Logo DPD Klantenservice

DPD Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (17) Reviews

Contact Via Messenger
Contact via Whatsapp

Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: 08:00 - 17:30 uur

Dinsdag: 08:00 - 17:30 uur

Woensdag: 08:00 - 17:30 uur

Donderdag: 08:00 - 17:30 uur

Vrijdag: 08:00 - 17:30 uur

Zaterdag: Gesloten

Zondag: Gesloten

Belkosten: lokaal tarief

DPD Klantenservice: Contact en Ervaringen

Als je een vraag hebt voor pakketdienst DPD, kan het frustrerend zijn als er zo veel verschillende manieren zijn om contact met hen op te nemen. Om je het leven gemakkelijker te maken, hebben we een overzicht gemaakt van de meest voorkomende manieren om in contact te komen met de klantenservice. U kunt het telefoonnummer van DPD bellen of contact met hen opnemen via e-mail, een contactformulier op hun website gebruiken, sociale media is ook een optie en vergeet niet een kijkje nemen bij de veelgestelde vragen op hun website. Naast deze opties, kunt u uw ervaring of klacht over de pakketdienst delen met andere bezoekers op deze blog post!

Snel contact met het klantenserviceteam is 24 uur per dag, 7 dagen per week

Het klantenserviceteam is 24 uur per dag, zeven dagen per week bereikbaar. De mensen van hun personeel zijn beleefd en behulpzaam wanneer u hen belt voor informatie. Ze beantwoorden elke vraag die je hebt zeer gedetailleerd en zonder aarzeling.

Dit kan bijvoorbeeld via de website of sociale media. Zo is het bedrijf onder andere actief op Twitter en Facebook en kun je via deze platformen contact opnemen met de dpd klantenservice voor al je vragen.

Telefonisch contact met de dpd klantenservice kan via het nummer 085-0022222

Bellen naar DPD klantenservice kan op het nummer 085-0022222. Voor dit nummer betaal je een lokaal tarief. De klantendienst is telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 8:00 uur en 17:30 uur. Buiten deze tijden kun je ook op andere manieren contact opnemen met vragen.

We zijn benieuwd naar jouw ervaring.

Heb je zelf ervaring met DPD. Positief of negatief? Deel jouw positieve ervaring of klacht over dit bedrijf met onze bezoekers via het onderstaande formulier. Lees ook de ervaringen van andere met DPD in de onderstaande reacties. Ben je opzoek naar een andere post of pakketdienst? Bekijk onze categorie post en pakketdiensten voor andere bedrijven.

Facebookpagina van DPD

Contact via Facebook
Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan DPD
Bezoek het Facebook account van DPD en stel direct jouw vraag.

Twitter van DPD

Twitter account van DPD
Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan DPD
Bezoek het Twitter account van DPD en stel direct jouw vraag.

Website van DPD

dpd support
Bezoek de website van DPDom een antwoord te vinden op jouw vraag.
Of vul het contactformulier in op de website van DPD om contact op te nemen.

Adresgegevens van DPD

Dit bedrijf is gevestigd op het adres Westfields 1410, 5688 HA, Oirschot, Nederland.
Je kunt de exacte locatie van DPD ook vinden via Google Maps.

Beoordelingen, Reviews & Klachten

17 reacties

  1. Goedemorgen,

    Ik heb gisteren een mail van jullie gekregen dat er een pakket bij ons bezorgd is maar ik heb geen pakket en er zat ook geen briefje in de brievenbus. Waar is mijn pakket nu? Heeft een waarde van ongeveer €170 dus ik wil dit heel graag opgehelderd hebben..
    Mijn adresgegevens zijn: Mergen 15, 5451 TA Mill
    Telefonisch ben ik te bereiken op 06-20062923

    1. Goededag.
      Hoe is het mogelijk dat een pakket ongemerkt jullie sorteercdntrum verlaat?
      Zag iets uit een DPD-bus vallen. Ging kijken bleek het een lege verpakking te wezen.
      Geadresseerde heeft niets ontvangen en volgens pakketcode is dit pakket nog steeds in sorteercentrum.

  2. Waarom wordt er vanavond een mail naar mij gestuurd met de mededeling dat ik vanmiddag niet thuis was tijdens de bezorging, het pakket bij de buren is afgeleverd en die voor ontvangst getekend hebben, terwijl ik een briefje naast de voordeurbel had gehangen dat het pakket bij de voordeur gezet kon worden. Dat briefje hing er nog bij thuiskomst, het pakket stond voor iedereen in het oog op mijn oprit en er is nooit bij de buren gebeld voor de afgifte aldaar!
    Ik begrijp niet waarom over de vorm van bezorging gelogen moet worden naar mij en ben daar ook helemaal niet van gediend!

  3. alweer 2 pakketten ontvangen die niet voor mij zijn bestemd (22 01 2022), adres van ontvangst is van Riemsdijkplein in Almelo en wordt bezorgd op van Riemsdijkweg Almelo. Dit is al vaker gebeurt ondanks een goede en duidelijke adressticker op mijn postbus heb staan. Willen de bezorgers nu niet lezen of is ze dat niet geleerd? Wordt het wel een beetje beu om steeds weer hier pakketten te ontvangen die niet voor mij bestemd zijn , met vriendelijke groet h. hondebrink, van Riemsdijkweg 1 Almelo

  4. Goedemiddag, vanaf 26-04-2022, is een pakket van Weber Tools onderweg met DPD service .Vandaag 30-04-2022 is het pakket bezorgt , geen enkel schroefje zat in de desbetreffende ruimte van het plastic doosje.
    Alles zat los in de zak, wat een zooitje.
    Bedenk mij wel 2 keer voordat ik weer wat bestel en laat bezorgen door DPD.

  5. Op 30 mei zou er bij mij een pakket afgeleverd zijn tussen half 3 en half 4.. zou daar zelfs getekend voor hebben.. ) of een derde party’
    Ik was gewoon thuis om die tijd, niemand gezien, geen briefje in de brievenbus. Maar wel een pakket ontvangen( zegt de track and trace) NOT . Graag zou ik willen weten waar ik mijn badkamermeubel zou op kunnen halen,Staat niet bij een van de buren, , die hadden wel gepiept na een week een groot pakket in hun gang. Omdat ik achteraf betaal zit ik niet te wachten op kosten die ik niet gemaakt heb.

  6. ik zou 2 grote pakketten vandaag bezorgd krijgen tussen 9 en 10 uur. ik heb van half 9 tot half 12 gewacht. Er was niemand geweest, geen briefje in de brievenbus. Ik kreeg wel een email om 12 uur dat mijn pakketten naar een pickup zouden gaan en zelf moet ophalen. Heb meteen gebeld. Verbinding werd verbroken. Daarna weer gebeld, dame zou kijken of ze de pakketten nog kon laten bezorgen. Ze zet me in de wacht en later weer verbroken. Later op de dag een mail gehad dat mijn pakketten ongeveer 2 kilometer verderop zijn afgeleverd bij een pickup. Het gaat hier om 2 eenpersoonsbedden van 15 kilo per stuk. Ik ben invalice, kan niet meer dan 30 meter lopen en zit in een scootmobiel. Ik moet nu zelf de bedden ophalen. Hoe dan? Weer gebeld naar DPD. De medewerker zou kijken of ik ze alsnog bij me thuis afgeleverd kan krijgen? Ik heb er geen vertrouwen in. Dit is wel een heel rare gang van zaken.

  7. Er zou vandaag 29-6-2022 voor 20.00 uur een pakket worden bezorgt op Sijpesteinstraat 13 maar wij zaten toen met zijn allen aan tafel en er wordt gezegd dat het pakket niet kon worden bezorgd maar er is niet aangebeld. Ik ben er niet van gediend dat er wordt gelogen over de bezorging. Wanneer kan ik nu mijn pakket verwachten

  8. Hallo,

    Ik zag van de week dat er een pakketje bij mij bezorgd was en dit was gewoon op de stoep tegen mijn deur aangezet. Nu woon ik in een drukke straat, dus dan is het wel heel makkelijk voor een ander om dit even mee te pakken. En stel je zal maar op vakantie zijn, dan staat dit misschien wel een week voor op je stoep…
    Dus graag kijken hoe dit in de toekomst anders kan (aanbellen, bij buren brengen , bij post.nl of DHL locatie brengen -> zit allemaal in dezelfde straat als ik woon !)

  9. Hallo. DPD al meer dan een week in de gaten gehouden, zouden maandag 02-01-2023 een pakket komen brengen, krijg ik daarna een email dat het pakket is afgegeven bij een bezorgshop.
    Terwijl daar Geen toestemming voor gegeven is .
    Mijn moeder was gewoon thuis, zit al 5 dagen op haar pakket te wachten.
    Ikke gebeld naar klantenservice, heeft die beste mevrouw een verzoek ingediend om het pakket op te halen, en zou binnen 48 uur weer bezorgd worden bij mijn moeder, het is nu woensdagmiddag 13:02, maar ik heb tot op heden Geen Track en Trace gehad.
    Slecht bedrijf zeg DPD, doen dingen waar helemaal Geen toestemming voor gegeven is !!!!!
    Echt WAARDELOOS.

  10. Bij DPD rijssen is van alles mis. Chauffeurs worden uitgebuit. Vakantie dagen zijn op 15 gezet door de boekhouder die alle ondernemers vertegenwoordigd! Persoonlijk heb ik nog 4500€ te goed van de heer Serkan Yologlu van Brother Logistsics, vakantiedagen die niet zijn uit betaald, vakantiegeld wat veel te weinig was en etc… Er word vooral zwart geld betaald! Veel mensen ontvangen dit geld amper tot niet! Zaterdagen worden zwart betaald en voor laag tarief! Als iemand zich ziek meld, staat hij rammend aan de deur bij des betreffende persoon! Schades worden van de chauffeurs hun loon gehaald, daarna verzekeringswerk en haalt hij daar geld, dit geldt ook voor pakketnavragen!!!! Papierwerk wat verplicht is, vervalst hij, zoals de Niwo papieren! Hij kruipt continu door het gaas door, door zijn broer, Serhan Yologlu die op depot Rijssen werkt. Deze drukt ook vaak de bonus er door, door dingen mooi te verdraaien, lekke band, wat geen lekke band is, maar een trage chauffeur, waardoor die uit predict gaat enz…. allemaal kut smoesjes! Ook schades bij klanten heeft hij schijt aan! Hij betaald een deel, daarna mag de chauffeur het verder oplossen! Ik ben momenteel een rechtszaak tegen hem aan het aanspannen, wegens nalatigheid, geld wat ik te goed heb en voor zijn personeel (en het hele depot Rijssen en hun boekhouder). Ik sta heel sterk, aangezien de boekhouder 9of personeel) nogal dom is en alles me gemaild heeft! Dit is een waarschuwing, dat DPD Rijssen straks niks meer heeft, behalve Ferdi en Levi, verder zijn het allemaal niks nuttenop kantoor, inclusief wat boven zit op kantoor! Alle ondernemers houden 15 vakantioe dagen aan, terwijl bij wet dit minimaal 20 moeten zijn en het cao 22 dagen zeggen! Ik ga deze rechtszaak doorzetten en ook jullie zullen op korte termijn op de hoogte worden gebracht, dit win ik, bewijs in overvloed, dan zal DPD Rijssen geen chauffeurs en ondernemers meer hebben! De Fiod heb ik ook op de hoogte gebracht, met bewijs! Wees goed voor de chauffeurs, betaal ze goed, ze zijn goud waard, maar de ondernemers bij DPD Rijssen zijn die chauffeurs niet waard!!!! Oplichters zijn het!!!!

  11. Hallo,

    why my parcel didnt move to the destination ? It is a extra injurance on it. In the parcel is only a glass Artwork.
    If you cant tell me where is it i want to use the injurance over 500Euro. How this works?

    05222070158113

  12. Ten eerste geen mail gehad dat er een pakketje zou worden bezorgd. Ten 2de stond er met grote sticker op Breekbaar….Heeft de bezorger het tussen de buitendeur en deurklink gepropt…Wtf????

    Dpd heeft echt een hele goede service…(uiteraard sarcastisch bedoeld!!)

  13. Beste mevrouw/ meneer,

    13.06.2023 ik heb pakketje gestuurd (pakketlabbelnummer 05222070613557) Door de ongelukje ik heb Bulgarije gekozen in plaats Belgie. Rest van de adres klopt. Maar geen bulgarije maar Belgie. Mogen jullie die pakketje stoppen en naar Belgie doorgeven? of terug naar mij? Akstublieft,

    met vriendelijke groeten

    Renata Swiatek

    LavendoveLove

    Pakketlabelnummer 0522 2070 6135 57 1
    Verzendnummer MPS0522207061355720230613

  14. Hallo,

    Ik heb gisteren rond 12:10 een retourpakket (Parcel label number 0148 7012 1629 84 I) afgegeven bij AVIA Lochem. Ik kreeg geen bewijs dat ik iets heb afgegeven. Dat gaf mij een ongemakkelijk gevoel. Pas enige uren later kon ik op jullie Parcel tracing site zien dat het pakket opgestuurd was. Graag zou ik in het vervolg een bewijs ontvangen dat ik iets heb afgegeven. Nu had het pakket een waarde van € 100. Maar dat kan ook meer zijn. En als je dan geen bewijs krijgt dat je het hebt afgegeven geeft dat een heel ongemakkelijk gevoel. Ik hoop dat jullie daar iets aan kunnen doen. Met vriendelijke groeten, Pieter Vermeer

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *