uber eats logo

Uber Eats Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (52) Reviews

Bellen met Uber Eats

Niet beschikbaar

Contact Via Messenger
Contact via Whatsapp

Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: Onbekend

Dinsdag: Onbekend

Woensdag: Onbekend

Donderdag: Onbekend

Vrijdag: Onbekend

Zaterdag: Onbekend

Zondag: Onbekend

Belkosten: Onbekend

Over Uber eats

Uber eats is een bezorgdienst voor eten, dat onderdeel is van het bedrijf Uber. Uber eats is in bijna heel Nederland actief. Je vind uber eats bijvoorbeeld in de steden Amsterdam, Den Haag, Tilburg, Nijmegen, Groningen, Arnhem, Almere en Utrecht. Ook helemaal in het zuiden in Maastricht is de dienst actief, en zelfs in het oosten van het land in Enschede. Via de app van Uber eats kun je gemakkelijk eten bestellen en thuis laten bezorgen. Je kunt eenvoudig McDonald’s bestellen via Uber Eats, maar er zijn ook tal van andere keuzes.

Uber Eats App

Uber Eats heeft een eigen app die je zowel op je iphone als op een Android toestel kunt gebruiken. Download de app uit de google play of appstore en ontdek welke restaurants open zijn voor bezorging bij jouw in de buurt. Je moet wel eerst even een account aanmaken.  Vervolgens kun je gemakkelijk navigeren tussen de restaurants die beschikbaar zijn en direct het menu zien. Kies lekkere gerechten en laat ze bij jouw thuis bezorgen. Eetsmakelijk!

Je kunt ook eten bestellen via de website van Uber Eats. Ga hiervoor naar https://www.ubereats.com/nl, maak een account en en plaats meteen een bestelling bij je favoriete restaurant.

Uber Eats kortingscode

Thuisbezorgdiensten hebben in hun markt te maken met veel concurrentie. In Nederland en veel andere landen zijn meerdere diensten actief. Zo is Thuisbezorgd.nl een grote concurrent van Uber Eats. Om hun platform aantrekkelijk te maken, bieden bedrijven regelmatig leuke kortingen aan. Via klantenservicecontact.nl vind je de nieuwste kortingscode die je kunt gebruiken om met korting eten te bestellen via de app van Uber. Gebruik de laatste promotiecode en bespaar zo op je volgende maaltijd. Je kunt de promo code invoeren tijdens het bestellen en ziet meteen hoeveel korting je ontvangt.

Werken bij Uber Eats

Wil je graag wat geld bijverdienen en ben je in het bezit van een scooter of fiets? Via https://www.uber.com/nl/nl/deliver/ kun je jezelf aanmelden om aan te slag te gaan als bezorger. Kies zelf wanneer je wilt werken en hoelang. Ben je bijvoorbeeld alleen in het weekend beschikbaar of juist doordeweeks? Dit is bij Uber eats gene probleem. Ook bepaal je zelf voor hoelang je werkt. Het staat je vrij om een uurtje te werken, maar kan ook een hele dag maaltijden rondbrengen, dit is allemaal aan jezelf.

Als bezorger krijg je wekelijkse je verdiende geld uitbetaald. Via de app heb je inzicht in hoeveel geld je verdient hebt.  Hiervoor is een speciale driver app ontwikkeld. Het werk voor Uber kan erg leuk zijn en je ontdekt zo vaak nieuwe plekken in je eigen stad.

Bezorgen via Uber is mogelijk wanneer je 18 jaar of ouder bent. Wanneer je ervoor kiest met een scooter te bezorgen, ben je verplicht deze te verzekeren en een verzekeringsbewijs te overleggen. Wat je Uber Eats salaris is hangt af van hoeveel en hoe snel je eten bezorgd.

Contact Uber Eats

Telefonisch contact krijgen met Uber Eats is niet makkelijk, omdat er nergens een Uber Eats telefoonnummer te vinden is. Toch hoeft het niet moeilijk te zijn om in contact met de klantenservice van het bedrijf te komen. Via de app en website van Uber Eats kun je namelijk eenvoudig een vraag stellen. Heb je een vraag, kijk dan ook even op het helpcenter op de website van Uber of via de app.

Uber Eats Betalen

Voorheen kon je bij Uber Eats alleen betalen met je credit card. Tegenwoordig kun je ook via iDeal betalen. Met iDeal betalen is verreweg de meest populaire betaalmethoden in Nederland. Het is da ook een goede zet geweest van Uber, om iDeal betalingen mogelijk te maken. Dus wanneer je geen credit card hebt, raak dan niet in paniek, want ook zonder, kun je gebruikmaken van de diensten van Uber.

Facebookpagina van Uber Eats

uber eats facebook
Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Uber Eats
Bezoek het Facebook account van Uber Eats en stel direct jouw vraag.

Twitter van Uber Eats

uber eats twitter
Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Uber Eats
Bezoek het Twitter account van Uber Eats en stel direct jouw vraag.

Website van Uber Eats

uber eats website
Bezoek de website van Uber Eatsom een antwoord te vinden op jouw vraag.
Of vul het contactformulier in op de website van Uber Eats om contact op te nemen.

Adresgegevens van Uber Eats

Dit bedrijf is gevestigd op het adres Barbara Strozzilaan 101, 1083HN, Amsterdam.
Je kunt de exacte locatie van Uber Eats ook vinden via Google Maps.

Beoordelingen, Reviews & Klachten

52 reacties

  1. Beste Uber Eats,

    Zie onderstaande mailwisseling.
    Wat kunnen jullie voor ons betekenen.

    Wij hebben Reeds Vapiano besteld maar dat is niet wat wij gewend zijn van hen en de extra opties die wij hebben aangeklikt hebben wij niet gekregen. Vapiano heeft gereageerd met het volgende.

    ”Bedankt voor je bericht.
    Ik zie dat u heeft besteld via ubereats, wij werken met UberEats als derde partij en zijn niet bevoegd om het bedrag terugstorten of een andere compensatie aan te bieden, wij verwijzen u daarvoor naar UberEats. Zodat Ubereats u een geschikte compensatie kan aanbieden.”

    Zie ook hieronder ook bericht wat wij hebben gekregen van Vapiano.
    Ik hoor het graag van jullie hoe we elkaar tegemoet kunnen komen.

    Beste,

    Bedankt voor u bericht. Onze excuses voor de late reactie, in verband met afwezigheid waren wij niet eerder in de gelegenheid om te reageren op u bericht.

    Wat vervelend om te horen dat de bestelde pasta’s niet naar wens waren. Wij hadden scherper moeten zijn bij het uitgeven van je gerecht, zodat wij konden voorkomen dat je gerecht zo werd uitgeserveerd.

    Omdat je niet de service en kwaliteit hebt gekregen die je van ons mag verwachten, willen wij je graag een voucher toesturen voor een nieuw gerecht die je kan afhalen bij de take away van VAPIANO Buitenhof.

    Het enige wat wij hiervoor nodig hebben is een kopie van een betaalbewijs, wil je dit naar ons mailen?

    Nogmaals onze excuses en hopen dat u erop vertrouwt dat dit een ongelukkig momentopname is geweest.

    Met vriendelijke groet,

    Milou
    Customer care

    Favourite pasta: Chicken Alfredo

    [email protected]

    Van:
    Verzonden: zondag 23 januari 2022 17:37
    Aan: Info Vapiano
    Onderwerp: Klacht

    Geachte heer/mevrouw,

    Ik heb op 23-01 een bestelling gedaan bij vapiano Buitenhof. Normaal gesproken ben ik zeer tevreden over de bereidingen van de pasta’s.

    Helaas vandaag ben ik zeer teleurgesteld, de smaak was niet goed er was geen saus erbij en geen Peper, terwijl ik ook nog extra had betaald voor extra saus.

    Nu de restaurants dicht zijn vind ik persoonlijk dat er dan meer opgelet kan worden tijdens het bereiden of alles klopt..
    Heel erg zonde maar de pasta’s hebben wij daarom ook weg moeten gooien.

    Ik heb ook nog geprobeerd contact op te nemen met Vapiano Den Haag Buitenhof maar zij waren niet te bereiken.

    Wat kunnen jullie voor mij betekenen want ik heb wel 35 euro betaald voor twee vieze pasta’s.

  2. Beste Uber Eats,

    Ik wil een klacht indienen. Ik heb besteld bij McDonalds Tilburg Zuid. Na een uur op mijn bestelling gewacht te hebben werd deze ineens geannuleerd.
    We hebben het restaurant gebeld en kregen als reactie, dat ze geen bezorgers hadden. Dit is natuurlijk een waardeloze reactie. Je laat iemand dan niet eerst een uur wachten!.
    Hoe krijg ik nu mijn geld terug, want het restaurant verschuilt zich achter het feit, dat de transactie niet via hen is gegaan.
    Hoe kan een restaurant dit doen? Heb ik als consument dan helemaal geen rechten?

  3. Vandaag om uur of 18.15 besteld via Uber Eats bij McDonalds Buikslotermeerplein voor mijn kinderen. De bezorging zou nog 4 minuten duren en opeens was de bestelling verdwenen!! Helaas wel al een claim gelegd op credit card (26,7 eten en met fooi voor Uber Eats – WAT DOM VAN MIJ – kosten: 29,34). Een normaal bedrijf kun je bellen, maar jullie niet. Graag ongedaan maken.

    1. UBER EATS ZIJN OPLICHTERS.
      Je plaatst een bestelling bij de Mc Donals Stadionweg Rotterdam op 24-07-2023 om 00:30 uur betaald via ideale krijg je na 1,5 uur wachten dat de bestelling niet bezorgd kan worden omdat er geen bezorgers zijn en dat ik mijn geld niet terug krijg. Ga uitzoeken hoe dit juridisch zit anders de media maar inschakelen. In een woord SCHANDALIG UBER EATS

  4. Vandaag bestelling geplaatst via Shabu to go Vlaardingen. Bestelling is geannuleerd omdat ze geen huisnummer hadden terwijl ik deze week al eerder via uber eats had besteld. Nu is de bestelling geannuleerd en ik kan in geen mogelijkheid contact krijgen met Uber Eats. Ze hebben geen telefoonnummer en Shabu mag dit ook niet geven. Hoe kan ik dit bedrijf bereiken want ik heb mijn geld ook niet teruggestort gekregen.

  5. Ik heb gisteren eten besteld eten besteld bij ”porto kip” in Utrecht. Na een uur!!! wordt mijn bestelling geannuleerd maar ik he vervolgens wel betaald. Vandaag heb ik contact gewzocht met de restaurant en volgens hun zijn ze al drie weken dicht vanwege verbouwing.. Maar ik ben nu dus gewoon mijn geld kwijt??

  6. Rond 5 uur eten besteld bij meneer kabab, ik zit nu al 2 en half uur te wachten op me eten bellen ken je ze niet want telefoon word doorgeschakeld naar voicemail , en daar word niet op gereageerd, nooit meer bestel ik daar meneer kabab in Amsterdam noord mosveld

  7. Hey, one of your bike delivery drivers sat outside our house to eat something, and left his trash behind! That’s great advertising for you, and WE get to clean up his mess!

  8. In Amsterdam rijden de fietsbezorgers levensgevaarlijk. Ze trekken zich nergens iets van aan. Laten mensen niet fatsoenlijk zebrapaden oversteken, blokkeren de fietspaden en zijn onbeschoft als je er iets van zegt. Ze zouden een briefing moeten hebben over fiets etiquette. Echt vreselijk. Ik werk zelf als thuisbezorger en ze bezorgen alle anderen een slechte naam.

    1. Ik heb maandag 20 maart op afspraak verteld en afgerekend. En mijn bestelling is nooit aangekomen. Restaurant gebeld en die hebben nooit iets van jullie ontvangen. Hierdoor had ik geen eten en wel afgerekend. Nu wil ik me geld terug.
      Dit was een zeer vervelende ervaring met uber eats. De kids verwachten bestelling en was zeker een teleurstelling. Ik wil hierbij mijn geld terug. Ik zal vanaf vandaag nooit meer via uber eats bestellen.

      1. Hoi! Ik heb precies hetzelfde mogen ervaren gisteren! Hoe heb je dit uiteindelijk opgelost? Uber Eats is, zoals iedereen wel weet waarbij iets is fout gegaan, niet normaal telefonisch te bekijken zoals een normaal fatsoenlijk bedrijf …

  9. Goedemiddag, Ik heb vanmorgen/vannacht om 02:29 een Bestelling geplaatst via de Uber Eats app. Ik heb dit bij Rodos Amsterdam besteld maar echter tot heden niet ontvangen!
    Ik heb van 03:20 tot 03:29 hen 7x gebeld maar ze waren 3 uur in de n8 al gesloten. Nou ben ik benieuwd of ik nog recht heb op deze bestelling (heb er €18,20 voor betaald maar niks gekregen) en of dat ik bij Uber Eats dit moet neerleggen?
    Ik heb via mijn app meerdere keren om een update gevraagd, maar uiteraard niks ontvangen. Graag zou ik alsnog de bestelling geleverd krijgen. Adres is de Koningsstraat 34-A Te Amsterdam ( zijstraat Nieuwmarkt)

  10. Goedemorgen,

    Ik heb zaterdag 13/8 en zondag 14/8 bij McDonald’s Buitenhof en megastores een bestelling proberen te doen, als ik wilde betalen dan bleef dit draaien en werd na een tijdje de bestelling geannuleerd. Er is geen geld afgeschreven, maar wilde hier toch wel even melding van maken want het lijkt wel of dit een storing is.
    Mvgr.
    Lydia

  11. Vanavond een bestelling via de app geplaatst en betaald met iDeal. Bestelling niet bij restaurant aangekomen. Hoe mijn geld terug?

  12. Zojuist eten besteld via de app. Op het moment dat de bezorger het eten kwam bezorgen vroeg de bezorger in het Engels of wij een fooi wilde geven?? Wtf ??? Als ik überhaupt een fooi zou willen geven, doe ik dat meteen bij het afronden van de betaling. Uber… is het normaal dat de bezorger om een fooi gaat vragen???

  13. Hallo Uber Eats,
    Ik ben in 2020 ooit een paar minuten “klant” geweest bij jullie, omdat ik benieuwd was naar het aanbod.
    Vervolgens heb ik mijn account opgezegd, maar sindsdien ontvang ik reclame van jullie, terwijl ik een Nee Nee sticker op de brievenbus heb.
    Omdat het gericht is aan “de bewoners van” mijn adres, is het geaddresseerde reclame en is de Nee Nee sticker niet van toepassing.
    Omdat ik geen account meer bij jullie heb en jullie telefonisch niet bereikbaar zijn, heb ik via Postfilter geaddresseerde reclame uitgezet.
    Toch blijf ik reclame ontvangen, waarschijnlijk omdat bedrijven waar je klant bent of bent geweest het recht hebben om reclame te sturen ondanks een postfilter.
    Hierbij het verzoek om contact met mij op te nemen, zodat we jullie reclame in mijn brievenbus kunnen stoppen.
    Groet,
    B.

  14. Slechte service! Ik krijg maandelijks papieren post in mijn brievenbus. Omdat het ‘voor de bewoners van dit adres’ is, werkt mijn nee-nee sticker niet. Wanneer ik van deze post af wil komen, heb ik al 6 verschillende reacties van de klantenservice gehad die allemaal niet mijn vraag hebben gelezen en mijn vraag daarom ook niet beantwoorden. @Ubereats, hoe moeilijk is het om personeel aan te nemen die support berichten leest en kan beantwoorden?!

  15. Vandaag eten besteld … stond tusen 20 -35min . Bezorgtijd …. Dat is mooi …
    Vervolgens on 16.27 de bestelling gedaan …
    verwachte aankomst 16.53 …. Ok dacht ik dus vervolgens .
    Krijg ik vervolgens in app te zien de bezorger heeft een tussenstop … tijd naar 17.01 …… maximale tijd is 17.30 …. Krijg ik net na 17.30 een melding sorry dat de tijd niet gehaald is ivm de andere bezorging ???
    Vervolgens komt de bezorger aan om 17.47 …ik zeg tegen is het eten nog wel warm ?? Ja eten is nog warm … dus niet eten is steenkoud dus niet opgegeten …. Zit je meer dan een uur te wachten op je eten om dit vervolgens weg te kunnen gooien .
    Bedankt uber eats …. Hoop dat ik mijn geld terug krijg ….. en voor mij is het nu “ Nimmer Eats” ….

  16. Ik heb vandaag een bestelling geplaatst via uber eats rond 12u en de verwachte aankomsttijd was rond 13u. Na een paar uur gewacht te hebben heb ik nog steeds niks binnengekregen.. ik heb contact opgenomen met het restaurant zelf en zij zeggen dat ze helemaal geen bestellingen binnen hebben gekregen.. ik heb er wel €23 voor betaald en zou graag snel mijn geld terug willen.

  17. Pas op met Uber eats. Pure oplichting is het! Ik heb eten besteld en niet gekregen. Heb meteen gebeld naar het restaurant. Die verwezen naar Uber eats. Toen begon de ellende. Ik heb werkelijk tientallen berichten gestuurd. Nooit een persoonlijke reactie en ook niet m’n geld terug.
    Wie helpt de burger tegen dit soort oplichtingspraktijken!
    Het gaat me niet meer om het geld. Maar ik kan en wil niet accepteren dat je op deze manier wordt getild. Als ze het met duizend mensen doen hebben ze duizenden euro’s gestolen geld in hun bedrijf gestopt. Dit móet stoppen. Ik ga door.

  18. Gisteren 10-01-23 heb ik een bestelling gedaan via jullie bij Pizza2go en heb een anderhalfuur lang gewacht en inene was mijn bestelling geannuleerd. Ik eis mij geld terug.
    Ik was met de kinderen en gelukkig kon ik nog wat maken voor ze.
    Dit is gewoon weg belachelijk en jullie zijn niet te bereiken
    Pizza2go meerdere malen gebeld en die geven aan contact met jullie op te nemen.
    Bij deze graag mijn geld terugstorten

  19. Net ingelogd met een nieuwe telefoon op uber eats perongelijk fooi aangeklikt van een bestelling van 9 dagen geleden dit wil ik niet en kan ik niet ongedaan maken kunnen jullie dit doen

  20. Heb om 18.01 uur een bestelling gedaan bij de Beren in Zoetermeer. Er stond bezorgd 18.20/18.40 uur. Meerdere keren gebeld en werd gezegd dat UBER Eats zelfs zijn tijden aanhoud en niet veranderd.
    Bestelling kwam pas 20.40 uur aan. SCHANDALIG DAT ZO LANG HEB MOETEN WACHTEN. zijn Het eten was weer lekker trouwens. Zo gaat dit voor het restaurant en Uber klanten kosten.

  21. Uber eats haalt zomaar geld van mijn rekening af. De eerste keer dat ik daarover klaagde zou ik mijn geld terug krijgen. Maar dat is nooit gebeurd. Toen ik contact opnam kreeg ik opeens geen geld meer terug terwijl ik de bewijsstukken gemaild heb. Maar ‘Mohamed’ weigerde iedere medewerking. Dit is diefstal en ik ga stappen ondernemen tegen jullie. Reken daar maar op.

  22. Schandalig dat het zo moeilijk is om contact te krijgen met über eats.
    Besteld bij chong kee bij het bestellen staat er niet aangegeven dat ze bezorgen vanaf 25 euro.
    8-2-2023 bestelling geplaatst na heel lang wachten dacht ik waar blijft mijn bestelling.
    Heb toen de restaurant gebeld bleek dat de restaurant de bestelling had geannuleerd omdat ik onder de 25 euro had besteld.
    Schandalig dat het niet staan aangegeven.
    En nergens staat hoe je met über eats in contact kan komen

  23. Hi ik heb gisteren 2 keer bij KFC besteld en meer dan 2 uur wachten en de twee keer bestelling geannuleerd door hun ik heb mijn geld nog niet terug

  24. Ik heb net wat via Uber Eats besteld en de promocode EATSMAR4 gebruikt.
    Maar ik zie dat ik geen 10 euro korting heb gekregen. Van mijn credit card is het volle bedrag afgeschreven.
    Graag 10 euro terugstorten of dit naar mij overmaken.

  25. Waar kan ik echt emailadres van de klantenservice van Eat Uber.
    Ik wil niet meer de reklame post ontvangen, wil het stoppen ontvangen.
    Maar waar kan ik zeggen tegen de klantenservice, kan ik niet vinden emailadres.

    Grt Marco

    1. 19 april 2023
      Ik heb eten besteld in breda van balie restaurant en ook betaald via mijn bank.. uber eet hebben geannuleerd mijn bestelling en wat gebeurt met mijn betaling?

  26. Goedemiddag,
    Al lange tijd ontvang ik ongevraagd geadresseerde (zonder naam en met alleen het adres) post op mijn adres.
    Meerdere malen heb ik deze post geretourneerd met het verzoek mij geen post meer te sturen. Toch blijf ik post ontvangen. Inmiddels sta ik per 3 januari 2023 ook geregistreerd bij Postfilter.
    Mocht ik weer post van jullie ontvangen dan dien ik een klacht in bij de Reclame Code Commissie.
    Graag contact met mij opnemen over het adres waar het om gaat.

    Met groet, BME

  27. Beste heer mevrouw,

    Ik zou graag willen weten of er eventueel een samenwerking mogelijk is met Uber Eats.
    Wij zijn een producent van 100% biologische koel verse vegan Rode linzensoepen met een THT datum van 55 dagen na het productie dag.

    In afwachting van u antwoord

    met vriendelijke groeten

    M. Bolat
    06 – 160 282 59

  28. Geachte heer/mevrouw,

    Gisteren wilde ik iets bestellen, maar tijdens betaal-actie (online) betaalde ik het niet omdat ik toen van mening veranderd was en dus bestelde ik niks (restaurant heeft mijn bestelling ook niet ontvangen omdat het geannuleerd was).
    Toch staat daar dat mijn promotie gebruikt werd.

    Het lijkt me niet terecht en ik wil mijn 15 euro promotie heel graag terugkrijgen.

    Ik hoop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben over mijn klacht en ook hoop ik dat mijn probleem opgelost kan worden.

    Met vriendelijke groet,

    Ömer Bilgin

  29. Hallo,

    Wat een beroerde klantenervaring en ren terug naar thuisbezorgd om iig wel te krijgen wat ik bestel en niet betaling doe, wachten, annulering en maar hopen dat je je geld terug krijgt. Werkelijkwaar ongelooflijk. Wat zijn de afspraken die jullie hebben gemaakt, geen lijkt mij. Succes maar trap er niet nog een keer in. Graag net zo snel geld terug boeken als is afgeboekt. Gegroet een tevreden thuisbezorgd klant.

  30. Ik heb vandaag 2x een bestellingen gedaan bij Uber Eats , waarvan één kwam netjes aan, en de ander niet! De ene bezorger was netjes bereikbaar en heb ik contact mee gehad via de app, en de ander kun je niet bereiken omdat het nummer +31 97010287465 niet klopt!

    Ik wil mijn geld terug! !!!

  31. Geachte heer/mevrouw,

    Ik heb een korting van 15 euro, maar kan het niet gebruiken.

    Paar weken geleden had ik producten in mijn mandje. Ik betaalde niks voor die producten en het restaurant ontving ook geen bestelling van mij, maar volgens de app telt het wel mee als een bestelling en die korting kan ik slechts voor mijn eertse bestelling gebruiken.

    Ik bestelde echter helemaal niks en kan die korting toch niet gebruiken. Ik hoop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben over mijn probleem en hoop ook dat u mijn probleem kunt oplossen.

  32. Waarom staat bij Google dat het kantoor van Uber Eats Amsterdam op de Jan Van Galenstraat 323 is? Dat is onjuist; daar staat een gebouw van de gemeente Amsterdam. S.v.p. zo snel mogelijk veranderen naar het correcte adres (Barbara Strozzilaan 101).

  33. Vandaag ontvingen wij ongewenste reclame van jullie. Wij staan ingeschreven bij Postfilter en willen graag dat dit wordt gerespecteerd. Ik verzoek u dan ook om ons bij deze uit jullie adressenbestand te halen. Ik zag geen andere mogelijkheid dan dit formulier. Ik neem aan dat jullie per mail contact opnemen voor het adres.
    Als we weer ongewenste dingen ontvangen sturen we een klacht naar de ACM.

  34. 05-06-2023 een bestelling geplaatst via juliie bij Mac donalds Goes. Deze werd na een kwartier geannuleerd door uber eats. Wel betaald via ideal,. Natuurlijk wil ik heel graag mijn geld terug. Alleen is uber eats totaal niet te bereiken niet via mail kan geen contactformulier vinden helemaal niks. Erg slecht dit.

  35. Vandaag Besteld betaald en niets ontvangen! Restaurant nooit de bestelling doorgekregen…
    Graag geld zo snel mogelijk terugbetalen!

    1. Hoi! Zelfde vervelende ervaring met Uber! Wel betaald, restaurant geen bestelling ontvangen, app laat ook niets zien. Hoe is t bij jou opgelost?

  36. Ik heb eten besteld bij de McDonald’s en na 10 minuten met me eten geannuleerd door Uber iets ik heb wel betaald dus wil graag mijn geld terug ik kan niet geloven dat dit kan gebeuren in Nederland dat zo’n bedrijf als uber eat die op televisie komt, zoveel mensen oplichten dat dat gwn kan is schandalig!!!!

  37. Eergisteren heb ik eten besteld bij Vegan Heroes. De bezorger kwam veels te laat. Nu begrijp ik waarom hij te laat kwam. ik kreeg een Uber betalingsbewijsmail met een heel ander adres er op!! ….. Ik heb geprobeerd om contact te krijgen met jullie, maar dit is niet gelukt.
    Hoe kunnen deze persoonlijke gegevens verwisseld zijn?
    Ik hoor graag van u hoe dit heeft kunnen gebeuren.

  38. Ik heb gisteren MC op zuidplein bestelling ge dan er gisteren bij mijn voor de deur neer gegooit ik hoop dat ik mijn geld terug krijgt van jullie het was 33,25

  39. wat een slechte service, een pizza salami besteld dat leek wel een pizza ongeluk in de tunnel,
    of happy italy kop van zuid heeft deze zo in de doos gegooid of de bezorger is over de kop gegaan

    Uber Eats slechte service en was 1x en nooit meer

  40. Via UBER Eats heb ik inmiddels 3 maal bij Chicken In Town vestiging Harmelen besteld. De eerste x, dicht tegen middernacht, was top, niets op aan te merken. De bestelling was enkele minuten na de eerst aangegeven bezorgtijd bezorgd. Prima op temperatuur. De 2e, enkele dagen later,
    met een eerdere besteltijd was enkele minuten na de uiterste tijd binnen, en behoorlijk koud. De 3e en voorlopig laatste van 29-01-2024 had een uiterste bezorgtijd van 20:45 uur en kwam ruim 14 minuten later pas aan. Iets warmer dan de vorige bestelling, (die bij temperaturen rond het vriespunt vervoerd werd), maar nog steeds kouder dan nodig en prettig. De woordvoerder / eigenaar van Chicken In Town was telefonisch nogal bot en kortaf. 14 minuten later dan planning en kouder dan gewenst komt voor rekening van UBER Eats en ik moet niet zeuren.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *