logo center parcs

Center Parcs Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (1) Reviews
Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: 09:00 - 21:00

Dinsdag: 09:00 - 21:00

Woensdag: 09:00 - 21:00

Donderdag: 09:00 - 21:00

Vrijdag: 09:00 - 21:00

Zaterdag: 09:00 - 17:00

Zondag: 10:00 - 17:00

 

Belkosten: Onbekend

Center Parcs Klantenservice bereiken: Telefoon, Messenger, E-mail

Center Parcs heeft verschillende mogelijkheden om contact met hen op te nemen. Zo kun je ze bereiken via Facebook Messenger, telefonisch contact of e-mail. Voor meer informatie over center parcs kun je ook terecht op de website van het bedrijf.

Center Parcs contact informatie

Center Parcs heeft een klantenservice centrum in Nederland waar Nederlands en Engels sprekende medewerkers aanwezig zijn en kunnen helpen met vragen over elk park en iedere boeking. Ook als u een nieuwe boeking wilt maken of vragen heeft over faciliteiten kunt u terecht bij het customer contact center. Center Parcs heeft ook een internationaal call center om te helpen met andere talen. Het telefoonnummer is +31 (0)78 – 555 22 00, en hun kantooruren zijn van maandag-vrijdag van 09:00-18:30 CET / GMT+0200. Center Parcs kan voor algemene vragen gecontacteerd worden via Facebook Messenger of e-mail op [email protected] . Om meer specifieke details te krijgen over waar u hulp bij nodig heeft, is er ook altijd een contactformulier beschikbaar op de website als dat nodig is

Als u incidenten wilt melden die zich tijdens uw verblijf in een van onze resorts hebben voorgedaan, maak hier dan zeker melding van, zodat wij onze service kunnen verbeteren.

Het contact center van Center Parcs bied u genoeg opties zoals bellen, mailen en sociale Media

Als u contact zoekt met center parcs, zijn er genoeg mogelijkheden om uit te kiezen. Op de website van center parcs kunt u ook veel informatie vinden over veelgestelde vragen, aan de hand waarvan u kunt kijken of deze informatie u van dienst kan zijn. Daarnaast vindt u altijd de meest accurate informatie op de website en sociale media. Dit geldt voor ieder land van bestemming en elk park. Kijk dus zeker even op de website voor actuele informatie.

Facebookpagina van Center Parcs

facebook center parcs

Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Center Parcs, bezoek het Facebook account van Center Parcs en stel direct jouw vraag.

Twitter van Center Parcs

twitter center parcs

Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Center Parcs, bezoek het Twitter account van Center Parcs en stel direct jouw vraag.

Website van Center Parcs

centerparcs.nl website

Bezoek de website van Center Parcs om een antwoord te vinden op jouw vraag of contact op te nemen via het contactformulier op de website van Center Parcs

Adresgegevens van Center Parcs

Center Parcs is gevestigd op het adres Rivium Boulevard 213, Capelle aan den IJssel. De exacte locatie van Center Parcs zie je op de kaart hierboven.

Beoordelingen, Reviews & Klachten

One Response

  1. Beste ,
    al jaren diverse parken bezocht en nooit teleurgesteld
    nu is t even anders ,
    betreft boeking 530733 van 26/07 tot 30/07 met 4 pers in eden vip-cottage 793 les Bois-Francs voor de som van 1035.00 €

    Op het park zelf , totaal geen kritiek
    Maar de cottage liet echt wel de wensen over , zeker wat we van jullie gewend zijn . ( zelf in de Peel met 3*** was t proper)
    Heb al eerst een klachtformulier naar jullie gestuurd , snel antwoord gehad : regelen met de receptie . De moeite gedaan om in t frans alle punten op te schrijven , want Engels en Nederlands is niet mogelijk . Zouden komen kijken , maar helaas niemand daar . Ik had een druk bezoekschema die week en ga ook niet uren verspillen aan iemand die niet komt .
    de vip-cottage leekt mij eerder een comfort cottage met een snel likje verf en een nieuw bankstel
    Onderstaand nogmaals de gebreken van de cottage :
    badkamer 1 : bubbelbad kapot , kastje onder lavabo hing uit elkaar en wc drukknop stuk ( zelf hersteld )
    slaapkamer 1 : bed volledig versleten , je zakte 30 cm diep in de matras ( geen fijne nachtrust) en t ergste niet goed gewassen bedlinnen .
    badkamer 2 : bedieningspaneel sauna , knop ontbrak en hing nog vast met 1 schroefje , douche stang was stuk ( zelf gerepareerd )
    keuken : diverse spullen ontbraken ( scherpe mesjes , snijplank ,placemats ) , vaatwasser bijna op zijn einde , aanrecht was zeer smerig en plakkerig ( zelf gereinigd) , dampkap hing half uit elkaar , deurkastjes wat niet sluiten
    wc + inkomgang : drukknop ook half kapot en water liep slecht door , tapijt zeer vuil en een geurtje
    leefruimte ; zeer smerige eetstoelen , een raamprofiel hing half los ( tocht) , muziekboxen ( waar de draden van doorgeknipt zijn )
    terras : aftandse tuinmeubelen ( zelf maar wat gereinigd om r te kunnen zitten )

    Dit even in een notendop ; toch veel geld betaald voor een vip cottage en geen oplossing terplekke gehad
    Wij zijn heus geen muggenzifters en willen dit met jullie rechtstreeks oplossen ( niet via sociale media), maar dit is zeer jammer
    graag hadden wij een tegemoetkoming van jullie uit gehad
    indien nodig , heb ik de nodige foto’s van de gebreken

    Hopend op een fijne reactie
    Mvg , Dirk Vanderhoven
    Wolfstraat 9 3620 Lanaken
    0496/418159

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *