Zilverenkruis

Zilverenkruis Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (6) Reviews

Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: tussen 08:00 en 21:00 uur

Dinsdag: tussen 08:00 en 21:00 uur

Woensdag: tussen 08:00 en 21:00 uur

Donderdag: tussen 08:00 en 21:00 uur

Vrijdag: tussen 08:00 en 21:00 uur

Zaterdag: tussen 10:00 en 14:00 uur

Zondag: Gesloten

Belkosten: lokaal tarief

Contact opnemen met Zilveren Kruis

Het Zilveren Kruis is een bekende zorgverzekeraar in Nederland. Sinds de fusie met de AVCB-groep maken ze nu deel uit van de Achmea Holding BV. De zorgverzekeraar bestaat uit twee onderdelen: Zilveren Kruis Achmea en Zilveren Kruis Ziezo. Onder de Achmea Holding BV. vallen verschillende Nederlandse verzekeringsmerken zoals:

  • Zilveren Kruis
  • FBTO
  • Centraal Beheer Achmea
  • Staalbankiers
  • Kiemer
  • InShared
  • Avero Achmea

Door de omzetten van deze merken is Achmea de marktleider in de verzekeringsbranche van Nederland. Behalve in Nederland hebben ze ook nog vestigingen in zeven andere Europese landen. De doelstelling van het bedrijf is het opkopen van kwalitatief hoogwaardige zorg voor hun klanten tegen een betaalbare premie.

Zilveren Kruis Contact

Je kunt eenvoudig en snel contact opnemen met de klantenservice van Zilveren Kruis door te bellen naar het nummer 071-7510052. Je kunt bijvoorbeeld vragen stellen over de volgende zaken:

  • Of je wel of niet een medische keuring nodig hebt
  • Het overstappen naar een andere zorgverzekeraar
  • De kosten van de verzekeringen
  • Tot wanneer je mag overstappen en informatie over afmelding

Wanneer je van plan bent om over te stappen, is het erg belangrijk dat je alle informatie hebt voordat je deze stap neemt. Je moet dan ook alle kleine letters lezen. Hier zitten vaak onduidelijkheden in die je dan kunt bespreken met één van de medewerkers. Laat je goed adviseren voordat je een zorgverzekeraar kiest. Zilveren Kruis heeft een gevarieerd dienstenpakket dat onderscheid maakt tussen zakelijk en particulier. Je kunt contact opnemen over de volgende pakketten:

  • Basis en Basis plus verzekering
  • Aanvullende verzekering
  • Tandarts verzekering
  • Reisverzekering
  • Autoverzekering
  • Woonverzekering
  • AOV voor ZZP’ers

Het Zilveren Kruis heeft dus erg veel verschillende soorten verzekeringen, waaronder een reisverzekering. Hierdoor kun je zorgeloos genieten van je vakantie. Een reisverzekering is niet verplicht, maar wordt erg aangeraden. Informeer naar een reisverzekering die bij jou past bij de klantenservice.

Hoe kun je de klantenservice van Zilveren Kruis bereiken

Het telefoonnummer van het Zilveren Kruis is 071-7510052 en is bereikbaar 7 dagen in de week, 24 uur per dag. Ook in het weekend dus. Er staat dus altijd klantvriendelijk en professioneel personeel klaar die jou kan helpen met je vraag of probleem. Dit is dan ook de snelste manier om in contact te komen met de klantenservice van Zilveren Kruis. De medewerkers krijgen zo ook een duidelijker beeld van je probleem en kunnen je zo beter helpen door de juiste adviezen te geven. Wil je meer weten over bepaalde pakketten of over jouw premie? Geen probleem, je wordt altijd snel geholpen.

Daarnaast kun je ook op andere manieren gebruik maken van de producten en diensten van de zorgverzekeraar. Op de algemene website (www.zilverenkruis.nl) kun je bijvoorbeeld zelf je premie berekenen. Verder zijn er nog meer manieren om voor contact met klantenondersteuning van het het Zilveren Kruis, zoals:

  • Een klachtenformulier op de website
  • Een forum om ervaringen te delen met anderen
  • E-mail
  • Via de chat op de website
  • Facebook
  • Twitter
  • Per post
  • WhatsApp

Facebookpagina van Zilverenkruis

zilverenkruis
Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Zilverenkruis
Bezoek het Facebook account van Zilverenkruis en stel direct jouw vraag.

Twitter van Zilverenkruis

zilverenkruis
Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Zilverenkruis
Bezoek het Twitter account van Zilverenkruis en stel direct jouw vraag.

Website van Zilverenkruis

zilverenkruis.nl
Bezoek de website van Zilverenkruisom een antwoord te vinden op jouw vraag.
Of vul het contactformulier in op de website van Zilverenkruis om contact op te nemen.

Adresgegevens van Zilverenkruis

Dit bedrijf is gevestigd op het adres Dellaertweg 1 2316WZ Leiden.
Je kunt de exacte locatie van Zilverenkruis ook vinden via Google Maps.

Beoordelingen, Reviews & Klachten

6 reacties

  1. Geachte,

    Tijdens het zwerfvuilrapen in mijn gemeente heb ik een zorgpas gevonden.
    Mijn vraag is: moet/mag ik die opsturen of moet ik die vernietigen ??
    Paseigenaar is : pers ind nummer 268359726.
    Card id nummer: 80528033110008494560

    Met vriendelijke groet,

    Frans.

  2. Betreft: mevrouw H. Slotboom Hoogenhuizen
    Geb.datum: 23-08-1955
    Relatienummer: 162872798
    Zijn de Dermatologen van ZGV Ede/ poli Veenendaal niet gecontracteerd door u, aangezien we een factuur met eigen bijdrage van ruim 300 euro hebben gehad.
    Er was een verwijzing door de huisarts met als reden een verdacht gezwelletje in het rechter oor, ze heeft nu 2x een behandeling gehad en er volgen er nog meer door een kraakbeenontsteking aan het oor.
    Is deze eigen bijdrage wel terecht?
    Ik hoor graag van u.

  3. Beste heer/mevrouw, mijn registratienummer is 156496704 en ik wil een pasje van Ziverkruis voor mijn zoon die het spoed nodig heeft. Hij is Avinash Kishan Goeptar geboren op 05-03-1994 en wonende te Zaanztraat 49 postcode 2515 TM Den Haag. Hij heeft eerder nog nooit zo’n pas van jullie ontvangen. Graag hoor ik het van jullie wanneer het is opgestuurd.

  4. Beste lezer,

    mijn buurman, die bij een andere instantie is verzekerd, heeft een rollator gratis te leen gekregen.
    Het idee lijkt ook voor mij erg aantrekkelijk en zou graag willen weten of de mogelijkheid ook bij ZILVERKRUIS ook is aanwezig.
    Graag verneem ik uw reactie, waarvoor ik u bij voorbaat bedank.
    Met vriendelijke groeten,

    Mw G Smit-Duce
    Molenweide 12
    1902 CG Castricum
    [email protected]

  5. Gaarne uitschrijven als meedenker, voel mij niet thuis in onderwerpen en beleid. Met name ook A-1. Oorspronkelijk beleid: zelf doen, nieuw beleid, door A-1 (is niet zelf doen). Ik behoor tot uw oudste klanten en het klikt niet altijd, dat ben je kwijt als anderen voor je gaan denken. Ik denk zelf, al bijna 93 jaren lang. Lach nu maar, maar ik doe dat in mijn vuistje.

    PS : ik blijf gewoon lid !
    Goede zaken…

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *