logo DPG Media

DPG Media Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (12) Reviews

Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: Vanaf 09:00 t/m 21:00 uur

Dinsdag: Vanaf 09:00 t/m 21:00 uur

Woensdag: Vanaf 09:00 t/m 21:00 uur

Donderdag: Vanaf 09:00 t/m 21:00 uur

Vrijdag: Vanaf 09:00 t/m 21:00 uur

Zaterdag: Gesloten

Zondag: Gesloten

Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Over DPG Media

DPG Media, vroeger bekend als De Persgroep, is een van de grootste media- en uitgeverijgroepen in België en Nederland. Met een breed scala aan kranten, magazines, websites, digitale diensten en radio- en televisiestations in haar portfolio, heeft DPG Media een aanzienlijke impact op het mediaveld. Tot de bekende titels behoren Het Laatste Nieuws, De Morgen, AD, de Volkskrant, Trouw, Qmusic, VTM, HLN, Tweakers, Independer en meer.

DPG Media Inloggen

Als je gebruik maakt van DPG Media diensten, zoals het digitaal lezen van kranten of magazines, heb je een DPG Media-account nodig. Dit account maakt het gemakkelijk om in te loggen op de verschillende platformen van DPG Media met dezelfde inloggegevens.

Om in te loggen op je DPG Media-account, ga je naar de website van DPG Media en klik je op ‘Inloggen’. Je wordt dan gevraagd om je e-mailadres en wachtwoord in te voeren. Indien je nog geen account hebt, kun je er een aanmaken door op ‘Registreren’ te klikken en de gevraagde gegevens in te vullen.

DPG Media Account

Een DPG Media-account biedt je toegang tot de digitale inhoud van alle DPG Media-platforms. Met een enkel account kun je inloggen op alle sites en genieten van exclusieve artikelen, video’s en meer. Bovendien krijg je toegang tot gepersonaliseerde content op basis van je interesses.

DPG Media Opzeggen

Wil je je DPG Media-account of abonnement opzeggen? Dit kan online worden gedaan via de klantenservicepagina. Nadat je bent ingelogd op je account, kun je naar ‘Mijn abonnementen’ gaan en de optie ‘Opzeggen’ selecteren. Je kunt ook contact opnemen met de klantenservice via telefoon of e-mail om je opzegging te regelen.

DPG Media Vacatures

DPG Media biedt talloze carrièremogelijkheden binnen verschillende vakgebieden, van journalistiek en marketing tot IT en sales. Vacatures worden gepost op de DPG Media carrièrewebsite en op verschillende jobplatforms. Bij DPG Media kun je werken in een innovatieve, snel evoluerende omgeving, met ruimte voor persoonlijke en professionele groei.

DPG Media Magazines

DPG Media heeft een uitgebreid aanbod aan tijdschriften, waaronder lifestyle, fashion, food en entertainment magazines. Enkele bekende titels zijn Libelle, Flair, Donald Duck, AutoWeek en meer. Abonnees krijgen de magazines thuisbezorgd en hebben ook toegang tot de digitale versies.

Klantenservice en Klachten

De klantenservice van DPG Media is bereikbaar via telefoon, e-mail en sociale media. Voor vragen of klachten kun je het contactformulier op de website invullen. Klanten kunnen ook bellen naar de klantenservice. De openingstijden en het telefoonnummer vind je op de DPG Media-website.

Veelgestelde vragen en problemen

Laten we enkele veelgestelde vragen en mogelijke problemen bespreken, evenals hun oplossingen.

“Ik kan niet inloggen op mijn DPG Media-account”

Het niet kunnen inloggen op je account kan te maken hebben met een verkeerd ingevoerd wachtwoord of een technisch probleem. Probeer eerst je wachtwoord te resetten. Als dit het probleem niet oplost, neem dan contact op met de klantenservice voor verdere assistentie.

“Ik ontvang geen e-mails van DPG Media”

Als je geen e-mails ontvangt, controleer dan eerst je spam- of junkmail-map. Zorg er vervolgens voor dat je e-mailadres correct is ingevoerd in je DPG Media-account. Als deze stappen het probleem niet oplossen, neem dan contact op met de klantenservice.

“Hoe kan ik mijn DPG Media-abonnement opzeggen?”

Zoals eerder vermeld, kun je je abonnement opzeggen door in te loggen op je account en naar ‘Mijn abonnementen’ te gaan. Van daaruit kun je de optie ‘Opzeggen’ selecteren. Voor hulp bij dit proces kun je contact opnemen met de klantenservice.

“Ik heb een fout ontdekt in een artikel, hoe kan ik dit melden?”

DPG Media streeft ernaar om nauwkeurige en betrouwbare informatie te leveren. Als je een fout ontdekt in een van hun artikelen, kun je dit melden via het contactformulier op de website of door direct contact op te nemen met de redactie van de betreffende publicatie.

DPG Media op je mobiel

In het tijdperk van smartphones heeft DPG Media meerdere apps ontwikkeld voor het gemak van de gebruikers. Of het nu gaat om de apps van Het Laatste Nieuws, De Morgen, AD, de Volkskrant, Trouw, of de streamingplatforms zoals VTM Go, je kunt alle inhoud gemakkelijk consumeren via je smartphone of tablet.

De apps zijn beschikbaar op zowel iOS als Android, en kunnen gedownload worden in de App Store of Google Play Store. Met je DPG Media-account kun je inloggen en toegang krijgen tot de volledige inhoud, waar je ook bent.

Privacy bij DPG Media

DPG Media hecht veel waarde aan privacy en de bescherming van persoonsgegevens. Ze hebben een duidelijk privacybeleid dat in overeenstemming is met de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). Dit beleid beschrijft hoe ze persoonsgegevens verzamelen, gebruiken en beschermen. Het is aan te raden om dit privacybeleid te lezen voordat je een DPG Media-account aanmaakt, om ervoor te zorgen dat je begrijpt hoe je gegevens worden gebruikt.

Een blik op de toekomst van DPG Media

Als een van de leidende mediabedrijven in de Benelux, blijft DPG Media zich inzetten voor innovatie en evolutie in de mediawereld. Ze blijven investeren in digitale platforms, nieuwe technologieën en hoogwaardige journalistiek om het nieuws en entertainment van morgen te brengen.

Het bedrijf blijft ook aandacht besteden aan maatschappelijk verantwoord ondernemen, met initiatieven op het gebied van onderwijs, milieu en sociale verantwoordelijkheid. Of je nu een consument, medewerker, journalist of partner bent, DPG Media streeft ernaar om de beste media-ervaring te bieden, nu en in de toekomst.

Facebookpagina van DPG Media

facebook DPG Media
Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan DPG Media
Bezoek het Facebook account van DPG Media en stel direct jouw vraag.

Twitter van DPG Media

twitter DPG Media
Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan DPG Media
Bezoek het Twitter account van DPG Media en stel direct jouw vraag.

Website van DPG Media

website DPG Media
Bezoek de website van DPG Mediaom een antwoord te vinden op jouw vraag.
Of vul het contactformulier in op de website van DPG Media om contact op te nemen.

Adresgegevens van DPG Media

Dit bedrijf is gevestigd op het adres Capellalaan 65, 2132 JL Hoofddorp.
Je kunt de exacte locatie van DPG Media ook vinden via Google Maps.

Beoordelingen, Reviews & Klachten

12 reacties

  1. Ik heb vorig jaar voor 1 jaar betaald voor Donald Duck Junior, voor mijn kleindochter Lieke Heij, Bijleveldstraat 20, 3521 EM, Utrecht. Haar moeder meldde me dat de Donald Duck Junior nog steeds krijgt, hoewel het jaar al lang voorbij is. Ik of zij heeft er ook geen rekening voor ontvangen, wat correct is. Het moge duidelijk zijn dat ik of zij daar ook achteraf niet voor gaan betalen.

  2. In juli 2023 via colportage bij de supermarkt Dirk van den Broek te Harderwijk een proefabonnement, hetgeen automatisch stopt, voor 5 zaterdagkranten van De Stentor afgesloten inclusief een aantal tijdschriften. Deze periode is voorbij en ik ontvang nog steeds deze zaterdag editie. Bij navraag bleek dat ik vast zit aan een abonnement voor een jaar. Dit is een onverkwikkelijk feit.
    Later sloot ik via een Kiosk aanbieding een proefabonnement af voor 4 weken met ingang van 6-8-2023, dit is telefonisch bevestigd, voor de aanbiedingsprijs van € 9,99. Tot op heden geen werkdagkrant ontvangen. Dit vandaag (14-8-2023) gemeld en gevraagd om het abonnement aan te passen. Echter geen medewerking gekregen.

  3. Ik ben gedwongen het Libelle abonnement te annuleren van mijn vrouw V. van Es Locher, CH 6353 Weggis Zwitserland Sunnerainstr. 10
    Debiteur nr. 54250191. Reden: Mijn vrouw is sterk behinderd in haar leesvermogen door meerdere operaties

  4. Heb gebruik gemaakt van de aanbiedingen betreffende: het AD compleet van 16-8 tot 5-9 ad € 3,- . Dezelfde aanbieding voor de Volskrant en de PZC van 9-9 tot 29-9 waarvan de afschrijvingen op resp. 23/8 en 4/10 zijn gedaan. Er werd duidelijk vermeld dat er automatisch werd gestopt na de proefperiode. Vreemd dat ik nu een nota krijg van €23,83 voor een AD-abonnement wat ik niet afgesloten heb. Heb de aanbiedingen betaald ad €3,- waarna de bezorging ook stopte. De nota Ad €23,83 is derhalve niet correct. Heb alleen gebruik gemaakt van de €3,- aanbiedingen en geen abonnement afgesloten!!!

  5. Nooooit meer iets van dit slechte bedrijf, wat een vreselijke klantenservice, moeilijke callcentermedewerkers en slecht bereikbare service. Pure arrogantie en belediging van de klant.

  6. Via dagblad de Stem bestelden en betaalden 2 weken geleden oorlogsboeken, 4 stuks in total. De rekening van 119 euro is voldaan maar waar blijven de boeken? Het is een kerstcadeau en ik wacht al zolang zonder enig bericht van jullie. Graag een reactie. Mvg S.Viergever-Schoenmakers

  7. vrijdag 26 januari waren twee dames in de Dirk van den Broek Heinekenplein abonnementen
    aan het verkopen om +- 15.00 u
    Met de jongste even gesproken en zij gaf mij een krant , aardig .
    Even verderop stond een iets oudere kleine vrouw met kort haar .
    Ik negeerde haar met de krant in mijn hand ,
    waarop deze ” dame ” het nodig vond mij, gepensioneerde
    grootvader , uit te schelden .
    Heb dit aan de bedrijfsleiding gemeld , DPG is hier niet meer welkom
    en terecht

  8. H Kerbel 7523ES177 Ik krijg zaterdag de papierenversie van de tubantia en doordeweeks lees ik de digitale versie .Per 1april zou ik graag de zaterdag papierenversie afmelden.
    Wel wil ik graag mijn digitale abbonnement op de tubantia behouden.
    Wilt u mijn afzegging bevestigen? met vr.gr H Kerbel

  9. waardeloos bedrijf blijft maar rekeningen sturen. Had alleen een proef abonnement. voor 3 nummers. zetten ze meteen om in een jaar abonnement.

  10. Ik heb vandaag 2 keer contact gehad met medewerkers van dpg media.Onbeschoft behandeld.Allereerst 20 minuten aan de lijn gehangen en nog niet te woord gestaan.Belachelijk zo lang.Ik wil alleen wat vragen over mijn betaling.Slecht Dit .Dus ik ga beide abonnementen maar opzeggen.

    Els Vrolijks

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *