Neem contact op met UPS voor hulp en vragen
UPS staat voor United Parcel Service en is een bezorgdienst van pakketten die wereldwijd opereert. Ze zijn in Nederland dan ook één van de grootste bedrijven op de markt van pakketbezorging. Hieronder valt ook het klantcontactcentrum. Ook wanneer je in het buitenland bent, kun je contact opnemen met de Nederlandse klantenservice. Via de website www.ups.com kun je kiezen voor Nederland, waarna de site zich helemaal richt op Nederland. Ze hebben een efficiënt klantcontact centrum ontwikkeld waarbij alle klanten in één keer goed geholpen kunnen worden. De medewerkers luisteren goed naar het probleem of de vraag en bieden gepaste oplossingen en hulp. De feedback die ze krijgen, gebruiken ze om het klantcontact te verbeteren.
UPS contact is opgericht om de vragen van klanten te beantwoorden en om hulp te bieden. UPS contact is erg prettig voor mensen die vragen hebben over bepaalde zaken. Er staat vriendelijk en professioneel personeel voor je klaar om hulp te bieden bij problemen en om al je vragen te beantwoorden. UPS helpt iedereen die gebruik maakt van hun diensten.
UPC Klantenservice en waarvoor kun je de klantenservice bellen
De klantenservice van UPS is in het leven geroepen om klanten te helpen om problemen op te lossen en vragen te beantwoorden. Dit gebeurt op een professionele manier zonder dat de individuele klant uit het oog wordt verloren. De klanten worden regelmatig geschoold zodat zij op de hoogte blijven van alle ontwikkelingen binnen het bedrijf. Daarnaast krijgen zij ook persoonlijke training waardoor de consument altijd goed geholpen kan worden.
Zowel zakelijke klanten als particuliere consumenten kunnen de klantenservice altijd bellen voor verschillende zaken, zoals:
- Uitleg over facturen
- Hulp bij het verrichten van betalingen
- Hulp bij het installeren van UPS-technologie
- Vragen over upgraden en gebruik van deze technologie
- Eventuele klachten
- Overige vragen en/of opmerkingen
Je kunt telefonisch contact opnemen via een centraal telefoonnummer. Er is bewust gekozen voor één nummer zodat je als klant niet zelf uit hoeft te zoeken welk nummer je precies moet hebben. Het nummer dat je kunt bellen is 020-5040500. Voor technische ondersteuning kun je +31(0)205040602 bellen. Het telefoontje wordt altijd beantwoord en je wordt zo snel mogelijk doorverbonden naar de juiste afdeling die jou kan helpen.
Ook kan UPS bezocht worden op het volgende adres:
United Parcel Service Nederland B.V.
Zandsteen 22
2132 MR
Hoofddorp
Op de website van UPS vind je veel informatie. Wanneer het antwoord op jouw vraag er niet bij staat, is bellen vaak de meest snelle en efficiënte manier om de hulp te krijgen die je nodig hebt. De medewerkers kunnen dan het probleem namelijk duidelijk aan de orde stellen en een heldere uitleg geven om het op te lossen. Je kunt ook online contact opnemen met de klantenservice van UPS. Dit kan op verschillende manieren:
- Twitter: www.twitter.com/UPSHelp_NL
- Facebook: www.facebook.com/UPS.Nederland
10 reacties
Wij krijgen bericht binnen dat UPS aan de deur is geweest, welke deur?????? Wij zijn thuis en ik zit in een rolstoel, kan niet eens de deur uit.
pakket van Amazon IZ 004VX26800533069. Dit is de 2e maal. Net aan de deur DHL gehad. Ik kan niet naar een ophaaladres. Cor een oplossing van U.
Met groeten van Corrie Steijn.
[email protected]
zeer triestige bezorgdienst!!!
eerste maal zogezegd aan de deur geweest… naam incorrect. Hoe kunnen ze dit weten als er niemand komen bellen is????
Gebeld naar ups en die zeiden dat het voor maandag ging zijn, de volgende bezorgpoging. Op track en trace zouden ze dan zogezegd om 17.12u langsgeweest zijn….
Adres -wijziging kon ik niet vermits er niemand aan de deur is geweest en er dus geen briefje in de bus zat. Daar zou dan een nr op staan om leveradres te wijzigen.
Vandaag tweede poging maar ik wist dat ik niet thuis ging zijn… geen pakket voor mij, dus!! terug naar afzender!
De hele dag thuis gebleven wat een slechte firma kunnen misschien geen Nederlands lezen deze chauffeurs
Superslecht!! Toevoeging aan mijn huisnummer verdwijnt mysterieus waardoor mijn pakket meermaals niet bezorgd wordt, tracking online werkt niet, geen informatie over bezorgtijd, klantenservice die telefonisch valse informatie geeft over het tijdstip van bezorgen, trage informatieverwerking, geen contact tussen klantenservice en bezorgers, pakket dat bij andere buren bezorgd wordt dan op het briefje van UPS vermeld staat en dus spoorloos raakt. En dat allemaal met één bestelling!
Express zending doet er al een week over vanuit Duitsland, vertraging door werkomstandigheden… Daar betaal ik dan 6x zoveel voor!!
Vandaag de hele dag vrijgenomen. Eerst zou het pakket in de ochtend geleverd worden en dat werd omgezet naar de middag. Rond 17.00 uur kijk ik nog maar eens naar het trackingnummer en wat bleek de chauffeur had het pakket afgegeven bij een UPS Acces Point. Net als vele andere pakketten volgens de medewerker van het Acces Point met veel boze reacties van de ontvangers. Fijne bezorger is dat. Zeker aan het zwembad (was 26 graden) gelegen en vervolgens maar even alle pakketjes bij het Acces Point afgeleverd en de klant zoekt het maar uit. UPS onwaardig! Zal verkoper (groot bedrijf) hiervan in kennis stellen.
“Bezorgd aan de voordeur” … leuk hoor. In een flat met een foto die geen enkel aanknopingspunt geeft.
Waarom niet naar de UPS-ophaal locatie hier om de hoek ?
Is dat afgeschaft omdat het te klantvriendelijk was ?
Beste mensen,
Jullie zijn een waardeloos bedrijf. Wij waren allebei thuis toen de bezorger zou komen. Niemand aangebeld, gezien dat wij in een appartementencomplex wonen, dus verrekken ze het om naar boven te komen. Uiteindelijk moest ik het ophalen bij een een servicepunt.
De volgende keer blijven wij er niet voor thuis, want ze komen toch niet langs.
Groet, Corry
Superslechte service. Wij kregen een briefje op de mat dat we niet thuis waren, terwijl wij de hele dag en avond thuis zijn geweest. In het pakje zat een onderdeel dat we dringend nodig hebben voor de cv installatie. Nu is mijn bejaarde man van bijna 83 twee keer op de fiets door de regen naar het afhaal punt geweest. De eerste keer wisten ze nergens van, de tweede keer is het dan eindelijk gelukt om het onderdeel te bemachtigen.
De telefoon bij het afhaalpunt (het Zicht 78 in Den Haag) wordt niet opgenomen of direct erop gesmeten. Ze hadden beloofd een bericht te sturen als het pakje gearriveerd was, maar nee, ook dat niet. Op het afhaalbriefje stond ook nog eens het verkeerde huisnummer van het afhaalpunt.
We hebben ons rot gezocht en 2 dagen in de kou gezeten, en dat allemaal omdat een beroerde bezorger liever lui dan moe is, en hetzelfde geldt voor het afhaalpunt. Helaas kun je meestal niet zelf je koeriersdienst uitkiezen (als je de ontvanger bent), maar als het aan ons ligt: NOOIT meer UPS!
Hele dag speciaal voor het pakket thuisgebleven. Gisteren niet kunnen bezorgen???? Vandaag weer niet kunnen bezorgen????? Wat is dit een verschrikkelijk slecht bezorg bedrijf. Ik koop niets meer wat door deze firma gebracht, dus niet, wordt.