amazon logo

Amazon Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (32) Reviews

Contact Via Messenger
Contact via Whatsapp

Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: 24 uur bereikbaar

Dinsdag: 24 uur bereikbaar

Woensdag: 24 uur bereikbaar

Donderdag: 24 uur bereikbaar

Vrijdag: 24 uur bereikbaar

Zaterdag: 24 uur bereikbaar

Zondag: 24 uur bereikbaar

Belkosten: gratis

Hoe kunt u contact opnemen met de klantenservice van Amazon?

U wilt contact opnemen met de Amazon klantenservice? U heeft verschillende opties en die gaan we hier doornemen. U kunt contact opnemen met de Nederlandse klantenservice of met de Engelse klantenservice, ook wel customer service genoemd. Contact opnemen met Amazon kan via een aantal beschikbare kanalen: online of via de telefoon als u de voorkeur geeft aan direct contact. Heeft u hulp nodig? Dan staat amazon voor u klaar ! De klant komt op de eerste plaats bij amazon. Amazon is één van de grootste webwinkel bedrijven die actief is in Nederland.

Amazon klantenservice nummer: 0800 0224059

Het klantenserviceteam is 24 uur per dag, zeven dagen per week bereikbaar. U kunt hen telefonisch bereiken op 0800 0224059 of via het menu op de website voor Engels- en Nederlandstaligen.

U moet ook weten dat Amazon een e-mailadres aanbiedt: [email protected] evenals een internationaal telefoonnummer met landcodes (+44 20 3020 2000).

Neem online contact op met de Amazon klantenservice

Als u wilt live chatten dan kan dat ook! Het enige verschil is dat de online chat geen taalopties heeft, dus deze optie zal het beste zijn als je beide talen van je keuze vloeiend spreekt.

U kunt al deze manieren vinden onder “contact met ons opnemen” op de homepage van amazon – klik hier om er te komen.

Amazon is ook actief op sociale media, ook daar staat de klant centraal

En u kunt ze bereiken op Facebook en Twitter, in het Engels of Nederlands. De links naar de sociale media accounts van het bedrijf Amazon vindt u hierboven. Neem gerust een kijkje op de sociale media accounts als je graag via sociale media contact wilt opnemen voor een vraag.

Facebookpagina van Amazon

Facebook account van Amazon
Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Amazon
Bezoek het Facebook account van Amazon en stel direct jouw vraag.

Twitter van Amazon

Twitter account Amazon
Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Amazon
Bezoek het Twitter account van Amazon en stel direct jouw vraag.

Website van Amazon

Amazon.nl
Bezoek de website van Amazonom een antwoord te vinden op jouw vraag.
Of vul het contactformulier in op de website van Amazon om contact op te nemen.

Adresgegevens van Amazon

Dit bedrijf is gevestigd op het adres Mr.Treublaan 7, Amsterdam, 1097 DP.
Je kunt de exacte locatie van Amazon ook vinden via Google Maps.

Beoordelingen, Reviews & Klachten

32 reacties

    1. Retourneren;lukt niet!
      Ik wil reeds gekochte product v Amazon retourneren .Site geeft aan dat ik geen bestelling heb gedaan .???
      Ik geef t bestel nummer op op hun site en dat herkennen ze niet zeggen ze . Ikzou niets besteld de afgelopen drie maanden(zegt de site).Hoezo?t pakje is afgeleverd bij me thuis.
      Dit terwijl ik n bestelling heb gedaan op 11maart j.l. en heb t bestelnummer en de betaling factuur van EU 54,10- compleet.
      kan iemand mij zeggen hoe ik n retour lable van Amazone verkrijg ?via de officiele weg lukt t me niet.

    2. Goedemorgen. Ik heb 6 juni een mailtje gestuurd. Gaat over teruggezonden pakket Euthymol tandpasta. Ging fout bij bestelling. Werd 2x afgeboekt en DHL heeft 1 pakket op 8 mei retour Amazon gestuurd. Van jullie geen reactie. Ik ben nu € 23,99 kwijt. Ik bestel nu niets meer bij Amazon.
      A.F.J. Stolk
      Kievit 12b-378
      5111HD Baarle-Nassau

  1. Dhl beweerd dat ik niet thuis 2dagen achter een .maar ik was wel in huis want ik was ziek .dat vind ik niet eerlijk de auto van dhl ook iets gezien .het voel raar aan want ik krijg de schuld .wat kan ik doen .ïk ben de leugenaar maat dat zijn ze zelf .het eerste cakeblik kwam gewoon op afspraak en het tweede springvorm komt gewoon niet .zou u mij dat als nog willen sturen want het is wel betaald. Vriendelijke groeten gerda loves

  2. DHL is een goeie: 4 bestellingen gedaan bij verschillende webshops. 3x was ik vlgs DHL niet thuis. Pertinent onwaar. Zowel mijn vrouw als ik waren thuis. In een geval werd aangegeven dat er ook een poging was gedaan het pakket bij de buren af te geven maar dat was mislukt. Ook de buren waren thuis.
    Weet niet wat voor’n zuurballentent DHL is maar van mij mogen ze snel stoppen. Moet nu weer naar het service??punt.
    .

  3. Vreemd dat mijn review niet is gepubliceerd. Houdt zeker niet van negatieve reacties. Nogmaals DHL is een superbedrijf. Ze presteren het om in een week tijd 3x een pakketje te bezorgen. Sorry, foutje. Ze konden niet bezorgen omdat ik niet thuis was. Wel vreemd aangezien ik WEL thuis was en mijn vrouw ook. We zullen de bel wel niet gehoord hebben. Dat zal het zijn. Vlgs DHL waren onze buren ook niet thuis. Ach die zullen ook de bel niet gehoord hebben. Kortom DHL SUPER!!!

  4. OP 26 mei betseld ik een Vintage Ceramic Breakfast Set van 18-stuks ASIN # B09437PVK4 Item model number 931945. Het was aangegeven als voorraddig en snel leverbaar watnodig was omdat het om een cadeau ging voor een vriendin. Kort na krijg ik een waarschuwing van vertraagde levering met iets zoal 3 weken vertraging. Wel jammer maar het was nog op tijd. Drie weken later niets. Ik wacht nog een bijkomende week, steeds niets. In de shipping info is er helemaal niets te vinden. Eerste poging om het probleem op te lossen via chat. Zeer vriendelijk onthaal, geen probleem mijn bestelling wordt onmiddemlijk opgestuurd. Tevreden? Geef AUB goeie punten aan uw correspondent. Ja, ja… maar eerst leverig krijgen. Helemaal geen nieuws meer sindsdien, niettegenstaande dat ik in totaa 7 keer beroep gemaakt heb op Customer Support. Iedereen was zeer vriendelijk en vroeg steeds naar zijn/haar goeie evaluatie… Niet te geloven! Uiteindelijk wou ik de bestelling annuleren… maar mijn aavraag was niet geaccepteeerd omdat de shipment zogezegd klaar voor verzending was. Ondertussen zal mijn vriendin verhuizen. Laatste poging : ik vraag per email van mijn geval te bij een management persoon te escaleren. Ook geen gevolg. Het is een hoopelose situatie. Ik kocht af en toe iest op Amazon maar na zo een ervaring waar je volledig genegeerd wordt en zelfs niet in staat bent je bestelling teannuleren en terugbetaald te krijgen is echt iets dat ik in geen geval terug wil meemaken. Pierre Chaumont-Gistoux BelgIë

  5. Ik schijn een selectieve bel te hebben. DHL gaf aan dat ze vandaag aan de deur zijn geweest en dat ik weer niet thuis was. Ik ga er geen vrije dagen meer aan spenderen. Ga in ieder geval nooit meer iets bij Amazon bestellen zolang ze gebruik maken van DHL.

  6. Ik ben Bert een pakketje besteld bij amazon ruim 85 euro.Voor mij is dat veel geld .
    DHL stuurt een berichtje ,dat pakketje is bezorgd en persoonlijk aan klant is afgegeven.
    Maar ik heb NIKS ONTVANGEN . DHL CHAUFFEUR dank je wel voor het liegen .
    Maar ik BERT ga een klacht indienen bij amazon.nl

  7. Prime video is een crime. Niet te installeren , terwijl het bij andere providers 1 druk op de knop is. Meer dan een half uur gebeld, kreeg ik te horen dat het allemaal mijn fout is. WTF

  8. De bezorgers van DHL moeten eens goed onder de loep worden genomen. Het komt gewoon veel te vaak voor dat ik persoonlijke problemen ondervind met de bezorging van mijn pakketten. Er wordt dan zogenaamd een onderzoek gestart maar het resultaat van het onderzoek is vaag en niet oplossings gericht. Dit vind ik vreselijk

  9. Deze maand al 5x bericht gehad van DHL dat ik niet thuis was en dat het pakket naar een servicepunt ging.
    Al die keren was ik gewoon thuis. Er is ook werkelijk niemand aan de deur geweest.
    Ik begrijp volkomen dat het druk is en dat een pakket later komt. Totaal geen probleem mee. Zeg dat echter en beweer niet dat ik niet thuis was.
    Ik ben namelijk altijd thuis !
    Amazon moet daar iets aan doen anders zoek ik een andere winkel.

  10. IK wil graag mijn bestelling terug sturen want de maat is te klein wat ingewikkeld alles moet met printer we zijn er niet handig mee en we hebben geen printer graag het retour adres aub

  11. Waardeloos bedrijf, ze melden het aan bij dhl maar verzenden niets, 2 van mijn 3 laatste bestellingen precies hetzelfde. Wat een tijdverspillers.

  12. Beste Amazon Techno-Team , goeden avond , ik ben 82 jr , ik heb een 13 jaar oude medion DVD-Recorder , een prima apparaat , maar helaas is deze Analoog , eentje nog met een Coax aansluiting IN en UIT …mijn vraag bestaan er ook of zijn er reeds DVD-Recorders met Digitaal Internet In & Uitgangen en zo ook HDMI IN & Uitgang in omloop , of is dit nog toekomst-muziek ….alle DVD-Recorders thans in de aanbieding zijn zo On-Duidelijk en neem ik aan ANALOOG …dus rest mijn vraag als hierboven , bestaan er al Digitale DVD-Recordes Met-Met Internet IN en UIT-gangen en zo ook met Met HDMI IN en Uitgangen , zo ja ( dat hoop ik ) welke merken ? en eventueel de prijs …terverduidelijking DVD-Recorderd …dus GEEN Spelers graag , heelgraag Uw antwoord ? ..met vriendelijke dank , nog een fijne avond verder en de groeten van Ronny Tomasouw — [email protected]

  13. Goedemorgen,
    Eergisterenavon vroeg ik om een ​​bestelling, en per ongeluk werd deze twee keer aangevraagd, en het geld werd betaald, en na betaling ontdekte ik dit, dus ik heb een bestelling bij hen geannuleerd en ik heb het geld niet terugbetaald geld tot nu toe, wat moet ik doen? Ik wil terug mijn geld

  14. Bij mij wordt maandelijks een bedrag van € 2,99 afgeschreven van Amzaon EU SART by Stripe via PPRO.
    Hier heb ik bij mij weten niet omgevraagd anders is dit een foutje geweest.
    Kunnen jullie deze stopzetten ik heb geen inloggegevens meer van jullie.
    Wat ik gebruikte was van [email protected]

    Graag zo spoedig mogelijk en correct afhandelen.

  15. Beste Amazon.

    Mijn bestelling 171-8788693-8829143 is door de vervoerder DHL retour gezonden omdat het adres niet zou kloppen.
    Maar bij controle bleek het adres wel te kloppen maar zit het verhaal iets anders in elkaar.
    Wij wonen namelijk in een appartementgebouw op de begane grond bij de hoofd entree.
    We zien de bezorger aankomen rijden, deze ziet dat het een appartementencomplex is en komt z,n auto niet eens uit en rijd weg met de vermelding dat het adres niet klopt.
    Dit is al meerdere keren door een bezorger van DHL gedaan.

    Met vriendelijke groeten
    Een gedupeerde klant die op zoek moet naar een andere leverancier die niet met DHL werkt

  16. Bezorger Amazon Logistics maakt er een potje van. Belt niet eens netjes aan en gooit alle bestellingen gewoon in een centrale hall. Je moet zelf maar even uitzoeken wat van jou is. Iedereen kan de spullen gewoon meenemen. Dit is niet zoals het hoort. De bezorger dient netjes aan te bellen en de zending te overhandigen. Dat is een service die je mag verwachten. Slechte zaak.

  17. Amazon heeft een partner site genaamd Bolanzo. Grotere oplichters zijn er volgens mij niet. Verkopen Spullen maar je krijgt niet wat je besteld heb. Je kan het niet bestelde Terug sturen naar China op jou kosten. terug sturen naar Bolanzo kan niet. zij zijn de verkoper. Koop niets bij deze oplichters.

  18. Wederom ging het mis bij DHL. Zojuist pakket bezorgd in brievenbus. Het pakket was gewoon in de brievenbus geramd, de helft stak uit omdat het vast zat en niet verder kon. Op dat moment regende het ook nog licht. Uiteindelijk de onderkant die uitstak opengemaakt en zo het boek met 2 personen via duwen en trekken los gekregen. Boek was natuurlijk beschadigd en het rubber van mijn brievenbus los. Het vervelende was ook nog dat het een kerstcadeau voor onze zoon was en hij het dus al heeft gezien.
    Waardeloze bezorger dus. Even aanbellen was waarschijnlijk sneller geweest.
    Ik wil op zijn minst een nieuw en onbeschadigd boek.

  19. Als bedrijf zijnde bestellen volledig bedrag betalen en btw bedrag wordt door Amazon terug gestort. Volgens hun is dit de procedure!
    Veel gecommuniceerd. Zeggen dat ze het terug hebben gestort maar niet gedaan. Vragen aan mij een bankverklaring!!!! Bankafschrift gaan ze niet mee akkoord, bank geeft geen verklaring dat is absurd. Amazon moet mij een betaalbevestiging sturen maar dat doen ze niet, ze lichten de zaak op!!!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *