logo Booking.com B.V.

Booking.com Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (24) Reviews
Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: 24 uur bereikbaar

Dinsdag: 24 uur bereikbaar

Woensdag: 24 uur bereikbaar

Donderdag: 24 uur bereikbaar

Vrijdag: 24 uur bereikbaar

Zaterdag: 24 uur bereikbaar

Zondag: 24 uur bereikbaar

 

Belkosten: lokaal tarief

Booking.com bellen

Booking.com is een online boekingswebsite voor hotels, pensions, hostels en appartementen. De website is in 1996 opgericht door Priceline. De website geniet wereldwijde bekendheid en bied je de mogelijkheid om waar dan ook ter wereld een hotel of vakantie te boeken. Het aanbod is echt enorm en de website is voorzien van alle gebruikersgemakken en er zijn regelmatig leuke aanbiedingen te vinden. Met het grootste gemak boek je thuis of via je mobiele telefoon een kamer of vakantie waar dan ook ter wereld. Heb je hulp nodig kun je altijd met je telefoon booking.com bellen voor vragen. Ze staan je graag te woord bij het maken van een boeking.

Steeds meer aanbod op booking.com

Het aanbod van hun website wordt steeds breder. Je kunt gemakkelijk zoeken op de ideale stedentrip of juist een strandvakantie en heb je ter plekke een auto nodig? Of een vlucht naar je bestemming toe? Het kan allemaal geregeld worden vanaf 1 website. Boek een totaal pakket met vlucht en huurauto in 1 boeking.

Klantenservice

Heb je vragen over een boeking? Of wil je juist geholpen worden bij het maken van een boeking? De klantenservice van booking.com staat je graag te woord. Je kunt bellen naar het nummer 070 770 3884, dit nummer is 24 uur per dag bereikbaar. Je betaald je gebruikelijke belkosten. Dit nummer is ook vanuit het buitenland bereikbaar. Sommige verzoeken kun je ook eenvoudig indienen via de website, zoals een later check-out of een extra bed. Daarnaast is het bedrijf ook bereikbaar via Sociale Media. Booking.com is gevestigd aan de Herengracht 597 in Amsterdam.

Facebookpagina van Booking.com

Facebook Booking

Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Booking.com, bezoek het Facebook account van Booking.com en stel direct jouw vraag.

Twitter van Booking.com

twitter booking.com

Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Booking.com, bezoek het Twitter account van Booking.com en stel direct jouw vraag.

Website van Booking.com

website booking.com

Bezoek de website van Booking.com om een antwoord te vinden op jouw vraag of contact op te nemen via het contactformulier op de website van Booking.com

Adresgegevens van Booking.com

Booking.com is gevestigd op het adres Herengracht 597 amsterdam. De exacte locatie van Booking.com zie je op de kaart hierboven.

Beoordelingen, Reviews & Klachten

24 Responses

  1. Ik heb een probleem met inloggen op mijn account
    De verificatie komt niet aan op mijn telefoon dat is +31622421327

  2. Ik kan simpelweg geen vraag stellen.
    Het is een Catch 22 site: nérgens een bel/app of chat functie.
    Wel Twitter en Facebook: wens ik niet te gebruiken.

    Waardeloos als je een VRAAG wilt stellen.

  3. ik heb een aantal serieuze vragen het is daarom jammer dat je gewoon niemand aan de telefoon krijgt in het Nederlands en/of Engels.
    boeken kan in een hand omdraai , maar iemand aan de lijn krijgen is gewoon onmogelijk.

  4. Booking.com houdt al weken lang ons geld vast!!! Dat is diefstal en strafbaar? Wij hebben 2x een locatie proberen te boeken en 2x betaald en 2x is de boeking mistlukt. 1x geld is teruggestort nadat wij contact opnamen, maar de 2e overboeking staat al weken op de rekening van Booking.com. daarna zijn er alleen standaard emails en een onbereikbare telefonische helpdesk (want je hebt een boeking + pin nodig en die krijg je niet als je boeking mislukt is!!!!). We hebben al meermalen alle info verstrekt maar geen actie van Booking.

    Wij zijn zover dat het niet meer uitmaakt wat we moeten doen om ons geld terug te krijgen. En hoe dan ook boeken wij NOOIT meer bij Booking. En we raden iedereen af ze te spekken. Gemakzucht is duurkoop. Boek liever rechtstreeks bij een locatie, dan hoeft de locatie ook geen kosten af te dragen aan een onbetrouwbare partij als Booking.com!

  5. dit is toch gewoon waardeloos . i booking.com is op geen manier te bereiken .
    ik wil gewoon mijn geld terug stelletje oplichters .

  6. Booking.com telefoonnummer is 020-7125600. Let wel het is engelstalig. In ieder geval krijg je iemand aan de lijn. Indien je hebt geboekt dien je je boekingscode en pincode bij de hand te hebben.

    1. Beste YP, aan jouw reactie had ik veel.. vooral omdat je het juiste telefoonnummer noemde. Direct contact gezocht na dezelfde gebeurtenis die hierboven ook meermaals wordt gemeld. En nu…. na gisteravond geen boeking van een accommodatie bevestigd te hebben gekregen en wél het huurbedrag geïnd zag door Booking.com is vanmorgen het gehele bedrag terug gestort!
      Inderdaad na een Engels gevoerd gesprek, vlot geregeld. Ben er blij mee😏 groet Gerard

  7. September vorig jaar boeking geannuleerd en bevestiging ontvangen maar nog geen refund ontvangen. Paar keer gebeld met booking.com en ze vragen om een email te sturen met een kopie van de bankafschrift zodat ze kunnen controleren dat bedrag niet is bijgeschreven op de rekening. Op het eerste e-mailadres krijg Ik delivery faillure. Vandaag weer gebeld en weer een andere email adres gekregen: [email protected]. Maar nu krijg een automatische bericht dat deze email adres niet wordt gecontroleerd. Ik ben nu teneinde raad met booking. Hoe kom ik nu verder?

  8. Van mijn creditcard 2 keer afgeboekt 445,0 euro en 529,20 euro voor een hotel in Amsterdam, maar die tijd was ik helemaal niet in Amsterdam.

  9. Ik heb 2x een brieg gestuurd naar booking .com die reageren geen eens .had een huisje geboekt in geesteren vroeg de eigenaar heeft u een tent mee want ik heb geen huisje .in het dorp gevraagd (had een foto van het huisje) dat is bij de hertefij daar zei de eigenaresse wij doen geen zaken met booking nou sts je daar gebeld naar booking was inmiddels 22.oouur ga maar ootmarssum ze zouden het verschil terug betalen dus een huisje van 350€ maar hotel €1050 dus ik xou €700 terug krijgen maar nog steeds niks gehoord

  10. really hard to talk to someone of the helpdesk on the phone. Very much discouraged by Booking. I expect better service when I pay the full monty.

  11. Dramatisch inderdaad om klantenservice te bereiken.
    Maar het eerder genoemde 020 nummer werkt wel goed, daar had ik binnen 2 minuten iemand aan de lijn.
    Zij gaan nu uitzoeken hoe het kan dat ik bijna 300,= heb betaald en geen reservering heb.
    Klantenservice helt je alleen met een reserveringsnummer en pincode, maar die heb ik nu juist niet.
    Geld weg, geen reservering volgens het hotel, maar ik ga er van uit dat de Booking.com medewerker van het 020 nummer ons goed helpt.
    Ik hou jullie op de hoogte 😉
    (vervelend is het trouwens wel om met die stress je weekendje weg te beginnen)

  12. Er is een fout als je iets wilt boeken. Ik probeerde een huisje te reserveren maar ik kreeg een melding bij kaarttype een rood sterretje. Ik kan geen bank aanklikken. Want dit blijft rood. Hierdoor kun je niet reserveren!! Ik kreeg steeds die melding. De banktypes komen niet in beeld! Ik ben gestopt en heb contact op genomen met de familie van het vakantiehuisje.
    En zo gereserveerd.
    Ik boek veel vaker bij Booking.com en heb dit nog nooit mee gemaakt. Hoe kan dit?
    mvg. G. Uneken

  13. Ik heb vandaag een reservering gemaakt bij Grand Fuesthouse in IJsland dit ligt vlak bij Vik.

    Ik heb betaald!! maar geen bevestiging gekregen via de mail, deze reservering zou ik graag willen annuleren.

    Dit kan ik niet zelf regelen, omdat ik geen reservering nummer heb ontvangen.

  14. Zo herkenbaar, heb gisteren een boeking gedaan, krijg een mail dat de boeking is mislukt. Via telefonisch contact krijg ik alleen maar te horen dat ik een pincode moet intoetsen maar die heb ik niet.
    Nu wordt in eerdere bovenstaande berichten een 020 telefoonnummer aangegeven waar een Engelstalig persoon achter zit. Daar moet je ook je een pincode melden. Hoe dan, die heb ik niet alleen cijfers en letters van een meter lang via de mail ontvangen..
    Graag wil ik dat via mijn email contact wordt gezocht zodat we het netjes kunnen oplossen.

  15. Onmogelijk om booking te bereiken als je geen bevestigingnummer heb ontvangen terwijl je betaald hebt voor een accomodatie.
    Als bejaarde heb ik geen feesboek of twitter nodig dus geen enkele toegang. Wat een slechte service en wat een nare behandeling van je klanten. Wel verdienen aan mijn boekingen maar als mijn geld verdwijnt dan geen mogelijkheid geven om daarover gegevens uit te wisselen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.