038 – 845 45 45
Het informatienummer kost 18 cent per minuut. Er zit een maximum van 9 euro op. Het starttarief is 0,045 cent. Uw gebruikelijke belkosten komt er nog bij. Als je belt naar het nummer die hierboven is aangegeven, kan je de opname van het telefoongesprek ontvangen via de e-mail. Dit kan zijn voor controle. Je moet het formulier invullen dat je de opname wilt ontvangen binnen 48 uur in je e-mail.
Contact
Wehkamp is het bekende online warenhuis die vanuit Zwolle in het leven is geroepen om klanten beter van dienst te kunnen zijn. Het is voor een online warenhuis van groot belang om in gesprek te kunnen zijn en blijven met de klanten. Wehkamp heeft die goed door gehad en heeft de service goed ingericht. Op elke gebied kunnen zij vragen en opmerkingen uiten. De gekwalificeerde medewerkers helpen klanten verder. Medewerkers horen klanten niet aan, maar luisteren vanuit oprechte interesse. De medewerkers werken vanuit oplossingsgericht om zo de klantentevredenheid te verhogen.
Contact in de praktijk
Contact met Wehkamp is in de praktijk heel makkelijk. Je moet bellen naar het telefoonnummer 038 – 845 45 45.
De gemiddelde wachttijd voor het bellen is minder dan twee minuten. Je kunt bellen als je vragen of opmerkingen hebt zoals:
- Bestellen
- Bezorgen en afhalen
- Retourneren
- Betaalmogelijkheden
- Garantie en reparatie
- Acties en prijsvragen
Klantenservice
De bereikbaarheid van de klantenservice van Wehkamp kun je prima noemen en de tijden waarop je de klantenservice kunt bereiken is ook uitstekend. De Wehkamp kun je 7 dagen per week bereiken van 08:00 uur tot 23:00 uur. Wehkamp houdt rekening met mensen die overdag niet in de gelegenheid zijn om te bellen. De personele bezetting is ook aangepast. Er zijn altijd voldoende medewerkers om klanten te helpen, zo is de wachttijd lager. Dit is voor iedereen fijn, want niemand vindt het prettig om lang te moeten wachten.
Telefoonnummer
Er is voor vragen, opmerkingen en klachten één telefoonnummer en dat is 038 – 845 45 45.
Er is gekozen voor één telefoonnummer omdat de klant iemand aan de lijn krijgt die precies weet naar welke afdeling de klant doorverbonden wordt. Als je meerdere telefoonnummers hebt dan is de kan groot dat de klant het verkeerde nummer belt. Dan kan er niet worden door verbonden en moet de klant opnieuw gaan bellen en dus weer opnieuw gaan wachten. Door een centraal nummer te nemen voorkom je dit probleem. De telefonisten moeten goed op de hoogte zijn van de interne afdelingen en communicatielijnen binnen de Wehkamp. De telefonisten zijn hierop getraind en als klant merk je dat. Betrokken zijn en persoonlijk zijn de twee kernwoorden waardoor de klant centraal staat.
Telefoon
De meeste bellen voor vragen over bestellingen. Mensen willen graag weten wanneer de bestelling thuis aan komt en bellen vaak om te controleren wanneer zij thuis moeten zijn om de bestelling te kunnen ontvangen. De klantenservice wordt ook vaak gebeld met vragen over retourneren van de bestellingen die geplaatst zijn en de garantie die de artikelen heeft. De vragen over betalingen en betalingsmogelijkheden staan tussen de top drie veelgestelde vragen. Als je liever niet belt dan kun je op de website www.wehkamp.nl ook veel informatie opzoeken.
Je kunt tussen de lijst van de veelgestelde vragen kijken of het antwoord staat op een vraag die je nodig hebt. Er zijn verschillende mogelijkheden en daarmee onderscheidt Wehkamp zich. Wehkamp gaat mee met de tijd en geeft de juiste aandacht aan de klanten. De klanten voelen zich tijdens het online winkelen zich thuis en als er toch iets is dan staat de klantenservice klaar om te helpen.
Is er iets verandert aan de bovenstaande gegevens?
Wij doen ons best om alle informatie actueel te houden. Indien er iets is veranderd horen wij dat graag.
Een melding via ons contactformulier wordt zeer gewaardeerd.
2 reacties
als je wat besteld bij wehkamp niet doen
want de service is heel slecht zit op een pakketje te wachten wat niet komt je kan er naar fluiten geen compensatie niets
Waardeloze klantenservice via chat wekenlang geen reactie en uren in de wachtrij aanbod telefoon!