Wehkamp contact is er voor al je vragen
Het bekende online warenhuis uit Zwolle heeft een klantenservice om de klanten nog beter van dienst te kunnen zijn. Het is van groot belang om in gesprek met de klant te zijn en te blijven. Op elk gebied kun je jouw vraag en opmerking kwijt aan gekwalificeerde medewerkers. Ze luisteren met oprechte interesse naar de klant en komen met een oplossingsgericht antwoord.
Wehkamp contact in de praktijk
Het is erg gemakkelijk om in contact te komen met de klantenservice van Wehkamp. Het enige wat je hoeft te doen, is het telefoonnummer te bellen: 038-8454545.
De gemiddelde wachttijd bedraagt gemiddeld minder dan twee minuten. Je kunt voor bijna elke vraag terecht, denk bijvoorbeeld aan:
- Bestellen
- Bezorgen en afhalen
- Retourneren
- Garantie en reparatie
- Betaalmogelijkheden
- Acties en prijsvragen
Wehkamp klantenservice
De klantenservice van Wehkamp is erg goed te bereiken. Ze zijn zeven dagen per week van 08:00 uur tot 23:00 uur te bereiken. Dus ook wanneer je overdag niet in de gelegenheid bent om met de klantenservice te bellen, kun je ze ’s avonds alsnog bereiken. Te allen tijden zijn er genoeg mensen aanwezig zodat er altijd iemand is die jou te woord kan staan en kan helpen. Hierdoor hoef je nooit te lang te wachten tot je geholpen kan worden.
Het telefoonnummer van de Wehkamp klantenservice
Voor alle vragen, opmerkingen of andere zaken is er één nummer waar je naar kunt bellen: 038-8454545. Er is bewust gekozen voor een centraal nummer omdat je dan altijd iemand aan de lijn krijgt die precies weet aan wie je doorverbonden moet worden. Wanneer er meerdere telefoonnummers zijn waar je uit kunt kiezen, loop je de kans om het verkeerde nummer te kiezen voor de vraag die je wilt stellen. Er kan niet altijd doorverbonden worden waardoor de klant opnieuw moet bellen en dus ook opnieuw moet wachten. Eén centraal telefoonnummer voorkomt dit probleem. Alle telefonisten zijn getraind en op de hoogte van alle interne afdelingen en communicatielijnen binnen Wehkamp. Daarnaast zijn ze persoonlijk en betrokken waardoor je als klant centraal staat in het gesprek.
Wehkamp telefoon
Wehkamp wordt het meest gebeld met vragen over bestellingen. Mensen willen graag weten wanneer ze hun bestelling binnen krijgen en bellen regelmatig om dit te checken. Ook omdat ze dan weten wanneer ze thuis moeten zijn om de bestelling in ontvangst te nemen. De klantenservice wordt ook veel gebeld met vragen over het retourneren van bestellingen en over de garantie die men op bepaalde artikelen heeft. Daarnaast worden er ook veel vragen gesteld over betalingen en betalingsmogelijkheden.
Wanneer je liever niet wilt bellen, kun je ook op de website kijken voor meer informatie: www.wehkamp.nl. Hier staat ook een lijst met veelgestelde vragen en antwoorden hierop. Er zijn dus veel verschillende mogelijkheden waarop je geholpen kunt worden. Het is een bedrijf dat met de tijd meegaat en de juiste tijd en aandacht geeft aan haar klanten. Hierdoor voel je je als klant hier snel thuis, omdat Wehkamp voor je klaarstaat.
2 reacties
[email protected] u mij een catalogus sturen per online
dames kleding etc schoenen etc
Onze dochter Stefanie Starrenburg-Noordhuizen heeft op 29 mei 2023 een laptoptas voor mijn verjaardag (de vader) besteld. Een Enrico Benetti 17 inch Caen cognac voor € 47.99. Ik heb een laptop van 17 inch en helaas past die niet in de tas. De maten van onze laptop zijn breed 42 cm. en dwars 29 cm. Ik heb op jullie site gezocht naar een grotere maat, die helaas voor een dergelijke prijs niet beschikbaar is. De zak waar de tas inzat heeft onze dochter die in Oegstgeest woont. Twee uur rijden van ons adres in Hasselt Ov. Is het mogelijk dat ik (de vader) de tas kom langsbrengen in Zwolle? Zo ja, waar moet ik dan naar toe. Gaarne doe ik een beroep op uw coulance. Het bestelnummer is: 260308317. Ik hoor graag van U wat er mogelijk is. Met vriendelijke groet.