Telefoonnummer Ohra
026 – 400 – 4040
Het informatienummer belt je voor je lokale tarief. Als je belt naar het nummer die hierboven is aangegeven, kan je de opname van het telefoongesprek ontvangen via de e-mail. Dit kan zijn voor controle. Je moet het formulier invullen dat je de opname wilt ontvangen binnen 48 uur in je e-mail.
Contact
Als je snel antwoord wilt op vragen of je hebt professionele hulp nodig bij technische problemen dan kan de veelzijdige klantenservice van OHRA jou daarbij helpen. OHRA biedt verzekeringen aan en laat jou zelf de verzekering en bankzaken regelen op de website www.ohra.nl. Je kunt onder andere schade melden, wijzigingen doorgeven, bankzaken regelen als je een bankproduct hebt van OHRA of je kunt iets laten declareren. Je kunt op de website snel en eenvoudig in contact komen met de klantenservice van OHRA.
Veelzijdige klantenservice
De klantenservice van OHRA doet haar best om iedereen te helpen op welke manier het prettigst is voor hem of haar. Je kunt de klantenservice bereiken op deze manieren:
- Via de website
- Op het forum van de community van OHRA
- Op Facebook
- Het contactformulier op de website
- Bellen naar het telefoonnummer 026 – 400 – 4040
Telefoonnummer
Als je het liefst telefonisch contact wilt opnemen dan kan dat op werkdagen van 08:00 uur tot 18:00 of op zaterdag van 09:00 uur tot 15:00 uur. Je belt op het telefoonnummer 026 – 400 – 4040
Als je het telefoonnummer belt krijg je een keuzemenu waar je moet kiezen uit de volgende onderwerpen:
- Kies 1 voor melden van schade
- Kies 2 voor vragen over de zorgverzekering
- Kies 3 voor vragen over woon-, auto-, motor-, huisdieren-, rechtsbijstand-, inzittenden- of reisverzekering
- Kies 4 voor vragen over bankproduct
- Kies 5 voor vragen over pensioen of levensverzekering
- Kies 6 voor vragen over arbeidsongeschiktheidsverzekering
Zorgverzekering contact
Als je contact wilt opnemen voor vragen of kwesties dan kun je terecht bij de klantenservice via de opties die hierboven worden genoemd. Dat is dus via de website van OHRA, social media, via het contactformulier op de website, via het forum van de community van OHRA of telefonisch.
Je kunt op de website ook de pagina met de veelgestelde vragen bekijken. Je vindt hier antwoorden op vragen over onderwerpen zoals:
- Wanneer je de polis en/of zorgpas ontvangen
- Overstappen tijdens het jaar
- Welke vergoedingen je recht hebt
- Wat je moet doen als je perrongeluk dubbel premie hebt betaald
- Hoe je een buitenlandse rekening declareert
- Wat je moet doen als de premie onjuist is
- Wanneer de premie van de bankrekening wordt afgeschreven
- En nog meer andere kwesties
Je kunt contact opnemen met OHRA voor antwoord op prangende kwesties
Voor het beantwoorden van vragen, door u te adviseren bij de verzekeringskeuze of door te helpen bij technische problemen helpt de medewerkers van OHRA jou graag. Als je gelijk contact opneemt met OHRA is jouw probleem snel verholpen. Het is het snelste om telefonisch contact op te nemen. De medewerker staat direct voor jou klaar en je kunt precies uit gaan leggen wat het probleem is. Via de telefoon kan de klantenservice jou ook beter begeleiden dan dat het met de tekst zou gaan. Het telefoonnummer van de klantenservice is 026 – 400 – 4040.
Als je belt met de klantenservice van OHRA is het probleem sneller op te lossen dan als je zelf gaat zoeken naar een oplossing.
Eén reactie
Geachte mevrouw/heer van OHRA,
Sinds maart 2021 wonen wij in een ander appartement op het adres Liduinatuin 6 in 1441 EX Purmerend. Wij hebben dat appartement gekocht. De opstalverzekering is een VVE aangelegenheid, maar we hebben wel een inboedelverzekering bij OHRA.
Behalve dit appartement hebben we gelijktijdig ook een aparte garage(box) gekocht met als adres Liduinatuin 53 in 1441 EX Purmerend.
Ik probeer deze garagebox ook te verzekeren (tegen brand- en stormschade vooral en tegen inbraak).
Dat lukt me gewoon niet en dat verbaast me enorm.
Ik ben al jaren (naar tevredenheid) klant bij OHRA en kennelijk kan OHRA geen aparte verzekering voor mij regelen om de genoemde garage/schuur te verzekeren? Ik heb eerder gevraagd of dat onderdeel kan zijn van de inboedelverzekering of -als dat niet kan- een afzonderlijke polis voor de verzekering van de garagebox.
Dat kan dus kennelijk niet geregeld worden.
Graag wil ik u vragen om voor mij nog eens te bekijken of te beoordelen of u aan mijn verzoek kunt voldoen binnen het pakket aan verzekeringen dat u aanbiedt.
Ik zou het jammer vinden als er niets geregeld kan worden. Ik zal dan helaas genoodzaakt zijn om te zoeken naar een andere verzekeraar die mij een dergelijk pakket wel kan bieden.
Hoor graag van u.
Vriendelijke groeten,
Gerard Hemmer
Liduinatuin 6
1441 EX Purmerend
Tel. 0299848459
Klantnummer 316302