect en stel direct jouw vraag.

Website van Energiedirect

energiedirect.nl

Bezoek de website van Energiedirect om een antwoord te vinden op jouw vraag of contact op te nemen via het contactformulier op de website van Energiedirect

Adresgegevens van Energiedirect

Energiedirect is gevestigd op het adres Willemsplein 4 Den Bosch 5211AK. De exacte locatie van Energiedirect zie je op de kaart hierboven.

Beoordelingen, Reviews & Klachten

29 Responses

  1. Goedemorgen,

    Heel fijn dat ik €250 opzegvergoeding terug mag ontvangen.
    Engie heeft dit bedrag al van mijn rekening afgeschreven en ik vind het niet zo heel fijn dat ik hier misschien nog 4 maanden op kan wachten?
    Hoop bij deze dit bedrag zsm terug te ontvangen van jullie?
    Bij voorbaat dank.

    Met vriendelijke groet,

    Esther Timmermans

  2. Hallo,
    Mijn naam Is Tonny Koch
    Frieselaan 8 6562 BE Groesbeek.
    Klantnummer 132577727
    Ik heb een vraag over de eindafrekening van 2020.( omdat ik even weg ben geweest bij jullie)
    Ik krijg op 23-12-2020 van jullie een brief waarin staat dat ik € 427,64 zou terug krijgen.
    Op 04-01-2021 krijg ik € 126,64 terug gestort gekregen.
    Waar zit nu het verschil van deze twee bedragen volgens mij mis ik nog € 301,00 die ik nog terug moet ontvangen.
    Kun u mij dat uitleggen? Anders graag even een belletje naar 06-27292370.
    Alvast bedankt,

  3. krijg nog steeds bewust valse aanmaningen tot betaling wat in geheel niet op mij van toepassing is
    dud zo snel mogelijk stoppen met deze onzion

  4. Goedemorgen,
    Zit nu al een paar weken te wachten op mijn overstap geld
    Hoop dit Zo spoedig mogelijk van u te ontvangen
    Service is toch uw grootste goed…?
    M.vr.gr. N.Karelse

    1. Goedemorgen ik heb een vraag over bedrag ik terug kregen ik heb mail opvangen ik krijg 628€terug maar vandaag ik heb alleen 501€mijn rekening waar blijft ander mijn geld mijn telefoon nummer is 0626459800 alvast bedankt

  5. Geachte heer mevrouw
    Ik heb veel gezocht om contact met u op te nemen, maar ik kon geen adres, e-mail of zelfs een telefoonnummer van de dienst vinden. Ik ben al heel lang klant bij jullie, maar er is al heel lang niks van jullie ontvangen omdat mijn e-mail bij jullie nu buiten gebruik is. Daarom wilde ik u mijn huidige e-mail doorgeven, omdat ik met u moet communiceren en omdat ik mijn klantnummer vergeten heb

    Mijn naam is Rafid Abbas
    Adres jules massenethof 37
    2551 xc den haag
    E-mail: [email protected] gmail .com

  6. Ik had jaarcontract die 1 april afliep kreeg nu de afrekening. Klopt niet ik heb sinds 5 nov slimme meter en op 1 april was de gasstand 725 m3 jullie rekende 621 m3. En stroom was op 1 april 823kw en jullie rekende 668.
    Graag een herstelafrekening voor het tarief van het afgesloten contract van afgelopen jaar. Groetjes

  7. Ik wil graag een medewerker aan de lijn, digitaal via de chatfunctie wordt mijn probleem niet opgelost. De computer begrijpt mijn simpele vragen niet.
    Ons is bij het afsluiten van het contract voorgehouden dat we een VAST tarief hadden van ongeveer 180 euro per maand. Ik krijg nu over maart een gasrekening van meer dan 618 euro. Dit is schokkend!

    Willen jullie mij bellen?

  8. Ik hoorde een digitaal piepstemmetje die aankondigde dat je alleen kunt chatten. Het telefoonnummer is dus feitelijk buiten gebruik.

  9. Heb a. Diverse keren geprobeerd te bellen op het goede tijd stip nooit geen verbinding is er geen telefoon of alleen een robotten van niet aanwezig

  10. Wil je wat vragen bij jullie krijg je niemand te pakken ben al klant bij jullie ik zou graag een medewerker willen spreken krijg je alleen maar een chatbox die je niet veder wil helpen ik vindt dit zo corrupt er moeten toch ook medewerkers voor telefoon zijn energie direct gaat hard achter uit

  11. Wil graag met jullie in contact komen, maar lukt gewoon niet, nu krijg ik ineens een brief dat ik afgesloten wordt
    We betalen netjes elke maand

  12. Ik wil mijn contract naam veranderen maar kan dit niet doen via de chatbox en weet nu niet hoe het afgehandeld kan worden?? Willen jullie mij mailen, bellen?

  13. dag energiedirect
    mijn klantnr is 0132543555,en ik wil graag mijn termijn bedrag verhogen,hoeveel betaal ik nu?? ook wil ik doorgeven dat jullie het bedrag van een andere bank halen.
    neem aub contact op met :
    [email protected] wachtwoord van regelneef vergeten bvd

  14. Wanneer zijn jullie weer telefonisch te bereiken? Ik dacht dat EnergieDirect een res;pectabele electriciteitsmaatschappij is/was, maar ik begrijp uit bovenstaande commentaren dat jullie al weken niet telefonisch bereikbaar zijn??

  15. Vandaag gebeld naar jullie, maar ik kon alleen via de chat communiceren. Eerst met een robot, daarna met een medewerker. Het was een vreselijk naar gesprek, hij heeft mij met allerlei opmerkingen aan het lijntje gehouden.
    Kortom: ik ben er niets mee opgeschoten!
    Tot overmaat van ramp gooit deze persoon mij zonder enige uitleg uit de chat. Werkelijk beschamend!
    Ik verwacht van jullie een antwoord en een fatsoenlijk antwoord op mijn vragen.

  16. Ik zou zo langzamerhand erg graag willen weten wanneer wij onze jaarafrekening krijgen, dit zou voor de 10de bekend zijn, het is nu de 14de en hebben nog niets vernomen, de chatbox is met geen mogelijkheid bereikbaar!!

    Deze service ervaar ik als zeer slecht en klantonvriendelijk

  17. ik heb geprobeerd jullie te bereiken ,maar is steeds niet gelukt. op de jaarafrekening van 2021 moesten we 173,00 euro bijbetalen,terwijl we minder energie hadden gebruikt, graag een uitleg hierover. Waarom kan ik niet gewoon een e-mail adres vinden in plaats van zo,n stomme chatbox.
    Graag zou ik een reactie van jullie hebben, omdat het meerdere niet gelukt is en dat is toch zeer kwalijk.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *