Center Parcs Klantenservice bereiken: Telefoon, Messenger, E-mail
Center Parcs heeft verschillende mogelijkheden om contact met hen op te nemen. Zo kun je ze bereiken via Facebook Messenger, telefonisch contact of e-mail. Voor meer informatie over center parcs kun je ook terecht op de website van het bedrijf.
Center Parcs contact informatie
Center Parcs heeft een klantenservice centrum in Nederland waar Nederlands en Engels sprekende medewerkers aanwezig zijn en kunnen helpen met vragen over elk park en iedere boeking. Ook als u een nieuwe boeking wilt maken of vragen heeft over faciliteiten kunt u terecht bij het customer contact center. Center Parcs heeft ook een internationaal call center om te helpen met andere talen. Het telefoonnummer is +31 (0)78 – 555 22 00, en hun kantooruren zijn van maandag-vrijdag van 09:00-18:30 CET / GMT+0200. Center Parcs kan voor algemene vragen gecontacteerd worden via Facebook Messenger of e-mail op [email protected] . Om meer specifieke details te krijgen over waar u hulp bij nodig heeft, is er ook altijd een contactformulier beschikbaar op de website als dat nodig is
Als u incidenten wilt melden die zich tijdens uw verblijf in een van onze resorts hebben voorgedaan, maak hier dan zeker melding van, zodat wij onze service kunnen verbeteren.
Het contact center van Center Parcs bied u genoeg opties zoals bellen, mailen en sociale Media
Als u contact zoekt met center parcs, zijn er genoeg mogelijkheden om uit te kiezen. Op de website van center parcs kunt u ook veel informatie vinden over veelgestelde vragen, aan de hand waarvan u kunt kijken of deze informatie u van dienst kan zijn. Daarnaast vindt u altijd de meest accurate informatie op de website en sociale media. Dit geldt voor ieder land van bestemming en elk park. Kijk dus zeker even op de website voor actuele informatie.
One Response
Beste ,
al jaren diverse parken bezocht en nooit teleurgesteld
nu is t even anders ,
betreft boeking 530733 van 26/07 tot 30/07 met 4 pers in eden vip-cottage 793 les Bois-Francs voor de som van 1035.00 €
Op het park zelf , totaal geen kritiek
Maar de cottage liet echt wel de wensen over , zeker wat we van jullie gewend zijn . ( zelf in de Peel met 3*** was t proper)
Heb al eerst een klachtformulier naar jullie gestuurd , snel antwoord gehad : regelen met de receptie . De moeite gedaan om in t frans alle punten op te schrijven , want Engels en Nederlands is niet mogelijk . Zouden komen kijken , maar helaas niemand daar . Ik had een druk bezoekschema die week en ga ook niet uren verspillen aan iemand die niet komt .
de vip-cottage leekt mij eerder een comfort cottage met een snel likje verf en een nieuw bankstel
Onderstaand nogmaals de gebreken van de cottage :
badkamer 1 : bubbelbad kapot , kastje onder lavabo hing uit elkaar en wc drukknop stuk ( zelf hersteld )
slaapkamer 1 : bed volledig versleten , je zakte 30 cm diep in de matras ( geen fijne nachtrust) en t ergste niet goed gewassen bedlinnen .
badkamer 2 : bedieningspaneel sauna , knop ontbrak en hing nog vast met 1 schroefje , douche stang was stuk ( zelf gerepareerd )
keuken : diverse spullen ontbraken ( scherpe mesjes , snijplank ,placemats ) , vaatwasser bijna op zijn einde , aanrecht was zeer smerig en plakkerig ( zelf gereinigd) , dampkap hing half uit elkaar , deurkastjes wat niet sluiten
wc + inkomgang : drukknop ook half kapot en water liep slecht door , tapijt zeer vuil en een geurtje
leefruimte ; zeer smerige eetstoelen , een raamprofiel hing half los ( tocht) , muziekboxen ( waar de draden van doorgeknipt zijn )
terras : aftandse tuinmeubelen ( zelf maar wat gereinigd om r te kunnen zitten )
Dit even in een notendop ; toch veel geld betaald voor een vip cottage en geen oplossing terplekke gehad
Wij zijn heus geen muggenzifters en willen dit met jullie rechtstreeks oplossen ( niet via sociale media), maar dit is zeer jammer
graag hadden wij een tegemoetkoming van jullie uit gehad
indien nodig , heb ik de nodige foto’s van de gebreken
Hopend op een fijne reactie
Mvg , Dirk Vanderhoven
Wolfstraat 9 3620 Lanaken
0496/418159