Zara

Zara Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (8) Reviews

Contact Via Messenger
Contact via Whatsapp

Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: tussen 08:30 en 19:30 uur

Dinsdag: tussen 08:30 en 19:30 uur

Woensdag: tussen 08:30 en 19:30 uur

Donderdag: tussen 08:30 en 19:30 uur

Vrijdag: tussen 08:30 en 19:30 uur

Zaterdag: tussen 10:00 en 16:00 uur

Zondag: Gesloten

Belkosten: gratis

In de mode met Zara

Voor veel mensen geldt dat ze er graag op hun best uitzien. Goede en mooie kleding kan daar natuurlijk zeker een steentje aan bijdragen. Een goede kledingzaak die al in 1975 in Spanje werd opgericht is Zara. Dit concern begon als eenmanszaak onder de bezielende leiding van Amancio Ortega maar groeide al snel uit tot een wereldberoemd modebedrijf dat ook de nodige filialen in Nederland heeft. De eerste winkel van Zara in Nederland zag in 1999 het levenslicht.

Wat doet Zara zoal?

Zara heeft in Amsterdam twee zogenaamde flagshipstores. Het concept dat ze in de winkels hanteren is gebaseerd op vier dingen: helderheid, schoonheid, duurzaamheid en functionaliteit. Daarnaast is Zara ook maatschappelijk erg betrokken. Ze steunen tal van initiatieven om mensen wereldwijd te helpen en denken ook aan het milieu. Tweedehands kleding kun je bijvoorbeeld inleveren in de winkels zodat ze nog een nieuwe ronde meekunnen. In de filialen zelf wordt ook aan het milieu gedacht en wordt de energie duurzaam opgewekt.

Online en offline shoppen bij Zara

Zara heeft een uitgebreid assortiment kleding voor veel diverse smaken. Ze werken met een zogenaamd fast-fashion concept. Dit betekent niet meer dan dat er alleen maar modieuze kleding op de markt gebracht wordt en in de winkels en webshop te koop is. De collectie verandert dus echt heel snel als je met de mode mee wilt gaan. Wil je meer weten over een bepaald kledingstuk of heb je andere vraag aan Zara? Dan kun je daarvoor uiteraard terecht in een van de filialen maar kun je ook contact opnemen met de Zara klantenservice. Deze is zowel bereikbaar voor vragen over online als offline bestellingen.

Wend je met vragen tot de klantenservice van Zara

Zara biedt kleding aan die sterk op dure fashion lijkt maar vaak veel goedkoper uitvalt dus voor mensen bereikbaar is. De collectie switcht dermate snel en het aanbod is niet altijd even groot zodat je er als klant wellicht vragen over hebt of gewoon hulp nodig hebt. Daarvoor kun je je dan prima tot de Zara klantenservice wenden. Deze is op tal van manieren te benaderen zodat de kans aanzienlijk is dat er eentje bij zit die jij graag wilt gebruiken. Kies je voor een digitale benadering? Dan kun je dit doen via de website www.zara.com.

Contactmogelijkheden met Zara

Zara is ook actief op Facebook en de klantenservice vind je via www.facebook.com/Zara. Liever tweeten? Dat kun je doen via twitter.com/Zara en tenslotte is een berichtje sturen met Instagram ook mogelijk via www.instagram.com/zara. Chatten met een medewerker van Zara is mogelijk via zara.com/nl/nl/contact. Ben je nu helemaal niet zo van al dat digitale gedoe en wil je graag iemand spreken als je een vraag hebt? Neem dan met Zara contact op door op werkdagen tussen 8:30 en 19:30 Zara te bellen op het Zara telefoonnummer 0800-0201658. Op zaterdag is dat mogelijk tussen 10:00 en 16:00. Mailen kan ook naar [email protected] en een brief sturen doe je naar het volgende adres: Nieuwezijds Voorburgwal 305, 1012 RM Amsterdam.

Kijk eens bij de veelgestelde vragen aan Zara

Nu is het natuurlijk best mogelijk dat er mensen zijn die dezelfde vragen hebben als jij. Als bepaalde vragen vaker gesteld worden zijn bedrijven vaak geneigd deze op de website te plaatsen. Zo kun jij daar al eens een kijkje nemen naar wat andere mensen voor jou gevraagd hebben en wellicht al een antwoord vinden op jouw vraag. Bij Zara vind je via http://zara.com/nl/nl/buying-guide de meestgestelde vragen. Deze kunnen uiteraard over van alles en nog wat gaan. Denk hierbij bijvoorbeeld aan vragen zoals: Hoe doe ik een betaling? Of: Hoe kan ik mijn bestelling annuleren of wat zijn de verzendmogelijkheden. Er zijn veel (vaak algemene) vragen te bedenken die ertussen staan en waar je snel een antwoord op kunt vinden als klant.

Waarom online bestellen bij Zara makkelijk is

Veel vragen gaan over het aanmaken van een bestelaccount en manieren om te betalen. Nu is Zara een populaire kledingzaak. Heb je al eens eerder wat online besteld of wil je iets bestellen? Dan maak je daar als klant een persoonlijke account voor aan. Dit is niet ingewikkeld om te doen. Je geeft je emailadres door, maakt een wachtwoord aan en herhaalt dit. Daarna vul je je contactgegevens in en kiest voor registreren. En klaar is het al. Met de account wordt bestellen een simpel klusje en hoef je niet steeds opnieuw je gegevens in te voeren. Daarnaast kun je alles wat je bestelt volgen en de uitgaves goed in de gaten houden. Online bestellen gaat snel en betalen doe je bij Zara veilig. Betalen kan er op diverse manieren: dit doe je met Visa, Visa Electron, Mastercard, American Express, iDeal of PayPal. Achteraf betalen kan ook.

Facebookpagina van Zara

Zara
Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Zara
Bezoek het Facebook account van Zara en stel direct jouw vraag.

Twitter van Zara

ZARA
Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Zara
Bezoek het Twitter account van Zara en stel direct jouw vraag.

Website van Zara

zara.com
Bezoek de website van Zaraom een antwoord te vinden op jouw vraag.
Of vul het contactformulier in op de website van Zara om contact op te nemen.

Adresgegevens van Zara

Dit bedrijf is gevestigd op het adres nieuwezijds voorburgwal 305, 1012RM, Amsterdam.
Je kunt de exacte locatie van Zara ook vinden via Google Maps.

Beoordelingen, Reviews & Klachten

8 reacties

    1. Hello there
      iwas yesterday in zara ( Amsterdam) Dam square a pair of pants bought but Unfortunately, the account manager at counter mistakenly took 40.10 euros from my card instead of 9.99 euros ,They told me to put your card in the card reader so that the money will be credited to your account, so I did, Unfortunately, after a day and a half, the money has not been credited to my account, and I have been a tourist and I am currently in Germany , where I live.I have attached the documents showing that money has been deducted from my account.
      I hope the money will be returned to my account with your help.

      best regards
      zeinab norouzikhooy

  1. Het e-mailadres van Zara klopt niet. (Het e-mail adres dat op hun eigen site staat trouwens ook niet). En de chat medewerker lijkt op te hangen 9tot 3x aan toe) zodra je aangeeft dat het een klacht ov er een product betreft.

  2. WAARDELOOS!!!

    Bestelling gedaan die in de winkel zou worden afgeleverd.
    Ik krijg een melding dat de bestelling in de winkel is gearriveerd en dat ik deze kan komen ophalen.
    Naar de winkel toe gegaan en de informatie overlegd.
    Zoeken, zoeken en nog eens zoeken en blijkt het pakket niet te vinden!
    Zij geven aan dat ik dan maar zelf moet uitzoeken hoe dit verder zit:(!
    BELACHELIJK!!! Er is geen emailadres en het telefoonnummer dat wordt genoemd is niet in gebruik!!!
    ZIE NU MAAR EENS JE GELD TERUG TE KRIJGEN!!! WAT EEN WAARDELOOS BEDRIJF IS ZARA GEWORDEN ZEG!!!

  3. Inderdaad WAARDELOOS als je contact nodig hebt over een bestelling…. chatbox, winkel, bellen, e-mail, allemaal geprobeerd. Gevalletje geld kwijt en dat bij zo’n groot bedrijf.

  4. Ik heb inmiddels een punthoofd van Zara.
    Online bestellen bij jullie gaat makkelijk, betalen ook.
    Maar iets terugsturen, of contact met jullie opnemen, ho maar. Dan zijn jullie niet meer te vinden.
    Zit ik nog steeds met een bestelling die op geen enkel afhaalpunt geaccepteerd wordt omdat de QR/bar code ‘niet bekend’ is.
    Fijn dat jullie een telefoon nummer hebben, maar dan krijg je bericht dat de service niet meer beschikbaar is. Wel zijn er belkosten die ik mag betalen.
    En de virtuele assistent? Die laat je eerst 5 minuten wachten, en zegt dan dat je inactief bent geweest, en dat je opnieuw contact op mag nemen.
    En de tijd die ik tot nu toe hierin gestoken heb? Wie compenseert dat?
    Nee, ik ben niet gelukkig met Zara, en zal in de toekomst ook niet snel een nieuwe bestelling doen.

  5. Dear Madam / Sir,

    I would liko to inform you that i ordered yesterday some items under this reference and payed it.
    I have a screenshots about what i said (items are bought) and the payment is done.
    I don’t know why is it cancelled after the payment (either automatic or not) (they said that’s because of expiring session).
    I asked their staff on the web chat about the possibility to re-ordered it for me so that i have to wait 4/5 days for delivery instead of waiting 14 days for the refund.
    But, regret to inform you that it wasn’t the case.
    All what i found is a repetitive and automatic responses.
    Sincerely, It was a very bad experience.
    it’s not logical that the payment is done and the order cancelled after.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *