logo viaplay

Viaplay Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (30) Reviews

Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: Vanaf 12:00 t/m 19:00 uur

Dinsdag: Vanaf 12:00 t/m 19:00 uur

Woensdag: Vanaf 12:00 t/m 19:00 uur

Donderdag: Vanaf 12:00 t/m 19:00 uur

Vrijdag: Vanaf 12:00 t/m 19:00 uur

Zaterdag: Vanaf 12:00 t/m 19:00 uur

Zondag: Vanaf 12:00 t/m 19:00 uur

Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Viaplay: Scandinavische streaminggigant verovert de markt

Viaplay is een toonaangevende Scandinavische streamingdienst die sinds haar oprichting in 2007 snel aan populariteit heeft gewonnen. Met een uitgebreide selectie van films, series, sportevenementen en kinderprogramma’s is Viaplay een one-stop-shop voor entertainmentliefhebbers. In dit artikel bespreken we het aanbod van Viaplay, de klantenservice en enkele veelgestelde vragen over de dienst.

Een breed scala aan content

Viaplay onderscheidt zich door een indrukwekkend scala aan content aan te bieden. Gebruikers kunnen genieten van een uitgebreid aanbod aan films en series, waaronder zowel internationale hits als lokale Scandinavische producties. Viaplay Originals biedt bovendien unieke en exclusieve content die nergens anders te vinden is.

Sportliefhebbers kunnen hun hart ophalen met het uitgebreide sportaanbod, inclusief live-evenementen en hoogtepunten van voetbal, Formule 1, golf, tennis en meer. Kinderen kunnen zich vermaken met een grote selectie aan tekenfilms, educatieve programma’s en kinderfilms.

Klantenservice en contact

Viaplay staat bekend om haar uitstekende klantenservice. Gebruikers kunnen op verschillende manieren contact opnemen met het ondersteuningsteam. De snelste en meest efficiënte methode is de live chat op de Viaplay-website. Deze is 24/7 bereikbaar, en het team staat klaar om eventuele vragen of problemen op te lossen.

Daarnaast kunnen klanten contact opnemen via e-mail of sociale media. Het is ook mogelijk om telefonisch contact op te nemen met de klantenservice, hoewel dit beperkt is tot kantooruren. Het is belangrijk om te vermelden dat de klantenservice in meerdere talen beschikbaar is, waaronder Engels, Zweeds, Noors, Deens en Fins.

Veelgestelde vragen en problemen

Hoe maak ik een account aan bij Viaplay?

Ga naar de Viaplay-website en klik op ‘Probeer nu’. Volg de instructies om je account aan te maken. Er is een gratis proefperiode beschikbaar, zodat je de dienst kunt uitproberen voordat je besluit om een abonnement af te sluiten.

Wat zijn de kosten van een Viaplay-abonnement?

De kosten van een Viaplay-abonnement variëren afhankelijk van het gekozen pakket. Er zijn verschillende pakketten beschikbaar, zoals film en serie, sport en een totaalpakket. De prijzen kunnen verschillen per land, dus bezoek de Viaplay-website voor de exacte tarieven in jouw regio.

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

Je kunt je abonnement op Viaplay op elk moment opzeggen door in te loggen op je account, naar ‘Mijn account’ te gaan en de optie ‘Abonnement opzeggen’ te selecteren. Houd er rekening mee dat je toegang tot de dienst behoudt tot het einde van de huidige factureringsperiode.

Is Viaplay beschikbaar op verschillende apparaten?

Ja, Viaplay is beschikbaar op een breed scala aan apparaten, waaronder smartphones, tablets, computers, smart-tv’s, Apple TV, Chromecast en spelconsoles zoals PlayStation en Xbox. Download simpelweg de Viaplay-app op je gewenste apparaat en log in met je accountgegevens om toegang te krijgen tot de content.

Wat moet ik doen als ik problemen ondervind met het streamen?

Als je problemen ondervindt met het streamen, volg dan deze stappen:

  1. Controleer of je een stabiele internetverbinding hebt en voldoet aan de minimale snelheidsvereisten voor streaming.
  2. Probeer de app te sluiten en opnieuw te openen.
  3. Start je apparaat opnieuw op.
  4. Controleer op updates voor de Viaplay-app en je apparaat.
  5. Als het probleem aanhoudt, neem dan contact op met de Viaplay klantenservice.

Kan ik content downloaden om offline te bekijken?

Ja, met Viaplay is het mogelijk om geselecteerde films, series en kinderprogramma’s te downloaden om offline te bekijken op smartphones en tablets. Houd er rekening mee dat niet alle content beschikbaar is voor offline weergave vanwege licentierechten.

Prominente streamingsdienst

Viaplay heeft zichzelf gevestigd als een prominente streamingdienst in Scandinavië en daarbuiten, dankzij het uitgebreide aanbod aan films, series, sportevenementen en kinderprogramma’s. De uitstekende klantenservice en het gebruiksgemak maken Viaplay een aantrekkelijke keuze voor iedereen die op zoek is naar een alles-in-één entertainmentplatform. Als je nog geen Viaplay-abonnee bent, is het zeker de moeite waard om de gratis proefperiode te proberen en zelf te ontdekken wat deze streaminggigant te bieden heeft.

Facebookpagina van Viaplay

facebook viaplay
Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Viaplay
Bezoek het Facebook account van Viaplay en stel direct jouw vraag.

Twitter van Viaplay

twitter viaplay
Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Viaplay
Bezoek het Twitter account van Viaplay en stel direct jouw vraag.

Website van Viaplay

website viaplay
Bezoek de website van Viaplayom een antwoord te vinden op jouw vraag.
Of vul het contactformulier in op de website van Viaplay om contact op te nemen.

Adresgegevens van Viaplay

Dit bedrijf is gevestigd op het adres RINGVÄGEN 52, 118 67 Stockholm, Sweden.
Je kunt de exacte locatie van Viaplay ook vinden via Google Maps.

Beoordelingen, Reviews & Klachten

30 reacties

  1. Wat is dit voor bullshit een internationaal bedrijf weigert de Viaplay dienst in het buitenland af te leveren. Nee dan moet je een VPN provider in Nederland nemen om vervolgens tegen de restrictie An te lopen WIJ CONSTATEREN DAT ER EEN VPN VERBINDING WORDT GEBRUIKT?!!!? Wat had je dan anders verwacht, jullie stellen het zelf voor, 😡 waarom betalen wij voor zaken die niet bruikbaar zijn… Dit is klant onvriendelijk en sterk misleidend buiten de tegenvallende kwaliteit…

  2. hallo ik heb een abbonement bij via play voor 1 jaar voor € 10,47 p/m dat 26-2-2024 afloopt
    nu wil ik door gaan met de nieuwe aanbieding van € 12,79 p/m voor 1 jaar
    wat moet ik doen?

  3. Viaplay staat bekend om haar uitstekende klantenservice! Dit zijn jullie eigen woorden.
    Nou daar is niets van waar.
    Jullie telefonisch proberen tebereiken … Na bandje afluisteren hoor je meteen tuut, tuuut. tuut en de verbinding wordt verbroken
    Wat nou uitstekende klantenservice

  4. Ik heb geprobeerd te bellen, na bandje te luisteren wordt de verbinding verbroken.
    Via Whatsapp kan ik jullie niet uitnodigen, gaan dan door naar SMS met het verzoek Whatsapp te installeren. Dit was uiteraard al gedaan.
    Heb vorige week gemail, krijg geen antwoord op mijn vraag.
    Via Messenger krijg ik ook geen contact met jullie.
    Kunnen jullie mij berichten via mijn mail??????????

  5. Gelukkig is er bij Viaplay niks veranderd wat betreft de slechte kwaliteit van de beelden, maar de prijs is wel hoger geworden.
    Ook het commentaar van Alard Kalff is hetzelfde gebleven. Ruil die vent toch in voor Olaf Mol!!

  6. Service momenteel alles behalve wat je ervan mag verwachten.
    – telefonisch niet bereikbaar
    – via chat niemand bereikbaar
    – via mail wordt er niet gereageerd.

    Bedrijf heeft geen bestaansrecht op deze manier.

  7. Hallo
    Ik kan alleen op de laptop inloggen. Het lukt niet om op de smart tv in te loggen, ook niet op mijn mobiel. Wat kan het probleem zijn.

  8. HEB VIAPLAY VIA ZIGGO AFGESLOTEN MAAR ZE HEBBEN DE UITZENDING GESTOPT SINDS 25-02-2024 / DAAR KWAMEN WE OP 02-03-2024 ACHTER TOEN WE FORMULE 1 WILDE KIJKEN . CONTACT GEHAD MET ZIGGO . OOK ZIJ HIELPEN JE NIET VERDER , DUS HEB NU , ALLES STOP GEZET , EN MET JE KLACHT WORDT NIKS GEDAAN !! OOK KRIJG IK GEEN GELD TERUG , JE HEBT GEWOONWEG TE MAKEN MET OPLICHTERS VIAPLAY EN ZIGGO ECT.

  9. probeer in contact te komen met viaplay telefonisch zijn ze gesloten volgens het bandje maar ze zijn telefonisch bereikbaar van 14 tot 18 het is nu 15 uur. zit al anderhalf uur te wachten op een medewerker in de chat.
    en via facebook reageren ze ook niet.
    IK WIL VAN MIJN ABONNEMENT AF

  10. Het is niet vreemd dat het financieel slecht gaat met viaplay. Met zo’n service haken mensen ook af. Net geprobeerd te bellen, maar alleen doordeweeks te bereiken. Maar info geeft aan dat ze gewoon te bereiken zouden moeten zijn. Ik zeg viaplay ga zo door en je tekent je ondergang!

  11. Wat hebben jullie dat slecht voor elkaar tijdens de race van F1, niet eens normaal kunnen kijken tijdens het streamen. Er zijn kanalen die het beter doen viaplay, dus doe wat aan jullie service!!

  12. Wie kan mij helpen om de formule 1 voetbal etc weer te kunnen streamen op mijn tv? Kan de content niet laden ( staat er als ik iets live of terug wil kijken ) op de laptop en telefoon wel ( I Phone ) mijn Google chrome cast is goed alles opnieuw opgestart alles geprobeerd.

    De klantenservice is niet te bereiken zo slecht!!! 30 min in de wacht word de verbinding verbroken via de mail hoor ik al een week niks en ik betaal al een jaar 15.99 en geen nieuwe aanbieding kan ik krijgen of word aangeboden.
    Ik ben het met jullie allemaal eens dit is toch niet normaal???

  13. Oplichtersbende!
    Op 29 februari abonnement af willen sluiten. De 1e mobiele betaling verliep volgens een melding niet goed. Nog een poging gedaan. Ook die verliep niet goed.
    Toen maar via een andere site aangemeld, en jawel hoor….., na eerst 1 cent te hebben getransfereerd ter controle, was ik abonnee geworden en kon streamen.
    Toen ik hierna mijn bankrekening nakeek, zag ik dat de bedragen van de mobiele betalingen ( 2 x 12,79) gewoon waren afgeschreven.
    DIE WIL IK DUS GRAAG TERUG!! Want inmiddels is het DERDE keer dat die 12,79 van mijn rekening is afgeschreven!

    MAAR TE BEREIKEN VIA MAIL, CHAT TELEFOON OF ANDERSZINS IS DIE KLERENBENDE NIET!

  14. Goedemorgen,,,
    Wat zit ik me te ergeren aan 1 commentator die het ALTIJD over Hamilton heeft , alsof het een afgod is.
    Walchelijk!!!!
    Hoop dat Olav Mol of Tom Coronel deze Hamiltonpijper gaat vervangen .
    Zó jammer dat ik niet op mijn gemak de race kan kijken.

  15. Ik krijg geen verbinding met de F1 Grand Prix van Canada. Ik heb nu 2 jaar abonnement, tot nu toe alleen ELLENDE. Waarom krijg ik geen live verbinding. Het is me nog nooit gelukt om direct in te loggen. Vandaag al helemaal niet.

  16. Voor de tweede dag achter elkaar probeerden we vandaag, 16-07-2024 naar het programma Flying Doctors te kijken. Net zoals gisteren kregen we alleen een zeer lange reclame voor een douchekop te zien, wat andere reclame en vervolgens een stukje Mc.Leods daughters. Wat een sof zeg, waarom doen jullie niet wat jullie in de planning zetten?

  17. Het commentaar bij F1 van Melroy Heemskerk is tenenkrommend slecht. Hij doet alsof hij veelvoudig wereldkampioen F1 is, tevens is zijn Nederlands voor een commentator van een treurigmakend laag niveau. Betweterig en pedant vindt jij zichzelf oh zo goed. Ik hoor dan toch liever Allard Kalf of Olaf Mol.

  18. Shame on you Via play today is the formula 1 on Dutch tv and Thay can subtiele all the Race and you can,t for us deaf people we pay allotted and you can,t even serve a probably subtitles for us ? So I,m glad that we stopped Viaplay account now we Watch for free and we can read subtiele on Dutch TV

  19. Heb Viaplay met NL abbo. Kan F1 kijken in Zweden met zeer slechte kwaliteit.
    Ben nu in NL, kan helemaal niets kijken ivm locatie waar ik ben. Ik ben verdomme in NEDERLAND !!!!!

  20. waar moet er tv series uit gezonden worden op de tijd dat het programma moet beginnen kan het niet de laatste 5 minuten van de tijd zijn dat het programma gaat begingen zou dit erg fijn vinden dan kan de programmering op tijd beginen

  21. IK WIL OPZEGGEN ***!!! NERGENS EEN MOGELIJKHEID DIT VIA JULLIE SITE TE DOEN. Melding bij opzeggen” moeps er is iets misgegaan”…… wordt vervolgd!

Geef een reactie

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *