verisure logo

Verisure Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (41) Reviews

Contact Via Messenger
Contact via Whatsapp

Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: 24/7 bereikbaar

Dinsdag: 24/7 bereikbaar

Woensdag: 24/7 bereikbaar

Donderdag: 24/7 bereikbaar

Vrijdag: 24/7 bereikbaar

Zaterdag: 24/7 bereikbaar

Zondag: 24/7 bereikbaar

Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Over Verisure

Verisure is een bedrijf dat alarmdiensten aanbied, aan bedrijven en particulieren. De gemiddelde reactietijd van de meldkamer is 29 seconden. Daarnaast is de alarmcentrale 24/7 bereikbaar. Met de Verisure App heb je altijd controle via je telefoon, waar je ook bent. Nadat een melding binnenkomt bij de alarmcentrale, start het veiligheidsprotocol en wordt de melding geverifieerd. Als er sprake is van een noodsituatie, wordt de politie binnen enkele seconden op de hoogte gebracht en een survaeilant naar de plaats gestuurd.

Verisure Alarm

Op de producten van Verisure, zit een speciale alarmknop. Deze kun je indrukken in geval van nood. Er wordt direct hulp gestuurd, politie, brandweer of ambulance.

Op producten van Verisure zit levenslange garantie. Zo weet je zeker dat je Verisure alarm, altijd in perfecte staat is.

Je kunt jouw alarm controleren met de Verisure App, die je kunt downloaden uit de App Store of Google Play store. Je hebt zo toegang, waar en wanneer je maar wilt. Je kunt zo eenvoudig het alarm aan en uitschakelen, zien wie er in en uit gaat en lampen of andere elektrische apparaten bedienen.

Verisure Prijzen

De Verisure prijzen lopen erg uiteen. Dit komt, omdat het bedrijf tal van extra functies aanbiedt. Ook zijn er speciale abonnementen voor particulieren en bedrijven. Om te weten te komen wat de kosten voor jouw woning of bedrijf zullen zijn, kun je via de website van Verisure een offerte op maat aanvragen. Het bedrijf bied regelmatig flinke kortingen aan, voor nieuwe klanten.

Bij de prijs zit een kosteloze beveilingsstudie inbegrepen. Één van de specialisten komt bij je langs om te kijken wat er nodig is qua beveiliging. Je ontvangt een op maat gemaakt alarmsysteem. De montage en aansluiting wordt voor je verzorgd. Ongeacht het type systeem en de prijs, sta je 24/7 in verbinding met de meldkamer. Ook doorschakeling naar alarmdiensten van de politie, brandweer en ambulance zijn inbegrepen. En tot slot wordt er altijd levenslange garantie geboden.

Verisure Opzeggen

Verisure hanteert een opzegtermijn van 1 maand voor het verstrijken van de overeengekomen contractduur. Opzeggen van Verisure kan per telefoon op 088 088 8989 of per e-mail via [email protected]. Ben je te laat met opzeggen, wordt het contract stilzwijgend met één jaar verlengt.

Verisure Ervaringen

Op het internet veel positieve ervaringen te vinden over het gebruik van Verisure Alarmdiensten. Onderaan deze website kun je ervaringen lezen van onze bezoekers. Heb je zelf een positieve of juist negatieve ervaring met Verisure? Laat onderaan deze pagina een review achter, zodat onze bezoekers kennis kunnen nemen van jouw ervaring.

Verisure Klantenservice

De Verisure klantenservice is bereikbaar op het telefoonnummer 088 088 8999. Dit nummer is bedoeld voor bestaande klanten. Als je nog geen klant bent, kun je bellen naar het telefoonnummer 088 088 8989. Als je graag een offerte wilt ontvangen, kun je deze het beste aanvragen via de website. Je kunt dan precies aangeven wat je wensen zijn.

In totaal heeft Verisure 20 kantoren, verspreid over heel Nederland. Verisure Nederland is een onderdeel van Securitas Direct Groep. Dit bedrijf is in 16 landen actief en beveiligd inmiddels bedrijven en woningen van meer dan 3 miljoen klanten.

Wil je contact met een lokale vestiging? Kijk dan op de website van Verisure voor de contactgegevens van een vestiging bij je in de buurt.

Wil je graag een e-mail sturen dan kan dit naar [email protected].

Facebookpagina van Verisure

verisure facebook
Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Verisure
Bezoek het Facebook account van Verisure en stel direct jouw vraag.

Twitter van Verisure

verisure twitter
Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Verisure
Bezoek het Twitter account van Verisure en stel direct jouw vraag.

Website van Verisure

verisure website
Bezoek de website van Verisureom een antwoord te vinden op jouw vraag.
Of vul het contactformulier in op de website van Verisure om contact op te nemen.

Adresgegevens van Verisure

Dit bedrijf is gevestigd op het adres Burgemeester Stramanweg 108, 1101 AA Amsterdam.
Je kunt de exacte locatie van Verisure ook vinden via Google Maps.

Beoordelingen, Reviews & Klachten

41 reacties

  1. Ik word steeds gebeld door Verisure . Dat is heel ongelukkig want vanwege mn gehoorgebrek kan ik geen telefonische gesprekken voeren.

    Het is heel jammerlijk dat er geen manier is om via email of webformulier contact op te nemen met Verisure.

    Facebook en Twitter zijn geen manieren om contact te leggen met klantenservice, deze zijn voor promotiedoeleinden.

  2. Kunnen jullie aub die verschrikkelijke radioreklame stopzetten. Het is werkelijk gekmakend en zeker geen aanbeveling voor jullie producten. Het is inspelen op – en daarmee aanwakkeren van – angstgevoelens die te veel mensen nodeloos hebben, stop daarmee!

  3. Als bestaande klant tel je niet meer mee!!!
    In de tweede week januari ben ik gebeld door verkoop van Verisure met de vraag of ik interesse had in een nieuwe deurbel en buitencamera voor de prijs van 199€ en daar krijg je bij dat ze het bestaande systeem ook gelijk vernieuwen.
    Mooie deal dacht ik, dus doen.
    Afspraak met monteur binnen twee weken top dacht ik.
    Monteur kwam maar zonder deurbel en buitencamera jammer.
    De monteur ging aan het werk en na 4 uur was het bestaande systeem vervangen (dacht ik)
    De kleine contacten zijn niet vervangen en toen begon de ellende, storing over storing dus bellen.
    Ja wij sturen een monteur op 1 april en ik vroeg nog is dit een grapje je kunt toch een bestaande klant niet twee maanden met een waardeloos systeem laten zitten?
    Ja hoor dat kan wel.
    Nog mooier ik kreeg een factuur van 99€ voor het vervangen van het bestaande systeem waar ik niet van op de hoogte was, misschien een verkooptruck van de verkoper wie zal het zeggen.
    Inmiddels drie aanmaningen verder wacht ik nog steeds op 1 april als het maar geen grap wordt/is.
    Van vrienden weet ik als je een nieuwe klant belt staan ze binnen twee weken op de stoep, dan kan het wel maar ik denk dat de vele reclamekosten moeten worden terugverdiend.
    Jammer heel jammer

  4. Te pas en te onpas krijg ik in mijn mailbox reclame/advertentie van Verisure. Ik heb ze al diverse malen een mail gestuurd met de vraag hoe ze aan mijn mailadres komen ( trouwens nog nooit van hen gehoord) Natuurlijk geen antwoord van Verisure. Dus elke keer als ik weer wat in mijn mailbox vond, maar weer een mail naar Verisure. En de aanhouder wint, want ik kreeg tot mijn verbazing een mailbericht terug. Ze zouden mijn mailadres uit hun bestand verwijderen. Hoezo verwijderen, ik heb nog nooit contact met ze gehad. Dus het ging een tijdje goed, maar helaas bijna elke dag krijg ik weer van die troep in mijn mailbox. Hoe kan dit gestopt worden. Ik kan de reclame/advertentie niet naar Verisure terug sturen of blokkeren, alleen maar verwijderen.

  5. Ik wordt ziek van al die commercials van jullie. Alleen al daardoor moeten jullie apparaten te duur zijn. Ik heb behoefte aan dit soort apparatuur, maar zal die om deze reden nooit bij jullie kopen. Ik mail deze boodschap op een mail adres waar ik nooit kijk. Ik wijs vrienden en kennissen vanaf nu op het feit dat jullie merk veel goedkoper kan.en dus te duur is

  6. Vraagje ! Waarom krijg ik 90%van een passant voertuig dier of persoon geen geluids meld ? in het begin wel maar na een paar maanden niet meer ik heb ondertussen 3 maal telenet er bij gehaald! voor hen is WiFi en netverbinding100% in orde en beweren dat het in jullie systeem zit ! wat gaan jullie daar aan doen ? ik zou graag een voorstel horen dank bij voorbaat i mail adres is [email protected] groetjes Guido.

    1. Kunnen jullie stoppen met die @mail sturen ,zo bijdehand dat je uit wil schrijven en je komt op jullie site . Stop er onmiddellijk mee en ik wil jullie naam niet meer voorbij zien komen .!!!!!!
      Misselijk makend 🤮🤮🤮🤮😡😡😡😡

      1. Ik wil graag video deurbel van jullie.
        Kunnen jullie informatie opsturen, wat is bekijk en helderheid.
        Wij hebben al alarmsysteem van jullie

  7. Goedendag,

    Vraagje, ik ben al een paar jaar abonnee van verisure en automatisch incasso, maar heb hier over gebeld en ik zou een mail krijgen met een digitaal invulbare automatische incasso, want er was iets mis gegaan en get zou hersteld worden.
    Dit is nu al 3 weken geleden, nog niets veranderd en krijg nu een rekening toegestuurd en ook een SMS, dat ik kan betalen.
    Klopt het dat jullie nu met SMS betalingen komen, want tegenwoordig weet je niet meer wat echt is of Spam is.

  8. Ik wordt gebombardeerd door jullie reclame per mail.
    Ik wil dat dat stopt !!
    Ik verwacht dat jullie mijn emailadres verwijderen uit jullie bestand

  9. Kunnen jullie nu eens stoppen met die vervelende agressieve irritante reclame via mijn email
    op tv is het niet veel beter.

    Ik heb het verzoek meerdere malen aangekaart (telefonisch, per email)

  10. Kunnen jullie nu eens stoppen met die vervelende agressieve irritante reclame via mijn email
    op tv is het niet veel beter.

    Ik heb het verzoek meerdere malen aangekaart (telefonisch, per email)

    verwijder aub mijn email-adres

  11. Kunnen jullie die lawine aan mails laten stoppen. Wij worden belaagd door steeds verschillende afzenders met reclame hoe goed jullie bewaking wel is. Maar ik betwijfel dit zeer. Jullie zijn schijnbaar niet in staat je eigen naam goed te bewaken en steeds mensen lastig te laten vallen door deze onegwilde mails. .

  12. Ik ben 3weken klant en wil nu al opzeggen wat een waardeloze service er wordt beloofd terug te bellen maar na 3 keer zelf gebeld te hebben nog niks gehoord. Het is geld beuren en klaar je bestaat niet meer. Nog 10 maanden en dan klaar ermee.

    1. En dan moet je de apparatuur terug geven, kleine lettertjes apparatuur wordt nooit je eigendom is in bruikleen zegt men
      Heb 600 moeten betalen is voor de montage zegt men. Let op

      1. Oeh Kees, dat zeggen ze bij ons ook maar ik weet heel zeker dat onze verkoper zei: na 12 maanden zeg je het abonnement op en verlies je alleen de opvolging.
        Dit is niet doen wat beloofd en typeer ik als ordinaire oplichtingspraktijken

  13. Ik wordt voortdurend lastig gevallen met mails van Verisure waar ik niet om gevraagd heb. Stopzetten werkt niet (unsub).
    Daarnaast suggereert Verisure zaken die ze niet waarmaken.
    Wie kent een manier om deze gang van zaken te stoppen?

  14. Ook ik word om de haveklap gemaild door de achterlijke reclame van jullie kunnen jullie mij niet uit het systeem halen , en zo te lezen gaat het goed met jullie opdringende K reclame stop daar mee valt altijd negatief uit dus werf je geen klanten mee helaas , STOP ermee AUB

  15. Na telefonisch contact met Verisure het verzoek doorgegeven te stoppen met het versturen van e-mails met reclame en nu word ik gebombardeerd met reclamemail van jullie via andere “tussenpersonen”. Ik heb sinds een jaar een abonnement met de Ring Bell wat mij goed bevalt. Lijkt me een betere keus omdat de kosten van een abonnement veeeel lager zijn dan bij Verisure. En de politie wordt ingeschakeld, laat me niet lachen want die zijn zwaar onderbezet en zullen niet direct op een melding van een inbraak afkomen. Dus bij deze, haal me uit jullie e-mail bestand of ik ga verdere stappen ondernemen want wat Verisure doet is illegaal.

  16. Reagerend op het bericht van R. van Santen, ik word ongevraagd lastig gevallen met berichten over 250 vrijwilligers voor het testen van een alarmsysteem…..dit nu al bijna 2 maanden. Dat ze nu nog geen 250 vrijwilligers hebben gevonden zegt genoeg over verisure.
    Stop met deze ongevraagde mails, elke dag weer opnieuw, afmelden van de mailinglijsten kan niet……irritant volk dit.

  17. Goedendag ik vind de reclame van jullie dat via een hack systeem mijn computer binnen komt zo vreselijk dat ik besloot maatregels te nemen, dit is niet leuk meer om elke keer ongevraagd e-mails te moeten weg gooien en via deze hacker ontvang ik momenteel dagelijks zo veel van alles en nog wat, en elke keer onder een andere naam, vandaag was het Veilig Nederland dus ik dacht als oudere dat lees ik , het was niet van V,N. maar van jullie, Op dit manier reclame maken van de laagste tree laat mensen bij stil staan bij het feit, dat, jullie werken voor de veiligheid van mensen, maar dit spam is op geen enkele manier veilig toch? Ik zou echt wel een keer achter mijn oor krabben voordat ik een alarm van jullie zouden aanschaffen, dus hierbij laat ik weten dat dit reclame werkt echt niet, dit kost jullie klanten. Ik wil dat jullie mij uit jullie systeem verwijderen want als ik probeer af te melden via de bericht kwam eerst een rode scherm met een waarschuwing om niet verder te gaan, en laatste lukt het mij om een afmelding te doen maar zonder resultaat,

    1. I work in a hygiene profession and your salesmen walked straight into the sterile area to start harassing me about an alarm system i don’t need. Next time this happens I’ll be reporting your company to the GGD for health code violations.
      Stop sending people directly to the businesses, it’s a huge disruption of our time and your employees are make your business look unprofessional.

  18. Kan vERISURE niet stoppen met het bombarderen vane.m
    dit is belachelijk en zeker geen reclame op mijn e-mailadres voor verisure
    ik krijg dagelijks een of meerdere email van verisure verisure is niet in staat dit te soppen
    laat staan goed reageren op alarm. dit is een alarm situatie.

    Chris Rokven.

  19. Mijn Klacht:
    Hoewel ik mij afgemeld heb van Verisure nieuwsbrieven (waarvoor ik me naar mijn mening overigens NOOIT heb aangemeld) blijf ik deze rotzooi ontvangen, soms 5 stuks per dag.

    Gewenste Oplossing:
    Kappen met die spam!

  20. Verisure stop aub met die verschrikkelijke irritante spam mails te sturen.
    Voor ons juist een reden om nooit zaken met zo’n bedrijf te doen.. wekelijkse spam… bah

  21. Onlangs een compleet systeem gekocht met Arlo deurbel.
    De deurbel functioneert niet naar behoren en ik moet de batterij van de deurbel telkens opladen terwijl hij aan elektra is aangesloten.
    Nadat ik dit gemeld heb bij de Verisure installateur, melde hij dat ik contact op moest nemen met de klantenservice van Verisure.
    Hiermee contact opgenomen en ze vertelde mij dat een installateur met mij contact zou opnemen om de deurbel te demonteren, terug te nemen en het geld zou retourneren.
    Tot heden nog niemand gehoord of gezien. Heb inmiddels zelf de deurbel gedemonteerd en weer mooi terug ingepakt.
    Hij ligt bij mij thuis te wachten totdat ik werkelijk iemand van jullie kan bereiken.
    Voor installatie staan jullie gelijk aan de deur maar als er iets niet klopt …. ho maar.
    Graag contact opnemen aub!!

  22. Kunt u uw medewerkers vragen zich niet gevaarlijk te gedragen in het verkeer? Gisteren heeft een van uw medewerkers een dusdanig gedrag vertoond waardoor een zeer ernstig ongeluk had kunnen plaatsvinden. Er werd gebumperkleefd, er werd rechts ingehaald, er weer weer naar links over de streep geduwd met een auto naast zich, etc, etc.
    Ik neem niet aan dat u op deze wijze met uw bedrijfsnaam bekend wenst te staan. Dit was in de Zaanstreek rond half 3. Kenteken G-941-GX.

  23. Wat een waardeloze klantdienstverlening!!!
    Ik ben al enkele maanden bezig met het opzeggen van ons contract. Dat heb ik inmiddels al op meerdere momenten en op verschillende manieren bij meerdere afdelingen gedaan (telefoon, mail) maar er volgt gewoon geen reactie op of bevestiging van deze opzegging.
    Sterker nog, dit bedrijf blijft gewoon doorgaan met incasseren!
    Ik heb nu voor de eerste keer in mijn leven een review geschreven en een klacht ingediend bij een bedrijf.
    Mocht dit ook niets opleveren ga ik extern stappen ondernemen want ik ben het spuugzat!

  24. Heb V. per e-mail opgezegd, diverse e-mails gestuurd, men belooft binnen 5 werkdagen antwoord, nee dus en zo zijn we een paar weken verder.
    Betalingen geblokkeerd en “see you in court”, rustig achterover leunen.
    Klaas Drost

  25. Jammer van verisure opzeggen kan maar dam moet je 10 dagen wachten in die dagen belt een andere afdeling je terug, zo dat ze nog maand geld extra van je beuren . terwijl het naar een jaar op kunt zeggen wanneer je wilt . wij hebben honden waardoor alarm regelmatig wordt uit gezet daarvoor heb ik geen alarm genomen en ze wisten het bij aansluiting dat er twee honden liepen. daarvoor dat ik ook opzeg en dat ik geen geld betaal aan iets wat uit wordt uit gezet en niet functioneert op de dag dat je er niet bent , maar wel betaal , daarvoor is het te duur. in deze tijd. nu alles duurder wordt

  26. ook een paar keer gebeld naar dat *** bedrijf,voor opzegging na vier jaar wordt niets mee gedaan ja je kunt een abonnement krijgen voor de helft ,maar ik gaat stappen ondernemen bij een televisie programma,over de gang van zaken.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *