Hoe kunt u contact opnemen met de klantenservice van Amazon?
U wilt contact opnemen met de Amazon klantenservice? U heeft verschillende opties en die gaan we hier doornemen. U kunt contact opnemen met de Nederlandse klantenservice of met de Engelse klantenservice, ook wel customer service genoemd. Contact opnemen met Amazon kan via een aantal beschikbare kanalen: online of via de telefoon als u de voorkeur geeft aan direct contact. Heeft u hulp nodig? Dan staat amazon voor u klaar ! De klant komt op de eerste plaats bij amazon. Amazon is één van de grootste webwinkel bedrijven die actief is in Nederland.
Amazon klantenservice nummer: 0800 0224059
Het klantenserviceteam is 24 uur per dag, zeven dagen per week bereikbaar. U kunt hen telefonisch bereiken op 0800 0224059 of via het menu op de website voor Engels- en Nederlandstaligen.
U moet ook weten dat Amazon een e-mailadres aanbiedt: [email protected] evenals een internationaal telefoonnummer met landcodes (+44 20 3020 2000).
Neem online contact op met de Amazon klantenservice
Als u wilt live chatten dan kan dat ook! Het enige verschil is dat de online chat geen taalopties heeft, dus deze optie zal het beste zijn als je beide talen van je keuze vloeiend spreekt.
U kunt al deze manieren vinden onder “contact met ons opnemen” op de homepage van amazon – klik hier om er te komen.
Amazon is ook actief op sociale media, ook daar staat de klant centraal
En u kunt ze bereiken op Facebook en Twitter, in het Engels of Nederlands. De links naar de sociale media accounts van het bedrijf Amazon vindt u hierboven. Neem gerust een kijkje op de sociale media accounts als je graag via sociale media contact wilt opnemen voor een vraag.
6 Responses
terugbetaling niet gekregen
Retourneren;lukt niet!
Ik wil reeds gekochte product v Amazon retourneren .Site geeft aan dat ik geen bestelling heb gedaan .???
Ik geef t bestel nummer op op hun site en dat herkennen ze niet zeggen ze . Ikzou niets besteld de afgelopen drie maanden(zegt de site).Hoezo?t pakje is afgeleverd bij me thuis.
Dit terwijl ik n bestelling heb gedaan op 11maart j.l. en heb t bestelnummer en de betaling factuur van EU 54,10- compleet.
kan iemand mij zeggen hoe ik n retour lable van Amazone verkrijg ?via de officiele weg lukt t me niet.
retour sturen erg traag, al meer dan tien dagen onderweg!
Misleidende foto’s bij Echo show 8 stand. Geen deftige hulp bij telefoontje met Amazon klantendienst. Dik teleurstellend.
Hallo ik zal mijn eigen eerst even voorstellen ik ben Dokus Weel
heb in 1998 een ongeluk gehad met de auto v/d baas (een Golf T.D.I. van
3 maanden oud). En kan sindsdien niet meer lopen, wat ik veel erger vind ik kan ook
niet meer praten. En praten was juist mijn beroep ik was uitvoerder,
dus daarom vind ik dat verschrikkelijk. En om niet weg te kwijnen achter de Geraniums,
doe (wat ál mijn hobby was) maar nu doe ik er meer voor het verzamelen van reclame pennen.
Ik doe er nu meer moeite voor zoals blijkt uit deze mail.
Nu is mijn vraag zijn jullie in het bezit ervan, ze mogen ook van Uw
bureau zijn hoor.
En zou U ze dan willen sturen naar :
Dokus Weel
Tames Visserstraat 6
1636 XX Schermerhorn
En als er iemand in de buurt komt, kom dan om een bakkie.
P.S. Ik heb trouwens liever dat je in de avond komt, en neem je partner méé.
Dan drinken we nog een borrel, een biertje of een wijntje kan ook.
Ik ben vaak al om 3 uur, half 4 uit mijn werk. Stuurt u mij een mail als U komt ?
Naar :
[email protected]
M.v.g. Dokus
Beste ,
Mijn account is geblokkeerd omdat ik het verkeerde wachtwoord heb ingegeven