logo budbee

Budbee Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (20) Reviews

Bellen met Budbee

Onbekend

Contact Via Messenger
Contact via Whatsapp

Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: Vanaf 09:00 t/m 22:10 uur

Dinsdag: Vanaf 09:00 t/m 22:10 uur

Woensdag: Vanaf 09:00 t/m 22:10 uur

Donderdag: Vanaf 09:00 t/m 22:10 uur

Vrijdag: Vanaf 09:00 t/m 22:10 uur

Zaterdag: Vanaf 09:00 t/m 22:10 uur

Zondag: Gesloten

Belkosten: Alleen livechat via de app

Budbee: De Slimme Bezorgoplossing

In een tijd waarin online winkelen het nieuwe normaal is geworden, zijn snelle en betrouwbare bezorgdiensten essentieel. Budbee is zo’n dienst die zich inzet om klanten een naadloze leveringservaring te bieden. In dit artikel duiken we dieper in wat Budbee precies is, de klantenservice die ze bieden en enkele veelgestelde vragen over de dienst.

Wat is Budbee?

Budbee is een innovatieve logistieke oplossing die zich richt op het leveren van pakketten op een snelle, duurzame en gebruiksvriendelijke manier. Het bedrijf, opgericht in Zweden, heeft zijn netwerk uitgebreid naar andere Europese landen, waaronder Nederland, Denemarken en Finland. Budbee streeft ernaar om consumenten de best mogelijke bezorgervaring te bieden door middel van hun geavanceerde technologie, efficiënte routeplanning en milieuvriendelijke bezorgopties.

Klantenservice en Contact

Budbee staat bekend om zijn uitstekende klantenservice. Ze zijn bereikbaar via verschillende kanalen, zodat klanten altijd de hulp krijgen die ze nodig hebben. Hier zijn enkele manieren om in contact te komen met Budbee’s klantenservice:

  • E-mail: Stuur een e-mail naar [email protected] met uw vragen of problemen. Het klantenserviceteam streeft ernaar om binnen 24 uur te reageren.
  • Telefoon: Neem telefonisch contact op met Budbee via hun lokale klantenservicenummer. Dit nummer is te vinden op de Budbee-website onder het gedeelte ‘Contact’.
  • Chat: Bezoek de website en klik op de chatfunctie in de rechterbenedenhoek om direct met een medewerker te spreken.

Veelgestelde Vragen en Problemen

Hoe kan ik de status van mijn pakket volgen?

Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met een trackinglink van Budbee. Door op deze link te klikken, kun je de status van je pakket in real-time volgen. Je kunt ook de Budbee-app downloaden voor iOS of Android om je pakket eenvoudig te volgen en meldingen te ontvangen.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?

Als je niet thuis bent tijdens de bezorging, zal de Budbee-koerier proberen om het pakket bij een van je buren af te leveren. Als dit niet mogelijk is, zal de koerier een kaartje achterlaten met informatie over hoe je een nieuwe bezorgafspraak kunt maken. Je kunt ook inloggen op je Budbee-account of de app gebruiken om een nieuwe bezorgdatum en -tijd te kiezen.

Kan ik mijn bezorgadres wijzigen nadat mijn bestelling is verzonden?

Ja, je kunt je bezorgadres wijzigen tot op het moment dat je pakket wordt overgedragen aan de Budbee-koerier. Log in op je Budbee-account of gebruik de app om je adres te wijzigen. Houd er rekening mee dat het wijzigen van je adres gevolgen kan hebben voor de bezorgtijd en dat er mogelijk extra kosten aan verbonden zijn, afhankelijk van de afstand tot het nieuwe adres.

Hoe kan ik mijn pakket retourneren met Budbee?

Het retourbeleid varieert per winkel, dus het is belangrijk om de retourinstructies van de betreffende winkel te volgen. Veel winkels bieden echter Budbee als retourdienst aan. In dit geval kun je eenvoudig een retourafspraak inplannen via je Budbee-account of de app. De koerier komt op de afgesproken datum en tijd bij je thuis om het pakket op te halen. Zorg ervoor dat je het pakket goed verpakt en het retourformulier bijvoegt, zodat het retourproces soepel verloopt.

Wat doet Budbee om milieuvriendelijk te zijn?

Budbee zet zich in voor duurzaamheid en neemt verschillende maatregelen om hun impact op het milieu te minimaliseren:

  1. Efficiënte routeplanning: Budbee maakt gebruik van geavanceerde algoritmen om de meest efficiënte bezorgroutes te berekenen, wat resulteert in minder kilometers op de weg en lagere CO2-uitstoot.
  2. Groene voertuigen: Budbee streeft ernaar om hun vloot van voertuigen te elektrificeren en maakt steeds meer gebruik van elektrische fietsen en elektrische voertuigen voor de bezorging.
  3. Klimaatcompensatie: Budbee compenseert de CO2-uitstoot van alle leveringen door te investeren in duurzame projecten, zoals herbebossing en hernieuwbare energie.

Innovatieve en milieubewuste bezorgdienst

Budbee is een innovatieve en milieubewuste bezorgdienst die zich inzet om consumenten een naadloze en gebruiksvriendelijke leveringservaring te bieden. Met hun uitstekende klantenservice en geavanceerde technologie zorgt Budbee ervoor dat je pakket op een snelle en duurzame manier wordt bezorgd. Als je vragen of problemen hebt, zijn er verschillende manieren om in contact te komen met Budbee’s klantenservice, zodat je altijd de hulp krijgt die je nodig hebt.

Facebookpagina van Budbee

facebook budbee
Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Budbee
Bezoek het Facebook account van Budbee en stel direct jouw vraag.

Twitter van Budbee

twitter budbee
Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Budbee
Bezoek het Twitter account van Budbee en stel direct jouw vraag.

Website van Budbee

website budbee
Bezoek de website van Budbeeom een antwoord te vinden op jouw vraag.
Of vul het contactformulier in op de website van Budbee om contact op te nemen.

Adresgegevens van Budbee

Dit bedrijf is gevestigd op het adres Hälsingegatan 40, 113 43 Stockholm, Sweden.
Je kunt de exacte locatie van Budbee ook vinden via Google Maps.

Beoordelingen, Reviews & Klachten

20 reacties

  1. Beste,

    Ik zou graag in contact komen met iemand van Budbee om een aantal vragen te stellen. Tot op heden word ik van kast naar de muur gestuurd

    Zouden jullie mij kunnen bellen op 073 644 7405?

    Met vriendelijke groet,

    Sam

  2. ik zou vrijdag een pakketje krijgen van bol maar jullie hebben dat niet bezorgt .nu heb ik aa n bol gevraagt om het te anuleren die hebben jullie een mail gestuurd.
    Nadien terug gebeld dat ik het paketje toch wil ontvangen maar ze kregen geen contact met jullie .
    dus bij deze mogen jullie het gewoon afleveren het gaat om Track & trace nummer
    087201530306857452

  3. Klacht! Als je in een appartement woont en je doet de deur open voor de bezorger word je pakket in de hal (beneden) achter gelaten zonder bericht dat ze het beneden achter laten! Je zou toch zeggen dat ze het bij je voor deur persoonlijk afgeven of zeggen dat ze het in de lift op jou etage nee zetten?? Belachelijk! Een vreemde zou mij pakket zo mee kunnen nemen!
    Bij het versturen naar het mail adres [email protected] krijg ik de melding g dat het mailadres niet juist is, schandalig!

  4. Wat een *** bedrijf is dat *** budbee . Ik zal zoveel mogelijk tegen iedereen die ik ken . Zeggen dat ze nooit met hun in zee moeten gaan . En als je ze wil bellen, is er nergens een telefoon nummer tevreden. Zo laf zijn ze nou .

    1. Klopt ik zoek ook een telefoon nummer. Nergens te vinden. Terwijl op de site staat onder contacten niet dus! Pakket voor mijn zoon al 2x uit gesteld!!
      Moet van bol nog 2 dagen wachten

  5. Goedenavond,

    Zojuist bestelling (via bol.com) bezorgd.
    Vriendelijke bezorger, maar ik kon voorheen de track en tracé helaas niet volgen.
    Paar minuten voor bezorging kreeg ik wel een sms.
    Ik hoefde bij bezorging echter niets te bevestigen betreft ontvangst pakket.
    Nu zie ik wel dat het pakket wat kapot is en geopend is geweest?
    Het is een kado voor iemand (🎈29/05) en ik hoop nu wel dat alles erin zit en niet beschadigd is omdat de verpakking al kapot is.
    Dit alvast ter info.

    met vriendelijke groet,
    Marika den Hertog

  6. Budbee, is een Zweeds *** bedrijf. Beloven en niet waar maken. De bezorger kan er niets aan doen die volgt opdrachten. Het is het hersengespoelde management wat zo trots op hun zelf. Wij zijn zo goed baas. Wij weten niet wat wij zonder jullie moeten, maar gaan het toch proberen. Eruit

  7. Goedendag
    Ik krijg een Whatsappbericht van een telefoonnummer dat vanuit Senegal of Ivoorkust komt klopt dit wel?
    Ze wilden dat ik een link ter controle zou gebruiken na een zo goed als complete verkoop. Daar heb ik niet het vertrouwen in. Dit aangegeven en nadien is de koper en de Budbee whatsapper ineens heel stil.

    Klopt dit of hebben jullie last van zogenaamde Budbee correspondenten?

  8. Er zou een pakje bezorgd worden vandaag kattenvoer aangezien ik een ongeluk heb gehad en niet kan lopen had ik het gisteren bij bol.com besteld omdat het vandaag bezorgd zou worden er werd even over vier aangebeld maar voordat ik bij de intercom kon komen waren ze alweer weg en ik heb er echt niet lang over gedaan vervolgens krijg ik een e-mail waarin staat dat door vertraging bij bol.com het niet geleverd kon worden Ik heb bol.com gebeld en dit was compleet te onzin want het was gewoon onderweg Ze zijn gewoon te beroerd geweest om 2 seconden te wachten dat ik open kon doen verder zijn ze niet te bereiken Ik kan geen chat vinden in een app alleen maar een zooitje reclame hier heb je dus helemaal geen moer aan buiten het feit dat ze niet wachten tot je open doet liegen ze natuurlijk ook nog eens een keertje en leggen het probleem bij bol.com neer

  9. Afgelopen vrijdag zou mijn horloge bezorgd worden door het geweldige bedrijf budbee
    Dus halve dag thuis gezeten maar bestelling is geannuleerd daar ze verkeerd gesorteerd hadden
    Tot op heden is er niks meer bekend wanneer het wel komt
    Ook bij budbee hebben ze geen idee
    Erg vervelend daar dit een verjaardag kado was
    En dat dit niet de eerste keer is bij budbee in mijn ervaring

  10. Ik wacht al 12 dagen op mijn pakketje besteld bij Bol.com. Elke dag een sms : “we zijn er bijna” en even later : “we hebben uw bestelling niet kunnen afleveren vandaag”. Geen idee waarom want ik was thuis!. Na 8 x : “we hebben uw pakket retour gestuurd “. Geen idee waarom!
    Bol gebeld en het advies was: bestel nog maar een keer. Gedaan en vandaag de auto gevolgd op de map, 3 uur lang gevolgd en jawel nog 1 stop te gaan en dan zou de bezorger Lachezar er na 2 minuten zijn (de auto was 700 meter van mijn huis!) dus ik ga buiten staan in de regen om mijn bestelling aan te pakken en wat gebeurd er: jawel….WEER een berichtje dat het niet gelukt was om te bezorgen om 21.49 uur. VOOR 22.00 uur zou er geleverd zijn.
    Bol.com moet onmiddelijk stoppen met de samenwerking met Budbee.

    Ook is een levering van ANWB al 3 keer NIET bezorgd door Budbee.
    Misschien kan de logistiek Heerhugowaard als 1ste plannen en niet als laatste want de bezorgers hebben er duidelijk geen zin meer in denk ik.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *