logo Booking.com B.V.

Booking.com Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (44) Reviews

Contact Via Messenger
Contact via Whatsapp

Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: 24 uur bereikbaar

Dinsdag: 24 uur bereikbaar

Woensdag: 24 uur bereikbaar

Donderdag: 24 uur bereikbaar

Vrijdag: 24 uur bereikbaar

Zaterdag: 24 uur bereikbaar

Zondag: 24 uur bereikbaar

Belkosten: lokaal tarief

Booking.com bellen

Booking.com is een online boekingswebsite voor hotels, pensions, hostels en appartementen. De website is in 1996 opgericht door Priceline. De website geniet wereldwijde bekendheid en bied je de mogelijkheid om waar dan ook ter wereld een hotel of vakantie te boeken. Het aanbod is echt enorm en de website is voorzien van alle gebruikersgemakken en er zijn regelmatig leuke aanbiedingen te vinden. Met het grootste gemak boek je thuis of via je mobiele telefoon een kamer of vakantie waar dan ook ter wereld. Heb je hulp nodig kun je altijd met je telefoon booking.com bellen voor vragen. Ze staan je graag te woord bij het maken van een boeking.

Steeds meer aanbod op booking.com

Het aanbod van hun website wordt steeds breder. Je kunt gemakkelijk zoeken op de ideale stedentrip of juist een strandvakantie en heb je ter plekke een auto nodig? Of een vlucht naar je bestemming toe? Het kan allemaal geregeld worden vanaf 1 website. Boek een totaal pakket met vlucht en huurauto in 1 boeking.

Klantenservice

Heb je vragen over een boeking? Of wil je juist geholpen worden bij het maken van een boeking? De klantenservice van booking.com staat je graag te woord. Je kunt bellen naar het nummer 070 770 3884, dit nummer is 24 uur per dag bereikbaar. Je betaald je gebruikelijke belkosten. Dit nummer is ook vanuit het buitenland bereikbaar. Sommige verzoeken kun je ook eenvoudig indienen via de website, zoals een later check-out of een extra bed. Daarnaast is het bedrijf ook bereikbaar via Sociale Media. Booking.com is gevestigd aan de Herengracht 597 in Amsterdam.

Facebookpagina van Booking.com

Facebook Booking
Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Booking.com
Bezoek het Facebook account van Booking.com en stel direct jouw vraag.

Twitter van Booking.com

twitter booking.com
Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Booking.com
Bezoek het Twitter account van Booking.com en stel direct jouw vraag.

Website van Booking.com

website booking.com
Bezoek de website van Booking.comom een antwoord te vinden op jouw vraag.
Of vul het contactformulier in op de website van Booking.com om contact op te nemen.

Adresgegevens van Booking.com

Dit bedrijf is gevestigd op het adres Herengracht 597 amsterdam.
Je kunt de exacte locatie van Booking.com ook vinden via Google Maps.

Beoordelingen, Reviews & Klachten

44 reacties

  1. Ik heb een probleem met inloggen op mijn account
    De verificatie komt niet aan op mijn telefoon dat is +31622421327

  2. Ik kan simpelweg geen vraag stellen.
    Het is een Catch 22 site: nérgens een bel/app of chat functie.
    Wel Twitter en Facebook: wens ik niet te gebruiken.

    Waardeloos als je een VRAAG wilt stellen.

  3. ik heb een aantal serieuze vragen het is daarom jammer dat je gewoon niemand aan de telefoon krijgt in het Nederlands en/of Engels.
    boeken kan in een hand omdraai , maar iemand aan de lijn krijgen is gewoon onmogelijk.

  4. Booking.com houdt al weken lang ons geld vast!!! Dat is diefstal en strafbaar? Wij hebben 2x een locatie proberen te boeken en 2x betaald en 2x is de boeking mistlukt. 1x geld is teruggestort nadat wij contact opnamen, maar de 2e overboeking staat al weken op de rekening van Booking.com. daarna zijn er alleen standaard emails en een onbereikbare telefonische helpdesk (want je hebt een boeking + pin nodig en die krijg je niet als je boeking mislukt is!!!!). We hebben al meermalen alle info verstrekt maar geen actie van Booking.

    Wij zijn zover dat het niet meer uitmaakt wat we moeten doen om ons geld terug te krijgen. En hoe dan ook boeken wij NOOIT meer bij Booking. En we raden iedereen af ze te spekken. Gemakzucht is duurkoop. Boek liever rechtstreeks bij een locatie, dan hoeft de locatie ook geen kosten af te dragen aan een onbetrouwbare partij als Booking.com!

  5. dit is toch gewoon waardeloos . i booking.com is op geen manier te bereiken .
    ik wil gewoon mijn geld terug stelletje oplichters .

  6. Booking.com telefoonnummer is 020-7125600. Let wel het is engelstalig. In ieder geval krijg je iemand aan de lijn. Indien je hebt geboekt dien je je boekingscode en pincode bij de hand te hebben.

    1. Beste YP, aan jouw reactie had ik veel.. vooral omdat je het juiste telefoonnummer noemde. Direct contact gezocht na dezelfde gebeurtenis die hierboven ook meermaals wordt gemeld. En nu…. na gisteravond geen boeking van een accommodatie bevestigd te hebben gekregen en wél het huurbedrag geïnd zag door Booking.com is vanmorgen het gehele bedrag terug gestort!
      Inderdaad na een Engels gevoerd gesprek, vlot geregeld. Ben er blij mee😏 groet Gerard

    2. Beste
      Ik heb 2 boekingen bij jullie gedaan op naam van Koudad. Op 8 juli en op 18 augustus in dezelfde hotel ” ibis budget girona costa brava”. Wij hebben geen bevestigingmail gekregen bij de eerste boeking en bij de 2de wel .
      Wat moet ik nu doen.
      Wij hebben op 2 verschillende email geboekt.
      1ste op [email protected]
      De 2de op [email protected]

      Grtjs

  7. September vorig jaar boeking geannuleerd en bevestiging ontvangen maar nog geen refund ontvangen. Paar keer gebeld met booking.com en ze vragen om een email te sturen met een kopie van de bankafschrift zodat ze kunnen controleren dat bedrag niet is bijgeschreven op de rekening. Op het eerste e-mailadres krijg Ik delivery faillure. Vandaag weer gebeld en weer een andere email adres gekregen: [email protected]. Maar nu krijg een automatische bericht dat deze email adres niet wordt gecontroleerd. Ik ben nu teneinde raad met booking. Hoe kom ik nu verder?

  8. Van mijn creditcard 2 keer afgeboekt 445,0 euro en 529,20 euro voor een hotel in Amsterdam, maar die tijd was ik helemaal niet in Amsterdam.

  9. Ik heb 2x een brieg gestuurd naar booking .com die reageren geen eens .had een huisje geboekt in geesteren vroeg de eigenaar heeft u een tent mee want ik heb geen huisje .in het dorp gevraagd (had een foto van het huisje) dat is bij de hertefij daar zei de eigenaresse wij doen geen zaken met booking nou sts je daar gebeld naar booking was inmiddels 22.oouur ga maar ootmarssum ze zouden het verschil terug betalen dus een huisje van 350€ maar hotel €1050 dus ik xou €700 terug krijgen maar nog steeds niks gehoord

  10. really hard to talk to someone of the helpdesk on the phone. Very much discouraged by Booking. I expect better service when I pay the full monty.

  11. Dramatisch inderdaad om klantenservice te bereiken.
    Maar het eerder genoemde 020 nummer werkt wel goed, daar had ik binnen 2 minuten iemand aan de lijn.
    Zij gaan nu uitzoeken hoe het kan dat ik bijna 300,= heb betaald en geen reservering heb.
    Klantenservice helt je alleen met een reserveringsnummer en pincode, maar die heb ik nu juist niet.
    Geld weg, geen reservering volgens het hotel, maar ik ga er van uit dat de Booking.com medewerker van het 020 nummer ons goed helpt.
    Ik hou jullie op de hoogte 😉
    (vervelend is het trouwens wel om met die stress je weekendje weg te beginnen)

  12. Er is een fout als je iets wilt boeken. Ik probeerde een huisje te reserveren maar ik kreeg een melding bij kaarttype een rood sterretje. Ik kan geen bank aanklikken. Want dit blijft rood. Hierdoor kun je niet reserveren!! Ik kreeg steeds die melding. De banktypes komen niet in beeld! Ik ben gestopt en heb contact op genomen met de familie van het vakantiehuisje.
    En zo gereserveerd.
    Ik boek veel vaker bij Booking.com en heb dit nog nooit mee gemaakt. Hoe kan dit?
    mvg. G. Uneken

  13. Ik heb vandaag een reservering gemaakt bij Grand Fuesthouse in IJsland dit ligt vlak bij Vik.

    Ik heb betaald!! maar geen bevestiging gekregen via de mail, deze reservering zou ik graag willen annuleren.

    Dit kan ik niet zelf regelen, omdat ik geen reservering nummer heb ontvangen.

  14. Zo herkenbaar, heb gisteren een boeking gedaan, krijg een mail dat de boeking is mislukt. Via telefonisch contact krijg ik alleen maar te horen dat ik een pincode moet intoetsen maar die heb ik niet.
    Nu wordt in eerdere bovenstaande berichten een 020 telefoonnummer aangegeven waar een Engelstalig persoon achter zit. Daar moet je ook je een pincode melden. Hoe dan, die heb ik niet alleen cijfers en letters van een meter lang via de mail ontvangen..
    Graag wil ik dat via mijn email contact wordt gezocht zodat we het netjes kunnen oplossen.

  15. Onmogelijk om booking te bereiken als je geen bevestigingnummer heb ontvangen terwijl je betaald hebt voor een accomodatie.
    Als bejaarde heb ik geen feesboek of twitter nodig dus geen enkele toegang. Wat een slechte service en wat een nare behandeling van je klanten. Wel verdienen aan mijn boekingen maar als mijn geld verdwijnt dan geen mogelijkheid geven om daarover gegevens uit te wisselen.

  16. Het is werkelijk hopeloos, als je geld terug moet krijgen. je wordt van het kastje naar de muur gestuurd ( als je al iemand aan de lijn krijgt)
    Ik boek Nooooooooooooooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiittttttttttttttt meeer met booking .com

  17. Hier zit een eigenares van een vakantiewoning. Wel alle gasten ontvangen, die natuurlijk allang keurig betaald hebben, maar zelf nog steeds geen geld van Booking.com gehad. En dat dan al vanaf juni!! De maat is vol. Kreeg wel telefonisch contact met Engels sprekende dame (blij dat ik een aardig woordje Engels spreek). Geëist tot terugbellen vandaag nog, maar ben huiverig nu ik alle bovenstaande reacties lees….
    Echter, doet ze dat niet, dan zullen we de aankomende gasten keurig van tevoren melden dat ze niet meer welkom zijn omdat Booking.com hun betalingsovereenkomst niet nakomt.

  18. Wat een kut bedrijf. Je kunt niet eens een vraag stellen. Ik heb een vliegticket geboekt en betaald en geen bevestiging ontvangen. Als je ze telefonisch wilt bereiken vragen ze naar de bevestigingsnummer in te toetsen terwijl ik die niet ontvangen heb. Dus kan geen contact…..

  19. Zojuist geboekt booking.com.
    Met betalen ging er iets mis, volgens hun slechte verbinding probeer opnieuw. Eerst rekening gecheckt. Geld eraf… geen bevestiging mail geen boeking nummer, niks! Hotel gebeld die zagen ook geen boeking. Niemand aan de lijn te krijgen. Geld is wel naar boeking.com. Ga zo nummer bellen 020 anders ga ik aangifte doen van fraude!! Nooit geen Booking.com meer!!

  20. 1x geboekt in 2021 kwam eraan om 23.00 uur en helemaal geen boeking geen kamer vrij wel betaald en ook nooit mijn geld terug gehad
    laatste keer geboekt op 09-09-2022 geen bevestiging gehad wel geld afgeschreven en bij aankomst op lokatie was er geen reservering en was ook vol stonden we weer op straat, kregen na 2 weken een mail dat het reserveren niet was gelukt en dat mn gels zsm terug gestort worden en na weken nog steeds niets en belllen kom je er niet doorheen want je moet een bevestigings nr hebben hebben maar dat heb ik nooit gekregen dus kan je niemand spreken.
    Oplichterssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
    Schurkennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
    crimenenlennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
    boevennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
    n

  21. wat een slechte service dat in geval van nood er geen enkele mogelijkheid is om met booking.com contact te krijgen.
    vanaf nu probeer ik buiten booking.com te reserveren.

  22. Ik heb een bedrag overgemaakt die hoorde bij een boeking die ik had gemaakt. Bedrag is van mijn rekening afgeschreven maar van de boeking is niets terecht gekomen. Ik zou dit bedrag 340,83 graag terug gestort willen krijgen. Wilt u contact met mij opnemen?

  23. Ik had al een vraag gesteld maar er wordt niet gereageerd hier op.
    Boekingsbevestiging 3251161744
    Waarom vindt ik geen nadere informatie omtrent de slaap gelegenheid, en kan geen foto van het gebouw en van de binnenkant.
    De postcode is ook fout.
    Ik heb het gevoel dat dit niet helemaal goed zit.

  24. geen bevestiging ontvangen van een boeking, dus ook niet kunnen annuleren, waardoor de overnachting is afgeschreven. Ook was de boeking niet zichtbaar in de app. Al 2 weken bezig om contact te krijgen, screenshots gestuurd van de app, om te laten zien dat ik geen bevestiging heb gekregen, maar alles wat ik aanlever wordt blijkbaar niet gelezen, want ze blijven beweren dat er een bevestiging is gestuurd. Wij boeken nooit meer via booking.com, want het zijn echt oplichters.

  25. Wegens twijfelachtige doorsturing naar een andere Site (Novasol) een niet te annuleren boeking toch geannuleerd. (Dit binnen max. 6 u na boeking bij Booking.com). Het niet kunnen annuleren bij twijfelachtige sites lijkt mij wettelijk niet OK (Ik kon bij Novasol enkel cash betalen ter bestemming) Ik wens enkel te betalen via bank. Om het nog erger te maken wordt een factuur van 482.4€ aangerekend op mijn Visa aan 824€. Verblijfsvergoeding en taks worden zelfs niet afgetrokken van de factuur van 482.4€ (mocht max. 447€ bedragen). Vandaag heb ik alles in gang gestoken om de wet te laten respecteren. Moest iedereen dit doen, dan zouden de problemen met de beroepsoplichters snel van de baan zijn.
    Gouden raad; BLIJF WEG VAN BOOKING.COM.

  26. ik heb geboekt in februari vandaag juni zeggen ze het is over boekt als ik vraag dat ze contact mogen nemen dat doen ze niet wij 3koppels gaan gewoon
    naar het hotel dat we geboekt hebben en dat er maar iemand van booking daar is

  27. Wij hadden gereserveerd bij Hotel Spa Marotte, in Amiens Frankrijk
    Door vertragingen onderweg zouden wij niet optijd komen ( uiterste inchecktijd 22:00 uur!!!)
    Gebeld dat we rond 22:30 zouden komen en bevestigd door de receptie incl dat we de sleutel voor de parkeer garage bij haar moesten halen .
    Komen we aan , hotel donker , alles dicht ( 5- sterren hoor)
    Gebeld , en de manager gaf ons te verstaan dat we te laat waren, en geen toegang kregen ( na 7 uur rijden)
    En dat de receptioniste geen Engels sprak en verstond ( 5-sterren hoor)
    Dus ons belletje was niet geldig
    We waren in shock , en toen vertelde ze ook dat de kosten wel werden berekend voor no show ( 270,- Eur)
    Uiteindelijk komen we een ander hotel vinden

    Maar , deze klacht ruim beschreven , gestuurd naar customer.service@ booking.com en de melding dat deze e-mail niet wordt gelezen
    Ik ben nu geruime tijd bezig uit te vinden waarheen dan wel, 3 nummers gebeld , allemaal niet meer geldig ( !)
    Maar ik blijf zoeken tot er iemand is die zich hier mee gaat bezig houden
    Want dit gedrag is onacceptabel
    En, Booking.com, doe wat aan je bereikbaarheid en geen schijn op houden van 24/7 beschikbaar zijn
    Alsof jullie het ontmoedigen 🤔

  28. Ik heb in maart een reservering voor juli geannuleerd bij Booking.com en dit ook doorgegeven bij de bed&breakfast.
    Booking.com aan telefoon gehad en het zou allemaal geregeld zijn. Nu kan ik een factuur verwachten voor ‘no show’… Ik heb direct Booking.com gemaild, maar bericht terug dat mail niet wordt gelezen. Telefonisch contact gezocht, ze vragen om een pincode. Wat wordt hiermee bedoelt, welke pincode? Zie t nergens staan… Ik kom zo niet verder. Wat nu?

  29. Vreselijk bedrijf.
    Ik wil advertentie met mij accommodatie stopen bij Booking.com maar dat gaat gewoon niet.
    Ik ben nu uren bezig maar zij zijn niet bereikbaar niet telefonisch.Ik kan niet vinden waar kan ik bericht sturen met mij aanvraag om alles stopen.
    Grote oplichters.

  30. Ik boekte een appartement maar deze was blijkbaar al geboekt, booking.com vertelde me dat zij het verschil van de kosten bij het andere appartement zullen vergoeden. Nu zijn we 3maand later en ik heb nog altijd niets ontvangen en de klantenservice helpt me alles behalve!! Ik kies er bewust voor om deze bookingsmaatschapij nooit meer te gebruiken of aan te raden pure diefstal!

  31. Ik heb geprobeerd om contact met U op te nemen maar voor telefonisch heb je een verificatie nummer nodig en een contact formulier is er ook niet. Ik heb geprobeerd een hotel te boeken, maar ik heb geen credit card. Als dit niet anders ga, boek ik dit hotel niet via U.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *