logo center parcs

Center Parcs Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (8) Reviews

Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: 09:00 - 21:00

Dinsdag: 09:00 - 21:00

Woensdag: 09:00 - 21:00

Donderdag: 09:00 - 21:00

Vrijdag: 09:00 - 21:00

Zaterdag: 09:00 - 17:00

Zondag: 10:00 - 17:00

Center Parcs Klantenservice bereiken: Telefoon, Messenger, E-mail

Center Parcs heeft verschillende mogelijkheden om contact met hen op te nemen. Zo kun je ze bereiken via Facebook Messenger, telefonisch contact of e-mail. Voor meer informatie over center parcs kun je ook terecht op de website van het bedrijf.

Center Parcs contact informatie

Center Parcs heeft een klantenservice centrum in Nederland waar Nederlands en Engels sprekende medewerkers aanwezig zijn en kunnen helpen met vragen over elk park en iedere boeking. Ook als u een nieuwe boeking wilt maken of vragen heeft over faciliteiten kunt u terecht bij het customer contact center. Center Parcs heeft ook een internationaal call center om te helpen met andere talen. Het telefoonnummer is +31 (0)78 – 555 22 00, en hun kantooruren zijn van maandag-vrijdag van 09:00-18:30 CET / GMT+0200. Center Parcs kan voor algemene vragen gecontacteerd worden via Facebook Messenger of e-mail op [email protected] . Om meer specifieke details te krijgen over waar u hulp bij nodig heeft, is er ook altijd een contactformulier beschikbaar op de website als dat nodig is

Als u incidenten wilt melden die zich tijdens uw verblijf in een van onze resorts hebben voorgedaan, maak hier dan zeker melding van, zodat wij onze service kunnen verbeteren.

Het contact center van Center Parcs bied u genoeg opties zoals bellen, mailen en sociale Media

Als u contact zoekt met center parcs, zijn er genoeg mogelijkheden om uit te kiezen. Op de website van center parcs kunt u ook veel informatie vinden over veelgestelde vragen, aan de hand waarvan u kunt kijken of deze informatie u van dienst kan zijn. Daarnaast vindt u altijd de meest accurate informatie op de website en sociale media. Dit geldt voor ieder land van bestemming en elk park. Kijk dus zeker even op de website voor actuele informatie.

Facebookpagina van Center Parcs

facebook center parcs
Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Center Parcs
Bezoek het Facebook account van Center Parcs en stel direct jouw vraag.

Twitter van Center Parcs

twitter center parcs
Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Center Parcs
Bezoek het Twitter account van Center Parcs en stel direct jouw vraag.

Website van Center Parcs

centerparcs.nl website
Bezoek de website van Center Parcsom een antwoord te vinden op jouw vraag.
Of vul het contactformulier in op de website van Center Parcs om contact op te nemen.

Adresgegevens van Center Parcs

Dit bedrijf is gevestigd op het adres Rivium Boulevard 213, Capelle aan den IJssel.
Je kunt de exacte locatie van Center Parcs ook vinden via Google Maps.

Beoordelingen, Reviews & Klachten

8 reacties

  1. Beste ,
    al jaren diverse parken bezocht en nooit teleurgesteld
    nu is t even anders ,
    betreft boeking 530733 van 26/07 tot 30/07 met 4 pers in eden vip-cottage 793 les Bois-Francs voor de som van 1035.00 €

    Op het park zelf , totaal geen kritiek
    Maar de cottage liet echt wel de wensen over , zeker wat we van jullie gewend zijn . ( zelf in de Peel met 3*** was t proper)
    Heb al eerst een klachtformulier naar jullie gestuurd , snel antwoord gehad : regelen met de receptie . De moeite gedaan om in t frans alle punten op te schrijven , want Engels en Nederlands is niet mogelijk . Zouden komen kijken , maar helaas niemand daar . Ik had een druk bezoekschema die week en ga ook niet uren verspillen aan iemand die niet komt .
    de vip-cottage leekt mij eerder een comfort cottage met een snel likje verf en een nieuw bankstel
    Onderstaand nogmaals de gebreken van de cottage :
    badkamer 1 : bubbelbad kapot , kastje onder lavabo hing uit elkaar en wc drukknop stuk ( zelf hersteld )
    slaapkamer 1 : bed volledig versleten , je zakte 30 cm diep in de matras ( geen fijne nachtrust) en t ergste niet goed gewassen bedlinnen .
    badkamer 2 : bedieningspaneel sauna , knop ontbrak en hing nog vast met 1 schroefje , douche stang was stuk ( zelf gerepareerd )
    keuken : diverse spullen ontbraken ( scherpe mesjes , snijplank ,placemats ) , vaatwasser bijna op zijn einde , aanrecht was zeer smerig en plakkerig ( zelf gereinigd) , dampkap hing half uit elkaar , deurkastjes wat niet sluiten
    wc + inkomgang : drukknop ook half kapot en water liep slecht door , tapijt zeer vuil en een geurtje
    leefruimte ; zeer smerige eetstoelen , een raamprofiel hing half los ( tocht) , muziekboxen ( waar de draden van doorgeknipt zijn )
    terras : aftandse tuinmeubelen ( zelf maar wat gereinigd om r te kunnen zitten )

    Dit even in een notendop ; toch veel geld betaald voor een vip cottage en geen oplossing terplekke gehad
    Wij zijn heus geen muggenzifters en willen dit met jullie rechtstreeks oplossen ( niet via sociale media), maar dit is zeer jammer
    graag hadden wij een tegemoetkoming van jullie uit gehad
    indien nodig , heb ik de nodige foto’s van de gebreken

    Hopend op een fijne reactie
    Mvg , Dirk Vanderhoven
    Wolfstraat 9 3620 Lanaken
    0496/418159

  2. Ik lees hierboven: “Het contact center van Center Parcs bied [?] u genoeg opties zoals bellen, mailen en sociale Media.”

    Maar het vermelde e-mailadres ([email protected]) werkt niet. Graag wil ik per mail een vraag over een van CenterParcs ontvangen mail stellen. Hoe doe ik dat?

  3. Beste , wij hebben een vakantie geboekt bij jullie van 2 dec tem 5 dec via Social Deals in Port Zelande , nu hebben we vernomen dat er geen huisdieren mee mogen van Social Deals .

    Op de folders van jullie mag dat wel , is er misschien toch een mogelijkheid om de honden mee te brengen ( mits bijbetaling natuurlijk )

    We zouden het jammer vinden indien dit niet mogelijk zou zijn , het is namelijk de bedoeling om daar in de buurt mooie wandelingen te maken .

    We hopen op een positief antwoord .

    Mvg Fam Maes – Hoekx
    Lommel Belgie

  4. Hallo Directie Center Parcs.

    Ik zal me eerst even voorstellen ik ben Gerard Kolenbrander en ik organiseer benefiet concerten onder de naam van “Concert For Dreams”en dat doen we voor De Stichting Wens Ambulance Oost Nederland (Deze Stichting laat de laatste wens uitkomen van Terminale patiënten en chronisch zieken en ook mensen die door hun ziekte niet meer uit hun bed kunnen komen. Nu is het eerste benefiet concert op 9 en 10 juni in Dinxperlo vlak bij de Duitse grens en daar hebben wij 20 bands die spelen voor het goede doel. de meeste bands en muzikanten willen alleen een (ruime) onkosten vergoeding en uiteraard een hotel en goede verzorging. Dat regelen wij ook allemaal en natuurlijk podium, caterin, licht en geluid etc. Wij hebben in ieder geval een aantal sponsoren bereid gevonden om hier aan mee te willen werken maar het is altijd aan de krappe kant en we willen natuurlijk veel geld ophalen voor deze unieke stichting. SAlle entree gelden zijn voor de stichting en ook doen een aantal bands mee door een deel te geven. Maar nu is mijn vraag zouden jullie als Center Parcs hier niet aan mee willen werken door ons financieel te onder steunen om zo alle andere kosten te dekken. Wij gaan hier voor Center Parcs geweldig promoten op al onze media uitingen ook in Duitsland en Engeland. onze website wordt nu al door meer dan 400.000 mal beken en het steeds meer. Wij willen er voor zorgen dat de stichting meer wensen kan vervullen en elke wens kost ongeveer 500 euro en daar komen de kosten en onderhound van de ambulances nog bij en met meer dan 100 vrijwilligers gaat het steeds beter.
    Dus ik hoop van harte dat jullie ons zouden willen helpen om ons doel te steunen. De bedragen voor sposoring zijn 1.000 euro of 1.500 tot 10.000 euro voor een hoofdsponsor. En dan praten wij over een jaar promotie voor Center Parcs en dat wij jullie als vaste partner hebben voor 1 jaar en voor dit bedrag krijgen jullie een mega promotie campgne omdat we in november 2 dagen binnen een benefiet concert hebben. Ik weet dat jullie veel worden gevraagd maar ik denk dat dit een doel is die goed bij jullie past, De stichting is echt afhankelijk van bedrijven en mensen zoals jullie en wij.

    Met een vriendelijke en muzikale groet.

    Gerard Kolenbrander,

  5. Ik heb een kadobon gekocht op 24 februari 2023. Het kado viel niet in de smaak.
    Ik wil gebruik maken van de voorwaarde die aangeeft dat de bon binnen 7 dagen geannuleerd kan worden. Dat heb ik 27 februari (ergo: binnen zeven dagen) kenbaar gemaakt bij de klantenservice. Die verwijst me zonder verdere uitleg naar een zeer onklantvriendelijk (ingewikkeld en niet goed identificeerbaar) emailadres ([email protected]).
    Ik heb gevraagd om een ontvangstbevestiging die ik nog niet ontvangen heb (laat staan het geld dat ik wil terugontvangen).

  6. Goedemiddag
    Wij boeken elk jaar vroeg voor de herfstvakantie het haar er op…Dit jaar ook weer Meerdal Limburg
    Ik krijg steeds nieuws van jullie op mijn mailadres…Nu ook weer…met de aktie 20% korting op de boekingen voor volgend jaar.
    Dit vinden wij als vroegboekers niet eerlijk….We gaan al jaren naar jullie park.
    Graag uw reactie, hopelijk komen wij alsnog hiervoor in aanmerking.
    Met vriendelijke groet
    Richard Govers
    06 51244314

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *