Logo abn amro

ABN Amro Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (13) Reviews

Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: 24 uur bereikbaar

Dinsdag: 24 uur bereikbaar

Woensdag: 24 uur bereikbaar

Donderdag: 24 uur bereikbaar

Vrijdag: 24 uur bereikbaar

Zaterdag: 24 uur bereikbaar

Zondag: 24 uur bereikbaar

Belkosten: lokaal tarief

De ABN Amro Bank in Nederland: Hoe in contact te komen met de klantenservice

De ABN AMRO klantenservice staat altijd voor u klaar. U kunt de medewerkers 6 dagen per week bellen op 0900 – 0024. Wil je telefonisch contact en bel je vanuit het buitenland, bel dan op +31 10 241 17 20. Voor beide nummers betaalt u uw gebruikelijke belkosten.

Zakelijke klanten met een omzet onder de 2.5 miljoen euro kunnen bellen naar 088 – 226 26 26. Bij een omzet boven de 2.5 miljoen kunt u bellen naar 088 – 226 26 14.

  • Maandag t/m vrijdag tussen 08.00 en 21.00 uur
  • Zaterdag tussen 09.00 en 17.30 uur
  • Op zon – en feestdagen gesloten

Wist u dat u ABN Amro ook kunt bellen vanuit hun App? Wanneer je de App gebruikt, betaal je geen kosten en zie je meteen wat de wachttijd is. Daarnaast ziet de bank meteen wie u bent en kunnen u daardoor sneller helpen. Meer hierover leest u op https://www.abnamro.nl/nl/prive/service-en-contact/bellen-vanuit-de-app.html. Ook zakelijke klanten kunnen de ABN Amro app gebruiken.

Kijk ook altijd even tussen de veelgestelde vragen op de website van ABN Amro. Het kan goed zijn dat het antwoord op uw vraag hier al tussen staat.

ABN Amro Contact via live chat

Op https://www.abnamro.nl/nl/prive/service-en-contact/index.html is 24/7 een live chat beschikbaar. In eerste instantie praat u met een chatbot. Als deze er niet uitkomt, wordt het gesprek overgenomen door een klantenservice medewerker van ABN-AMRO.

Afspraak met adviseur inplannen

Wanneer je een gesprek wilt met een adviseer van ABN-AMRO kunt u gemakkelijk via https://www.abnamro.nl/nl/prive/service-en-contact/maak-een-afspraak.html een afspraak maken. Kies eerst het onderwerp, waarvoor u een afspraak wilt maken en vul vervolgens het bijbehorende formulier in.

Na het invullen van het formulier, wordt u binnen 2 werkdagen gebeld om de afspraak in te plannen of te bevestigen.

Regel uw bankzaken online

Met uw ABN AMRO rekening kunt u zelf diverse bankzaken regelen. U kunt inloggen met alleen een identificatiecode! Hetzelfde geldt als u uw saldo wilt controleren, of contactgegevens wilt wijzigen. Het is allemaal zo gemakkelijk! Als je een nieuwe betaalpas of e-identificatie nodig hebt, ga dan naar de ABN-AMRO klantenservice pagina en ontdek hoe snel deze aanvragen worden afgehandeld.

ABN AMRO op Sociale Media

We zijn er 24/7 voor je, elke dag van het jaar! Als het niet in onze FAQ’s staat of als we je vraag niet kunnen beantwoorden op Facebook en Twitter, zijn er nog veel meer manieren om antwoorden van ABN AMRO te krijgen: YouTube is een geweldige manier om how-to video’s te bekijken. Via Instagram kunnen leden foto’s delen met vrienden. Google+ biedt een alternatief socialemediaplatform waarmee u in contact kunt komen met anderen die dezelfde interesses hebben en waar zij ook hun gedachten over die interesses kunnen posten. En LinkedIN verbindt professionals over de hele wereld door de vaardigheden van mensen in kaart te brengen, zodat volgers weten waar die mensen het meest gepassioneerd over zijn – inclusief bankdiensten zoals die van ons bij ABN AMRO Bank Nederland NV!

Meer over ABN Amro

ABN AMRO Group N.V., een Nederlandse bankgroep, is tijdens de kredietcrisis ontstaan door de samenvoeging van de Nederlandse vestigingen van Fortis en ABN AMRO. De voorzitter van de raad van bestuur is Gerrit Zalm, die leiding geeft aan dit bedrijf dat zijn wortels heeft in 1824, toen Koning Willem I de Nederlandse Handelmaatschappij (NHM) oprichtte. In 1964 fuseerde de NHM met de Twentsche Bank tot de Algemene Bank Nederland (ABN), die vervolgens de Amsterdamsche bank en de Rotterdamsche bank samenvoegde tot wat bekend zou worden als de Amrobank, alvorens in 1991 met de ABNM te fuseren tot de huidige naam; nu een van de grootste banken van Europa die internationaal actief is in Noord-Amerika via hundochteronderneming Amro Capital.

De ABN AMRO Group is volgens een rapport van Forbes uitgeroepen tot een van de 100 beste werkgevers van Europa voor 2012 en is tevens erkend als een van de meest duurzame banken ter wereld.

De groep biedt bedrijfs- en investeringsbankdiensten, private banking, retail banking (inclusief woningkredieten), verzekeringsdiensten en vermogensbeheer voor particulieren en institutionele beleggers. Een volledige dochteronderneming van de Nederlandse overheid bezit meer dan 99% van de aandelen van de ABN AMRO Group; met een marktkapitalisatie van €15 miljard in 2008 is het een van de grootste banken van Europa.

ABN AMRO Bank Nederland werd op 18 augustus 2007 opgericht toen ABN AMRO Holding NV fuseerde met Fortis Bank Nederland. De fusie bracht twee gelijkgestemde organisaties samen die een trotse traditie hebben op het gebied van financiële dienstverlening aan klanten uit alle geledingen van de samenleving – door hen te helpen hun financiën succesvol te beheren in verschillende levensfasen en door het leveren van uitstekende klantenservice op elk niveau.

Facebookpagina van ABN Amro

facebook abnamro
Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan ABN Amro
Bezoek het Facebook account van ABN Amro en stel direct jouw vraag.

Twitter van ABN Amro

twitter abn amro
Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan ABN Amro
Bezoek het Twitter account van ABN Amro en stel direct jouw vraag.

Website van ABN Amro

website abnamro.nl
Bezoek de website van ABN Amroom een antwoord te vinden op jouw vraag.
Of vul het contactformulier in op de website van ABN Amro om contact op te nemen.

Adresgegevens van ABN Amro

Dit bedrijf is gevestigd op het adres Gustav Mahlerlaan 10 Amsterdam 1082 PP.
Je kunt de exacte locatie van ABN Amro ook vinden via Google Maps.

Beoordelingen, Reviews & Klachten

13 reacties

  1. mijnheer ik heb mijn vakantie a.s zondag naar potugal moeten annuleren i.v.m overlijden van mijn zuster ik kan u de gegevens door sturen,ik heb een doorlopende reis en annuleringsverz bij jullie;verz pakket 52761743-polisnr 52761744.kosten van de reis waren transferkosten 60,-euro reiskosten 272,-euro ryanair zo 16jan 19.25 albufeira portugal flightnr Fr7412 reis geboekt bij mimosareizen.voor verdere info kunt u mij altijd mailen of bellen 0617861550.gr gwa maters

  2. Heel graag mijn mail beantwoorden a.u.b. Uw mail is heel overzichtelijk ,alleen hebben wij er geen verstand van.
    ik denk niet verwonderlijk voor boven de tachtig jaar.

  3. Als het mogelijk is wil ik mij jaaroverzichten : M.Bihari en of P. Bihari-Dihal van 2021.

    Alvast bedankt .

    De vriendelijke groet ,

    M.Bihari

  4. Vindt u een tariefverhoging van meer dan 50% per 1 juli aanstaande in deze financieel toch al moeilijke tijd,
    niet absurd hoog ? Ik verneem graag uw verklaring, wat hier de reden van is.

  5. Ik heb vorige week dinsdag een nieuwe pinpas aangevraagd omdat het plastic cover rafelt. Dit zou er binnen 3 dagen zijn. Wilt u deze nu per 24 uurs post opsturen, daar hij niet in de post van vandaag zat. Ik ga vrijdag een paar dagen weg en heb die nodig.

    Wilt u even bevestigen dat dit in orde komt.

  6. Ik heb nieuwe pinpas aangevraagd NL72ABNA ……….762
    Vorige week 17 -5
    Zou binnen 3 dagen geleverd worden.
    Wilt u die nu met een 24 uurs dienst bezorgen.

  7. Ben al de hele dag bezich kontact met de Bank te krijgen voor het adres van de afdeling fraude moed een politie report opsturen

  8. Wij zijn 75 en 79 jaar oud. Mijn vrouw was haar pincode kwijt. Alzo werd haar pas geblokkeerd op vrijdag 10-06-2022. Bij thuis komst haar pincode gevonden, doch was niet meer bruikbaar. Hoe ook geprobeerd, via e.detifier o.i.d. of bij pinautomaat op de computer, niets hielp. Telefonisch contact gezocht, viel ook niet mee, maar toch gevonden. Medewerker vroeg hemd van het lijf en uiteindelijk deelde hij mee dat de bankpas gedeblokkeerd was. Fijn! Echter, steeds als we de pas hoe dan ook gebruikte, steeds hetzelfde op het scherm, elk scherm, Pinpas geblokkeerd. Geprobeerd om te schatten. Ook dat hielp mij niet. Ten einde raad geld geleend van zoon om de nodige boodschappen te kunnen doen voor het weekend. Gezocht naar een bankkantoor voor hulp. Ook dat valt niet mee. Dichtbij zijnde kantoor zou in Amersfoort zijn, want alle kantoren in de omgeving van de gemeente De Bilt en Zeist zijn opgeheven. Amersfoort was niet te vinden volgens een onduidelijke kaart van de bank. Waar is in godsnaam een een ABN bank die voor ons te bereiken is, Utrecht? Wil de bank nog wel particulieren ontvangen en helpen?

  9. het lukt mij niet in te loggen. ik kan dus ook niet via wápp met u communiceren.
    uw telefoon is zoals gewoonlijk onbereikbaar. De ABN is met afstand van de 3 systeembanken de slechtse.
    Ik begon de dag goed geluimd, maar na het proberen een betaling te regelen via de ABN is mijn humeur depressiever dan het weer buiten!

    Kunt u mij met spoed terugbellen!!

  10. 0900-0024 is op werkdagen bereikbaar tot 17.30 , mooi niet. Als ik het nummer bel, krijg ik te horen: wij kunnen u helaas niet te woord staan, probeer het later. Ik heb met tussenposes dit nummer gebeld en ik krijg steeds de zelfde boodschap te horen. Bedankt voor deze “klantvriendelijkheid. ”
    Ik ga nu de seniorenlijn bellen en ik ben benieuwd wat ik te horen krijg.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *