Tele2

Tele2 Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (7) Reviews

Contact Via Messenger
Contact via Whatsapp

Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: tussen 09:00 en 20:00 uur

Dinsdag: tussen 09:00 en 20:00 uur

Woensdag: tussen 09:00 en 20:00 uur

Donderdag: tussen 09:00 en 20:00 uur

Vrijdag: tussen 09:00 en 20:00 uur

Zaterdag: tussen 09:00 en 18:00 uur

Zondag: Gesloten

Belkosten: lokaal tarief

Telefoonnummer Tele2

020-754 4444.
Houd er rekening mee dat de standaard belkosten van toepassing zijn. Wanneer u belt naar het bovenstaande nummer, heeft u de mogelijkheid om een opname van het gesprek te ontvangen per e-mail, wat handig kan zijn voor uw administratie of ter bevestiging. Indien u een opname wenst te ontvangen, dient u het daarvoor bestemde formulier binnen 48 uur na het gesprek in te vullen.

Dienstverlening en klantenservice

Tele2, een telecomaanbieder met Zweedse wortels, staat bekend om zijn uitgebreide aanbod van vaste en mobiele telefonie, internetdiensten en datanetwerken. Het bedrijf, dat zich onderscheidt door voordelige telefoniediensten aan consumenten te bieden, heeft een evolutie ondergaan en gaat nu door het leven als Odido. Met een klantenbestand van 30 miljoen in tien verschillende landen, blijft Odido de diensten aanbieden die voorheen onder de naam Tele2 bekend waren.

Voor klanten met een mobiel abonnement bij Tele2 betekent dit een naamsverandering naar Odido, zonder wijzigingen in de abonnementsvoorwaarden. Klanten behouden hun bestaande abonnementen, maar zullen deze nu onder de merknaam Odido herkennen. Voor meer informatie of vragen over de naamsverandering kunnen klanten terecht bij de klantenservice van Odido.

Klanten met een Tele2 thuisabonnement zullen geen verandering ervaren; hun diensten blijven zoals ze waren, en voor ondersteuning kunnen zij contact opnemen met de klantenservice van Tele2 thuis. Sinds de introductie in Nederland in 1997 heeft het bedrijf, nu Odido, zich ingezet om monopolies uit te dagen en innovatie te bevorderen, zoals blijkt uit hun inzet voor een open kabeltelevisienetwerk in 2010.

Contact opnemen

Je kunt op verschillende manieren contact opnemen met de klantenservice van Tele2. Je kunt via de website van bestaande klanten diensten gebruiken. Als consument kun je terecht bij Tele2 voor mobiele telefoonabonnementen, met smartphone of SIM Only. Je hebt ook prepaid opties. Tele2 levert ook diensten zoals internet, televisie en vaste telefonie. Als je de lopende acties en aanbiedingen wilt weten dan kun je contact opnemen.
Als je het snelste contact wilt met Tele2 dan kun je het beste naar het algemene telefoonnummer 020-754 4444 bellen.

Diensten

Hier onder wordt verteld in een overzicht naar de diensten van Tele2. Je kunt contact opnemen voor de zakelijke diensten of als je andere vragen hebt via het telefoonnummer 020-754 4444.

Mobiele Telefonie

Je hebt keuze uit verschillende bundels met het aantal belminuten en aantal data. Er worden vaste tarieven gerekend als je verbruikt buiten de bundel. Als je 80 procent van je bundel hebt gebruikt dan ontvang je een sms dat het tegoed bijna op is. Via het netwerk 4G biedt Tele2 snelle mobiel internet. De maximale downloadsnelheid is 150 mb/s, de gemiddelde downloadsnelheid is 40 mb/s en de maximale uploadsnelheid is 50 mb/s.

Internet

Je hebt vier verschillende mogelijkheden:

  • Light
  • Basis
  • Glasvezel Basis
  • Glasvezel Extra

Je kiest tussen deze vier uit afhankelijk van wat het dataverbruik is en hoe snel internet je wilt. Glasvezel heeft een voordeel, want de internetsnelheid is hoog zowel het upstream en het downstream. Glasvezel is niet in heel Nederland beschikbaar, op de website kun je door de postcode in te typen kijken of die beschikbaar is bij jou.

Televisie

Je kunt met Tv Basis of TV Light kiezen voor een standaard zenderpakket of een uitgebreid pakket met een ruim aanbod aan zenders. Interactieve televisie heeft standaard toegang tot Online Tv, Programma Gemist en een Videotheek.

Telefonie

Je betaalt bij vast bellen alleen voor het gebruik die wordt berekend in tijd in seconden. Als je veel belt in Nederland dan heb je als optie ook een vast tarief en dat is Onbeperkt Bellen Nederland.
Naast de basisdiensten die je kunt nemen zijn er ook optionele diensten zoals een anti-virus software om de computer te beschermen of een verbinding set.

Mogelijkheden klantenservice

Je hebt verschillende mogelijkheden om de klantenservice van Tele2 te bereiken voor vragen. Dit zijn de opties:

  • Telefonisch
  • Inloggen op de persoonlijke Mijn Tele2-account
  • Live chat
  • Forum
  • Twitter
  • Facebook

Met de live chat en telefonisch krijg je het snelste antwoord. Via het forum, Twitter en Facebook wordt zo snel mogelijk een bericht terug verzonden, maar deze drie opties zijn niet het snelste opties als je een acute vraag hebt.
Als je klant van Tele2 bent kan je via www.zonnet.nl en www.versatel.nl de webmail kijken.

Bellen

Voor direct contact met de klantenservice van Tele2, kunt u telefonisch terecht op 020-754 4444. Dit nummer staat tot uw beschikking voor al uw vragen, ongeacht of u reeds klant bent of overweegt klant te worden. Voor alle soorten vragen over onze diensten kunt u dit nummer bellen.

Facebookpagina van Tele2

Tele2Nederland
Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Tele2
Bezoek het Facebook account van Tele2 en stel direct jouw vraag.

Twitter van Tele2

Tele2Nederland
Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Tele2
Bezoek het Twitter account van Tele2 en stel direct jouw vraag.

Website van Tele2

tele2.nl
Bezoek de website van Tele2om een antwoord te vinden op jouw vraag.
Of vul het contactformulier in op de website van Tele2 om contact op te nemen.

Adresgegevens van Tele2

Dit bedrijf is gevestigd op het adres Wisselwerking 58 Diemen 1112 XS.
Je kunt de exacte locatie van Tele2 ook vinden via Google Maps.

Beoordelingen, Reviews & Klachten

7 reacties

  1. Wie kan mij helpen aan een telefoonnummer van klantenservice zonnet.nl
    mijn moeder is het wachtwoord van haar email vergeten, waardoor de box is volgelopen. Ik heb een nieuw wachtwoord voor haar nodig. Ze heeft de betaalde box. Wie helpt.

  2. Geachte heer/mevrouw,

    Mijn Tele-2, heb ik reeds in 2014 opgezegd. Als ik mij goed herinner, was mijn klantnummer: B0005143419.

    Echter, van u wil ik graag weten of ik een actuele openstaande schuldpositie heb bij Tele-2 ?

    Vertrouwende, op uw welwillende medewerking in deze, verblijf ik.

    Afzender: Vriendelijke groet,
    G. Dutier G. Dutier
    Tweede Oosterparkstraat 256-F
    1092 BV Amsterdam
    (Geb. Datum: 27/03/1942)

  3. I am Tele2 subscriber and I have called customer care service using number 020-754 4444. As i was in emeregnecy to call, I was not able to see the cost associated with it.
    I want this cost to be adjusted and I could see 3Euro 51 cents as extra cost due to calling the customer service. Please do the needful.

  4. Al een jaar of 15 gebruik ikhet Email adres [email protected] niet meer.
    Ik wil dat dit Email adres zo snel mogelijk verwijderd word.
    Ik heb steeds problemen zoals vandaag dat ik geconfronteerd word met dit oude email adres.
    Ik wilde vandaag een ticket bestellen maar bij het invullen van de gegevens moest ik ook mijn Email [email protected] invullen.
    Dat lukte mij niet omdat het blokje al was ingevuld met zonnet.
    Artkwik werd niet geaccepteerd.
    Los dit a.u.b zo snel mogelijk op hier word ik nou niet goed van.

    Vriendelijke groet,
    Frank Lengvenius
    0653494016
    [email protected]

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *