Ontdek Eigen Haard: Woningcorporatie met Uitstekende Klantenservice
Eigen Haard is één van de grootste en meest betrouwbare woningcorporaties in Nederland. Met meer dan 100 jaar ervaring in het beheren en verhuren van sociale huurwoningen, zet deze organisatie zich in voor betaalbaar en kwalitatief goed wonen. Eigen Haard beheert meer dan 56.000 woningen in de regio Amsterdam en omstreken en streeft ernaar om de woonwensen van haar huurders te vervullen.
Klantenservice: Toegewijd aan Huurders
De klantenservice van Eigen Haard is een belangrijk onderdeel van hun dienstverlening. Ze zetten zich in om de huurders zo goed mogelijk van dienst te zijn. Of het nu gaat om het oplossen van problemen, het beantwoorden van vragen of het ondersteunen bij het zoeken naar een geschikte woning, Eigen Haard is er om te helpen.
Hoe kom je in contact met de klantenservice?
Eigen Haard biedt verschillende manieren om in contact te komen met hun klantenservice:
- Telefoon: Je kunt de klantenservice bereiken op het telefoonnummer 020-6801801. Ze zijn beschikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 16:00 uur.
- E-mail: Stuur een e-mail naar [email protected] met je vraag of opmerking. Zorg ervoor dat je je naam, adres en eventueel klantnummer vermeldt, zodat ze je snel en efficiënt kunnen helpen.
- Social media: Eigen Haard is ook actief op sociale media zoals Facebook en Twitter. Je kunt je vraag of opmerking hier plaatsen voor een snelle reactie.
Veelgestelde vragen en problemen
Er zijn een aantal veelgestelde vragen en problemen waar huurders van Eigen Haard tegenaan lopen. Hieronder bespreken we enkele van deze onderwerpen.
- Reparatieverzoeken: Als huurder kun je te maken krijgen met defecten of problemen in je woning. Eigen Haard heeft een online formulier waar je reparatieverzoeken kunt indienen. Zij zullen dan zorgen voor het oplossen van het probleem binnen de gestelde termijn.
- Huurbetalingen: Heb je vragen over je huurbetaling, zoals de betaaldatum, het betalingskenmerk of wil je een betalingsregeling treffen? De klantenservice van Eigen Haard kan je hierbij helpen.
- Woningruil of -toewijzing: Als je van woning wilt ruilen of je hebt vragen over het toewijzingsbeleid van Eigen Haard, kun je bij de klantenservice terecht. Zij kunnen je informeren over de mogelijkheden en voorwaarden.
- Overlast: Ervaar je overlast van buren of de omgeving? Eigen Haard heeft een stappenplan en een meldingsformulier op hun website staan om je te helpen bij het oplossen van dergelijke problemen.
Eigen Haard, een Woningcorporatie die naar je Luistert
Eigen Haard is een betrouwbare en ervaren woningcorporatie die zich inzet voor kwalitatief en betaalbaar wonen in de regio Amsterdam en omstreken. De uitstekende klantenservice van Eigen Haard maakt het verschil door het bieden van ondersteuning en het beantwoorden van vragen van huurders. Met verschillende contactmogelijkheden, zoals telefonisch, per e-mail of via sociale media, zorgt Eigen Haard ervoor dat huurders altijd terecht kunnen met hun vragen en problemen. Door hun toewijding aan huurders en de focus op klanttevredenheid is Eigen Haard een betrouwbare keuze voor wie op zoek is naar een sociale huurwoning in de regio.
5 reacties
Goedemiddag, kijk, de sleutels van mijn zoon waren verloren en ik belde om een andere te vragen en ik heb al betaald, maar het is nu 4 weken geleden en de sleutels zijn nog steeds niet aangekomen. Hoe lang moet ik nog wachten?
wat zijn jullie voor ’n bedrijf ????????
als ik n reparatieverzoek indien wordt er naar ruim 4 weken nog steeds niet gereageerd
kan alleen of via Cookies [ ben ik zwaar tegen U gebuikt dan mijn prive gegevens
of tijdens bepaalde tijden [ raar ben ik aan het werk en heb dan gen tijd om n verzoek in te dienen
heb begin deze maand 4 Juli geklaagd over ’n regen pijp bij de buren die lek is reactie nul
heb geklaagd over fietsen , brommers , wandelwagens e,a, in de centrale hal antwoord alweer nul
ik betaal steeds meer voor sevice en de service gaat nog harder naar beneden
ik wil graag voor Zaterdag hier over antwoord hebben anders zet ik de bijdragen stop
zoals ik al schreef wil ’n oplossing binnen ’n week
op huis no 33 wonen nu mensen die daar officieel niet zijn ingeschreven hier woont ‘dus koop
’n aziatische fam. en geen Surinaamse
er heef hier al ’n wiet plantage gezeten , geldwisserij of zoiets , met Pinksteren stonden stonden hier 4 politie auto’s voor de deur
stonden hier vast niet voor ’n bekeuring maar we laten het gewoon toe de buurt kan er beter op achteruitgaan dan wij moeite moeten doen
Eigen haard is in een paar jaar zo achteruit gegaan. Hele lieve meiden hoor op de customer service maaar niemand die er verder bereikbaar is. Het is werkelijk te schandalig voor woorden.
Als ze geld van je krijgen zijn ze er als de kippen bij maar moeten zij betalen dan krekels!!!!!! Je kan makkelijk weken wachten. Wat een schijnvertoning.
Ach als je toch mag kiezen dan zou ik deze woningbouw werkelijk aan niemand aanraden……
Financiele afdeling, leidinggevenden, allemaal NIET bereikbaar… Stelletje ..!@#$%^&U*I(
Mijn ongenoegen maak ik graag publiekelijk kenbaar.
Ik zag voor mij 2 vreemde mensen in het trap portaal toe ik de toegang deur open deed. Ze vroegen mij of ik wist wie er op nr XX woont. ik antwoorden ik, het viel me op dat ze elkaar aankeken lieten een badge zien met Eigenhaard erop. De beide medewerkers vertelden mij dat er een anonieme melding was binnen gekomen dat ik mijn woning zou onderverhuren. ik was stompverbaasd vroeg wanneer de melding was binnen gekomen 2 weken geleden. Bij Eigenhaard moet je minsten 2 weken wachten voordat er enige actie komt na je melding voor een reparatieklacht nu waren ze er na een anonieme tip er als de kippen bij zonder te onderzoeken of er sprake was van enige onregelmatigheid bv bij de buren. Ik huur al sinds 1990 de woning heb de hoogste verhoging per jaar en heb nog steeds ramen van een huis dat gerenoveerd is 1982. In al die jaren alleen een nieuwe keukenblok en cv leiding af en toe een likje verf. Dit is al Schandalig voor woorden en dan nu zonder voor onderzoek afgaan op een anomie tip is zeer discutabel