Logo DPD Klantenservice

DPD Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (9) Reviews
Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: 08:00 - 17:30 uur

Dinsdag: 08:00 - 17:30 uur

Woensdag: 08:00 - 17:30 uur

Donderdag: 08:00 - 17:30 uur

Vrijdag: 08:00 - 17:30 uur

Zaterdag: Gesloten

Zondag: Gesloten

 

Belkosten: lokaal tarief

DPD Klantenservice: Contact en Ervaringen

Als je een vraag hebt voor pakketdienst DPD, kan het frustrerend zijn als er zo veel verschillende manieren zijn om contact met hen op te nemen. Om je het leven gemakkelijker te maken, hebben we een overzicht gemaakt van de meest voorkomende manieren om in contact te komen met de klantenservice. U kunt het telefoonnummer van DPD bellen of contact met hen opnemen via e-mail, een contactformulier op hun website gebruiken, sociale media is ook een optie en vergeet niet een kijkje nemen bij de veelgestelde vragen op hun website. Naast deze opties, kunt u uw ervaring of klacht over de pakketdienst delen met andere bezoekers op deze blog post!

Snel contact met het klantenserviceteam is 24 uur per dag, 7 dagen per week

Het klantenserviceteam is 24 uur per dag, zeven dagen per week bereikbaar. De mensen van hun personeel zijn beleefd en behulpzaam wanneer u hen belt voor informatie. Ze beantwoorden elke vraag die je hebt zeer gedetailleerd en zonder aarzeling.

Dit kan bijvoorbeeld via de website of sociale media. Zo is het bedrijf onder andere actief op Twitter en Facebook en kun je via deze platformen contact opnemen met de dpd klantenservice voor al je vragen.

Telefonisch contact met de dpd klantenservice kan via het nummer 085-0022222

Bellen naar DPD klantenservice kan op het nummer 085-0022222. Voor dit nummer betaal je een lokaal tarief. De klantendienst is telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 8:00 uur en 17:30 uur. Buiten deze tijden kun je ook op andere manieren contact opnemen met vragen.

We zijn benieuwd naar jouw ervaring.

Heb je zelf ervaring met DPD. Positief of negatief? Deel jouw positieve ervaring of klacht over dit bedrijf met onze bezoekers via het onderstaande formulier. Lees ook de ervaringen van andere met DPD in de onderstaande reacties. Ben je opzoek naar een andere post of pakketdienst? Bekijk onze categorie post en pakketdiensten voor andere bedrijven.

Facebookpagina van DPD

Contact via Facebook

Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan DPD, bezoek het Facebook account van DPD en stel direct jouw vraag.

Twitter van DPD

Twitter account van DPD

Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan DPD, bezoek het Twitter account van DPD en stel direct jouw vraag.

Website van DPD

dpd support

Bezoek de website van DPD om een antwoord te vinden op jouw vraag of contact op te nemen via het contactformulier op de website van DPD

Adresgegevens van DPD

DPD is gevestigd op het adres Westfields 1410, 5688 HA, Oirschot, Nederland. De exacte locatie van DPD zie je op de kaart hierboven.

Beoordelingen, Reviews & Klachten

9 Responses

  1. Goedemorgen,

    Ik heb gisteren een mail van jullie gekregen dat er een pakket bij ons bezorgd is maar ik heb geen pakket en er zat ook geen briefje in de brievenbus. Waar is mijn pakket nu? Heeft een waarde van ongeveer €170 dus ik wil dit heel graag opgehelderd hebben..
    Mijn adresgegevens zijn: Mergen 15, 5451 TA Mill
    Telefonisch ben ik te bereiken op 06-20062923

  2. Waarom wordt er vanavond een mail naar mij gestuurd met de mededeling dat ik vanmiddag niet thuis was tijdens de bezorging, het pakket bij de buren is afgeleverd en die voor ontvangst getekend hebben, terwijl ik een briefje naast de voordeurbel had gehangen dat het pakket bij de voordeur gezet kon worden. Dat briefje hing er nog bij thuiskomst, het pakket stond voor iedereen in het oog op mijn oprit en er is nooit bij de buren gebeld voor de afgifte aldaar!
    Ik begrijp niet waarom over de vorm van bezorging gelogen moet worden naar mij en ben daar ook helemaal niet van gediend!

  3. alweer 2 pakketten ontvangen die niet voor mij zijn bestemd (22 01 2022), adres van ontvangst is van Riemsdijkplein in Almelo en wordt bezorgd op van Riemsdijkweg Almelo. Dit is al vaker gebeurt ondanks een goede en duidelijke adressticker op mijn postbus heb staan. Willen de bezorgers nu niet lezen of is ze dat niet geleerd? Wordt het wel een beetje beu om steeds weer hier pakketten te ontvangen die niet voor mij bestemd zijn , met vriendelijke groet h. hondebrink, van Riemsdijkweg 1 Almelo

  4. Goedemiddag, vanaf 26-04-2022, is een pakket van Weber Tools onderweg met DPD service .Vandaag 30-04-2022 is het pakket bezorgt , geen enkel schroefje zat in de desbetreffende ruimte van het plastic doosje.
    Alles zat los in de zak, wat een zooitje.
    Bedenk mij wel 2 keer voordat ik weer wat bestel en laat bezorgen door DPD.

  5. Op 30 mei zou er bij mij een pakket afgeleverd zijn tussen half 3 en half 4.. zou daar zelfs getekend voor hebben.. ) of een derde party’
    Ik was gewoon thuis om die tijd, niemand gezien, geen briefje in de brievenbus. Maar wel een pakket ontvangen( zegt de track and trace) NOT . Graag zou ik willen weten waar ik mijn badkamermeubel zou op kunnen halen,Staat niet bij een van de buren, , die hadden wel gepiept na een week een groot pakket in hun gang. Omdat ik achteraf betaal zit ik niet te wachten op kosten die ik niet gemaakt heb.

  6. ik zou 2 grote pakketten vandaag bezorgd krijgen tussen 9 en 10 uur. ik heb van half 9 tot half 12 gewacht. Er was niemand geweest, geen briefje in de brievenbus. Ik kreeg wel een email om 12 uur dat mijn pakketten naar een pickup zouden gaan en zelf moet ophalen. Heb meteen gebeld. Verbinding werd verbroken. Daarna weer gebeld, dame zou kijken of ze de pakketten nog kon laten bezorgen. Ze zet me in de wacht en later weer verbroken. Later op de dag een mail gehad dat mijn pakketten ongeveer 2 kilometer verderop zijn afgeleverd bij een pickup. Het gaat hier om 2 eenpersoonsbedden van 15 kilo per stuk. Ik ben invalice, kan niet meer dan 30 meter lopen en zit in een scootmobiel. Ik moet nu zelf de bedden ophalen. Hoe dan? Weer gebeld naar DPD. De medewerker zou kijken of ik ze alsnog bij me thuis afgeleverd kan krijgen? Ik heb er geen vertrouwen in. Dit is wel een heel rare gang van zaken.

  7. Er zou vandaag 29-6-2022 voor 20.00 uur een pakket worden bezorgt op Sijpesteinstraat 13 maar wij zaten toen met zijn allen aan tafel en er wordt gezegd dat het pakket niet kon worden bezorgd maar er is niet aangebeld. Ik ben er niet van gediend dat er wordt gelogen over de bezorging. Wanneer kan ik nu mijn pakket verwachten

  8. Hallo,

    Ik zag van de week dat er een pakketje bij mij bezorgd was en dit was gewoon op de stoep tegen mijn deur aangezet. Nu woon ik in een drukke straat, dus dan is het wel heel makkelijk voor een ander om dit even mee te pakken. En stel je zal maar op vakantie zijn, dan staat dit misschien wel een week voor op je stoep…
    Dus graag kijken hoe dit in de toekomst anders kan (aanbellen, bij buren brengen , bij post.nl of DHL locatie brengen -> zit allemaal in dezelfde straat als ik woon !)

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *