Sony

Sony Klantenservice

Lees Beoordelingen en klachten (18) Reviews

Contact Via Messenger
Contact via Whatsapp

Openingstijden telefonische klantenservice

Maandag: tussen 09:00 en 18:00 uur

Dinsdag: tussen 09:00 en 18:00 uur

Woensdag: tussen 09:00 en 18:00 uur

Donderdag: tussen 09:00 en 18:00 uur

Vrijdag: tussen 09:00 en 18:00 uur

Zaterdag: Gesloten

Zondag: Gesloten

Belkosten: lokaal tarief

Contact opnemen met de Sony klantenservice doe je zo

Er zullen weinig mensen zijn die tegenwoordig geen televisie hebben. Het is immers een apparaat dat zo ingeburgerd is dat iedereen er wel over eentje beschikt. Dit kan een kleintje zijn maar de grote modellen zijn tegenwoordig ook niet meer weg te denken uit menig huiskamer. Als je een televisie wilt aanschaffen kun je daarbij een keuze maken uit tal van modellen en merken. Een goed voorbeeld van een fabrikant die televisies in allerlei soorten levert is Sony.

Waarvoor kun je bij Sony terecht?

Dit is uiteraard niet het enige product dat bij deze fabrikant van de band afrolt. Eerst even een paar feiten over het bedrijf op een rijtje. Sony werd reeds in 1946 opgericht in Japan. Inmiddels zijn ze uitgegroeid tot een enorm bedrijf dat overal ter wereld zijn producten aan de man brengt. Ze maken hoofdzakelijk elektronica voor consumenten waarbij onder andere gedacht kan worden aan radio’s, televisies, muziekinstallaties, maar er worden ook spelcomputers gefabriceerd. Heb je nu iets gekocht van dit merk of heb je interesse in een bepaald product? Dan heb je daar wellicht vragen over. Op de website van Sony (www.sony.nl) kun je reeds veel informatie vinden maar als je daar niet mee uit de voeten kunt of dit niet voldoende vindt, neem je het beste even met Sony contact op met de klantenservice.

Bellen of mailen met Sony

De Sony klantenservice is op werkdagen bereikbaar tussen 9:00 en 18:00. Dan kun je ze bellen op het Sony telefoonnummer 020-3469524. Heb je vragen over een bepaald elektronisch apparaat zoals een televisie, radio maar ook voor bijvoorbeeld home cinema sets of mobiele apparatuur dan kun je daar terecht. Heb je een vraag over de PlayStation dan kun je deze alleen online stellen en niet met Sony daarover bellen. Met andere vragen kun je ook terecht op de site: je stuurt een mailtje naar de klantenservice via het contactformulier op de website. Vul daarbij wel even in om wat voor apparaat het gaat en in welke productcategorie dit valt.

Sony op social media

Sony is uiteraard ook actief op social media. Op zowel YouTube, Twitter als Facebook kun je ze ook vinden en daar je vraag stellen. Op YouTube vind je Sony via https://www.youtube.com/user/Sony. Tweeten doe je via https://twitter.com/SonyNederland. Een bericht op Facebook kun je plaatsen via https://nl-nl.facebook.com/SonyNederland.

Facebookpagina van Sony

SonyNederland
Via Facebook kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Sony
Bezoek het Facebook account van Sony en stel direct jouw vraag.

Twitter van Sony

Sony
Via Twitter kun je 24 uur per dag en 7 dagen per week vragen stellen aan Sony
Bezoek het Twitter account van Sony en stel direct jouw vraag.

Website van Sony

sony.nl
Bezoek de website van Sonyom een antwoord te vinden op jouw vraag.
Of vul het contactformulier in op de website van Sony om contact op te nemen.

Adresgegevens van Sony

Dit bedrijf is gevestigd op het adres Taurusavenue 16, 2132 LS Hoofddorp.
Je kunt de exacte locatie van Sony ook vinden via Google Maps.

Beoordelingen, Reviews & Klachten

18 reacties

  1. BESTE.M.
    HEB een, SONYFOTOCAMERA. Cijbershot.16.1.
    KRIJG steeds, duurt soms 20 tot 30 seconden,
    CIJBERSHOT, als ik camera aan zet.
    dit vindt ik lastig, omdat je toch soms, meerdere foto’s achter elkaar wil maken.
    maar steeds bij aan zetten krijg ik CIJBERSHOT, in beeld.
    mijn vraag is, kan het verwijderd worden, zodat ik als ik de camera aan zet,
    niet steeds zolang hoeft te wachten.

  2. Ik heb gekocht TV KD XE 8096 BAEP bij BCC Oosterhout. 04/09/2018
    Ik heb ook een Sony koptelefoon bluetooth WH-CH 700N net gekocht.
    Ik krijg die 2 toestellen niet met elkaar verbonden.
    Wat doe ik : tv aan. ga naar Home. ga naar instellingen ga naar andere apparaten ga naar bluetooth ga naar nieuw apparaat zoeken.

    Koptelefoon op aanmelden zetten lichtjes blauw en rood knipperen zijn actief.
    De TV gaat zoeken en….vindt hem niet.
    Koptelefoon werkt wel op telefoon en/ tablet dus daar ligt het niet aan.
    TV doet het prima. aangemeld bij internet ontvang via kabel Ziggo.
    Wat doe ik fout ???
    Hoe krijg ik die twee aan de praat??

  3. Hallo,

    Dat is nu ook wat, we zien net dat jullie een prachtige actie hebben, voor een aanschaf van een Sony tv.
    Wij hebben 16-09-21 een Sony XR55A83JAEP gekocht met groten tevredenheid, het beeld en kleur is prachtig.
    Het is alleen jammer dat we de actie net gemist hebben, kunnen we hier op een of anderen manier alsnog aan meedoen?

    Alvast bedankt voor u reactie
    Groeten Rita Bakelaar

  4. Ik heb het spel watchdogs legions gekocht maar het spel is in de online modus niet realistisch en ondoenbaar.
    je schiet 6 agenten dood en 2 seconde later zijn er al weer 10 agenten terug . Je kunt het dus niet of nauwelijks winnen want de agenten hoeven maar 2 of 3 keer te schieten en ik als Dedsecer moet 20 keer schieten.
    Ook als je in een opdracht zit en deze bijna hebt voltooid kunnen andere spelers je uit deze sessie stemmen en dan ben je alles kwijt.
    Als je in gevecht bent met 1 agent dan zijn er binnen 2 seconde 5 extra plus 20 drones die je niet of nauwelijks kunt vernietigen.

    Dit is niet goed voor de spelervaring.
    Zal dan mijn vrienden en volgers waarschuwen voor dit spel en adviseren dit niet te kopen.

  5. Ik ben gehackt en mijn gegevens zij al verandert dus ik geraak niet meer op mijn playstation network account en ik weet het wachtwoord van de email niet meer dus kan mijn wachtwoord niet terug veranderen
    Is dit mogelijk om op te lossen

  6. Heren,hedenmorgen heb ik een medewerker aan de telefoon gehad,met de mededeling dat ik op 2- 11- 2021 een tv heb gekocht bij de
    firma v Amersfoort in Oisterwijk.Tot op heden maak ik daar nog geen gebruik van reden een storing in het beeldscherm .
    Waarom laten zij als ze het niet op kunnen lossen geen andere tv komen.
    Thuis is alles al vernieuwd zoals modem stekkers kabels wanddozen .Het heeft mij nu al bijna 200 euro extra gekost en nog geen tv.
    Gaarne een oplossing.
    Gegr fam janssens

  7. ik heb een Sony cybershot dsc-hx350 maar heb geen kabel om foto’s naar mijn computer te verplaatsen klopt dat?
    ik zie op YouTube dat veel mensen wel een kabel bij de camera krijgen.

  8. Goedemiddag

    Ik wil het abonnement van Playstation op zeggen zoals is beschreven op de site. Jullie maken het wel heel onmogelijk om dit mogelijk te maken. Via mijn account is dat niet mogelijk. Het gaat over tobias_theshit, op naam van Tobias van der Weijden. Het abonnement duurt tot 5/6/2022. Daarna moet het gestopt worden.

    vriendelijke groet.

  9. We hebben al een paar jaar een Blu Ray speler maar heel lang niet meer gebruikt en nu niet meer weten hou het app werkt.
    Nu wil ik evt een hand leiding dat we weer lekker de films kunnen kijken. Zou u mijn een hand leiding willen mailen.
    Het is een Blu Ray speler ( Sony BD RMT-KB201D ).

    Vast bedankt

    Vriendelijke groet,

    M.van Marle

  10. Sinds aantal dagen heb ik mijn 2de Sony tv gekocht had er al in in slaapkamer gekocht bewust Android tv ivm Ziggotv zonder kabel, super, daarom mij woonkamer Smart tv ingeruild voor Sony Smart TV Android, Probleem is dat ik ook via App IPTV kijk, buitenlandse zender, voorheen altijd aparte kastje gehad/schotel, nu al ruim 2 jaar via Smart TV App, hiervoor heb ik MAC-Gegevens nodig, heel raar maar die staan BLANCO niet zichtbaar hoewel tv slaapkamer die gegevens wel hebben em mijn oude Samsung ook, heeft deze ze niet staan, hoe kan dat waarom niet zichtbaar
    betreft Sony XR-65X95K model Android TV
    al eerder deze vraag gesteld maar geen antwoord gekregen: CASE ID 24646035
    graag antwoord uitleg….

  11. Goedendag,

    Ik heb een smart tv van Sony. Maar het lukt mij niet er nieuwe apps op te zetten. Als ik na Google play ga loopt hij steeds vast op het downloaden. Kunnen jullie mij helpen? Ik heb een model nummer KDL 40we660 , serie nummer 6013289

  12. Goede Middag. Mijn probleem met mijnBlue-ray Disc/DVD Home TheatrecvSystem is ontstaan toen Ziggo de radio mogelijkheid heeft gestopt. De door Ziggo aangerade Quantis QE317 DVB-C digitale radiotuner Tuner hebben zij inmiddels niet meer en volgens Expert zal dit apparaat ook binnenkort komen te vervallen. Wat raadt U U mij aan om nu nog radio te kunnen ontvangen.
    Gaarne Uw advies en dank op voorhand,
    A.J. van Laarhoven
    Topaasstraat 97
    4817 HA Breda
    [email protected]

  13. Heel leuk zo’n cashback actie maar enige reactie is foto’s is: “tijdens het valideren van uw huidige afbeelding hebben we geconcludeerd dat we deze niet kunnen accepteren enz. vervolgens opnieuw conform instructies opgestuurd, resultaat weer hetzelfde mailtje. Nogmaals een nieuwe foto gemaakt en opgestuurd, en ja hoor tijdens het valideren enz. dus dacht ik laat ik eens bellen wat het probleem nu eigenlijk is.
    Jammer maar helaas, Eerste nummer geeft een ander telefoonnummer door welke meldt niet bereikbaar te zijn.
    Dan maar poging via de chat ook zinloos start niet eens op.
    Begin bijna te geloven dat Sony alleen voor de Bühne zo een actie op zet.

  14. Hallo ,i.v.m. het niet kunnen maken /filmpje/foto.s doorsturen ,vind ik het belachelijk ,niet aan de voorwaarde kunnen doen en GEEN INTERNET heb ,is dat de reden waarom mijn kapotte t.v. daardoor niet kan worden gerepareerd .Ben 3 uur bezig geweest bij BCC-Sony-ZesGoes en geen stap “verder ben gekomen en van de ene naar de andere die ben doorverwezen en van het kastje naar de muur ben gestuurd,besloten heb ,bij een lokale winkel waar nog wel!!!service wordt gegeven(heb info.daarover verzameld,met dezelfde vraag ,zij wel een monteur langs laten komen bij problemen,een nieuwe tv .aanschaffen ga ,want ben niet te spreken over de gang van zaken en NOOIT meer bij Sony .Bcc iets ga kopen ,na deze “kortzichtige “service en ikzelf ,ben de broer A.C.A.Brokken , ikzelf ken veel mensen in mijn omgeving en zal het niet laten deze “slechte “service ,mijn verhaal erover te doen .Jammer,maar hoop meer geluk te hebben met mijn nieuwe tv,met wel goede service. Namens A.C.A.Brokken uit middelburg Albert Brokken uit Yerseke .graag evt.reactie en alsnog
    “coulance “gevraagd in deze. Het is niet voor de lol mijn tv.kapot is gegaan!!!!!!!!!!!!

  15. Ik heb al geruime tijd een Sony WH910N koptelefoon. Het was mijn 1e dure koptelefoon. Maar ik heb het nog nooit zelfstandig werkend gekregen op mijn laptop. Ook de aanschaf van een Bluetooth dongel hielp niet. Een goedkope koptelefoon die ik eerdere had aangeschaft bij de Hema werkte zonder problemen. Maar deze dus niet. Voor mijn android telefoon heb ik dat dus in de winkel geregeld waar ik die telefoon kocht.. Voor mijn samsung (ook android) tablet gebruik ik dan maar de kabel met jack plug. Nu heb ik een nieuwe laptop. De Asus Vivobook 17X1704ZA-AU045W. Maar hierbij lukte het de experts van de HCC computerclub dus ook niet om hem draadloos te laten werken.
    Wat kan ik nog doen, behalve een nieuwe koptelefoon aanschaffen?

  16. Afgelopen Juni een Xperia 1V ge-preordered. Op 6 Juli een bevestiging gekregen dat ik in aanmerking kom voor de gratis koptelefoon actie. Deze zou uiterlijk na 60 dagen opgestuurd worden. We zijn inmiddels ruim over de 60 dagen heen en ik heb nog niks ontvangen. Als ik reageer op de mail dat ik in aanmerking kom voor de koptelefoon met de vraag wanneer deze wordt verstuurd, krijg ik geen antwoord en ben ik ineens weer ingeschreven op de nieuwsbrief. Wanneer krijg ik de beloofde koptelefoon Sony?! En waarom activeren jullie ongevraagd nieuwsbrieven?? Als ik bij mijn nieuwsbrief instellingen kijk is alles uitgeschakeld dus ik kan hieraan ook niks wijzigen?!!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *